IZTOK Objavljeno Marec 17, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2018 Saga se nadaljuje Da lahko menjam tesnila, zobnike in O-ringe na oljnih črpalkah ter jim izmerim tolerance je potrebno odstranit koš sklopke. To je sicer opravilo, ki zahteva posebno orodje ampak sicer nič posebnega. Da odvijemo matico na gredi menjalnika potrebujemo orodje - prijemalo, ki notranjemu rotorju sklopke prepreči vrtenje ali pa damo motor v 6 prestavo, pritisnemo zadnjo zavoro in uporabimo pnevmatsko pištolo. Za zategovanje pri montaži pa definitivno moment ključ in predhodno omenjeno orodje za rotor sklopke. To je zelo pomembno ker sicer nastane štala. Jaz sem si v službi sposodil električni Makita udarni vijačnik. Ta odtegne celo matice na kolesih avtomobilov. Ker še nimam nameščenega zadnjega kolesa in verige sem uporabil držalo za koš sklopke. Učinek pa je bil, da Makita ni matice niti slučajno odvila. Pomislim, da je kakšen pametnjakovič uporabil Loctite in pogrejem pa spet nič. Jebeš Makito, vzamem Unior ključ in poskusim znova. Ena roka ni bila dovolj, bemti je to spet en pametnjakovič zategnil kot norec. Na koncu sem potreboval pomočnika, ker sem cel motor dvignil, pa matica še ni popustila. Potem spet pogrejem in končno je ratalo, s tem da, tako po občutku in tega imam za takšne stvari, tole je bilo tam med 150 in 170 Nm, po navodilih KTM pa bi naj bilo 80 Nm. Sem siguren, da je nekdo zategnil z pnevmatsko pištolo, ker pač ni imel orodja za držanje koša sklopke. V navodili eksplicitno piše, da se to ne sme početi. Pa ne rabiš navodil, zdrava pamet je dovolj. MiNa, jskrablin, miklavc in 4 others 7
IZTOK Objavljeno Marec 17, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2018 (popravljeno) Na zgornji sliki se vidijo famozni plastični KTM zobniki za pogon oljnih črpalk. Sicer, da so plastični niti ni zgrešeno, tudi Yamaha, Honda, Suzuki ... uporabljajo v 4 T motokross motorjih takšne. Sile, ki jih prenašajo so majhne. Je pa pomembno, kako je tole nataknjeno na gred. Jeklene zobnike se najpogosteje spoji z cilindričnim spojem in zagozdo ali pa z koničnim in lepilom. V obeh primerih matica fiksira zobnik trdno na gred. Z plastiko pa to ne gre če nima zobnik jeklene puše. Tisti večji - zgornji zobnik je voblal kot pijanec. Dobi zračnost in ni več trdno nasajen. Rešitev, ki so jo uporabili v KTM je zelo zgrešena. Zato so olje črpalke v tem tipu motorja problematične. Te zobnike sem menjal, so smešno poceni, vsaj to. Na žalost je ogromno dela, da prideš do njih. Oljne črpalke so znotraj tovarniških toleranc, zračnost je bila tam med 0,05 in 0,075 mm, daleč pod dovoljenimi 0,2 mm. Menjal sem tudi vsa tesnila na črpalkah. V sklopki je en del tudi manjkal. Med zadnjo lamelo in košem sklopke se namreč namesti drsni in distančni obroč. Ta drsni je manjkal. Ampak nov pride v servisnem kitu. Paket lamel nove sklopke je kar za 1,3 debelejši od stare sklopke. Ker je pri odtegovanju nastal na rotorju sklopke odtis orodja v aluminiju sem tudi tega zamenjal, niti ni zelo drag. Definitivno pa ni dimenzioniran za takšne momente, še dobro, da se ni med odtegovanjem zlomil. Ta odtis bi lahko povzročil zatikanje sklopke. Menjal sem tudi zatezno matico za sklopko, ker stara je bila preveč zategnjena, da bi bila 100% varna. Pa seveda varovalno pločevinasto podložko, ki se zakrivi okoli matice. Koš sklopke in iglični ležaj pa je kot nov. Na košu sklopke je potrebno preverit, če so lamele pustile v utorih kakšne zajede. Če niso pregloboke ( tam do 0,25 mm ) se tole poravna z fino pilo, ker drugače sklopka ne teče mehko - se čuti zatikanje na ročki sklopke. Sestavljanje je bilo