Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Na svojev 800adv sem imel original gor Metzeler Karoo. Tiste ta prave terenske, s kockicami...zadeva je fuuuulllll dobra za po terenu pa fuuuullll dobra za po cesti.

Drži se ceste kot vrag, samo po 5kkm je ni več.

Objavljeno

Karoo 3 je ze kdo poizkusil? Po profilu zgleda dober kompromis

Objavljeno

Karoo 3 je ze kdo poizkusil? Po profilu zgleda dober kompromis

Zelo podoben profil kot Mitas E 08, katere so mi vedno bolj všeč. Edino na pogled od zadaj so morda videti ožje od Tourance, lahko malo manj izrazit rob ali pa le videz vara, ker meril jih nisem.

Objavljeno

Ja videz vara. Z merilom sem nameril 145mm (140/80-17).

 

Dokler bo cena teh gum kakršna, kot trenutno je, ni kaj veliko za razmišljat.

 

Za več terena in slabe ceste je pa menda odlična Mitas E-07 Dakar. Zaloge sicer pri "nas" ni, je pa v ponudbi.

Objavljeno

Če niso v planu ekstremno slabe ceste z naloženim motorjem so dobre tudi E-07 brez oznake Dakar po dobri ceni... .)  http://www.superguma.si/pnevmatika/105306/Mitas-150-70-17-69T-E-07-TL-Mitas-

 

Jih imam trenutno na AT za vsak dan v službo ( 1/2 avtocesta - ker se mudi, 1/2 Črnokalski ovinki - za domov...cca 90 km) in občasno za vikend kakšen makadam. Sicer malček glasna ampak držijo super. Po mokrem še nisem izzival.

 

Za teren in adventure potovanja, ker ne veš kaj te čaka pa preizkušeno; zadaj - Mitas E-09 Dakar, spredaj C-17 Dakar. Če se ne izživljaš po avtocestah (problem visokih hitrosti) zdržijo 7000 km (za teren). Za jih dokrajčit komot še 2000+ km po asfaltu. Pa še poceni so :OK:

 

Zame so Mitas zakon in sploh več ne razmišljam o čem drugem.

 

Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kdaj ste menjali ketno (pri kolikih km).Ste naročali original ali kje drugje in če ja kje?

Najlepša hvala za odgovore in nasvet.

Objavljeno

Verigo in verižnike sem menjal pri 41200km. Res, da ima F650GS samo 52KW, tvoj nekaj več. Namestil verigo, ki sem jo kupil tule, "vrti" pa se že 26000km, brez znakov obrabe. Maže jo DIY "mazalec" opisan v ustrezni temi.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

MiNa, bi lahko v nekaj stavkih povedal kakšne so izkušnje z motorjem po tej kilometrini. Namreč trenutno vozim Suzukija SV650 in bi si privoščil nekaj bolj enduro-potovalno usmerjenega. Všeč mi je F800GS, a mi je cenovno nedostopen. F650GS mi pa deluje tako...pomehkužen :grim Rad vozim tudi hitro in me skrbi, da zavorni sistem ne bo kos. Na kratko, iščem nekaj lahkotnega za vožnjo, nezahtevnega za vzdrževanje, primerno za potepanja v dvoje in tudi daljšo vožnjo po AC z višjo hitrostjo.SV650 ima vse, le po 80.000km sem se ga že malo naveličal :OK:

Objavljeno

Hja takole je to. Po treh sezonah na R1150GS sem se odločil zamenjat, čeprav bi bila logična izbira R1200GS, ob nakupu 1150-ke sem nekako tako tudi razmišljal. Vendar nekaj lažjega je na vrsti sem si rekel....

 

Preizkusit sem šel oba 800 in "650", in se brez problema odločil. Vidiš pri triumfu so zadevo poenostavil, oba modela 800 se praktično razlikujeta le v kolesih (no sedaj je že celo več modelov). Pri BMW-ju pa so naredil malo zbrke tudi zaradi oznak. Tudi mene je pri izbiri na koncu prepričala cena (2400€) v prid "tamalega" in seveda nič pretresljivo boljšega na "tavelikem". To je sicer moje osebno mnenje in ga ne vsiljujem nikomur. Pojdi preizkusi in se odloči. Jaz bi se danes mogoče drugače, še vedno pa ne za "tavelikega 800".

 

Po 70k prevoženih, je kar zanimivo če se ozrem nazaj, lani sem na poti po Češkem imel prvič probleme z alternatorjem, vendar sem rešil poceni sam. Pričakujem pa še menjavo črpalke za gorivo in bom tudi uredil brez "pomoči" uradnega servisa. Drugače pa redni servisi in samo nabiranje kilometrov.

 

Tisto o mehkužnosti pa kar pozabi, je pravi motor. Tudi zaviranje naj te ne skrbi....

 

lp, Mirč

Objavljeno

GS moje  :boobies:  ima cca 80kkm, 2010model

zaenkrat samo redno vzdrževanje na vsakihb 10kkm.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če sem prav razumel tvoje zapise si imel probleme z 800ADV, kakšne pa, če ni skrivnost?

