Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Ja , tole od motecha poznam , še najbolje in najdražje seveda pa meni deluje original oplata od BMW-ja. Pokrije tudi lonec od ispuhov , se pravi celotno spodnjo stran . Ima pa seveda svojo ceno ... :blush: :unsure: :wacko: :blink:

Objavljeno

Pa poglejmo ...post-33178-0-32836800-1354534717_thumb.jpgpost-33178-0-56635100-1354534731_thumb.jpgpost-33178-0-04946600-1354534740_thumb.jpg

Mal z zamudo pa vseeno srečno pa varno vožnjo....

Tudi sam se navdušujem na tem modelom ker se mi zdi kar vsestransko uporaben model motorja...

Sicer pišem bolj potiho ker trenutno vozim benellija tnt pa da mi taljančki ne zamerijo pa da ne zvejo BMWjaši :)

SREČNO !!!!

Objavljeno (popravljeno)

Mal z zamudo pa vseeno srečno pa varno vožnjo....

Tudi sam se navdušujem na tem modelom ker se mi zdi kar vsestransko uporaben model motorja...

Sicer pišem bolj potiho ker trenutno vozim benellija tnt pa da mi taljančki ne zamerijo pa da ne zvejo BMWjaši :)

SREČNO !!!!

Ja , moraš biti oprezen ... :ninja: , ker nekatere to res moti pri razmišljanju :grim , drugače pa hvala za lepe želje in enako tudi tebi ... :grupni: Popravljeno . Popravil blazius
Objavljeno

Kdo so garaški motoristi? Tisti ki se vozijo po terenu?

Tisti, ki švicajo na njem.....

...to pa so torej; Tisti, ki se vozijo po vročini.

In, zadeva je dobila epilog! :P

Objavljeno

Mal z zamudo pa vseeno srečno pa varno vožnjo....

Tudi sam se navdušujem na tem modelom ker se mi zdi kar vsestransko uporaben model motorja...

Sicer pišem bolj potiho ker trenutno vozim benellija tnt pa da mi taljančki ne zamerijo pa da ne zvejo BMWjaši :)

SREČNO !!!!

PREPOZN,bmflarji so dobl informacije ki jih lohk uporabijo proti teb v najbolj neprimernem trenutku :P:D
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

PREPOZN,bmflarji so dobl informacije ki jih lohk uporabijo proti teb v najbolj neprimernem trenutku :P:D

:blush: ups MA SEJ NEJSEM MISLU REJSNU sam tko pač trenutek slabosti v razmišljanju pol pa ti BMWji grejo poglavi he he he :smoke:
  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kakšne ima kdo izkušnje z nastavljanjem prednapetosti , oz. blaženjem ? Po tovarniških naj bi bila za voznika (85kg , poln tank) prednapetost nastavljena na minimum , blaženje pa 1,5 obrata z izvijačem iz skrajno desne lege proti levi ... Jaz sedaj ne vem kako se to bolj točno regulira glede na podlago po kateri vozimo in na samo težo ki jo naložimo na motocikel. Kakršnekoli izkušnje in nasveti izredno dobrodošli ... .) Hvala lep za vaš trud in odgovore ...

Objavljeno (popravljeno)

"Teoretiziranje" je eno preizkus pa nekaj povsem drugega. Predlagam ti da se odločiš za drugo. Preprost preizkus.

Preizkusi motor na odseku ceste, ki jo poznaš z "orginalnimi" nastavitvami vzmetenja. Nastavitve (prednapetost in dušenje) potem počasi spreminjaj, in najbrž boš našel nastavitve, ki ti bodo najbolj ustrezale. Ni pa sigurno, da bi te nastavitve ustrezale nekomu drugemu.

Enako lahko ponoviš še s sopotnikom in dodatno prtljago.

Glede na to, da vzmetenje na dotičnem motorju ni ravno nek "biser" se vzmetenje, kot si že sam ugotovil nastavlja bolj glede na obremenitev, kot pa podlago po kateri se voziš. Razen, če se vožiš po kakšni slabi "Mc-adam" podlagi, bo udobnejša "mehkejša" nastavitev.

