Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

tok, tok, tok na "malem bratu" 29Kkm pa še nikjer nič ne pušča.

Res je, da je tale "urine sample" posodica za zavorno tekočino (olje) olje  nekaj posebnega. Kot je videti so na novih modelih zadevo spremenili nazaj na klasično posodico integrirano v armaturo ročke.

 

Spusti lako samo tesnilo pokrovčka, če je ob menjavi zavorne tekočine (olja) poškodovano ali pa slabo nameščeno (cel set št.6 stane cca 30€) samo tesnilo cca7€. (delo zlatarjev je pa drugi problem).

 

ps, zaradi puščanja zavorne tekočine na posodici jaz motorja nebi vozil na servis (sploh izven garancije) ampak bi popravil sam.

post-7865-0-90554700-1373186461_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

tok, tok, tok na "malem bratu" 29Kkm pa še nikjer nič ne pušča.

Res je, da je tale "urine sample" posodica za zavorno tekočino (olje) olje  nekaj posebnega. Kot je videti so na novih modelih zadevo spremenili nazaj na klasično posodico integrirano v armaturo ročke.

 

Spusti lako samo tesnilo pokrovčka, če je ob menjavi zavorne tekočine (olja) poškodovano ali pa slabo nameščeno (cel set št.6 stane cca 30€) samo tesnilo cca7€. (delo zlatarjev je pa drugi problem).

 

ps, zaradi puščanja zavorne tekočine na posodici jaz motorja nebi vozil na servis (sploh izven garancije) ampak bi popravil sam.

Saj verjetno se bom tudi sam v takem primeru lotil popravila sam , ampak prvo se mora sploh pokvariti , kar pa upam da se ne bo ...

Objavljeno

Upam da bo pri meni drugače ... :blush: , koliko pa naj bi bil servis, če bi ga moral "pokriti" sam ? Saj če gre za neke minorne napakice, ki ne nanesejo nekih velikih denarjev ni problema, bom preživel. Tako ali tako je treba vsak motor vzdrževati.

Glej , motor je super , men ni žal da sem ga imel, in mogoče ga bom še kdaj imel če mi bo tavelik postal pretežak, fajn je nč slabga na njemu drugače, se je pač zgodilo na nekaj primerih da je pricurljalo.

Objavljeno

Ker sem se že skoraj definitivno odločil za F800GS me zanima, če bi kateri od možakarjev ki ga ima, bil pripravljen posodit za eno kratko furo. (Piran-Koper,  pridem tudi do črnega kala (Viki burger), pijača na moj račun)

Sedel sem že na njemu, samo vozil se pa še nisem in preden ga kupim bi rad seveda poizkusil, kakšni občutki so. 

 

Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja".....  :hmm:

Objavljeno

 

 

Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja".....  :hmm:

 

Stevie motoristi imamo poseben psihološki profil.

Marsikdo ti bo prej posodil žensko kot motor...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ker sem se že skoraj definitivno odločil za F800GS me zanima, če bi kateri od možakarjev ki ga ima, bil pripravljen posodit za eno kratko furo. (Piran-Koper,  pridem tudi do črnega kala (Viki burger), pijača na moj račun)

Sedel sem že na njemu, samo vozil se pa še nisem in preden ga kupim bi rad seveda poizkusil, kakšni občutki so. 

 

Vem pa tudi da me je tata naučil da se "žensk in motorja ne posoja".....  :hmm:

Bo kar nekaj na temu kar pravi FLY, saj veš takrat se najraje kakšno sranje naredi, pa grdi pogledi, pa komplikacije ... zakaj pa se ne naročiš na testno vožnjo pri kakšnem od trgovcev, mislim da ti je to najboljša rešitev, volk sit in koza cela ... 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Sej bi se človek naročil za testno vožnjo, sam kaj ko neveš če boš utegnil, pač zaradi narave dela nimam dneva fraj... če že in to mogoče nedelje, takrat pa je itak vse zaprto.... razen če, seveda vzamem dopust........  :hmm:

Bomo že sprobali ko ga bomo kupovali  ;)

 

Kaj čmo, tak je! "Arbeit macht frei"

Popravljeno . Popravil Stevie
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Tudi sam imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla!

 

PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo.

