Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

Hvala za odgovore. Tudi sam sem (bom) včasih natovoril v kovčke kar nekaj več, kot pa je dovoljeno s strani proizvajalca.

Malo me je zbodlo le to, da Givi npr. za kovček Trekker TRK52N, ki je prazen krepko težji od 7 kg, ponuja ploščo za katero v navodilih dovoljuje max 6 kg obremenitev.

 

Pa pustimo zdaj to, zdaj je bolj čas za :bike: kot pa za modrovanje na forumih.

 

Pa lep pozdrav M
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

 

Kupujem nosilno ploščo zadnjega kovčka za BMW F 800 GS. Gledam tole od Givi-ja SRA5103. Imam pa eno vprašanje in upam, da mi bo kdo lahko povedal kaj več (mogoče jo kdo ima). V navodilih piše, da je max. nosilnost 6 kg (glej sliko). Od prej že imam Givijev kovček iz serije Trekker. Kovček prazen tehta dobrih 5 kg. Torej, če se malo pohecam, lahko v njega dam še največ dva para zoknov in ene gate (pa ne dolge) pa sem na 6 kg.

Sicer na Givijevi strani za kovčke Trekker ponujajo tudi to ploščo. Vprašanje sem poslal tudi proizvajalcu pa še ni odgovora.

 

PS ta druga plošča, ki jo ponuja Givi pa je vsaj za moj okus :slap:

 

Lp M

22318278.jpg22318279.jpg

Jaz jo imam na svojmu pa trekerja 52 litrov gor. Na trekerju pa še prtljažnik. Kar pogumno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prva ima po pravilu nekaj manj profila in mehkejšo zmes.  Imam Anakee 3 in moram reči ,da ja občutno boljša od Tourance ( ne Toutance exp in Tourance Next). (Tourance Next je dobra sodobna guma), to ki sem jaz imel je hitro izgubila oprijem na gladkem asvaltu (veliko prej kot Anakee 3)

Ko sem kupil gs-a so ble gor anakee2 ,bil zelo zadovoljen.Pričakoval sem ,da bojo nove michelinke še boljše. Zdej mam gor anakee3 ,s sprednjo gumo sem prevozil 14k km. Zadnjo lako prodam kot novo.Skratka toliko km ne moreš naredit z gumo ki dobro drži.Moram pa priznat ,da je prednja postala špikasta ,kar po mojem pove da je masa na robu veliko mehkejša kot pa na sredini. Zdej iščem nove gume ,ampak michelin nikoliveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz sem lani, ko sem ponucal scorpion trail-pirelli (bile gor ko sem kupil moped), dal gor TR-91 Dunlop...meni osebno odlična, proti Scorpionu pa sploh. Nisem pa še poizkusil z Intercontijevim trail attack-om.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani, ko sem ponucal scorpion trail-pirelli (bile gor ko sem kupil moped), dal gor TR-91 Dunlop...meni osebno odlična, proti Scorpionu pa sploh. Nisem pa še poizkusil z Intercontijevim trail attack-om.

Slednjo boš šele zadovoljen :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden na montiral samo prednjo Conti Trail Attack2. Kot bi kupil drugi motor  :OK: .Komaj čakam ,da dobim še zadnjo. Edino razočaranje ko pridem domov sem opazil DOT3113. Lekcija za naprej. Naslednjič prej preverim in ne zaupam trgovcu na slepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Edino razočaranje ko pridem domov sem opazil DOT3113.

 

Z to gumo ni nič narobe če je pravilno skladiščena. Itak jo boš v sezoni , sezoni in pol porediral.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni.

 

Je imel kdo težavo, da bi motor (800 GS) cukal tam pri hitrosti okoli 150/h, ko mu dodajaš plin oz. se bližaš tej hitrosti? Mehanik je zamenjal cin špulo in obe svečki, pa se napaka še vedno pojavlja. Motor je letnik 2008 in ima cca 50.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo!

 

Moj prvi post in že fehtam...  :) Rabim info, kje nabavljate gume za svoje mopede - se pravi, da so zanesljivi (brez nategov okoli leta izdelave i slićno...) in da ju tudi zamenjajo, ne da bi imeli pri tem cene zlatarske ure? Sedaj imam gor Anakee 2 (zelo zadovoljen) s 16k+ prevoženih in bi nabavil Anakee 3 (ker dvojke ne delajo več, pa bi jo, zaradi samega profila, raje imel gor, kot trojko). Pretežno sem namreč na asfaltu in ca. 20% urejenih makadamov, kar pa baje tudi novi mišlenki ne predstavlja problemov.