Sicer pa to je samo teoretiziranje. Veliko srečnih in veselih km v prihajajočem letu.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

"Teoretiziranje" je eno preizkus pa nekaj povsem drugega. Predlagam ti da se odločiš za drugo. Preprost preizkus.

Preizkusi motor na odseku ceste, ki jo poznaš z "orginalnimi" nastavitvami vzmetenja. Nastavitve (prednapetost in dušenje) potem počasi spreminjaj, in najbrž boš našel nastavitve, ki ti bodo najbolj ustrezale. Ni pa sigurno, da bi te nastavitve ustrezale nekomu drugemu.

Enako lahko ponoviš še s sopotnikom in dodatno prtljago.

Glede na to, da vzmetenje na dotičnem motorju ni ravno nek "biser" se vzmetenje, kot si že sam ugotovil nastavlja bolj glede na obremenitev, kot pa podlago po kateri se voziš. Razen, če se vožiš po kakšni slabi "Mc-adam" podlagi, bo udobnejša "mehkejša" nastavitev.

Sicer pa to je samo teoretiziranje. Veliko srečnih in veselih km v prihajajočem letu.

Hvala za odgovor , v bistvu sem hotel sam slišati prav to , čeravno sem po svoje upal da ima kdo kaj "u nulo" naštudirano ... probati pa videti , vsekakor nimam kaj pokvarit , ne ? Lahko je samo slabše ali pa bolje :kva2:... Sorry zima je , pa me zanima vse sorte , predvsem spomnim se marsičesa :blush: , da bom bolje pripravljen ko se spravim na cesto :grim , širim obzorja , bi lahko rekli. U glavnem hvala lepa za odgovor , bom po "feelingu" ko bom malo bolj zajahal motocikel ...
Objavljeno

V bistvu to počnejo tudi na treningih pred GP. Čeprav imajo vse podatke od predhodnih dirk, je v petek in soboto ključnega pomena nastavitev vzmetenja in izbira gum za nedeljo.

Ravno v tem je tudi "kavelj", nastavitne ki mekomu ustrezajo "u nulo" so lahko za drgega popolen udarec mimo.....

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Torej... po dolgem premisleku sem se vendarle nekako odločil za BMW F800GS.

Pa vseeno obstaja določen dvom o moji odločitvi.

 

Prvo sem vozil Kawasaki KLE 500 - prva ljubezen, odličen motor, ogromno zabave, raziskovanja, potovanja. Po nesrečnem naključju je šlo vse po zlu in sem ga prodal.

 

Nakar sem se vrgel v bolj "športno" sekcijo ter se odločil za Kawasakija Z 750. Vozil sem ga dobro leto ter nekako hitro ugotovil da ni to zame, sploh pa ne z mojo gospodično zraven. Nekako se mi je vrnila želja po svobodnem raziskovanju terena, iti na kakšen izlet v dvoje, kampiranje, in pa seveda tu pa tam kakšen off-road. Ter se ponovno spomnil mojega KLE-ja in začel hrepenet po enduro motorju.

 

Tako sem začel prebirat neskončno testov, primerjav in izkušenj takšnih in drugačnih enduro motociklov. Po dolgem premlevanju in tuhtanju, kaj rabim, potrebujem, sem se nekako odločil za GS-a, 800 ne 1200, mi je "prevelik" pa nekako boxer ni ravno po mojem okusu.

 

Torej F800GS bo! A kaj ko so se takoj začeli pojavljat dvomi, mnenja, da motor ni to kar bi moral biti, da ni vreden te cene, itd, itd.....

 

Tako da se obračam na lastnike GS-ov (šem posebej 800) za mnenje.

Namreč zasledil sem da ima lahko določene hibe, ki pa spet niso nujne da se pojavijo (seveda vsak model motorja ima svoje pluse in minuse).

