peco Objavljeno Marec 9, 2004 Opozori Objavljeno Marec 9, 2004 Pa še to-a ni to glih dobr, če je "zaprta verzija" auspuha čim bl podobla originalu-maš tok mn problemou pri homologaciji. K je pa enkrat ror odprt, se pa itak ne mormo pogovarjat samo +- 1 KM, pa podobna glasnost... Pomoje da se poj pokazejo kr ocitne razlike pr usakmu zamenjanemu roru. :devil: :devil:
peco Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 Še nekej bi rad vprašal oziroma bi vas prosu za nasvet. Imam homologiran auspuh s tistmu vstaulenmu dušilcam, ki je prišraufan samo z enmu šraufam. Tega sm zej vn uzeu, da sm dobu race varjanto, bi pa včasih rabu tut homologirano varjanto, tko da bi mogu ta uložk nazaj not vstaut in šrauf zašraufat-kako naj ga zavarujem pred odvijanjem zarad vibracij. K v originalu je bil vijak rahlo privarjen na ror. Hvala za nasvete.
HHV Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 ...-kako naj ga zavarujem pred odvijanjem zarad vibracij. ... Loktajt, če pa se odločiš kolikor toliko pravilno pisat, pa Loctite!
Ice Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 samozatezna matica ali "sprengring" ali dve matici.
peco Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 Hvala vam za nasvete. Drgac sm pa ze probou Loctite 270 - pa to mau prevec prime pa se poj ne mors lepo nazaj zasraufat - se s klucam komej k vsa tista stvar na navojih ustane. Z dvojno matico tut ne bo šlo, k je šrauf iz zunanje strani not našraufan, znotrej ga pa ne morš šraufat, k ma dušilc navoj not našvasan. Koko pa bi se to dal z guno omenjelo podložko rešt? A so drgač še kšne rešitve :?
Brrrm Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 sprengring = vzmetna podložka Jih imaš različnih oblik. Ena je taka, da je podložka prerezana in oba končka sta malo zavihana drug od drugega. Zadevščina je iz vzmetnega jekla. Ker je matični del privarjen, daš podložko pod glavo vijaka in je. Druga vrsta je takšna, da je podložka na obodu valovita in deluje tako kot prvo opisana. To je to. Pa še kakšen rezervni vijak in podložka v torbici z orodjem in bo.
peco Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 Hvala ze vse razlage. Sam to mi se zej ni najbl jasn koko bo delval. Prvic bo problem z velikostjo k je srauf 8, in to dolg celega pol centimetra, pa se ne vem kolk bi to držal-nočm po celi jadranski magistrali tistga dušilca iskat. K je pod glavo šraufa titan k je dost trd, pa bi se poj guna podložka pomoje kr hitr odšraufala. Kaj pa mislte na razne paste, lime..., al pa da bi kr prispajkal za daljse ture.
Ice Objavljeno Marec 10, 2004 Opozori Objavljeno Marec 10, 2004 Hvala vam za nasvete. Drgac sm pa ze probou Loctite 270 - pa to mau prevec prime pa se poj ne mors lepo nazaj zasraufat - se s klucam komej k vsa tista stvar na navojih ustane. Z dvojno matico tut ne bo šlo, k je šrauf iz zunanje strani not našraufan, znotrej ga pa ne morš šraufat, k ma dušilc navoj not našvasan. Koko pa bi se to dal z guno omenjelo podložko rešt? A so drgač še kšne rešitve :? probaj modri loctite. in sevda moras VEDNO po vsakem odvijanju navoj OCISTITI in sele potem spet nanesti nov sloj loctite-a in priviti vijak. :P kaj se cakas? po samozatezno matico skoci in problem resen.
urbi Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 STA: Revija Podjetnik je za podjetnika leta 2004 imenovala Igorja Akrapoviča iz podjetja Akrapovič iz Ivančne Gorice, ki izdeluje izpušne sisteme za športne motocikle... :yea2: :yea2: :notworthy: Urbi
Ganges Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Podjetnik leta je bila tudi Milica Makoter :lol1: Malo heca. Čestitke :notworthy: A kdo mogoče ve koliko stane izpuh za Yamaho FZ6? Je že končan? lp
Thundercat Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 cca 200k od kje jemlješ info......