mnogo lažje in brez zapletov. Zategnit koš sklopke na predpisanih 80 Nm je enostavno opravilo. Naslednjič bo tudi odtegovanje potekalo normalno. Od vulkanizerja se tudi končno dobil zadnje kolo. Gume ni bilo na zalogi, oziroma tiste, ki sem jo hotel ni bilo - Mitas EF 07 Super, Enduro FIM guma z dovoljenjem za cestno uporabo ( ima E oznako ). Sam agregat je tako obnovljen. V njem je že novo olje. Obnova motorja kot celote pa se počasi bliža koncu. Obnovit še moram prednje pesto ( ležaje, tesnila ), prednjo zavorno čeljust in vilice pa zamenjat prednjo gumo. Pa še par malenkosti, najverjetneje bom zamenjal ročki za sklopko in prednjo zavoro nazaj za original, ker te ki so nameščene, so sicer lepe a niso ergonomične. Takšne so že bile na motorju. Pa Acrebis zaščite za roke bom verjetno namestil. Na zadnji blatnik pa moram namestit še podaljšek blatnika z smerniki. Slednje kot tudi prednji smerniki bodo samo do registracije. Ko se bo vreme dovolj porihtalo bo moped pripravljen. Popravljeno Marec 17, 2018. Popravil IZTOK DAMI34, Joker, miklavc in 4 others 6 1
miklavc Objavljeno Marec 18, 2018 Opozori Objavljeno Marec 18, 2018 (popravljeno) Tale mašinca zgleda znotraj super. Kolega je isto imel XC4 mašinco in sem jo preklel kar nekaj krat, ko sem jo popravljal. Ali si kaj razmišljal kaj boš z vzmetenjem? Glede na to kako si se potrudil z mašino, se ti splača investirat še malo časa in financ v obnovo in pravilno nastavitev vzmetenja. Popravljeno Marec 18, 2018. Popravil miklavc IZTOK 1
IZTOK Objavljeno Marec 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2018 pred 6 urami, miklavc pravi: Tale mašinca zgleda znotraj super. Kolega je isto imel XC4 mašinco in sem jo preklel kar nekaj krat, ko sem jo popravljal. Ali si kaj razmišljal kaj boš z vzmetenjem? Glede na to kako si se potrudil z mašino, se ti splača investirat še malo časa in financ v obnovo in pravilno nastavitev vzmetenja. Amortizer in PDS puše je Seleš servisiral. Vzmet je nova za težo 95 - 105 kg. Vilice pa bom sam servisiral z servisnim setom on prav tako nove vzmeti. za isto težo. Agregat je dobro ohranjen, vse kar sem se zafrkaval so napake mehanikov. Nekaj kar v tri dni zategujejo kot nori. Pa ni mi jasno, kako je lahko pri sestavljanju sklopke pozabil vstavit drsni obroč ker ima premer kakšnih 150 mm, ni ravno majhen, da bi ga spregledal. In po obnovi sklopke ta sedaj dela kot švicarska ura. Prej se je čutilo, da ni 100% kot bi morala biti. miklavc in Kawl 1 1
miklavc Objavljeno Marec 20, 2018 Opozori Objavljeno Marec 20, 2018 Ob 18. 3. 2018 ob 18:32, IZTOK pravi: Amortizer in PDS puše je Seleš servisiral. Vzmet je nova za težo 95 - 105 kg. Vilice pa bom sam servisiral z servisnim setom on prav tako nove vzmeti. za isto težo. Agregat je dobro ohranjen, vse kar sem se zafrkaval so napake mehanikov. Nekaj kar v tri dni zategujejo kot nori. Pa ni mi jasno, kako je lahko pri sestavljanju sklopke pozabil vstavit drsni obroč ker ima premer kakšnih 150 mm, ni ravno majhen, da bi ga spregledal. In po obnovi sklopke ta sedaj dela kot švicarska ura. Prej se je čutilo, da ni 100% kot bi morala biti. Točno, saj si napisal Jah, marsikdo doma nebi smel imeti orodja bosa, Joker in IZTOK 3
