car_freak Objavljeno Oktober 14, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2019 pred 1 minuto, MiNa pravi: Danes sem menjal olje, oljni filter in zračni filter trenutno ima na števcu 27700 kilometrov. Prilagam sliko airboxa, kot sem že v prejšnjem zapisu napisal je v njem le nekaj sledi oljne pare... nekaj "vesp" in muh se je v 20kkm nabralo na mrežici filtra... pod filtrom relativno čisto, na levi nekaj oljne usedline... Nov filter za naslednjih 20kkm.... Zelo podobo je bilo pri meni. Očitno je normalno. Sem še malo googlal in naj bi bilo to ok posebej če voziš na višjih obratih kar se meni sliši logično.
Snečer Objavljeno Oktober 14, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2019 višek olja vrže v airbox, ki ima praviloma cevko za izpust tega olja, z čepom
MiNa Objavljeno Oktober 15, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2019 Nivo olja v motorju je predpisan. Viška ali manjka ne sme biti. To je takoimenovano pozitivno prezračevanje motorja (Positive Crankcase Ventilation). Na ta način odstranimo škodljive hlape iz motorja in preprečimo nastajanje nadtlaka v prostoru glavne gredi. PCV in vakuum v sesalnem kolektorju (airboksu) pa poskrbita, da ti plini izgorijo v izgorevalni komori. Rdeči, DAMI34, NX650 in 1 other 4
MiNa Objavljeno Oktober 15, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2019 Po harverskem delu še malo diagnostike... Napaka na modulu kontrole tlaka v gumah??? Pregorela žarnica za "zasenčeno luč" to sem pričakoval, zaradi pregorele žarnice... seveda "reset" ponastavitev napak... in na koncu ponastavitev opozorila za servis, oktobra drugo leto, ali upam, da bo veliko prej 37000km . NČ zdej pa vozit. DAMI34, Mavti, Quest in 2 others 5
MiNa Objavljeno Oktober 24, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2019 ...še pred par dnevi se je "šeki" moje šopiril po korčuli, danes sem ga pa malo na "kanal" postavil. V kratkem se bo obrnilo 60kkm zato sem se odločil, da zamenjam še olje v sprednjih amortizerjih in pregledam sprednje zavore in po potrebi menjam kar bo potrebno. pri razstavljanju sem opazil, da bo potrebno še kar nekaj čiščenja. No tole bo super prilika, da krpa pride tudi tam kjer drugače ne doseže... Kraki brez poškodb, nikakršne "zračnosti" prav tako tesnila BP in jih ne bom menjal. Deli desnega kraka, levega kraka in pripomoček za določitev pravilnega nivoja olja v posameznem kraku. V primeru viška ga lepo odsesaš...Olje MOTUL fork oil 10W. Original pripomoček BMW serviserjev "31 6 551" Manjkata le še plastična pokrovčka nato pa sestava. Seveda sem pregledal tudi zavore. Desna je bila precej trda. Spet že večkrat opisana "bolezen propelerjev" nekaj malega rje na drsnem pinu. Očistil, namazal, sestavil. Seveda sem preveril tudi levo čeljust vendar je bilo tam vse BP. Zavorne ploščice so izrabljene 1/4, tako da ostanejo... Sestavljanje sledi jutri. Quest, raza, Kugelschreiber in 5 others 8
MiNa Objavljeno Oktober 25, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2019 Tole je še manjkalo... Kolo gor pa gaaaassa. Rdeči, Quest, NX650 in 3 others 6
zelenijurij Objavljeno November 25, 2019 Opozori Objavljeno November 25, 2019 Pozdravljeni, se opravičujem če ne pišem v pravi post..... Ampak zanima me, če je kakšen lastnik F800GS že zamenjal original sprednje luči z LED lučmi iz kitajske ? 1. Vidim da jih pošiljajo tudi že iz Evrope, z oznako E9 na luči (original ima E1) pa me zanima če gredo čez tehnični ? 2. Nekatere so 80w, druge 120w...a je res taka razlika ? ali pa spet kitajc piše gor oznake kakor mu paše-kar sem vajen iz drugih nakupov... LP in Hvala za vaše mnenje Erik99 1