 

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Tudi sam imam F800GS in moram rečt res super motor. Imam ga 4 sezono in sem z njim prevozil nekaj več kot 40000 km. Se je pa v soboto pojavila neka težava in me zanima če je že kdo imel podobne izkušnje. Po slabih 400 km vožnje se mi je motor kar naenkrat ustavil. Kot bi mu zmanjkalo bencina oziroma kot da ne bi imel iskre na svečkah. Motor po nekajkratnih poskusih spet vžge. Peljem se nadaljnjih 10 km in zadeva se ponovi. Spet poskusim in motor vžge. To se mi je do doma ponovilo še najmanj petkrat. Sem pa opazil, da ko sem pri enem poskusu vzel kontakt in ga dal nazaj, da se je na ekrančku prikazala napaka EWS. Na internetu sem potem našel, da bi bila lahko antena na ključavnici. Vendar mi je nek mehanik rekel, da ta antena prebere kodo ključa samo takrat, ko daš kontakt, če pa pride do okvare med vožnjo, se pa zaradi tega motor ne bi smel ustaviti. Na forumu sem zasledil, da je imel bob7 podobne težave pri ta veliki GS-ki. Nazadnje so ugotovili, da je bila pokvarjena elektronika na črpalki goriva. Če je imel kdo podobne težave, naj se malo razpiše. Vsaka pomoč je dobrodošla!

 

PS: Danes sem naročil tester GS 911. Upam da mi bo kaj v pomoč da rešimo zadevo.

 

LP

In ... si uspel dognati kaj je bilo narobe ? Me zanima vse v zvezi s tem motociklom , oz. njegovimi hibami ... hvala

Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Zanima me ali je kdo od lastnikov GS 800 zamenjal original zaščito motorja s drugačno, obsežnejšo? Namreč odkupil bi tisto original. Je majhna, diskretna in za cestno rabo dovolj zaščiti. Nebi skazila estetike NUDE 900. .)

 

Hvala za info.

Objavljeno

Če govorimo o zaščitni plošči pod motorjem, sem jo jaz menjal za aluminijasto in ti plastično lahko prodam, več pa na ZS, če te seveda zanima ...

Objavljeno

In ... si uspel dognati kaj je bilo narobe ? Me zanima vse v zvezi s tem motociklom , oz. njegovimi hibami ... hvala

 

 

Očitno je res problem v bencinski črpalki in visokih zunanjih temperaturah. Menda je problem v tem, če imaš bencina bolj malo v rezervoarju in če je zunaj ekstremno vroče, se črpalka za kratek čas ustavi, ker ni potopljena v bencin in se ne hladi več dobro. Sem po tem, ko se je to pojavilo napravil okoli 2000 km in se ni nikoli ustavil, je pa res, da zunaj ni bilo nikoli več kot 32 stopinj.

Objavljeno

Je kdo sprobal na F800 GS Michelin anakee3? Zanima me ,če so glasne in kako držijo na slabem gladkem asfalut. Po testih jih povsot hvalijo, kako pa je v resnici?

Objavljeno

Jaz imam anakee3 na Transalpi. Glasne so res precej. Glede oprijema pa neglede na podlago, ali je slab asvalt, dobr, mokro, suho... nimam pripomb in sem z njimi zelo zadovoljen. Tudi v ovinek motor zelo lepo pade. Do sedaj sem imel od enduro gum bridgestone tw spredaj 101, zadaj 150 in dunlop trialmax tr 91, pa moram reči da sem z anakee najbolj zadovoljen.

Objavljeno

Anakee 3 niso ravno pretirano odporne na predrtje... Vse ostalo pa odlično

Anakee 3 niso ravno pretirano odporne na predrtje... Vse ostalo pa odlično

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Leto je okoli kar ga imam in moram povedat da me vedno znova razveseljuje. Zanima pa me nekaj drugega. Katere pnevmatike ste že uporabili na tem motociklu? Ko sem ga kupil, so bile na platiščih pirelli scorpion trail, guma ni slaba, mi je pa čudno da se je prva hitreje obrabila kot zadnja. Kakšne imate kaj izkušnje z različnimi proizvajalci oziroma modeli. Zanima me predvsem michelin anakee3, ali pa metzeler tourance, oz. tudi conti trailattack. Mogoče kdo???

Objavljeno

Jaz sem na GS-ki preizkusil Metzeler Tourance (obicne, ne next ali exp) in pa Conti Trail attack 2.

Conti so v vseh pogledih boljse, razen za po makadamu je slabsa, za blato pa itak nobena ni.
Z metzeler sem prevozil 5k je bila zadnja fuč, s conti pa 7k in je bila sprednja fuč.

Objavljeno

Pridružu8jem se Krucymucyevim navedbam ContiTrailAttack so :OK: Metzelerke dobre do polovice obrabe naprej smrt :glare: Pireli sem imel na KTM odlična guma tudi,se ti pa prva prej obrabi zaradi načina vožnje! Anakee pa nisem še imel.

Objavljeno

TNX obema za ažurne informacije... :notworthy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!