Zanima ma predvsem kako je s temi Rotax motorji, določeni ljudje so mi ga odsvetovali ravno zaradi tega ker agregat ni od bmw-a ampak od rotaxa (avstrija če se ne motim?). Spet drugi so mi rekli: "ne stoj kupit, to je kitajc", od tega razumem kot da je narejen poceni, površno?

Na forumih sem tudi zasledil da zna tank od rezeorvarja pokat, pa vendar zgleda da se je to bolj dogajalo na ameriškem trgu. (Nisem prepričan če je kaka razlika med US in EU trgom ampak tako sem sklepal glede prebranega).

Določeni ljudje so imeli tudi probleme z ležaji koles ("wheel bearings")??? Videl tudi par fotk in stvar je zgledala kar zaskbljujoča. Pa vendar se človek vpraša kolikšen je ta procent teh napak? Saj sem mnenja da na forumu pišejo ponavadi tisti ki imajo določen problem in iščejo rešitev. Tisti ki jih nimajo se pač vozijo z motorjem in ne surfajo po internetu, forumu (razen v zimskem času).

Vem tudi da naj bi bilo vzmetenje nekoliko premehko, ampak to me nekako ne moti preveč. Če bo volja in denar bi kupil druge vzmeti, drugo olje... bitubo morda? Kakorkoli, stvar poznejših operacij in osebne odločitve.

Feltne naj tudi nebi bile za kej bolj resnega, hudega, hard enduro. Pa vendar kje je meja? Če bo že volja po neki res hard enduro sceni lahko menjam feltne, ampak spet.... hard enduro z +200kg motorjem? Vem da se da ja.... če imaš dolgoletne izkušnje :)

 

Nebom nikoli pozabil ko sem prvič šel z KLE-jem na Slavnik. Res je da sem se kr namatral ampak na vrh sem prišel nasmejan do ušes, nepozaben trenutek. Kako bi se GS800 primerjal z KLE 500??? Sploh kar se tiče off-road vožnje?

 

Vozil bi se 60/40 (60% cesta, 40% makadam, off-road). 80% se vozim sam brez žene, je pa želja da bi oba skupaj odšla na počitnice kam po evropi, portugalska? Morda tudi kakšen Maroko. Sam pa imam tudi malce bolj ambiciozne cilje.... ampak sam... ne v dvoje.

 

 

Torej ja, to je nekako kar sem povzel iz vsega skupaj od mojega raziskovanja. Rabil bi mnenja, izkušnje lastnikov, čim več dobrodošlega. Če ima kdo tudi kakšen argument za drug motor z veseljem poslušam. Saj pravim.... sem se že nekako določil da je to to, ampak.... še vedno so dvomi, tko da sem odprt za vse varjante.

 

 

 

 

Lp, Matjaž

Objavljeno

Glede na to, da pri nas ni več problem dobiti motorja pred nakupom na test, ti predlagam, da to možnost tudi izrabiš.

Jaz sem se za nakup manjšega "brata" odločil izključno na osnovi testa obeh, zato ker po makadamu, tudi slabem z 650-ko ni problem offRoad pa ne vozim. Trenutno je na zimskem spanju na števcu pa ima že 24kkm, še vedno brez vseh "tok tok" napak, ki so me tudi kar malo skrbele.

 

Sem zasledil uporabnike na forumih, ki so prevozili že 100kkm tudi milj seveda z rednim vzdrževanjem in tudi kakšnimi okvarami vendar, kaj se pa ne pokvari?

 

lp, Mirč

Objavljeno

Matjaž,

Si pomislu na Tigrčka 800xc ?

 

Ko jih gledam v praksi, dobim občutek , da dobiš več motorja; tudi test oz. primerjavo obeh sem že bral.

 

Tudi sam se odločam o nakupu enega izmed teh; čeprav sem po duši BMW-jevc; že celih 25 let furam propelerje; e36, E39, E60, F10, GS1200, pa sem letos prvič pomislu, da bi menjal in šel k Angležem...komaj čakam, da zgine sneg in se zapodim na test enga in drugega, vmes bom pa še  ta novga GS-a sprobal, pol se bom pa odloču.....