jskrablin Objavljeno Marec 21, 2018 Opozori Objavljeno Marec 21, 2018 za tale projekt. Sam eno vprašanj - kje si lih 530 našel, jaz se s tem sploh pelat ne znam Ko takole berem kaj vse je treba na 4T strojih pazit se malo sprašujem o smiselnosti načrtov okoli nabave FE 350. Pri 2T odpadejo oljne črpalke, ventili, pogoni ventilov in se kak kos premikajočih se delov. Okoli pregibnih ročk - Zeta so smotane, ker imajo oster rob. Jaz se naokoli vozim z Twenty pregibnimi ročkami (znamka portala https://www.24mx.com/), ki so vsaj po izgledu rebrand Apico pregibnih ročk - te nimajo ostrih robov. Za Moose in še nekatere znamke iz ZDA/Kanade se splača obrnit na kakega zastopnika za Parts Unlimited. Dobiš v parih dneh, cene pa ne odstopajo kaj dosti od Ebay + poštnina. V Lj jih je ene par, jaz sicer običajno pri Motoxgeneration nabavljam. Zna biti da ima Seles tud to v ponudbi. Prezategnjeni in poškodovani vijaki so klasika. Komu se pa ljubi skoz nekaj moment ključe iskat naokoli in gledat v servisne priročnike kolko se kaj zategne. Zategneš malo na rezervo pa je IZTOK in miklavc 1 1
Joker Objavljeno Marec 21, 2018 Opozori Objavljeno Marec 21, 2018 pred eno uro, jskrablin pravi: Ko takole berem kaj vse je treba na 4T strojih pazit se malo sprašujem o smiselnosti načrtov okoli nabave FE 350. Pri 2T odpadejo oljne črpalke, ventili, pogoni ventilov in se kak kos premikajočih se delov. Ti kar 300 2T kupi... Kar se pa hobi mehanikov tiče, so mnogokrat precej bolj natančni pri svojem delu kot tisti, ki jim je to služba, čeprav bi pričakoval obratno. Zase to vsekakor upam trditi in poznam jih še dosti... MiNa, IZTOK in Nightmare 3
IZTOK Objavljeno Marec 23, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2018 Ob 3/21/2018 ob 10:15, jskrablin pravi: za tale projekt. Sam eno vprašanj - kje si lih 530 našel, jaz se s tem sploh pelat ne znam Ko takole berem kaj vse je treba na 4T strojih pazit se malo sprašujem o smiselnosti načrtov okoli nabave FE 350. Pri 2T odpadejo oljne črpalke, ventili, pogoni ventilov in se kak kos premikajočih se delov. Okoli pregibnih ročk - Zeta so smotane, ker imajo oster rob. Jaz se naokoli vozim z Twenty pregibnimi ročkami (znamka portala https://www.24mx.com/), ki so vsaj po izgledu rebrand Apico pregibnih ročk - te nimajo ostrih robov. Za Moose in še nekatere znamke iz ZDA/Kanade se splača obrnit na kakega zastopnika za Parts Unlimited. Dobiš v parih dneh, cene pa ne odstopajo kaj dosti od Ebay + poštnina. V Lj jih je ene par, jaz sicer običajno pri Motoxgeneration nabavljam. Zna biti da ima Seles tud to v ponudbi. Prezategnjeni in poškodovani vijaki so klasika. Komu se pa ljubi skoz nekaj moment ključe iskat naokoli in gledat v servisne priročnike kolko se kaj zategne. Zategneš malo na rezervo pa je Zakaj 530 ? Tak je pač bil za kupit. Sicer 450 ali 530, pol kile razlike, ostalo je enako. Če te skrbi moč, od viška glava ne boli. Ta model ima še uplinjač, to je čisto drugače glede kontrole moči kot vbrizg. Spije sicer malo več goriva ampak se da mnogo lepše dozirat plin. Kar se tiče KTM 4t novih modelov so precej manj problematični od tega XC4 agregata. Primerjat 2t in 4t brez, da navedeš namen uporabe nima smisla. Za extreme enduro plezanje pozabi 4t, po drugi strani pa je uporabnost 2t za normalne vožnje slaba ker po 70 km iščeš gorivo. Vzdrževanje 2t je seveda enostavnejše, ekonomija pa ni nič boljša, če zračunaš koliko ti spijejo goriva in dvotaktola. Je pa res da je 350 verjetno najbolj posrečen model med 4t in če bi jaz kupoval novega, bi vzel to kubaturo. Kar se tiče pregibnih ročk, jaz bi nabavil takšne https://www.google.com/search?q=ktm+exc+folding+levers&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=feiAGo6egV_zMM%3A%2COGdFwhqI0_y10M%2C_&usg=__-ve5hyxaVAN__i5zUzyHqMks_OA%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiYyY3QuoPaAhUBzqQKHUoLCOEQ9QEIKTAA#imgrc=feiAGo6egV_zMM ker jih ne moreš zlomit / zvit. So pa drage in bom raje vzel standardne ter Acrebis rally 3 zaščite rok