Objavljeno

Sploh ni skrivnost, super moped za vožnjo, samo z porazno BMW kvaliteto

 

1.problem: Od prvega dne je cel moped "poskakoval/poniral..." pri 50-60km/h.

Znanstveniki na prvem servisu so me tolažili, da je to normalno ker so gor Karoo gume. Menjam gume in isto.

 

Na drugem servisu pravijo, da je to normalno, ker so na mopedu up-side down vilice. In da se pelje lepo  :wacko:

Preventivno sicer menjajo prednjo feltno in ležaje (vzamejo iz motorja iz salona), saj naročene feltne po dveh mesecih še niso dobili iz Kitajske.

Zadeva se ne spremeni, urgiram na BMW SLO.

 

BMW SLO (g. Samo Trpin) gre celo moped probat in ugotovi, da zadnji blažilnik ne dela , prednije vilice pa tudi čudno delajo.

ugotovi tudi, da se sicer oba kraka pri zaviranju enakomerno posedeta  :grim  :grim  :grim .

 

Na koncu obupam nad šalabajzerji, ter sam najdem napako ter jo na svoje stroške popravim, 

Sicer o tem obvestim tudi BMW SLO, pa niso preveč navzdušeni nad mojimi ugotovitvami.   Ampak meni je važno, da je motor po 11.mesecih obiskovanja servisov in modrovanja 100% OK in je vožnja prijetna.

 

2.problem: original alarm je crknil po 3dneh, na servisu menjajo notranjo baterijo v centrali z Conradovo, ta zdrži pol leta.  Potem jo spet menjajo in drži do letošnjega junija.  Baje v sredo (15.7.2015 dobim nov alarm-garancija)

 

3.problem: stikalo za start.  po enem mesecu se naenkrat zlomi nekaj v notranjosti,  Za pritisk na gumb rabiš granitno kocko, drugače ni variante. Komentar servisa "Niste prvi niti zadnji s tem problemom pri novih modelih"  - garancija

 

4.problem: stikalo za smernike, se začne zatikati in v notranjosti poka. - garancija brez besed

 

5.problem: gumi blažilci v zadnjem kolesu, - garancija - uničeni pa zaradi konstrukcijske napake-zamenjal sam

 

6.problem: ležaj zadnje prirobnice pri zobniku - garancija- uničen ravno tako zaradi omenjene konstrukcijske napake-zamenjal sam

 

7.problem: ležaji v zadnjem kolesu+semering-garancija-zamenjal sam

 

8.problem, ker sem zaradi nesposobnosti serviserjev 11 mesecev vozil poskakujoč motor, se je veriga neenakomerno iztrošila in bom sam zamenjal set tekom tedna

 

To je zaenkrat vse, skupaj 12 obiskov servisa od maja 2014 :OK: .

 

lp, andrej

Objavljeno

Še odgovor na vprašanje, kako sem rešil težavo s nabijanjem.

 

Težava je bila v odlitku zadnje prirobnice, na katero se privije zobnik.

na notranji strani je bil med štirimi naležnimi površinami reliefni odtis proizvajalca (BMW, made in India)

zato je  v kolo (z gumi blažilci) vpeta prirobnica opletala in udarjala navznozer v feltno, izključno ob obremenitvi. posledično je tudi ležaj vzel vrag.

 

Odlitek sem odfleksal z brusno ploščo (motor v garanciji!!!!!!), zamenjal ležaje in gumi blažilce (naredil sam, saj šalabajzerjem ne zaupam več), zadeva dela tako, kot je treba.

 

še malo fotk  :grim

 

 

post-20815-0-18846100-1436733174_thumb.jpg

post-20815-0-98987400-1436733188_thumb.jpg

post-20815-0-84393200-1436733206_thumb.jpg

post-20815-0-35145700-1436733227_thumb.jpg

post-20815-0-03696700-1436733246_thumb.jpg

Objavljeno

BMW SLO mi je sicer naročil materijal, ampak namesto 3kom ležajev za kolo + 2 kom semering dobim samo dva ležaja (ista koda, drug proizvajalec :SS ), 

 

Na koncu sem manjkajoči materijal kupil sam (najdražjo varianto ležaja in semeringa) ter še komplet osnovnih ležajev (da bojo vsi enakega proizvajalca).

 

Kako nas nateguje BMW pri cenah, pa je razvidno na računu!!!

post-20815-0-61895000-1436733659_thumb.jpg

post-20815-0-59191200-1436733690_thumb.jpg

Objavljeno

Butasto pri vsem je, da so na pooblaščenem servisu (edini v Lj. za motorje) sicer uslužni in strokovni v okviru svojih sposobnosti, ampak brez odobritve BMW SLO - konkretno njihove tehnične službe ne morejo v garanciji zamenjati popolnoma nič. 

