Popular Post IZTOK Posted February 9, 2018 Popular Post Share Posted February 9, 2018 Pozdravljeni, nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen. Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij. I. Faza Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija. Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika. V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen. Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja. Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka. Joker, MiNa, AJ and 14 others 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 (edited) Medtem ko čakam na še neke drobne rezervne dele, amortizer in nihajko sem se še malo dlje zakopal v motocikel. Sklenil sem preverit notranjost uplinjača, predvsem tesnila in čiščenje. Presenetljivo je bil precej čist in vsa tesnila so v odličnem stanju, vsi delčki na brojnem stanju. Je pa to bolj za urarski poklic. Čez noč so se deli namakali v čistilu za uplinjače in sedaj se vse sveti. Najhuje je bilo, ko sem pri sestavljanju iskal dve uri po tleh o-ring in podložko velikosti 2 mm. Na koncu sem jih našel v samem uplinjaču, ker sploh niso padli ven - na srečo ! TPS senzor tudi daje pravilne vrednosti. Tudi igla in glavna šoba sta še znotraj tovarniških toleranc in za čuda je bilo vse nastavljeno po tovarniških navodilih. In tako bo tudi ostalo. Preveril sem tudi zaporni ventil za dotok goriva in nivo, pri katerem plovec zapre dotok. Ko bo pa moped pripravljen na ponovni zagon pa je potrebno še nastavit razmerje zrak/gorivo za prosti tek in nivo vrtljajev v prostem teku, pa sinhronizirat pospeševalno črpalko z plinom. Edited February 14, 2018 by IZTOK jskrablin, MiNa, vandrovec and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 (edited) Še nekaj pojasnil pri demontaži uplinjača in preverjanju ter nastavitvah TPS. Ob demontaži uplinjača se TPS ne odstranjuje! Odklopi se konektor, ker drugače je potrebno ponovno nastavljat pozicijo. TPS se preveri z običajnim multimetrom. Na konektorju se spoji črna na črno in rdeča od multimetra na modro od TPS, vrednost dobrega TPS mora biti med 4-6 kOhm. Izmerjeno vrednost, v mojem primeru 5,58 kOhm pomnožimo z 0,17 in dobimo v mojem primeru 0,95 kOhm. Nato spustimo drsnik uplinjača čisto v zaprt položaj, do dna! Tokrat merimo dejansko vrednost v tej poziciji med črna/črna in rdeča na multimetru / rumena na konektorju. Vrednost mora biti enaka izračunani, v mojem primeru je znašala 0,94 kOhm kar je dovolj natančno. Če ni tam je potrebno TPS nastavit na pravo pozicijo! Tole velja za TPS pri modelih z uplinjači! Edited February 14, 2018 by IZTOK DAMI34, MiNa, Nightmare and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jernej23 Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Super tema, spremljam! Me zadnji čase precej matra EXC kategorija odkar včasih zamenjam s kolegom, ki ima 2013' 450 Koliko pa pride zadnji zobnik pri KTM? ready2race ima supersprox po 53€ če se prav spomnim reklame in jih nikjer nisem zasledil ceneje (verjetno spomladi tudi vzamem tega). Me zanima kako je stanje po motorju če imaš kaj slik... Ravno včeraj sem bral o 500kah s precejšno kilometrino: https://www.instagram.com/p/BapKoablQRb/?taken-by=aaronsteinmann1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
