Skoči na vsebino

Akrapovič izpušni sistemi


wowman

Priporočene objave

LOUD PIPES SAVE LIVES!

Niti ne...... :lol:  

Veliko prijatlov, ki so z motorjem padli so imeli Akrapote, pa na tisth starih motorjih...ko je avspuh manjši kot Lipnik pa dela tak glas, da v oči peče!

Po tej teoriji nebi nobeden Dukatist po tleh šu!(predpostavljam da imajo glasne avspuhe)

Verjetno tudi tisti, ki ima Akrapota gor malo hitreje vozi kot pa...... :wink:

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

V to tvojo izjavo malo dvomim. Res ne vem zakaj bi tisti , ki imamo akrapote hitreje vozili. Ljudje vozimo kot nam pamet nese ali NE nese, od avspuha pa mislim, da to res ni odvisno.

:evil: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LOUD PIPES SAVE LIVES!

Po mojem pa to mislijo bolj glasovno in ne na hitrost.

Prej te bodo slišali in videli ( če si spregledan in povožen )

Avspuh te pa pri padcu sigurno ne bo zelo reševal ( vsaj mene ni ali pa sem na napačno stran padal :lol: :lol: ) .

Če te pa bom pa jes kuj še ene 3 dal gor ( na vsako stran dva :lol: :lol: :lol: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej morda se komu sliši neumno, ampak vseeno je vredno premisleka; ste morda kdaj pomislili na dolgoročen vpliv odprtih rorov in raznih racing izpuhov na voznika (predvsem njegov sluh)... Zanimivo bi bilo prebrat kakšno raziskavo, če obstaja seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej morda se komu sliši neumno, ampak vseeno je vredno premisleka; ste morda kdaj pomislili na dolgoročen vpliv odprtih rorov in raznih racing izpuhov na voznika (predvsem njegov sluh)... Zanimivo bi bilo prebrat kakšno raziskavo, če obstaja seveda.

Če imaš dobro čelado se ropota ( glasbe agregata ) sliši zelo malo.

Kar pa se sopotnikov tiče"pri men se ta bol polovica še nikol ni pritoževala da bi bilo prglasno ali da bi jo kakorkoli motil hrup"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne dvomim, da dobra čelada veliko pripomore k zmanjšanju trušča, vendar definiraj dobro čelado... koliko db "filtrira" dobra čelada?

seveda upoštevat je potrebno še šum vetra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej nisem mislu na padce z lastno krivdo...tud če imaš glasn avspuh si lahko "preslišan"...ker gli vsi ko slišj glasn avspuh ne gledajo kak motor prihaja in to!

Nekateri se pač ne zmenijo na glasnost....

Tisti ki se zmanijo za motorje in jih radi pogledajo pa itak gledajo vate z zanimanjem!

Znanec je bil izsiljez s strani avta...pa ima akrapota !!

Sej jst nimam nč proti športnim avspuhom....nasprotno....ko pa se bom odloču za nakup...bom fajn premislu....in potem tud če bom imel čist odprte role ...ne bom trdil da mi rešujejo življenje!

Življenje si rešujem sam...dokler imam motor brezhiben in pa tisti kanček sreče ki jo potrebuje vsak v tej betonski džungli!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdi se mi da prest mora sam u mejah normal, kukr je reku Hanzi, mam kolega k ma elefantko brez denferja k helikopter slisim ga na 1km zracne ce ga nažge kaj si njegovi sosedje mislijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjic v Elisi mi je sefe povedal...

Prav si slišal, to smo slišali tudi tisti, ki smo bili pri Akrapoviču na obisku.

Uporabnik bo lahko sam spreminjal auspuh iz "legal" v "illegal" in obratno. Baje bo zelo preprosto, pozabil sem pa točno kako.

Pa je mogoce omenil, kdaj naj bi ti auspuhi prisli na trg?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je ze zakonska omejitev glasnosti?Sem pogledal na Akrapovič stran, kjer piše za mojega stock 95db, akra slip-on pa samo 1.5db glasnejši, s tem, da je 3.69kg lazji! Se mi je zdelo, da se moj od 4000 ful neki dere!

Better illegal than dead! OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej že kdo pove, če je mel probleme, ali pa jih ima s tem izpuhom- jest drgač poznam bl mal motoristov, ki NIMAJO Akrapoviča- kaj pa če greš na tehnični- a ti dajo tam kkšne nalepke, al kam napišejo da maš Akrapovičla.

Ja folk, kako pa pol lohk nekateri pridejo čez tehničnega z Akrapovičom, če so prepovedani...? :evilbat:

LP!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej že kdo pove, če je mel probleme, ali pa jih ima s tem izpuhom- jest drgač poznam bl mal motoristov, ki NIMAJO Akrapoviča- kaj pa če greš na tehnični- a ti dajo tam kkšne nalepke, al kam napišejo da maš Akrapovičla.