In če je g. Trpin, (v katerega tehnično neznanje sem se prepričal v parih Butelskih izjavah) na dopustu ali drugi odsotnosti, moped čaka do povratka in dlagoslova. In tako lahko zgubiš par mesecev....

 

Žal, tako je........psi lajajo-karavana gre dalje, nas pa še zmeraj nategujejo....

Objavljeno (popravljeno)

Tako je "ZLATARJI" z veliko začetnico. Na zadnji vožnji, ravno ko mu naložim 7 križev, je pokazal svoje muhe. Po simptomih, ki so se pojavili se bo "poslovila" črpalka za gorivo. Našel alternativo za 50€, cena kompleta, ki ga menja uradni servis pa 10 kratnik te cifre.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja meni je bil pa ta motor všeč sedaj :blush:  pa me kar  minilo.

 

Sedaj imam starega ital. se ve,da ga je treba mal več se mu posvetit saj glede el.

Sedanjih 70000 km od tega mojih 40000 km in je bil prepeljan iz it.nisem menjal drugega kot servizni mat. pa mal več novih konektorjev, požirk in neka kablov. Cenovno ni umembe vreden.Samo,da pošravbaš sam.

Mislil sem ,da ima BMW boljšo servisno mrežo.Ve se za italjane saj je en uvoznik slabši od drugega.Druge sosedne države pa imajo vse.Rok dobave tri do pet dni pri nas prej dočakaš jesen.

 

Zdej pa naj dam še tolk evrov na koncu bom pa isto................?

Objavljeno

Ja meni je bil pa ta motor všeč sedaj :blush:  pa me kar  minilo.

 

Sedaj imam starega ital. se ve,da ga je treba mal več se mu posvetit saj glede el.

Sedanjih 70000 km od tega mojih 40000 km in je bil prepeljan iz it.nisem menjal drugega kot servizni mat. pa mal več novih konektorjev, požirk in neka kablov. Cenovno ni umembe vreden.Samo,da pošravbaš sam.

Mislil sem ,da ima BMW boljšo servisno mrežo.Ve se za italjane saj je en uvoznik slabši od drugega.Druge sosedne države pa imajo vse.Rok dobave tri do pet dni pri nas prej dočakaš jesen.

 

Zdej pa naj dam še tolk evrov na koncu bom pa isto................?

Ne sekiraj se ,imel sem 3 f 800 gs agregate in na nobenem nobenih problemov,samo servis(redni) pa gas in dolge luči,Thompson je vrjetno naletel na pondeljkov BMW :-P

Po mojihizkušnjah pa so BMW servisi dobro odzivni in imajo servisno mrežo dodelano v primerjavi z ostalimi .

Če ti je kaj lažje,sem 10letvozil izključno samo BMW.....potem sem jih prerastel :-D

Objavljeno

Ja, saj tudi moja praksa z BMW je bila do sedaj čisto OK.

 

Ampak tele tazadnji modeli so znešeni iz podružnic iz vzhoda (indija, kitajska,..).

Objavljeno

Ja, saj tudi moja praksa z BMW je bila do sedaj čisto OK.

 

Ampak tele tazadnji modeli so znešeni iz podružnic iz vzhoda (indija, kitajska,..).

Kot vse ostalo;-)
Objavljeno

Ne sekiraj se ,imel sem 3 f 800 gs agregate in na nobenem nobenih problemov,samo servis(redni) pa gas in dolge luči,Thompson je vrjetno naletel na pondeljkov BMW :-P

Po mojihizkušnjah pa so BMW servisi dobro odzivni in imajo servisno mrežo dodelano v primerjavi z ostalimi .

Če ti je kaj lažje,sem 10letvozil izključno samo BMW.....potem sem jih prerastel :-D

sam kolk kilometrov si pa mel na njih? in kolk so bli stari? sej prve tri leta vse dela. od avtov do motorjev. kaj pa pol? kaj pa tisti ki nimajo za novega?

Objavljeno

Ne sekiraj se ,imel sem 3 f 800 gs agregate in na nobenem nobenih problemov,samo servis(redni) pa gas in dolge luči,Thompson je vrjetno naletel na pondeljkov BMW :-P

Po mojihizkušnjah pa so BMW servisi dobro odzivni in imajo servisno mrežo dodelano v primerjavi z ostalimi .

Če ti je kaj lažje,sem 10letvozil izključno samo BMW.....potem sem jih prerastel :-D

Ja sej agregat naj bil Rotax kot mi je poznano so ok.

Objavljeno

sam kolk kilometrov si pa mel na njih? in kolk so bli stari? sej prve tri leta vse dela. od avtov do motorjev. kaj pa pol? kaj pa tisti ki nimajo za novega?

16kkm,24kkm in 30kkm ,maš ti kakšne drugačne izkušnje s temi motorji,da pol po 3 letih in več kot 30kkm začnejo razpadat? Oziroma koliko si jih imel in kakšnetežave si imel?

Tolk,vseostalo v tvojem postu je osebne ravni in invidualne odločitve.......

Nagajajo pa lahko že čisto novimotorji kot si prebral.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!