nejc74 Objavljeno November 25, 2019 Opozori Objavljeno November 25, 2019 (popravljeno) 1. označuje kje je bila žarnica potrjena, E1 = nemcija, E9 = spanija, verjetno so pa oznake ponaredek. Btw oboje je ok. 2. žarnice iz kitajske so vredne približno toliko kolikor stanejo, bore malo. Oznake lepijo kot jim paše, kot si ze sam ugotovil Naceloma bi moral iti cez tehnicneg, razen so res slabo izveden, ker se noben na tehnicnem ne bo sel detektiva in uogotavljal da je oznaka ponarejena. Popravljeno November 25, 2019. Popravil nejc74
MiNa Objavljeno November 25, 2019 Opozori Objavljeno November 25, 2019 pred 6 urami, zelenijurij pravi: Ampak zanima me, če je kakšen lastnik F800GS že zamenjal original sprednje luči z LED lučmi iz kitajske ? Tule smo nekaj teoretiziral, se pa še ni nihče javil, da je menjal in ni imel težav na tehničnem... DAMI34 1
zelenijurij Objavljeno November 26, 2019 Opozori Objavljeno November 26, 2019 hja, sem malo forume preletel. Vse sorte odgovore se najde: Za in proti.....najbolj pameten proti je ta, da če ti sredi Tanzanije luč crkne, pač zamenjaš žarnico na stari. Pri tanovi je pa konec vožnje Ne vem. Bom še malo premisli oz. počakal na ta famozni črni petek, koliko bodo cene padle Lp
Luka66 Objavljeno Januar 25, 2020 Opozori Objavljeno Januar 25, 2020 Ima mogoče kdo izkušnje s takim dodatnim tankom? Na običajnem GS poveča količino goriva kot na ADV modelu in range bi bil primeren za dežele z redkimi tanksteli.... https://camel-adv.com/products/bmw-f800-camel-tank-v2-ct-v2
MiNa Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 (popravljeno) @avtomoto je DIY izvedbo tanka namestil na G650Xchallenge (original le 9,5l). Mogoče on odgovori kako in kaj. Pride v poštev južna Amerika, centralna Azija, Aljaska, Afrika, vzhod Rusije še kje? Popravljeno Januar 26, 2020. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Januar 26, 2020 Opozori Objavljeno Januar 26, 2020 Tule je na sliki njegov motor, dodatni tank pod motorjem, integriran v zaščito motorja. Iz objave na poti po Indiji... DAMI34 1
Popularna objava MiNa Objavljeno Februar 24, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 24, 2020 Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza. Erik99, DAMI34, MitcH' in 11 others 12 2
Popularna objava MiNa Objavljeno Februar 25, 2020 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 25, 2020 (popravljeno) Sestavljanje... V oba kraka dolil predpisano količino "mešanice" olja in sestavil nazaj ter vse skupaj privil na križe. Da se vilice pred zatezanjem lepo "uležejo" sem vstavil os in šele potem vse vijake na križih in mostičku, zatisnil na predpisano vrednost. Mostiček je tudi nosilec prednjega blatnika. Vse zatisnjeno na prave vrednosti. Seveda je sledil še pregled prednjih čeljusti in zavornih ploščic. Najprej vse razstavim očistim z namenskim čistilom, namažem z namensko pasto in preverim, če je vse OK. Ploščice so še precej nad oznako za izrabljenost, ker je vse BP sestavim nazaj... tako, še premontaža gume in potem... Popravljeno Februar 25, 2020. Popravil MiNa VS800, Rdeči, DAMI34 in 8 others 10 1
MiNa Objavljeno Februar 25, 2020 Opozori Objavljeno Februar 25, 2020 Pravkar, Snečer pravi: Gume sam premontiraš? Premontira vulkanizer, centriram pa sam. Vzamem si čas, pregledam še ležaje, semeringe vse lepo namastim in sestavim. Za tak poseg na "gumikliniki" ponavadi ni časa. Jaz ga imam pa na pretek...