peco Objavljeno Marec 25, 2004 Opozori Objavljeno Marec 25, 2004 Se mi zdi da bl predvideva, k uradno ga še ni zunej tko da tut cena še ni znana. <_<
JMatic Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 hmmmm najdu sm eno slikco od sicer od DNA z mani neznanim izpuhom, pa me zanima ce slucajno veste kater je, baje malossi sam jst nism najdu nic takega na netu gilera DNA 125
elbarto Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 Zakaj stane par sliponov za Falcota v USA cca 160.000 z vključeno poštnino čez cele zda, če treba, pri nas pa 245.000 ??? :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:
Saint Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 Samo ugibam, zato, ker je dolar padel in zarad davka. Akrpovič v Ameriko prodaja in dobi plačano v dolarjih, če bi bil tečaj dolarja tak, kot je bil pred kakim letom, bi bila cena dokaj podobna, saj je za Akrapoviča zaslužek grosistična cena v dolarjih, ki je po moje povsod ista, sam da je pri nas v evrih, na njo pa potem vžgejo še maržo, ki je pa povsod podobna, pa če se proda 10 km stran al pa 10000 km stran od fabrike. Aja še ena interna ameriška finta, vsaka država v Ameriki ima svoj davek, ene ga nimajo (npr Oregon), ene ga majo do neba (Washington, sosed Oregona), cena, ki jo ti vidiš je po moje cena brez davka, saj oni nikoli ne pišejo cene z davkom, vsaj ko sem bil jaz tam, je niso, niti v McDonaldsu ne. Torej, če kupiš ti iz Amerike avspuh, plačaš samo ceno brez davka, odštej to od naše cene, prištej izgubo zaradi tečaja in... ti pride skor ista cena. lp Rudi
elbarto Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Toliko $ moraš dati iz žepa, pa ti ga pošljejo( ground post) čez cele zda če treba.. A se ti ne zdi, da če bi bil tečaj v igri, potem bilo $ malo več kot € in ne obratno?
Saint Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Nope, eno je v $ drugo pa v EUR, pred letom bi bilo stanje lih obratno, ko je bil še drug kurs, to pač tvegaš, lan so bili na slabšem Američani, letos so Evropejci, cene so pa praktično nespremenjene, ker drugače ne bi nič prodali, če bi jih ob vsaki spremembi kursa spremenili, on vsaj ne za toliko kot bi jih morali. lp Rudi
SHERIFF Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 Nope, eno je v $ drugo pa v EUR, pred letom bi bilo stanje lih obratno, ko je bil še drug kurs, to pač tvegaš, lan so bili na slabšem Američani, letos so Evropejci, cene so pa praktično nespremenjene, ker drugače ne bi nič prodali, če bi jih ob vsaki spremembi kursa spremenili, on vsaj ne za toliko kot bi jih morali. lp Rudi O ne ne ne! :nono: Cena Akrapoviča v Ameriki se določa glede na izvozno ceno ki jo postavi g.Igor In ker ima sedež podjetja v Sloveniji se cena postavlja glede na tečajno razmerje med SIT/USD. Čez 14 dni pa bodo EUR. In bodo odvisne od razmerja USD/EUR.Če bo to razmerje 0,8 bo npr. cena v EUR/25=500 v Ameriki pa 625$. Ko pa bi bilo razmerje 1 bi bili ceni 500EUR=500$. Vendar ko cena v Ameriki raste na npr.625$ Američani raje kopujejo od ameriških proizvajalcev. :wacko:
Špilferderber Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 ima kdo kakšen info, kako daleč je njegov projekt za Formulo 1? A sploh bo, kdaj bo, kako bo (Akrapovičeva nalepka na bolidu :naughty: ), .. ? ? ?
SHERIFF Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 A sploh bo, kdaj bo, kako bo (Akrapovičeva nalepka na bolidu :naughty: ), .. ? ? ? Nikdar, če je zanj predrago že v MotoGP, v F1 pa je še vsaj 10- krat dražje. :smoke:
Špilferderber Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 ..čeprav je v Večeru povedal ravno to, da se dogovarjajo za F1.. kar tako v tri dni in eno noč pa podjetnik leta verjetno ne bi blebetal, sploh, ker je nasplošno tako misterijozno vse skupaj v njegovi tovarni..
Lucky Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 V podjetniku je dejal, da so možnosti sodelovanja v F1 tri: 1. lahko delaš kot proizvajalec in dobavitelj, vendar tega ne smeš omenjati v medijih ali se tako oglaševati 2. lahko izdelke prodajaš po proizvodni ceni in v zameno lahko oglašuješ sodelovanje v F1 3. imaš svojo nalepko na bolidu, kar stane od 10 mio evrov navzgor, pa še izdelke jim dobavljaš zastonj Pogovarjajo se o drugi možnosti in morajo samo še določiti proizvodno ceno izdelkov.
.T. Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 Na obisku tovarne nam je g. Akrapovič povedal in tudi pokazal posamezne dele izpuha (kolektor), ki jih delajo za nekaj moštev F1. Tadej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se