  Ja folk, kako pa pol lohk nekateri pridejo čez tehničnega z Akrapovičom, če so prepovedani...? :evilbat:  

LP!!!

Jest sm ga imel na FZR 600 r celega pa mi na tehničnem niso v 3 letih nič kompliceral.

Na zdejšnem imam pa Wings pa mi tud ni še nihče nič rekel :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
hotshko, ok bom vprašal. Drugače pa me ne zanimajo točne cene ampak neke okvirne. Pa najbolj me zanima glede pridobljenih KM. Sem mislil, da se to tukaj ve :)

ne more se vedeti,ker je to

1. od motorja do motorja razlicno (tudi pri enakih modelih)

2. predvsem pri ze starejsih motorjih so lahko razlike vecje

3. najprej zvozi 143 KM; ZX-9 res ni podhranjena.vsaj za na cesto ne.

4. se ti res izplaca skihati € 1.000.- + za 5-15 KM?! (odvisno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LOUD PIPES SAVE LIVES!

...

Verjetno tudi tisti, ki ima Akrapota gor malo hitreje vozi kot pa...... :wink:

Ehh mam Akrapoviče gor pa vozim počasneje, k je najlepši sound med 3 in 4 tisoč obrati, .... heh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva ce bi pa pred tehnicnim pregledom sam dal nazaj gor originalen avspuh, ko pa prides nazaj pa sam spet akrapovica gor das. A je to mogoce?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mozno je,samo celotna entiteta vplinjaci/vbrizg goriva - masina - izpusni sistem ne funkcionira oz. ne v optimalnih parametrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapovič, hmm? Jaz imam samo slip-on, in sem opazil, da pri enaki voznji pije malo več..."luknjo" od injectiona pri startu ne opazam več!(No, sicer je tudi motor zdaj utečen!) Če pogledaš razne primerjalne grafe tipo: stock naspram akrapovič, so spremembe bolj akademske-nekaj konjev več pri 13000 obratov in podobno...nekaj kil lazji od original auspuha je tudi bolj akademsko v vsakdanu! Te razlike so bolj pomembne na pisti! Zvok pa je ja, zvok!! V grafu mi recimo piše samo 1.5db/6500 rpm glasneje kot original! V praksi je razlika dosti bolj opazna! - samo pri zvoku namreč!

Popravljeno . Popravil J
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LOUD PIPES SAVE LIVES!

...

Verjetno tudi tisti, ki ima Akrapota gor malo hitreje vozi kot pa...... :wink:

Ehh mam Akrapoviče gor pa vozim počasneje, k je najlepši sound med 3 in 4 tisoč obrati, .... heh

Z Leovinči ......... hvala enako......pač uživam v zvoku!!!!!!!!

Me baš briga če sem kej končkov dobu al pa zgubu.......važn d GRMIIIIIIIIIIIii!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Me baš briga če sem kej končkov dobu al pa zgubu.......važn d GRMIIIIIIIIIIIii!!!!!!!

Smo mel demostracijo na 3 mostovju prejsno sredo.. :rolleyes:

:blink: Klimbra, tale dvocilindras resss ggrrmmmiiii :lol: B) :rolleyes: :D

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma na tehničnem mal govoriš o temu kako pa da majo pol frajrčki z megani lahk kšne remuse na svojem avtu k so pa res glasni.

mogoče te bo spustu... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LOUD PIPES SAVE LIVES!

...

Verjetno tudi tisti, ki ima Akrapota gor malo hitreje vozi kot pa...... :wink:

Ehh mam Akrapoviče gor pa vozim počasneje, k je najlepši sound med 3 in 4 tisoč obrati, .... heh

Z Leovinči ......... hvala enako......pač uživam v zvoku!!!!!!!!

Me baš briga če sem kej končkov dobu al pa zgubu.......važn d GRMIIIIIIIIIIIii!!!!!!!

YESS KLIMBRA TI MAŠ ODPRTO?!

YESSS hej kdaj greva skupi mau odgrmet tk ona LT?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

V današnjem Poletu (04.12.2003), ki je priloga Dela, imate zeloooo dolg članek o Akrapoviču. Podnaslov je: Svetovni prvak izpušnih sistemov.

Prijetno branje.

Srečko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup izpušnega sistema AKRAPOVIČ za motor HONDA CBR 600 F, letnik 1999!! Kupil bi samo lonec ( finance )??

CBRka tega letnika je malo slabotna v spodnjem območju. Dober lonec lahko kar precej izboljša karakteristiko v tem delu. Pri max. moči pa ne bo takšne velike razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je v ta zadnem POLETU priloga slovenskih novic predstavitev podjetja AKRAPOVIČ,se pravi v včerajšni prilogi,zanimivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je v ta zadnem POLETU priloga slovenskih novic predstavitev podjetja AKRAPOVIČ,se pravi v včerajšni prilogi,zanimivo.

fino ,da se nekdo spomni slovenke firme, k je svetovno zelo znana, v sloveniji pa ve zanjo le malo ljudi :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!