damijan_s Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Zadnji zobniki so tam okrog 50€ naprej, sprednji pa mal čez 10. Je pa ded pri Mirčiju rekel, da je čudno ampak so vsi KTMovi zobniki par evrov cenejši kot vse drugo Aja, pa še neverjetna razlika v teži med alu in jeklenim, to šele vidiš, ko držiš obadva v roki. Jernej23 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 15, 2018 Author Share Posted February 15, 2018 Zadnji ALU 42 EUR, zadnji v Power parts izvedbi pa 65 EUR, prednji pa 13 EUR. Verigo pa sem vzel drugje ker je pri KTM 140 euronov. Narocil sem DID 520 VT2 x-ring za 90 eur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jernej23 Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 pred 21 urami, damijan_s pravi: Zadnji zobniki so tam okrog 50€ naprej, sprednji pa mal čez 10. Je pa ded pri Mirčiju rekel, da je čudno ampak so vsi KTMovi zobniki par evrov cenejši kot vse drugo Aja, pa še neverjetna razlika v teži med alu in jeklenim, to šele vidiš, ko držiš obadva v roki. Me snajpaš na skrivaj ha IZTOK ko bo gotov bi lahko naredili skupaj kako terensko vožnjo... Se ti ne inicializira gas tako kot meni na 690? (daš kontakt in gas do konca odpreš/zapreš počasi in zopet izklopiš) Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 15, 2018 Author Share Posted February 15, 2018 pred eno uro, Jernej23 pravi: Me snajpaš na skrivaj ha IZTOK ko bo gotov bi lahko naredili skupaj kako terensko vožnjo... Se ti ne inicializira gas tako kot meni na 690? (daš kontakt in gas do konca odpreš/zapreš počasi in zopet izklopiš) 690 ima vbrizg in ECU, moj moped pa uplinjač. TPS služi samo za spreminjanje kota predvžiga. Nočem FI offroad motorja. To so morali implementirati zaradi ekoloških teroristov . Ko bo končan z veselje greva skupaj kam. Ampak to bo tam nekje aprila ali maja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 15, 2018 Author Share Posted February 15, 2018 (edited) Evo nadaljujem, danes je bil na vrsti zaganjač in delovni cilinder sklopke. Zaganjač deluje sicer brezhibno a ni odveč preveriti, kakšne so krtačke, tesnila in če je v njem kaj umazanije od zunaj in predvsem korozije od vlage. Ko sem ga razstavil je bil od znotraj samo malo umazan od obrabe krtačk. Te so sicer še več kot dobre. Tesnila so tudi vsa odlična, tudi oljno tesnilo izza igličastega ležaja.. Samo očistil sem z čistilom za zavore in sestavil nazaj. Paziti je potrebno na distančne podložke, ki se nahajajo na strani kolektorja rotorja. Te služijo za izničenje aksialne zračnosti in morajo biti na mestu. So zelo tanke, pri meni so bile kar štiri. Na strani, kjer je iglični ležaj pa še ena izolativna podložka. Zunanja tesnila sem lepo namazal s silikonsko mastjo preden sem sestavil. Puše v kateri se vrti gred rotorja ( pri kolektorju ) se ne maže! Če namažeš bo mast zašla na kolektor in krtačke in nastane izolativni sloj. Znotraj se v glavnem nič ne maže. Delovni cilinder hidravlične sklopke pa bo potreben obnove. Sklopka ni bila mehka kot bi morala biti. Žal je nekdo pri sestavljanju tega sklopa zacvikal rob membrane bata in ta ni več tesnila. Menjalniško olje je tako polnilo prostor med batom in membrano. Tudi tesnilo na batu je bilo vso nabreklo in raztegnjeno kot žvečilni gumi. Verjetno ni kompatibilno z mineralnim oljem, saj so tesnila v zavornem sistemu iz drugačnih materialov in prirejena za polietilen glikol ( zavorno olje ). Bat se je zelo težko premikal v cilindru, komaj sem ga izvlekel z kleščami. Ker sta bat in membrana ena celota bo treba naročiti poleg tesnil še ta sklop, ki je kar drag. Sedaj je tudi jasno, zakaj sklopka ni bila mehka, če ravno je še delovala. Edited February 15, 2018 by IZTOK Quest, MiNa, bojc84 and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Spremljam IZTOK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 Kakšna membrana je pri batu sklopke? Kakor vem me prodajajo delov za obnovo podrejenega/delovnega cilindra sklopke. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 (edited) Membrana se vidi na zgornji sliki. Namen je, da loci bat sklopke od olja menjalnika, ker to olje unici O-ring na batu. Tole se da narociti posebej, vsaj za moj model. Edited February 16, 2018 by IZTOK Link to comment Share on other sites More sharing options...
