Tatjana Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 Jaz se zanimam kje se da v Sloveniji kupit Akrapovic izpusni sistem? Kaj se mogoce da kupit v MC trgovinah - Maribor, Ljubljana? Ce se da , kaksen je naslov trgovine? Koliko stane Akrapovic izpusni sistem Evolution line za Yamaha R1 letnik 2002. Se v naprej zahvaljujem za odgovor! Ma ti kr pejt v kakršno koli trgovino zb motorji, pa ti ga bojo naročil in dostvl. Sej take kupce zlo prčkujejo, vrjem. Kar se pa cene tiče, pa lohka prodajalca tm vprašaš pa ti bo povedu al pa greš na spletno stran od akrapoviča (moto imenik - predelave), tam imaš njihov tel. pa lohk kr pokličeš in ti povejo, kok je cena, pa če ga majo bnarjenga.... Ajde. 8)
Blade Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Jaz se zanimam kje se da v Sloveniji kupit Akrapovic izpusni sistem? Kaj se mogoce da kupit v MC trgovinah - Maribor, Ljubljana? Ce se da , kaksen je naslov trgovine? Koliko stane Akrapovic izpusni sistem Evolution line za Yamaha R1 letnik 2002. Se v naprej zahvaljujem za odgovor! Ma ti kr pejt v kakršno koli trgovino zb motorji, pa ti ga bojo naročil in dostvl. Sej take kupce zlo prčkujejo, vrjem. Kar se pa cene tiče, pa lohka prodajalca tm vprašaš pa ti bo povedu al pa greš na spletno stran od akrapoviča (moto imenik - predelave), tam imaš njihov tel. pa lohk kr pokličeš in ti povejo, kok je cena, pa če ga majo bnarjenga.... Ajde. 8) A pa more glih AKRAPOVIC :?: pisat na loncu.Ok kvaliteta pa zvok da se reče sam cena je pa tud temu primerna men so ga ponujal za 450 eur pri Šternu za FZS600s.Pol sm pa rajš zbrskov tel številko od možakarja iz Ptuja Gorazd Marovic s.p. tel 027463321 pa kupu WINGS lonec pol ceneje glas je pa isti če bi pa hotu moč bi pa že kupu močnejš motor.Sej itak po naših cestah še 70% ne izkoristiš moči kaj šele hitrost.
RAN Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Vsi nekaj z izpušnimi piskri povečujete moč motorja pa v stroške se po nepotrebnem mečete. Izpušni pisker ne poveča moči motorja ampak dober piskr kot je Akrapovičev jo za manj zmanjša kot ostali, zato se relativno moč poveča v primerjavi z ostalimi. Efekti povečanja so v intervalu nekaj % do največ 10 %. Kupte rajš v osnovi močnejši motor, pa ne denar za nemnosti zapravljat. Če je pa stvar šminke ja pol pa razumem. Glas sigurno nekaj velja, znamka pa tudi. 8)
D.J. Objavljeno Junij 29, 2002 Opozori Objavljeno Junij 29, 2002 to je res, pozabljaš pa da lahko tudi razpotegne moč po celem območju vrtljajev ali jo koncentrira na dolečenem delu vrtljajev, česar sama mašina ne zmore ampak jo v to prepriča dobe ror
RAN Objavljeno Junij 29, 2002 Opozori Objavljeno Junij 29, 2002 to je res, pozabljaš pa da lahko tudi razpotegne moč po celem območju vrtljajev ali jo koncentrira na dolečenem delu vrtljajev, česar sama mašina ne zmore ampak jo v to prepriča dobe ror Nič nisem pozabil, kar sem napisal velja za celo območje vrtljajev. 8)
loyo Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Izpušni pisker ne poveča moči motorja ampak dober piskr kot je Akrapovičev jo za manj zmanjša kot ostali Hm, pol je po tvoje boljsi original? Daj malo argumentiraj tole zadevo preden se Igor A. zjoce :D
Ice Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 loyo,o temu smo se ze razpisali.poisci malo z iskalnikom.
Lindau Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 quote: boysi, a wings tudi za endure dele denfre Ma znanec na Kawasakiju KLR 650, pa je zelo zadovoljen! Loyo ce se ne motim si iz stajerskega konca-Ptiuj? A je ta tvoj znanec tudi? Ce bi se dalo bi se enkrat zmenli pa bi se dobli, ker mene ful zanima zvok KLR-a z Wingsom. Lp Lindau
loyo Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Loyo ce se ne motim si iz stajerskega konca-Ptiuj? A je ta tvoj znanec tudi? Ce bi se dalo bi se enkrat zmenli pa bi se dobli, ker mene ful zanima zvok KLR-a z Wingsom. Lp Lindau ja z okolice Ptuje sem, on pa tudi, tako da ne vidim problema zakaj ne bi zraven se kakega pira spili :D lp Loyo
D.J. Objavljeno Julij 25, 2002 Opozori Objavljeno Julij 25, 2002 HIGASHI- auspuhi, štajerci (ali kdorkoli) pomagajte mi, a je za kej ta ror (AUNER prodaja) http://www.greenbiker.com/gb02/php/VerFoto...iga_Redondo.jpg
IKE Objavljeno Julij 29, 2002 Opozori Objavljeno Julij 29, 2002 Ga ma en na KTM 625 SC - SM, pa je bil zadovoljen. Zdaj mislim da je prodal motor, izpuh pa hrani za naslednji KTM.