 

Pa dober nakup....

Objavljeno

Stevie , svetujem ti da si pred nakupom sposodiš motor v kakšni izmed prodajnih salonov in ga sprobaš, da vidiš, če ti odgovarjajo karikatristike. 
Če ti povem izkušnje iz moje roke. Trenutno ima moj 34000 km,
zaenkrat brez okvar. doslej edino kar sem moral menjati izven servisnih intervalov , je bil verižni set (24 000 km) in ležaje (wheel bearings) okol na 32 000, pa seveda gume ampak načeloma to spada pod potrošni material.

 

Če te skrbi zaradi raznih okvar itd si lahko prebereš več na tem forumu http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=77 , nekje noter je tudi statistika lastnikov na  kok km kere okvare pa boš videl da je tega zelo malo. Vzemi na znanje da je motor v tekoči proizvodnji že 5 leto in da imaš ob nakupu 2 leti garancije. Tako, da če si po dveh letih v dvomih, ga pač prodaš.

 

Men motorček za offroad je vredu, edina hiba ki mu je zamerim malce zamerim je teža, ki je itak problem vseh novejših potovalnih endur, dost sem je tudi sam dodal v obliki zaščite (rolbar, ščiti ročk, nosilci kovčkov itd).

 

Za pocesti mi je pa super, dovolj moči in udobja tudi za daljše fure v dvoje ali sam , polno naložen, ni problem. 

 

Sej bi napisal še več sam moram it k zdele dobim obiske.

 

LP Boris

Objavljeno

Sam sem lastnik šele dva meseca tako da ti težko kaj pomagam. Pred tem sem imel Yamaho TDM in tako kot ti ugotovil da ni moj tip motorja , preveč mi je bila cestno nastrojena, pregledal , prebral sem večino stvari ki so na net-u o f 800 gs , prodal Yamaho in ga kupil. Do sedaj narejenih cca. 500 km , potem pa me je ustavilo vreme , vsekakor premalo km da bi ti lahko poročal o kakšnih napakah oz. okvarah. Drugače pa sem nad motociklom zaenkrat navdušen. Kar se pa tiče agregata ... kolikor vem PIPISTREL tudi uporablja Rotaxove agregate za svoja letala. Če se da z njimi letet okoli sveta , že ne morejo biti tako slabi. Verjetno je kot povsod veliko odvisno od vzdrževanja in odnosa ...

 

lp Blaž

Objavljeno

Tudi sam sem prešaltal s cestakov v bolj enduro vode. Po dobri sezoni vožnje F650GS (še tastarega enocilindraša, ki se mimogrede zelo zelo ugodno prodaja :) ), sem se odločal med F800GS in Tigrom 800 XC. Nato sem se le odločil in v garažo pripeljal 990 Adv :) Poglej mogoče tudi za temi stroji...

Objavljeno

Motor je odličen,pri hiši je bil od leta 2008,sicer z oznako 650 a z 800ccm,od ketos pa je v garaži nova izboljšana verzija F700 z ESA,RDC,ASC..itd..skratka vsa oprema. M0otor je bil in je brez vsekakršnih okvar in hib,nezahteven za vzdrževanje,dobro vodljiv tudi po terenu in makedamu,bolje kot večji brat. Poraba je majhna in ko se z njim poganja žena,ga je spravila tudi na 3.7l na 100km :eek: res pa da je to panoramska vožnja v 5 in 6 prestavi,a ker ima motor dosti moči se je podajanje le te odlično odreže tudi v nižjih vrtljajih :OK:

Montizerji,tuki se moram strinjat,da so premehki saj v ovinkih pri malo bolj agresivni tehniki hitro prideš do centralnega stojala in tačk,sploh otovorjen,zato bi ti ob nakupu priporočil mogoče Ohlinse ki se preverjeno dobro obnesejo :OK:

Tok malce iz moje strani,če te pa še kaj specifično zanima pa vpraš in definitivno ti bomo fantje tu gor pomagali pri odločitvi.