Bom zalo hvaležen za vsako koristno informacijo, kje se splača nabaviti in zamenjati. :notworthy:

Lp, Zoran

 

Še moj moped...

 

26064_2015-05-28-FB_cover.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga vozim k Čarmanu, je pa res da on ima Dunlop in Conti, kolikor vem. Se vedno v redu zmeniva, za moje pojme...narejeno je dobro in hitro, vmes porajta še napetost verige, ali pa kako drugo malenkost. Všeč so mi ljudje ki imajo radi svoje delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

 

Moj prvi post in že fehtam...  :) Rabim info, kje nabavljate gume za svoje mopede - se pravi, da so zanesljivi (brez nategov okoli leta izdelave i slićno.. .) in da ju tudi zamenjajo, ne da bi imeli pri tem cene zlatarske ure? Sedaj imam gor Anakee 2 (zelo zadovoljen) s 16k+ prevoženih in bi nabavil Anakee 3 (ker dvojke ne delajo več, pa bi jo, zaradi samega profila, raje imel gor, kot trojko). Pretežno sem namreč na asfaltu in ca. 20% urejenih makadamov, kar pa baje tudi novi mišlenki ne predstavlja problemov.

Bom zalo hvaležen za vsako koristno informacijo, kje se splača nabaviti in zamenjati. :notworthy:

Lp, Zoran

 

Še moj moped...

 

26064_2015-05-28-FB_cover.jpg

Za to kar si napisal so anakee3 zelo dobre,malo so glasne sam jih nad 70 itak ne slišiš več...v "našem" koncu je ene par dobrih majstrov,vprašanje je če je to tebi na roko......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga vozim k Čarmanu, je pa res da on ima Dunlop in Conti, kolikor vem. Se vedno v redu zmeniva, za moje pojme...narejeno je dobro in hitro, vmes porajta še napetost verige, ali pa kako drugo malenkost. Všeč so mi ljudje ki imajo radi svoje delo.

Ja, sam Čarman ma drago menjavo: 20€/kos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 Rabim info, kje nabavljate gume za svoje mopede

 

Ful bi pomagalo, če bi napisal, odkod si.

Jaz na Obali menjujem pri Motosprintu v Kopru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sicer še nisem tukaj naročal ampak je menda ugodno, kolikor sem slišal:

http://www.gume-direkt.com/content/search/MO

Cene so kar dobre, in imajo montažne servise po vsej Sloveniji, kjer gume tudi zamenjajo pa za dostavo lahko izbereš kar najbližji servis...

 

Jaz sem npr., letos kupil Mitas pri vulkanizerju, katere imajo ugodno ceno in me je vse skupaj prišlo nekaj manj kot 150€, dve gumi plus delo, ampak za okoli 50€ več ali niti ne, sem točno že pozabil, bi na tej povezavi dobil Continetal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri montaži pri teh generičnih pooblaščenih vulkanizerjih, je treba malo paziti na majstre. Ker pri motorju je vseeno potrebno malo občutka npr. pri zatiskanju, pri zategovanju ketne, itd... Jaz grem raje k motoserviserju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlike so povsod, zato je bolje pogledat na več krajev, je pa Conti npr. cenejša od Mitas

http://www.gume-direkt.com/product/Continental/70/17/R-142641

 

Naročiti najugodnejšo gumo ni tak problem, potem zamenjati je vprašanje. Kakšen vulkanizer niti ne bo hotel ali pa bo računal za zamenjavo, kot je nekdo navedel, 20€. Veliko je odvisno od posameznega vulkanizerja, če imaš dobro poznanstvo ni problem.

 

Tisto stran sem navedel le kot možnost in jo ne preferiram, ker sam nimam tam izkušenj, sem pa letos zadovoljen z Mitasom in vulkanizerjem, kjer jih je naročil. Verjetno ima on že pri sami gumi nekaj dobička, ker jo dobi brez davka in mu zato ni potrebno računati toliko za menjavo...ne vem točno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Zato pa demontažo in montažo kolesa najraje opravim sam. Seveda ob tem preverim stanje ležajev, tesnil, zavornih ploščic, čeljusti in diskov.