Chebi Objavljeno Julij 29, 2002 Opozori Objavljeno Julij 29, 2002 Mislm da tole še najbolj sm paše: najbrž še letos, bo v sloveniji omogočena nabava izpušnih sistemov yoshimura in vance and hines. Zgolj v vednost.
D.J. Objavljeno Julij 29, 2002 Opozori Objavljeno Julij 29, 2002 IKE to je lepo slišat da je zadovoljen z njim, a veš še kaj več povedat o njegovmu roru?? dodatna moč, zvok, s krivinam al brez, cena, kupljen..kje, izgled dušilca veš, sem sam velik interesent za nakup thnx
johan Objavljeno Julij 30, 2002 Opozori Objavljeno Julij 30, 2002 Včeraj naročil WINGSA za bandita 1200. :lol: Ko ga zmontiram bom znal več povedat.
johan Objavljeno Julij 30, 2002 Opozori Objavljeno Julij 30, 2002 POZABO :oops: Wingsa sem že imel na sv650.Čudovit glas. :D
AndY1 Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Najprej bi rad pohvalil ta zanimiv članek. Sicer nisem čisto uspel dojeti, na kakšen način naj bi zmanjšal glasnost, če ga imamo v tretji prestavi. A to mislite, da ga imaš na mestu na štenderju in ga daš v tretjo in pustiš teči? OK, zdej pa vprašanje, ki me res zanima: Na Akrapovičevi strani za mojo bodočo Yamaho R6 piše, da ima stock (torej tovarniški) izpuh 93.5 db / 6500 rpm glasnost, kar presega dovoljenih 80db. Kaj porečete na to, oz. mi lahko policaji zatežijo, oz. bi tak motor sploh šel čez tehnični pregled čez 3 leta, ko homologacija poteče?
Lucky Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ne, ti izpuhi menda sploh niso atestirani za na cesto. Tisti, ki jih prodaja v npr. Nemčiji, pa imajo TUV, vendar na njih še najbolj seka nalepka. Ja, pišejo se nam trdi časi. Z uveljavitvijo novega zakona o omejevanju hrupa se bodo po cestah vozili samo še brenčači. Bljak. :x :evil:
BINCA Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Na Akrapovičevi strani za mojo bodočo Yamaho R6 piše, da ima stock (torej tovarniški) izpuh 93.5 db / 6500 rpm glasnost, kar presega dovoljenih 80db. Kaj porečete na to, oz. mi lahko policaji zatežijo, oz. bi tak motor sploh šel čez tehnični pregled čez 3 leta, ko homologacija poteče? Tovarniški izpuh ustreza naši (evropski) homologaciji, zato brez strahu 8) .
Grilzz Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Kako ma lahko CB 900 78dB z ugasnjenim agregatom? :shock: A so ji piksne zadi prvezal pa 80 pelal?
Ice Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Kako ma lahko CB 900 78dB z ugasnjenim agregatom? :shock: A so ji piksne zadi prvezal pa 80 pelal? ne,ker je tako "aerodinamicna",rozljanje verige in gume tudi delajo hrup...ni vse samo izpuh in vplinjaci. :wink:
robberrt Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 mah srt nej se grejo, dokler mi navjo na cest parkrat zatezil bom imel sportn ror gor pa ce jim je prov al pa ne
spidy Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Jest sm polet montiral wings na mojo hondo in na srečo se lahko prav hitro premenja z originalnim auspuhom tako da, imam hitro spet originalen motor. Na cesti nebi smelo biti koplikacij ali pač?
MaraudeR Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Jest sm polet montiral wings na mojo hondo in na srečo se lahko prav hitro premenja z originalnim auspuhom tako da, imam hitro spet originalen motor. Na cesti nebi smelo biti koplikacij ali pač? pač...ZVCP pravi, da smejo biti v vozilu in na njem vgrajene samo naprave, deli in oprema, ki so homologirani. V nasprotnem primeru lahko policist ali pristojni inšpektor izloči vozilo iz prometa in odvzame nalepko za tehnični pregled.
hotschko Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Jest sm polet montiral wings na mojo hondo in na srečo se lahko prav hitro premenja z originalnim auspuhom tako da, imam hitro spet originalen motor. Na cesti nebi smelo biti koplikacij ali pač? pač...ZVCP pravi, da smejo biti v vozilu in na njem vgrajene samo naprave, deli in oprema, ki so homologirani. V nasprotnem primeru lahko policist ali pristojni inšpektor izloči vozilo iz prometa in odvzame nalepko za tehnični pregled. Tukaj pa stopi v akcijo Leo Vince, ki ima EU stree legal lonce z vsemi oznakami EU atestov ipd... vendar za nekaj deset EUR tak lonec predelaš v pravi racing lonec :wink:
MaraudeR Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Tukaj pa stopi v akcijo Leo Vince, ki ima EU stree legal lonce z vsemi oznakami EU atestov ipd... EU atesti pri nas še ne veljajo (počakati do leta 2004)...žal je še vedno potreben atest (homologacijo) opraviti tudi pri nas :evil: vendar za nekaj deset EUR tak lonec predelaš v pravi racing lonec :wink: s predelavo pa tak lonec več ne ustreza atestu (homologaciji) :wink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se