Nekdo je omenil tudi Tigerčka,super motor,probaj oba in se odloči,res da BMW ponuja malo več dodatnih elektronskih pomagal ki so meni res top a je pri Tigrčku cena manjša za prav tako dober motor.

Želim ti uspešen nakup in varne km :)

Objavljeno

Stevie ... Kot mlad (po stažu), lastnik F650 šele par mesecev ti z iskušnjami ne morem pomagati. Povem pa z veseljem, za sem čist brez veze kupil pokrivalo, s katerim naj bi jeseni motor pokril, da se ne nabere preveč prahu čez zimo. Pokrivalo namreč ne zdrži na motorju več kot par dni. Je treba skočit v službo, pa po kruh (po daljši poti seveda :) ), pa do vulkanizerja se tudi raje zapeljem kot da bi ga poklical po telefonu itd. Obala je zakon, pa rotax tudi. Mi je ugajal, ko sem ga letel pred leti in mi ugaja še danes na cesti. Probaj in če ti sede ni kaj za razmišljat, osebaj ne o možnih okvarah. Če se pokvari popraviš in furaš dalje - valjda.

Objavljeno (popravljeno)

Motor je odličen,pri hiši je bil od leta 2008,sicer z oznako 650 a z 800ccm,od ketos pa je v garaži nova izboljšana verzija F700 z ESA,RDC,ASC..itd..skratka vsa oprema. M0otor je bil in je brez vsekakršnih okvar in hib,nezahteven za vzdrževanje,dobro vodljiv tudi po terenu in makedamu,bolje kot večji brat. Poraba je majhna in ko se z njim poganja žena,ga je spravila tudi na 3.7l na 100km :eek: res pa da je to panoramska vožnja v 5 in 6 prestavi,a ker ima motor dosti moči se je podajanje le te odlično odreže tudi v nižjih vrtljajih :OK:

Montizerji,tuki se moram strinjat,da so premehki saj v ovinkih pri malo bolj agresivni tehniki hitro prideš do centralnega stojala in tačk,sploh otovorjen,zato bi ti ob nakupu priporočil mogoče Ohlinse ki se preverjeno dobro obnesejo :OK:

Tok malce iz moje strani,če te pa še kaj specifično zanima pa vpraš in definitivno ti bomo fantje tu gor pomagali pri odločitvi.

Nekdo je omenil tudi Tigerčka,super motor,probaj oba in se odloči,res da BMW ponuja malo več dodatnih elektronskih pomagal ki so meni res top a je pri Tigrčku cena manjša za prav tako dober motor.

Želim ti uspešen nakup in varne km :)

 

 

Glede na to da sem hondaš, se pa s tabo Kmet, presneto strinjam!!

Ker je Honda izgubila posluh za "OFFroudarski segment" motoristov mislim, da sta tale BMW 800 F in Tigrova zverina trenutno edina motocikla, ki kaj veljata na terenu. Nista pretežka, imata ravno pravšnjo, predvsem pa uporabno moč in skonstruirana sta tako da če ti pade, ne polomi raznih hladilnikov itd.... Moti pa me le eno. In to je, da jima ne zaupam v tolikšni meri kakor hondi, s katero imam dolgoletne, ODLIČNE izkušnje! Prav žal mi je, a tako pač je. 

Tudi sam sem imel pred veliko leti BMW (2 kom). Pa sta mi ga malo "srala"... Škoda. A upam, da so mojstri otroške bolezni z leti odpravili?!

Če povzamem; To sta edina motorja, ki bi, če bo potrebno (in če honda ne bo naumila kaj uporabnega za na teren) tudi nabavil.

BMW 120 GS pa je vsaj zame, prevelika in pretežka "krava" - kot npr Varadero, Superca itd... (Rekel sem, za na teren in dolge špure!)