 

Sicer imamo v Celju vulkanizerja, ki je ugodem, pa še sam je motorist. Delo vedno opravi strokovno, tako da problemov kot jih opisuje @dlicen pri takem mojstru ni.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo družba!

 

Mater, človeka ni gor par dni (bil službeno odsoten...), pa je že skoraj za celo stran odgovorov. Hvala vsem! :notworthy:  @DAN in @dlicen - živim na Brezovici pri Ljubljani, a mi za dobro ceno gum in storitve, ni problem skočiti kamor koli po SLO. Itak sem skoraj vsak lep dan na cesti (ćist "laćen" kilometrov... :D ), tako, da lahko kdaj združim užitek še s čim koristnim. @MiNa, bi se toplo priporočil za ime in naslov tega vulkanizerja-bajkerja na celjskem koncu. Zdaj me najbolj begajo same gume... Info o Anakee III gre od: "božja guma - bogu hvala", pa do "totaln šrot, ki mu vsak malce bl grob makadam porazira in načne tekalno plast..." Pa bod zdej ti pametn, yebbemu mast :hmm: Priznam, malce dolgo sem "abstiniral" iz moto sveta (ca. 20 let), preden sem se lani oktobra "reaktiviral" in sem malce zarustal kar se tiče npr. gum in podobnih štosov. Če ne spremljaš sproti, si hitro v qurcu. Net je po eni strani koristen (hiter dostop do velikoooo informacij), po drugi, pa včasih že malce bega, ker se zelo hitro ujameš v une štose, a'la "Canon je boljši od Nikona" (iPhone od Samsunga...), ipd. Zato sem sedaj začel gledati še dve contijevi gumi: ContiTrailAttack in (baje...) "po krivici prezrto" ContiEscape, ki jo na raznih "dual sport" forumih, folk zelo pohvali kot "trpežno in ah-in-oh olaraund živinče", dobro za povsod, razen za ekstremno blato, kar me pa itak ne zanima. In jim zadeva (spet baje...) dobro služi tam v rangu od 10-13kkm, z večino km na makadamih. A kdo pozna?

 

Lp vsem, Zoran

 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Conti TrailAttack je makedam še gut,nek teren pa ni z to gumo za vozit,sem jih zvozil kar nekaj kompletov. Se pa super obnese na asvaltni podlagi ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala @Kmet2. Saj za kakšen resen teren, tudi jaz, v kombinaciji z F 800 GS, nisem. :D Mislim... moped bi, s kakšnim Stanovnikom v sedlu in kramparcami, še zmogu, sam zame je 200+ kg, mal preveč. Sem si pred nakupom, priznam, še nekaj domišljal, a sem hitro ugotovil, da je tale reč, za kakšen odtenek do dva, preveč zame. Sem za nakup (puf, pa to...) zastavil levo ledvico in desno pljučno krilo in si naslednjih nekaj let, ne morem špogat, da bi se spotikal in prevračal po korenincah v neki hosti. .)  Si bom, verjetno, za te namene, ob priliki nabavil eno suzo, DR 350 za jurja do dva (pa ne okol govort, da ne bo moja zvedla... ). Kakor imam v spominu (vozil nekoć 200 in 250 z... ), te tista zadeva, počaka tudi na dnu prepada, pripravljena na nadaljno vožnjo, brez večje škode. Če v hosti zvrnem bemfla, ga ne bom niti dvignu, pa še fršlog bi me verjetno, k bi začel kalkulirat stroške popravila. Nae sm jest za te zgodbe :D .

Hvala za info o conti-ju še 1x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne bo kdo narobe razumel zadeve o mopedu, iz prejšnjega posta... Drugače sem čisto zaljubljen v ta bajk. Vse drugo, razen ekstremnega terena (pač meni, k sm vajen za te štose uporabljat malce lažje prdulce... ), špila v nulo. Če se kdo odloča zanj, lahko samo toplo priporočam. Jaz ga bom za turce, stranske cestice in "normalne" makadame, uporabljal do neskončnosti. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Zato pa demontažo in montažo kolesa najraje opravim sam. Seveda ob tem preverim stanje ležajev, tesnil, zavornih ploščic, čeljusti in diskov.

 

Sicer imamo v Celju vulkanizerja, ki je ugodem, pa še sam je motorist. Delo vedno opravi strokovno, tako da problemov kot jih opisuje @dlicen pri takem mojstru ni.

Markon?

A Mitasa tud zrihta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!