semering Objavljeno Januar 30, 2013 Opozori Objavljeno Januar 30, 2013 (popravljeno) Ja za 7 jurjev dobiš novo TA; pa še baje je ok, jo večina hvali..... Motor z odliko, le da ni tako Off Road kot F... Za enega in prtljago pa odličen!! Preverjeno. :yes: Popravljeno Januar 30, 2013. Popravil semering
Stevie Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 Točno tako kot pravi @semering. Honda transalp mi je preveč cestno usmerjena. @jami65 - Ja, to bi se lahko zmenili. Sem preveril in paše tako na 650gs kot na 800gs. Seveda bo treba prej kupiti motor .... še prej pa trenutnega prodat. Če bo koga zanimalo.... : http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6827019 Drugače pa me zanima če kdo ve kje bi lahko dobil Adventure Spec Crashbare tu pri nas v Sloveniji Zgledajo pa takole: Če ne, pa sem razmišljal o sw-motech....
moto rider Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 (popravljeno) Točno tako kot pravi @semering. Honda transalp mi je preveč cestno usmerjena. @jami65 - Ja, to bi se lahko zmenili. Sem preveril in paše tako na 650gs kot na 800gs. Seveda bo treba prej kupiti motor .... še prej pa trenutnega prodat. Če bo koga zanimalo.... : http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6827019 Drugače pa me zanima če kdo ve kje bi lahko dobil Adventure Spec Crashbare tu pri nas v Sloveniji Zgledajo pa takole: Če ne, pa sem razmišljal o sw-motech.... Mater me jebe k' sem hondaš... V hondo verjamem (na podlagi lastnih izkušenj) Tale F 800 GS mi je pa všeč, predvsem pa uporaben na terenu, ker ga komot lahko zabrišeš po tleh pa nimaš kaj zlomiti. Za teren je kar močan (traktorski!), deluje mi kompaktno, le kakšna stvar zna prej "sfaliti" kot pri "riževem narastku." Tudi bmf'lne sem že imel, a sem imel z vsakim šraufanje po nepotrebnem... Kar kaj se je zgodilo. Na daljši poti je pa to odvečna, zoprna zadeva. Luštno je, če lahko vsaj ležaje kupiš v saki železnini ipd... Poslušam pa, da so turi Tigri 800 XS fajn motorji! Za brezhibnost pa se obračam kar na vas, če ima kdo, ki je delal kilomeeeetre in ima pozitivne izkušnje? Pa hvala že vnaprej!! Popravljeno Februar 3, 2013. Popravil moto rider Stevie in jami65 2
MiNa Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Pozdravljen. Polek ostalih motorjev je že kar nekaj tehle konjičev "prišlo" do Magadana in do "Mrtvega Konja", tudi lepa številka takšnih ki so obrnili 100kM(ilj) sem našel po forumih. Mi smo zaenkrat s to "tehniko" po Balkanu "d(i)rkal" (tega ne jemlji preveč dobesedno) na mojem je 25Kkm seveda mlajši brat 800-ke. Kaj čem rečt deluje. Sicer pa zelo zanimiva zadeva za tiste, ki radi prilagajajo motor svojim potrebam. Kupiš F650GS 800ccm, prišparaš 2000K€ glede na 800-ko prodaš kolesa, zadji amortizer in prednje vilice. Za predelavo pa nabaviš 18/21 col kolesa z naperami, "prave" prednje vilice, in zadnji amortizer, tako da s predelavo dobiš enduro kakršen naj bi bil "veliki brat".
dromomaniac Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 (popravljeno) F 800 GS ADV..http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/May/may0213-new-bmw-800gs-adventure/ The new F800GS Adventure’s key differences over the standard model are: • 24-litre fuel tank up by eight litres with a rear mounted tank which extended range by a claimed 75 miles or so• New design of bodywork• ABS as standard, traction control available as an optional extra• Enduro mode as a new optional extra, in combination with traction control. • Electronic Suspension Adjustment (ESA) as an optional extra• Reinforced rear subframe to cope with the extra fuel and increased luggage carrying capacity• More comfortable bench seat. • Larger windscreen• Wider enduro-style footrests• Adjustable, reinforced foot brake lever • Engine protection bar• Pannier rack also serves as a tank protection bar Popravljeno Maj 2, 2013. Popravil jan999 Kmet2 in boych 2
moto rider Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Eno resno vprašanje: A je res, da ima tale F z menjalnikom probleme?