https://www.google.com/search?q=acerbis+rally+3&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=RePAbDwNXw7njM%3A%2C6rWm0L-ihId2QM%2C_&usg=__Oj-V80u0lLInwqYmPVa_qkF5Tp0%3D&sa=X&ved=0ahUKEwj16ouGu4PaAhVD_aQKHaX5DBcQ9QEIKTAA#imgrc=RePAbDwNXw7njM Trenutno čakam za vodilo verige, ker KTM je nekaj zasral in original ne paše. Nekaj imajo narobe z kataloškimi številkami pa sem naročil vodilo od Rtech-a. Pa prednja zavorna čeljust je v obnovi. Čaka pa me še menjava prednje gume, servis na vilicah vključno z menjavo vzmeti in pa ležaji ter tesnila v prednjem kolesu. Potem pa je zadeva zaključena. Jutri bo na vrst nastavljanje uplinjača. Komaj čakam, ker je tisti vijak za nastavitev zmesi zraka in goriva na zelo dostopnem mestu. Spet bo potrebno izumit nek pripomoček ... igc1, MiNa in miklavc 3
BRANE Objavljeno Marec 24, 2018 Opozori Objavljeno Marec 24, 2018 pred 10 urami, IZTOK pravi: Če te skrbi moč, od viška glava ne boli. glava ne, kvečjemu celo telo od utrujenosti... pred 10 urami, IZTOK pravi: Za extreme enduro plezanje pozabi 4t, po drugi strani pa je uporabnost 2t za normalne vožnje slaba ker po 70 km iščeš gorivo ta pa je nova. extreme pa to...
Zok Objavljeno Marec 24, 2018 Opozori Objavljeno Marec 24, 2018 Super tema!! Glede varjenja PP: jaz manjse spoje armiram s sponkami za papir, ki jih z odsluzenim spajkalnikom vtisnem pod povrsino...
Popularna objava IZTOK Objavljeno Marec 24, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 24, 2018 Danes je bil prvi zagon po razstavljanju agregata. Ni bilo iz prve, iz tretja pa Kresnil brez problema. Potem pa panika. Najprej je scala voda iz vodne črpalke. Potem bencin iz uplinjača. Olje na srečo ni puščalo. No izkazalo se je, da so zgolj malenkosti. Na uplinjaču sem pozabil pritegnit čep na dnu posodice. Voda pa je tekla, ker nisem dovolj zategnil izpustnega vijaka. O vodi govorim, ker vedno ob menjavi hladilne tekočine, sploh pa, če grem na drugega proizvajalca sistem najprej napolnim z destilirano vodo. Ko se segreje in izpere ter ponovno ohladi pa vodo izpustim in napolnim z hladilno tekočino. Motor prede kot mačka dokler se ne dotakneš plina. Reagira že na malenkostni poteg plina, odzivnost je nora. Nastavit zmes za prosti tek je prava nočna mora. Vijak je na spodnji strani uplinjača pod njim pa 18 mm prostora do zaganjača. Ni mi jasno, kaj so spet študirali pri KTM-u. Tako sem si izdelal majhen izvijač iz jeklenega štifta. Obračal pa sem ga z kljunastimi kleščami. Nekako pri dveh polnih zavojih od zaprtega položaja ima motor najboljšo odzivnost in tisti pavi glas. Tudi elektrika vsa dela, od luči, smernikov do zavorne luči in termostata + ventilatorja. Edino stikalo za zavorno luč na zadnji zavori ne deluje. Morda je zgolj slab stik ali pa bo potrebno menjat stikalo. Stane vsega 15 EUR. Jutri bom sinhroniziral še pospeševalno črpalko z pozicijo drsnika na uplinjaču v prostem teku. In potem je agregat zaključen. Basko, miklavc, notranc in 8 others 11
miklavc Objavljeno April 1, 2018 Opozori Objavljeno April 1, 2018 Če še nisi naročil ščitnikov za roke, bi ti jaz namesto Acerbisa, ki niso bog ve kaj, predlagal da pogledaš za Barkbuster VPS ščitniki al pa KTM PowerParts. Razlika med temi dvemi je samo v plastiki, ker KTM PP ščitniki imajo okovje od Barkbusterja, pa ceni, KTM PP ščitniki so malenkost ceneje kot če vzameš Barkbuster original VPS kit. Barkuster VPS sem imel na KLE500, 640 Enduro ter sedaj na 950Adventure in EXC450 (KTM PP) in jih ne morem prehvalit. Je pa cena primerna kvaliteti. gsxf750 in franc 1 1
Kawl Objavljeno April 2, 2018 Opozori Objavljeno April 2, 2018 No pravijo da ta tanovi efi 2T tudi ni več požrešen... Zna bit zanimiv model...