Nisem BMW-jaš, a upam, da sem kolikor se da, korekten!??  :hmm:

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Na tigra sem tudi pomislil in mi je tudi takoj padel v oči ko je prišel ven.

Ampak nekako ne zaupam angležu, pa ideja o treh cilindrih mi ne diši, nevem zakaj. Preko enega testa kjer so primerjali 800GS in Tiger XC sem izvedel da se tigerček boljše odziva na cesti, 800GS pa boljsi za off-road, tko da je stvar posameznika. In ker se nameravam po makdamih furat pa tudi kakšno brezpotje po gozdu sem se odločil za F800GS.  Pa tudi izgled mi je bolj pri srcu.  Da ne omenjam procedure izklopa ABS-a na Tigru... :glare:

 

 

KTM Adventure 990 mi deluje rahlo prevelik, pa ni mi všeč vizualno.

Yamaha Tenere bi šla če bi se vozil več al manj sam, pa še to brez kufrov. Deluje rahlo neudobna za daljša potovanja... sploh pa 1 cilinder :hmm:  tko da tudi ta odpade.

Africa Twin je že malce stara pa tudi mi nekako že spada med krave.

Varadero, v-strom in podobno mi je preveč cestno usmerjeno.

KLE 500 bi imel še enkrat a se bojim da bi mi manjkalo tistih nekaj dodatnih konjev, moči. Versys ki naj bi bil neka "kopija" KLE-ja pa mi niti malo ni všeč pa tudi spet preveč cestno nagnjena.

Ja premišljevanja je bilo ogromno.... tko da mislim da F800GS je moja prava izbira. Sedel sem tudi že na njemu ni mi je dokaj odgovarjal... sam vozil ga pa še nisem, kar bo nujno potrebno!

 

Boro - Omenjeno stran, sem pregledal že neštetokrat in še vedno se tu pa tam rad ustavim v foto sekciji kjer gledam ljudi na njihovih neskončnih potovanjih... in potem sanjarim kot otrok mali... :P

 

Če bom kupil bom kupil rabljen motor. In sicer mi je padel v oči tale:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6487681

 

Mogoče kdo ve kaj o tem motorju? Kako se vam zdi kej cena?

 

Najlepša hvala vsem Vam za odgovore :notworthy:

 

 

P.s.: Ima kdo doma mogoče originalni, nizki, vizir za 800GS?

 

Objavljeno

Na tigra sem tudi pomislil in mi je tudi takoj padel v oči ko je prišel ven.

Ampak nekako ne zaupam angležu, pa ideja o treh cilindrih mi ne diši, nevem zakaj. Preko enega testa kjer so primerjali 800GS in Tiger XC sem izvedel da se tigerček boljše odziva na cesti, 800GS pa boljsi za off-road, tko da je stvar posameznika. In ker se nameravam po makdamih furat pa tudi kakšno brezpotje po gozdu sem se odločil za F800GS.  Pa tudi izgled mi je bolj pri srcu.  Da ne omenjam procedure izklopa ABS-a na Tigru... :glare:

 

 

KTM Adventure 990 mi deluje rahlo prevelik, pa ni mi všeč vizualno.

Yamaha Tenere bi šla če bi se vozil več al manj sam, pa še to brez kufrov. Deluje rahlo neudobna za daljša potovanja... sploh pa 1 cilinder :hmm:  tko da tudi ta odpade.

Africa Twin je že malce stara pa tudi mi nekako že spada med krave.

Varadero, v-strom in podobno mi je preveč cestno usmerjeno.

KLE 500 bi imel še enkrat a se bojim da bi mi manjkalo tistih nekaj dodatnih konjev, moči. Versys ki naj bi bil neka "kopija" KLE-ja pa mi niti malo ni všeč pa tudi spet preveč cestno nagnjena.

Ja premišljevanja je bilo ogromno.... tko da mislim da F800GS je moja prava izbira. Sedel sem tudi že na njemu ni mi je dokaj odgovarjal... sam vozil ga pa še nisem, kar bo nujno potrebno!