damijan_s Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 (edited) Dobromeren nasvet glede delovnega cilindra sklopke, vodila verige in same napetosti verige: Pazi, da je tisto ALU vodilo nad verižnikom dobro in ravno, ter veriga zategnjena ravno prav. V nasprotnem primeru se ti lahko zgodi, da boš kupoval cel nov cilinder sklopke, kot jaz. Edited February 16, 2018 by damijan_s IZTOK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 16, 2018 Author Share Posted February 16, 2018 To mi je poznano. Najbolje je vzdrzevat verigo in jo pravi cas menjat. Dodatna zascita cilindra sklopke pa tudi prav pride ce ravno ni garancije, da ga bo tudi zascitila. Vseeno hvala ta nasvet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted February 17, 2018 Share Posted February 17, 2018 pred 16 urami, damijan_s pravi: Dobromeren nasvet glede delovnega cilindra sklopke, vodila verige in same napetosti verige: Pazi, da je tisto ALU vodilo nad verižnikom dobro in ravno, ter veriga zategnjena ravno prav. V nasprotnem primeru se ti lahko zgodi, da boš kupoval cel nov cilinder sklopke, kot jaz. K takemu rezultatu je pripomogel tudi 15 zobi prednji zobnik. 14 zobi je na EXC-jih že na meji, tako velikosti kot uporabnosti. gsxf750 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 18, 2018 Author Share Posted February 18, 2018 Jaz sem nabavil spredaj 13 in zadaj 50. To je tudi kombinacija, ki si jo dobil zraven novega kot offroad komplet. Tovarniško nameščena pa je kombinacija 15/45, seveda popolnoma neuporabno. Razdrl sem dušilec izpuha. Nekaj je ropotalo v njem oziroma nekaj ni bilo dobro skupaj dano. Izpadlo je, da se je snela perforirana cev. Moram pa definitivno menjat stekleno tkanino v dušilcu, ker je ta del podoben v blok stisnjenim sajam in težek kot hudič. A se kje v Slo dobi kakšna zadeva, ki je kvalitetna in paše v moj dušilec? Original stane 50 EUR, nora cena za malo steklene tkanine. Sicer lahko naročiv v ZDA za 25 USD od Moose racing a mi ni za čakat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jernej23 Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Jaz sem v Leo vince pri cca. 50.000km dal tole: http://www.promotor.si/si/izdelek/705/volna-silent-sport-250g-matt/ Je bila že tudi precej boga oz. je manjkala sredinska tretjina! IZTOK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted February 18, 2018 Author Share Posted February 18, 2018 pred 38 minutami, Jernej23 pravi: Jaz sem v Leo vince pri cca. 50.000km dal tole: http://www.promotor.si/si/izdelek/705/volna-silent-sport-250g-matt/ Je bila že tudi precej boga oz. je manjkala sredinska tretjina! Volna za moj motor ni prava izbira. Mora biti tkanina. Ti motorji so precej zahtevni, volno bo zmlel kot za šalo. Original je sicer še cel, ga ni raztrgalo ali osmodilo, samo poln je saj in verjetno ne duši kot bi moral. Zgleda kot na sliki, nešteto ovojev tkanine. Zna pa bit, da niso steklena vlakna ampak kakšen aramid oz. podobno, nekaj kar vzdrži visoko temperaturo in je žilavo. V skrajnem primeru ga lahko morda operem za silo v kakšnem čistilu in ponovno uporabim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damijan_s Posted February 22, 2018 Share Posted February 22, 2018 On 18. 2. 