THOMPSON Objavljeno Maj 15, 2013 Opozori Objavljeno Maj 15, 2013 Težko najdeš ler iz prve prestave. In ne klonka med prestavljanjem kot 1200 :grim . lp, andrej
Kmet2 Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Eno resno vprašanje: A je res, da ima tale F z menjalnikom probleme? Pr men nobeden pa sem imel v lasti že 3!Pa tudi slišal še nisem nikoli,da bi sploh imel kakšne probleme.
Ice Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 ti nisi merodajen. spljoh. samo snecer........ in WD-40.
sayo Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Ta ADV 800 dobr zgleda, je že pr nas v štacunah Kmet2 1
moto rider Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Težko najdeš ler iz prve prestave. In ne klonka med prestavljanjem kot 1200 :grim . lp, andrej Pred davnimi leti sem imel na (jurja BMW) z menjalnikom enak problem, pa so mi ga zamenjali v garanciji. Da F ne klonka, pa zato, ker ni kardan.
rmurgelj Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Zdravo, odločam se za nakup f800gs, zanima me vaše mnenje: Kakšna je realna cena za tale primerek: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7364309 Motor je nov, prvi serviš še ni opravljen. Dve leti stoji v garaži, baterija je fuč, zamenja prodajalec. Gume bi bilo dobro zamenjati, ker so na pol prazne in lepo zaležane. Garancije ni več. Kakšne so potencialne tovarniške napake pri tem letniku, kaj me v najslabšem lahko doleti. Na tujih forumih najdeš problemov, ni da ni ( kolesni ležaji - najmanjši problem, menjalnik - malo večji problem,...? ). Res je, da je kot nov, vendar je letnik 2010. Ko naredim 40.000km bo star 4 leta in perspektiva bo povsem drugačna. Na drugi strani dobiš novega, z enako opremo ( Abs, Gretje ročk, potovalni računalnik, centralno stojalo ) za 11.300 pa mal popusta pa smo na 10.600 eur. ESA in ASC ne potrebujem oziroma raje nimam kot imam. Garancije je po novem 4 leta ( 2 leti mobilne, naprej pa samo splošne ), tako da je vsaka skrb odveč. ZA, PROTI. LP, Rok
mitjag Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Tudi sam sem gledal GS 800 pred časom in moram priznat zelo všečen motor razen prvih luči ki jih nekako ne prenesem. No na koncu sem izbral Triumpha Tigra predvsem zaradi tega ker mi je bil bolj všečen in še cena je nižja. Če kupuješ na daljši rok potem bi kupil.
Kmet2 Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Zdravo, odločam se za nakup f800gs, zanima me vaše mnenje: Kakšna je realna cena za tale primerek: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7364309 Motor je nov, prvi serviš še ni opravljen. Dve leti stoji v garaži, baterija je fuč, zamenja prodajalec. Gume bi bilo dobro zamenjati, ker so na pol prazne in lepo zaležane. Garancije ni več. Kakšne so potencialne tovarniške napake pri tem letniku, kaj me v najslabšem lahko doleti. Na tujih forumih najdeš problemov, ni da ni ( kolesni ležaji - najmanjši problem, menjalnik - malo večji problem,...? ). Res je, da je kot nov, vendar je letnik 2010. Ko naredim 40.000km bo star 4 leta in perspektiva bo povsem drugačna. Na drugi strani dobiš novega, z enako opremo ( Abs, Gretje ročk, potovalni računalnik, centralno stojalo ) za 11.300 pa mal popusta pa smo na 10.600 eur. ESA in ASC ne potrebujem oziroma raje nimam kot imam. Garancije je po novem 4 leta ( 2 leti mobilne, naprej pa samo splošne ), tako da je vsaka skrb odveč. ZA, PROTI. LP, Rok Daj mu 8.500 in zdravo,brez pogajanj,če ga ne da naj ga ima,motor je 2010 in ne nov,pouči ga Motor boš vrjetno uporabljal tudi za kakšno potovanje,se pravi potovalna oprema(kovčki,nosilci,povišan vizir)je +1000€ Pa ne prebiraj preveč forumov,ker notri pišejo tudi takšni ki ga nimajo in pljuvajo vsepovprek,motor je odličen,mam že drugega in brez problemov
rmurgelj Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Vozil sem testnega Tigra, motilo me je: . slab ( še )o zadnje vzmetenje . velik rajdni krog . hrup, ki ga povzroča original vizir Vozil sem tudi F800GS, v vsem naštetem se mi je odrezal bolje, je pa res da ima Tiger bolj športen, zelo kultiviran motor, cestna varianta pa dopušča tudi bolj športno vožnjo. Je pa tiger tudi lepši na pogled, ne samo okrog luči, okrog in okrog. Bomo videli. LP
John2005 Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Bom pa še sam malo dodal. Imam opcijo za novega F800GS ali pa rabljenega r 1200 GS rallye erzijo s cca. 4000km. Motor kot iz škatlice, lastnika poznam. Cena 13.500, mogoče 13, manj mislim da ne bo šlo. Razmišlam že 14dni pa ne vem kaj.