IZTOK Objavljeno April 2, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2018 Ob 4/1/2018 ob 13:26, miklavc pravi: Če še nisi naročil ščitnikov za roke, bi ti jaz namesto Acerbisa, ki niso bog ve kaj, predlagal da pogledaš za Barkbuster VPS ščitniki al pa KTM PowerParts. Razlika med temi dvemi je samo v plastiki, ker KTM PP ščitniki imajo okovje od Barkbusterja, pa ceni, KTM PP ščitniki so malenkost ceneje kot če vzameš Barkbuster original VPS kit. Barkuster VPS sem imel na KLE500, 640 Enduro ter sedaj na 950Adventure in EXC450 (KTM PP) in jih ne morem prehvalit. Je pa cena primerna kvaliteti. Poznam Brakbusters zaščite. Za večje in težjem motorje je takšna aluminijasta ojačitev edina efektivna zaščita, če motor položiš na stran. Z kakšno 950 ali 990 ko verjetno nihče ne bo počel enakih vragolij kot z EXC jem. In ko padeš je to zvečine na mestu ali pri nizki hitrosti in ker je motor mnogo težji mora biti močnejši material. Za moped kot je EXC je bolje nekaj čim lažjega. Sem imel Acrebise na Husqvarnah in nikoli nisem uspel nobene zlomiti, ta plastika je žilava kot sam hudič. Problem je, ker ti jo zavrti in enako se zgodi tudi z aluminijasto. Zato še vedno razmišljam o pregibnih ročkah ... miklavc in MiNa 2
IZTOK Objavljeno April 2, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2018 pred 10 urami, Kawl pravi: No pravijo da ta tanovi efi 2T tudi ni več požrešen... Zna bit zanimiv model... Malo manj a ni neka revolucija. 2T motorji so pač neučinkoviti oziroma neekonomični, ker po načinu delovanja se ti sesalni in izpušni takt prekrivata in zmes zrak/gorivo uide v izpuh preden se prične kompresija in zapre kanale v cilindru. Vbrizg je bolj priročen zato, ker imaš z njim motor vedno optimalno nastavljen glede na višino in temperaturo zraka. Marsikdo si ni znal nastavit uplinjača na 2T motorjih. So pa se že pokazale določene slabosti TPI. Največji problem je izbira olja in mraz. Ker olje vbrizguje po fiksni programirani količini mora ustrezati določeni viskoznosti olja in ta je tovarniško nastavljena na Motorex 2T olje. Ko pa je bolj mrzlo pa je tudi Motorex nekoliko gostejši. Baje so že našli precej spraskane bate na skoraj novih motorjih, ker ravno pri štartu je problem, ko olje ne pride pravočasno od vbrizgane šobe, ki se nahaja v ohišju sesalne lopute do ohišja motorne gredi in naprej na stene cilindra kadar je zelo mrzlo. In hudiča ne moreš predelat na mešanico, ker vbrizguje direktno v sesalni kanal na cilindru. Razen tega, ne vem kako je varovan vbrizg olja - če je napaka a motor ugasne? Na Betah npr. se prižge opozorilna lučka in to je vse. Beta ponuja tovarniški kit za predelavo nazaj na mešanico. V bistvu kupiš vbrizg zaradi homologacije in nato takoj predelaš nazaj na klasiko. Pri KTM pa to ne gre. MiNa 1