MiNa Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 (popravljeno) Namesto, da bi se vozil... Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test". Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi. Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži. Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv. Popravljeno Februar 28, 2020. Popravil MiNa DAMI34 in HyperJack 2
Snečer Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 pred 2 urami, MiNa pravi: Namesto, da bi se vozil... Danes še montaža kolesa, blatnika seveda tudi zavornih čeljusti in nato "test". Zaradi RDC senzorja sem moral dodati 110g uteži, da je bilo uravnoteženo. 10g večkot na prejšnji gumi. Pozabil posnet uravnoteženo, tule je še povsem brez uteži. Test pred garažo uspel, tudi ABS deluje, mogoče je celo nalo preobčutljiv. pokaži kako uravnotežiš
MiNa Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 (popravljeno) pred 45 minutami, Snečer pravi: pokaži kako uravnotežiš Bi moral imet 3 roke ali nekoga, da me . Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga. Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas ... Sicer gre zadeva takole... Pa še... Popravljeno Februar 28, 2020. Popravil MiNa Quest in skalar36 2
Snečer Objavljeno Februar 28, 2020 Opozori Objavljeno Februar 28, 2020 pred 7 minutami, MiNa pravi: Bi moral imet 3 roke ali nekoga, da me . Sicer pa, pripravo za uravnoteženje na ravno površino, kolo na os in preizkusim kje je najtežji del. Poten točno na drugo stan obroča prilepim (začasno) uteži. S preizkušanjem ugotovim pravo težo. 5g-ska utež že dovolj, da kolo obrne sicer počasi, ampak ga. Ko kolo v vsaki poziciji (recino vsakih 30 stopinj) ostane uravnovešeno je OK. Za preizkus ga obrnem za 180 stopin in ponovno preverim v več pozicijah. Sicer kar traja, ampak kot sem napisal, imam čas ... Sicer gre zadeva takole... tale v videu? hm srebrne uteži, preko pa črni lepilni trak... ok za razlago principa, a izvedba
MiNa Objavljeno Februar 29, 2020 Opozori Objavljeno Februar 29, 2020 (popravljeno) pred 17 urami, Snečer pravi: preko pa črni lepilni trak... Model pravi, da zato, ker nima prave barve in da uteži slučajno ne odpadejo. Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku. Tole so uteži, ki so bile na novem motorju (potemtakem originalne), ko jih odstranim očistim ostanke lepila in potem ponovno uporabim. Za leplenje uporabim dvostransko lepilo (pena cca 0,6mm) Tesa. Popravljeno Februar 29, 2020. Popravil MiNa Kugelschreiber in Quest 2
Kugelschreiber Objavljeno Februar 29, 2020 Opozori Objavljeno Februar 29, 2020 7 minutes ago, MiNa said: Že kar nekaj časa počnem tole zadevo sam, pa mi utež še ni odpadla, čeprav ne uporabljam "zaščitnega" traku. Saj pove. Dirkaska sola. Za dirke se gume menjajo veckrat na dan, utezi se redno reciklira, in ker na pisti marskej odpade, precej ljudi pokne cez se mal traka. Ce to nardis u miru enkat/dvakat na sezono, je drugac. Me pa zanima, a si kdaj zavrtel prazno feltno? Dokaj pogosta praksa je tudi, de scenteirajo prazno feltno, gume oa montirajo s piko na ventilu. MiNa in Rdeči 2
MiNa Objavljeno Februar 29, 2020 Opozori Objavljeno Februar 29, 2020 Ja, brez gume. Problem je da je RDC teža, ki jo je potrebno kompenzirat. Nisem pa vlekel senzorja iz obroča, da bi preveril prazen obroč.
Jernej23 Objavljeno Maj 6, 2020 Opozori Objavljeno Maj 6, 2020 Zdravo, kolega bi kupil 2013 facelift model, budget cca. 7.000. Bi kdo s pametno kilometrino prodal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se