rmurgelj Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Ne vem kaj je pri F seriji s temi posodicami zavorne tekočine. Včeraj vozil F800R, pravkar pripeljan s servisa, 1000km, menjana tudi zavorna tekočina - stalno se cedi in kaplja od posodice sprednje zavore. Danes bil na ogledu omenjenega F800gs, sicer še ni bil na prvem servisu, peljal stvar po ulici gore dole. Na sam da se cedi iz posodice, vsa plastika je bla ošpricana. Zategneš, obrišeš, trikrat frcneš. Isto.
bzq Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Ne vem kaj je pri F seriji s temi posodicami zavorne tekočine. Včeraj vozil F800R, pravkar pripeljan s servisa, 1000km, menjana tudi zavorna tekočina - stalno se cedi in kaplja od posodice sprednje zavore. Danes bil na ogledu omenjenega F800gs, sicer še ni bil na prvem servisu, peljal stvar po ulici gore dole. Na sam da se cedi iz posodice, vsa plastika je bla ošpricana. Zategneš, obrišeš, trikrat frcneš. Isto. ja moja izkušnja je ista; vozil 3 F800GS-ke iz vseh se je cedilo; nekje tesnilo na glavi, drugje zavore...bil sem ves masten...pa sem vzel Tigra, vizualno mi tudi bolj sede, sploh sprednje luči..... Bom pa še sam malo dodal. Imam opcijo za novega F800GS ali pa rabljenega r 1200 GS rallye erzijo s cca. 4000km. Motor kot iz škatlice, lastnika poznam. Cena 13.500, mogoče 13, manj mislim da ne bo šlo. Razmišlam že 14dni pa ne vem kaj. Odvisno koliko se boš fural, pa koliko maš soldov....bom jeseni zamenjal Tigra za ta velko Gs-ko, prednost v kardanu in vzmetenju....pa tudi bolj "ta pravi" motor je, 800-ka je bolj špilika.... Če ga pa stisneš na 12,5 E, pa nimaš kaj razmišljat....za 13k€ boš jeseni dobu že ta novga....
mitjag Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 ja moja izkušnja je ista; vozil 3 F800GS-ke iz vseh se je cedilo; nekje tesnilo na glavi, drugje zavore...bil sem ves masten...pa sem vzel Tigra, vizualno mi tudi bolj sede, sploh sprednje luči..... Odvisno koliko se boš fural, pa koliko maš soldov....bom jeseni zamenjal Tigra za ta velko Gs-ko, prednost v kardanu in vzmetenju....pa tudi bolj "ta pravi" motor je, 800-ka je bolj špilika.... Če ga pa stisneš na 12,5 E, pa nimaš kaj razmišljat....za 13k€ boš jeseni dobu že ta novga.... In ti to sedaj napišeš ko sem sam že kupil, če bi vedel da boš prodajal bi sam počakal sicer pa kje je ločnica med "ta pravim" motorjem in me "ne ta pravim" motorjem? Teža? Kubatura? Moč? Velikost?