Popularna objava IZTOK Objavljeno April 2, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno April 2, 2018 (popravljeno) Pri obnovi je bilo vmes malo pavze. lepše vreme je ponudilo priložnost za opravila okoli hiše. Pa malo je bilo treba denarnico napolnit. Trenutno je v obdelavi prednje kolo, zavorno sedlo in vilice. V kolesu so bile zanič puše in tesnila, ležaji so bili še povsem dobri. Ampak če kupiš puše + tesnila te stane 42 EUR, če pa nabaviš servisni kit z ležaji in distančnikom vred pa 51 EUR. Za 9 EUR rade volje kupim še ležaje. Enaka zgodba za vilice, tesnila stanejo 53 EUR, servisni set z novimi pušami in O-ringi pa 70 EUR. Puše so bile sicer še uporabne z nekaj praskami na teflonski oblogi. Tesnila pa zanič, ker je ena vilica že scala. V bistvu se je videlo, da je bil rob tesnila izrabljen. Ker sem razdiral že mnogo vilic in imam vsa orodja razen nastavek za odvijanje čepa sem tega nabavil preko eBaya za 25 EUR. Prišparal pa vsaj tri ure dela po 30 EUR pri mehaniku. Je pa treba imeti primež in pa udarni vijačnik, ker spodnji del vilice se brez tega ne da odviti. V bistvu se prične vrteti cel hidravlični vložek v vilici skupaj z spodnjim čepom in ga je nemogoče odviti na ključ. Z udarnim vijačnikom pa gre enostavno. Trenutno čakam na dele in so vilice, drobovina iz kolesa in zavornega sedla lepo zloženi po vrstnem redu. Na osovini prednjega kolesa bom menjal matico in čep - nastavek za viličasti ključ, s katerim osovino držimo kontra pri zategovanju kolesa. Oba dela sta precej potolčena in obglodana. Namesto čepa bom nabavil Power parts izvedbo z ročico. https://www.google.com/search?q=ktm+front+axle+puller&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=lK9yOpMIwQS1mM%3A%2C5lvhlAMmjZ-IdM%2C_&usg=__NvQyXW_kpfeqDGZkuZvPE2c1qY4%3D&sa=X&ved=0ahUKEwjt6ceR-5vaAhVGcRQKHVh2DZoQ9QEIQzAE#imgrc=lK9yOpMIwQS1mM:&spf=1522684868949 Če bo to kdo menjaval - dobro pogrejte z plinskim grelnikom ker je zalepljen v osovino. Ko je pogreto se ga da zelo enostavno izbiti z kovinsko palico ali daljšim izvijačem. Za pričvrstitev novega pa uporabite Loctite 648. Garantirano ne bo padel ven dokler ga ponovno ne pogrejemo. Ležaje iz prednjega kolesa sem uspel sam izvleči. Niso bili tako tesni v ležiščih kot v zadnjem kolesu. Pogrejemo z plinskim gorilnikom na vsaj 100 stopinj C in padejo ven kot za šalo. Samo malo sem z 200 g kladivom potolkel po kovinski palici in so zlezli ven. Iz zadnjega kolesa niso hoteli ven kljub gretju, kar me je stalo 30 EUR za opravljeno delo. Ko tole sestavim nazaj pa bo razen par malenkosti obnova končana. Kot že omenjeno bom še menjal ročke, nabavil zaščito za roke in najverjetneje komplet novih nalepk. Popravljeno April 2, 2018. Popravil IZTOK Zok, DAMI34, BIF in 7 others 8 2
Jernej23 Objavljeno April 15, 2018 Opozori Objavljeno April 15, 2018 ga bo kar škoda potem vozit se ne spomnim za nazaj, če je bil kdaj potreben service manual ali DIY-i z interneta ali je vse po lastnem znanju šlo? p.s. mogoče ve kdo kje dobit oz. ima viška teh original vijakov s torx? lahko rabljene, da jih imam na rezervi...