 

Boro - Omenjeno stran, sem pregledal že neštetokrat in še vedno se tu pa tam rad ustavim v foto sekciji kjer gledam ljudi na njihovih neskončnih potovanjih... in potem sanjarim kot otrok mali... :P

 

Če bom kupil bom kupil rabljen motor. In sicer mi je padel v oči tale:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6487681

 

Mogoče kdo ve kaj o tem motorju? Kako se vam zdi kej cena?

 

Najlepša hvala vsem Vam za odgovore :notworthy:

 

 

P.s.: Ima kdo doma mogoče originalni, nizki, vizir za 800GS?

 

 

Vizir originale mam jest, ga pa  mislim v kratkem  predelat , da bo še precej  manjši . Ker kot sama original zasnova povzroča precej hrupa v čeladi. 

Objavljeno

Ja  za 7 jurjev dobiš novo; pa še baje je ok, jo večina hvali.....

Objavljeno

Na tigra sem tudi pomislil in mi je tudi takoj padel v oči ko je prišel ven.

Ampak nekako ne zaupam angležu, pa ideja o treh cilindrih mi ne diši, nevem zakaj. Preko enega testa kjer so primerjali 800GS in Tiger XC sem izvedel da se tigerček boljše odziva na cesti, 800GS pa boljsi za off-road, tko da je stvar posameznika. In ker se nameravam po makdamih furat pa tudi kakšno brezpotje po gozdu sem se odločil za F800GS.  Pa tudi izgled mi je bolj pri srcu.  Da ne omenjam procedure izklopa ABS-a na Tigru... :glare:

 

 

KTM Adventure 990 mi deluje rahlo prevelik, pa ni mi všeč vizualno.

Yamaha Tenere bi šla če bi se vozil več al manj sam, pa še to brez kufrov. Deluje rahlo neudobna za daljša potovanja... sploh pa 1 cilinder :hmm:  tko da tudi ta odpade.

Africa Twin je že malce stara pa tudi mi nekako že spada med krave.

Varadero, v-strom in podobno mi je preveč cestno usmerjeno.

KLE 500 bi imel še enkrat a se bojim da bi mi manjkalo tistih nekaj dodatnih konjev, moči. Versys ki naj bi bil neka "kopija" KLE-ja pa mi niti malo ni všeč pa tudi spet preveč cestno nagnjena.

Ja premišljevanja je bilo ogromno.... tko da mislim da F800GS je moja prava izbira. Sedel sem tudi že na njemu ni mi je dokaj odgovarjal... sam vozil ga pa še nisem, kar bo nujno potrebno!

 

Boro - Omenjeno stran, sem pregledal že neštetokrat in še vedno se tu pa tam rad ustavim v foto sekciji kjer gledam ljudi na njihovih neskončnih potovanjih... in potem sanjarim kot otrok mali... :P

 

Če bom kupil bom kupil rabljen motor. In sicer mi je padel v oči tale:

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6487681

 

Mogoče kdo ve kaj o tem motorju? Kako se vam zdi kej cena?

 

Najlepša hvala vsem Vam za odgovore :notworthy:

 

 

P.s.: Ima kdo doma mogoče originalni, nizki, vizir za 800GS?

 

 

 

 

 

 

 

 

Čao!

Pri nas imamo manjšega brata F 650 gs mašina je 800cm. Vozi ga sicer žena za  enkrat navdušena, precej bolj vodljiv kot V strom 650 dl. :OK: 

Imam  original vetrobransko steklo,bi ga mogoče zamenjal? Je pa tudi možna prodaja.Mislim ,da paše tudi na 800.

lp

Objavljeno

Razmišljam o zamenjavi 650-tke z 800-tko. Če koga zanima lep primerek F650GS, L.09, ABS, gretje ročk, povišana šipca, Slo ... sem na 041323185 (Robert), ko ga podrobneje pofotkam, pa ga dam še na avtonet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!