2018 at 1:39 PM, IZTOK said: Jaz sem nabavil spredaj 13 in zadaj 50. To je tudi kombinacija, ki si jo dobil zraven novega kot offroad komplet. Tovarniško nameščena pa je kombinacija 15/45, seveda popolnoma neuporabno. Najboljša kombinacija za supermoto predelavo! Nekomu z SM kolesi jih lahko prodaš Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 (edited) Je minilo kar nekaj časa od moje zadnje objave. Brez skrbi, se je kar dogajalo. Določeni deli so že prispeli. Zato lepo po vrsti. Nastavitev ventilov Čakal sem na nove distančne podložke. Merjenje ventilov in pa seveda nastavljanje se vrši v TDC poziciji. Ko je snet pokrov ventilov je na verižniku odmične gredi pika ki se poravna z piko na odlitku glave. Natančneje pa se poravna z vijakom, ki se nahaja na desnem pokrovu motorja takoj pod vodno črpalko in ima debelo bakreno podložko. Je edini vijak na pokrovu, ki ni M6 ampak M8. Ta vijak se odvije, odstrani podložka in se nato ponovno vstavi ter privije NA ROKO! Potem se s pomočjo zadnjega kolesa v šesti prestavi ali pa ( malo težje ) s pomočjo zagonske ročice motor premika po malem v smeri vrtenja in hkrati malo z drugo roko privijamo vijak. Ko začutimo preskok, se bo vijak, ki je na koncu koničen usedel v izvrtino na motorni gredi. To je pravi TDC in hkrati tudi kontrolo položaja odmične gredi v TDC. PA NE POZABIT vijaka ponovno namestit s podložko pred poskusom zagona! KTM navaja, da ventile nastavljamo tako, da odstranimo samo odmično gred. OK, ampak več prostora za delo imamo, če odstranimo same odmičnike. Držijo jih štirje vijaki. Tri je enostavno odstranit, za četrtega pa potrebujete kvaliteten obročast ključ velikosti 10, ki ima zelo tanke stene obroča ( je brušen ). Moj Unior je takšen. Edino ta sede na glavo vijaka, saj so aluminijaste stene glave zelo blizu glave vijaka. Nastavek 10 od kompleta sicer sede na glavo vijaka, a ni prostora nad glavo, saj so pametni inženirji pri KTM tam na okvir motorja navarili nosilec za prijemalo rezervoarja Od tu naprej pa je enostavno. Osovino odmičnikov izvlečemo z vijakom M6 in gre ven čisto na rahlo. Z tako izprazneno glavo motorja je menjava distančnih podložk enostavna. Potrebujete pa močan magnet za odstranjevanje in vstavljanje podložk ter zaščitite odprtino kanala krmilne verige, ker če vam tam kaj pade not bo dela še veliko več! Meni je ponastavitev zračnosti ventilov uspela v prvo, sedaj so vsi znotraj tovarniških specifikacij. Edited March 3, 2018 by IZTOK Quest, mladench, bojc84 and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Ko so bili ventili ponastavljeni sem podrl hidravlični napenjalec krmilne verige. Zgolj zaradi kontrole, ker je ta pri teh motorjih zelo problematičen. Ready to race je izumil toplo vodo Vsi ostali imajo napenjalce na vzmet z enosmernim mehanizmom, ki preprečuje, da bi se napenjalec sesedel. KTm pa je hotel nekaj bošega. Napenjalec ima sicer vzmet za začetno napetost pri zagonu, ko pa pritisk olja naraste dodatno napne krmilno verigo. Samo, da se ti napenjalci začnejo radi zatikati. In moj se je. Ima sicer predvideno točko, ko se mora zaskočiti zaradi vgradnje. Ko je tako zaskočen, je raztegnjen samo za 3 mm. Ko je napenjalec pri meni vgrajen in veriga napeta, je zaradi vzmeti iztegnjen za 8 mm in veriga je lepo napeta. Smo je hudič, da če ga stisneš, se v treh od štirih poskusov zatakne na 7 mm. Če bi torej bil med hitrim odvzemom plina sunek verige in bi malo zanihal, je 75 % verjetnost, da se bo zataknil. Nisem bil siguren a je morda tako le prav, ker nov stane le 50 EUR. PA mi je mehanik pri Selešu rekel "Jaz bi ga na svojem motorju zagotovo zamenjal". Trenutno čakam na novega. MiNa and DAMI34 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Prispeli so tudi rezervni deli za delovni cilinder hidravlične sklopke. Preden namestimo O-ringe jih malo pomažemo z silikonsko mastjo. Sam delovni cilinder je potrebno zelo previdno NA ROKO vstavit v ohišje motorja, ker sicer se hitro zgodi, da se poškoduje membrana, ki loči olje menjalnika od tesnila bata hidravličnega cilindra. Odzračit to sklopko pa je ena velika muka. Imam sicer vakuumsko pištolo a kaj, ko je navoj odzračevalnega vijaka zelo ohlapen ( ni poškodovan ). Tudi