bzq Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 Kaj si pa nabavil ? Anyway, veliko varnih km in uživancije. Ta pravi: lej več kot 10 let sem vozil motorje okoli 250 kg ali več....ne vem, nekak se mi ta Tiger zdi špilika, čeprav ga je ful fajn peljat, so tudi kolegi opazili, da se peljem hitreje skozi ride (npr, Jezersko, Pavličevo sdlo, Golica...), kot z prejšnjimi, kar pa je lahko varljivo...mal rešpekta pa do motorja ja moraš imeti, a ne ? Torej, teža pa velikost (sem med večjimi in težjimi; ne sicer tolk kot Kmet, sem pa blizu 100-ke), predvsem pa sama zasnova in konstrukcija.
blazius Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Ne vem kaj je pri F seriji s temi posodicami zavorne tekočine. Včeraj vozil F800R, pravkar pripeljan s servisa, 1000km, menjana tudi zavorna tekočina - stalno se cedi in kaplja od posodice sprednje zavore. Danes bil na ogledu omenjenega F800gs, sicer še ni bil na prvem servisu, peljal stvar po ulici gore dole. Na sam da se cedi iz posodice, vsa plastika je bla ošpricana. Zategneš, obrišeš, trikrat frcneš. Isto. Ne vem , ampak pri meni nič ne pušča , res da ima samo 4 kilokm in ni ne duha in sluha o tem kar pišete, v bistvu vse kar lepo štima ... ravno danes Kranj -Vršič-Zadnja trenta (kava pri kolegu)-Kluže-Predel-Trbiž-Kranjska g.- Begunje-Tržič-Kranj ... se mi zdi da boljšega motorja za te vrste cest ne bi mogel imet, do zdaj se mi edino sedež zdi malo neudoben (ne preveč, ne vem kako je ko sta na njem dva), ima pa kot tak tudi svoje prednosti ... še zdaj mi gre na smeh od tele vožnjice... :grim :grim :grim Kmet2 1
moto rider Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Ne vem , ampak pri meni nič ne pušča , res da ima samo 4 kilokm in ni ne duha in sluha o tem kar pišete, v bistvu vse kar lepo štima ... ravno danes Kranj -Vršič-Zadnja trenta (kava pri kolegu)-Kluže-Predel-Trbiž-Kranjska g.- Begunje-Tržič-Kranj ... se mi zdi da boljšega motorja za te vrste cest ne bi mogel imet, do zdaj se mi edino sedež zdi malo neudoben (ne preveč, ne vem kako je ko sta na njem dva), ima pa kot tak tudi svoje prednosti ... še zdaj mi gre na smeh od tele vožnjice... :grim :grim :grim Ja to je pa lepo slišat' če je res. Še rajši pa bi tole slišal po kakih 150.000 pregaranih kilometrih. blazius 1
BMWflar Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 ja moja izkušnja je ista; vozil 3 F800GS-ke iz vseh se je cedilo; nekje tesnilo na glavi, drugje zavore...bil sem ves masten...pa sem vzel Tigra, vizualno mi tudi bolj sede, sploh sprednje luči..... Odvisno koliko se boš fural, pa koliko maš soldov....bom jeseni zamenjal Tigra za ta velko Gs-ko, prednost v kardanu in vzmetenju....pa tudi bolj "ta pravi" motor je, 800-ka je bolj špilika.... Če ga pa stisneš na 12,5 E, pa nimaš kaj razmišljat....za 13k€ boš jeseni dobu že ta novga.... Moram potrdit zgoraj navedeno: Tud pr men je steklo, še sreča da je bil v garanciji zadnje dni in to pri 21000 prevoženih.Zdej vozim tavelkega pa nima kaj steči , vsaj zaenkrat ni videt.
blazius Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Moram potrdit zgoraj navedeno: Tud pr men je steklo, še sreča da je bil v garanciji zadnje dni in to pri 21000 prevoženih.Zdej vozim tavelkega pa nima kaj steči , vsaj zaenkrat ni videt. Upam da bo pri meni drugače ... , koliko pa naj bi bil servis, če bi ga moral "pokriti" sam ? Saj če gre za neke minorne napakice, ki ne nanesejo nekih velikih denarjev ni problema, bom preživel. Tako ali tako je treba vsak motor vzdrževati.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se