ko sem namazal z silikonsko mastjo, je še vedno vakuumska pištola vlekla zrak skozi navoje namesto iz sistema sklopke. Po obilo preklinjanja mi je le uspelo. Bom pa namestil na sklopko Stahlbus odzračevalni vijak, da bo delo v bodoče lažje. Sklopka dela sedaj kot mora, mehko in brez zatikanja. mladench, Joker, MiNa and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Pri Selešu sem tudi prevzel prenovljen amortizer. Vgraditi sem dal tudi močnejšo vzmet, ker serijska je za 75 - 85 kg obremenitve, jaz pa imam z opremo tam nekje 98 kg. Jebi ga, kile stanejo. Seveda bom menjal vzmeti tudi v vilicah. Nihajka ima tudi obnovljene PDS puše in semeringe ležajev pri vpetju v okvir motorja. Novo je tudi prednje vodilo verige oziroma zaščita nihajke, zadnje vodilo pa je prispelo napačno. Naročil sem prav, šifra na pakiranje je prava, šifra na samem vodilu pa ne. Narobe spakirano že v sami tovarni. Pa me ne motijo šifre, samo tole sploh ne gre v mojo nihajko ker je od novejših modelov. Je Seleš pogledal in ima vse, ki so na zalogi napačne Trenutno čakamo na odgovor oziroma reakcijo KTM ker serviser tukaj ne more sam nič. So pa opravili vračilo hitro in brez problemov. Na sploh lahko o Selešu rečem samo vse najboljše. Če tovarna ne bo pogruntala kako in kaj pa bom nabavil aftermarket vodilo. Niahjka je že montirana. Je pa bilo veselo, ko sem ponovno sestavljal očiščene iglične ležaje. Štirje ležaji, 148 iglic ca 1,5 x 8 mm. Imaš delo za celo popoldne. So pa bile vse na brojnem stanju, kar je zmaga že sama zase. Amortizer pa še ni vstavljen, ker še čakam na izpušno krivino, ki je imela nekaj manjših vdrtin. Tudi to popravijo pri Selešu. Krivine ni možno namestit, če ni odstranjen amortizer. Sestavil sem tudi zadnjo zavorno čeljust. Vsi deli od Bremba prispejo z ustreznimi mazivi za vgradnjo . Tesnila batov so opremljena z vrečko silikonske masti, manšete pa z vrečko masti za puše. Vzorno! Sestava je enostavna in brez problemov. Sedaj se vse premika peresno lahkotno. V planu je tudi obnova delovnega cilindra zadnje zavore. Žal KTM ne prodaja servisnega seta ampak cel nov cilinder. Bejš no, naročeno na Ebay od AllBalls, 20 EUR proti 98 EUR za nov cilinder. Joker, bosa, DAMI34 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Vmes malo kleparskega dela Na maski prdnje luši, ki je seveda tudi nosilec zanjo je bil zlomljen mostiček na katerem je mehanizem, za nastavljanje višine snopa. Sicer sama maska ni bila v nevarnosti, da se razpade ali da odpade žaromet. Sigurno pa ne bi štimala višina snopa. Nova maska stane 28 EUR. To se da zvarit. Plastika je PP in ta se lepo vari. Od nekaterih odsluženih zamenjanih plastičnih delov sem odrezal koščke plastike, ki služijo kot dodajni material. So isto označeni kot PP plastika. Potrebujemo spajkanik majhne moči za elektroniko. Temperatura mora biti med 300 in 330 stopinj C. Poravnamo oba konca mostička, najprej pretopimo v globino da se zvari skozi material. Nato v nastali utor natopimo polnilo. Sem probal zvijat in drži. Če se bo še kdaj kje zlomilo, na tem mestu sigurno ne več. Je pa to mesto povsem skrito očem in nevidno, ko je maska nameščena. Joker, miklavc, bosa and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZTOK Posted March 3, 2018 Author Share Posted March 3, 2018 Na uplinjaču pa so zamenjane vse cevke za prelivne odvode za bencin. Pa seveda tudi dovod. KTM hoče za ta komplet 40 EUR, jaz pa sem dal za 3 m cevi, ki so certificirane za bencin 9 EUR. Zgubil sem eno od objemk, ki te cevi zategujejo. Je zelo majhna in niti ni kritična, ker tudi če se odvodna cev sname, to ni ravno nek hudič. Kot je to po navadi, sem jo naključno našel čez tri dni miklavc, Basko, MiNa and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now