IZTOK Objavljeno April 16, 2018 Avtor Opozori Objavljeno April 16, 2018 pred 11 urami, Jernej23 pravi: ga bo kar škoda potem vozit se ne spomnim za nazaj, če je bil kdaj potreben service manual ali DIY-i z interneta ali je vse po lastnem znanju šlo? p.s. mogoče ve kdo kje dobit oz. ima viška teh original vijakov s torx? lahko rabljene, da jih imam na rezervi... Vijake dobis vse kot rezervne dele. Narocis in dobis v dveh dneh. Sicer pa jaz vedno delam po service manualu. Jebes youtube mojstre, pol jih dela po domace in napacno. Joker in Zok 2
Popularna objava IZTOK Objavljeno Junij 14, 2018 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 14, 2018 Po dveh mesecih še zaključek teme, ker sem jo malo zanemaril. Motor je seveda že od maja v uporabi. Ob zaključku sem imel kar malo jeze. Najprej sem čakal skoraj tri tedne na vzmeti za vilice primerne za mojo težo ker jih ni bilo na zalogi niti v KTM skladišču potem pa so prispele napačne. Govorim o original KTM delih. Poslali so vzmeti za novejše vilice tipa WP Xplor ali CS4, ki so kar 35 mm krajše. Seveda so vzeli nazaj, nove pa sem naročil v Nemčiji, tokrat od firme S tech. Prispele so v treh dneh ! So evropske proizvodnje in cena je ista kot original WP vzmeti. Potem mi vulkanizer ob montaži prednje gume sporoči veselo novico, da je platišče počeno. Bila je ca 5 mm dolga razpoka na robu platišča potekajoč prečno na smer vrtenja. Videla se je samo iz notranje strani in še to komaj. Malo sem raziskoval kaj bi se dalo narediti, ker novo platišče stane 195 EUR. Baje se ta serija alu zlitine ( 7050 ) ne da variti drugače kot torno. Upanje umre zadnje in sem poizkusil z popravilom. Najprej mi je dober varilec zavaril razpoko, potem so mi zlužili staro eloksacijo in plan je bil seveda na koncu ponovno eloksirati v črno. Potem sem jo spoliral. Nato sem dal platišče v proces toplotne obdelave ( staranje ) in iz peči je prišla ponovno počena, tokrat na obeh straneh zvara. Prav na to opozarjajo tehnologi, da namreč ta material pri TIG varjenju poči ob zvaru ob prvi obremenitvi. No pa sem le kupil na koncu novo. Potem je sledilo še nekaj malenkosti kot Acerbis zaščita rok, nove zavorne obloge pa registracija. Tehnični je potekal brez problema. Motor deluje brezhibno, vleče pa kot mula. Tale zverina pleže v najhujše strmine v drugi pri vrtljajih prostega teka. Glede vzmetenja, v katerega sem veliko vložil z obnovo amortizerja in vilic ter novimi vzmetmi lahko samo rečem, zadetek v polno. Malo sem še ponastavil prednapetost vzmeti in hidravliko in motor dobesedno poleti preko največjih grbin, kamnov, korenin, jarkov ... Nobenega odskakovanja ali zabijanja ... Če nimaš pravih vzmeti ne pomaga nobeno nastavljanje hidravlike, osnova ja pravilen posed. Prevozil sem že petnajst ur in že enkrat menjal olje. Poraba goriva je kar zadovoljiva, z enim rezervoarjem lahko riješ 3,5 - 4,5 ur, odvisno koliko ga tiščiš. Gumo je kot za šalo, pelje pa se vsepovsod kamor sem jaz sposoben peljati. Omejitev ni v motorju ampak v moji tehniki. Glede gume, kakšnih 20 - 25 ur bo vzdržala pa bo treba nova. Je pa zadnja Mitas EF 07 zelo dobra, oprijem je odličen tudi po kamenju in koreninah, v blatu, skratka vsepovsod. Prednja Mitas C 19 pa mi ni všeč, v zavojih hitro gre motor po svoje takoj, ko prideš na mehko podlago. Motor sicer lepo pleže tudi v strmine in čez ovire ampak najbolj pa se izkaže na bolj odprtem terenu. Ko ga poženeš malo bolj pokaže svoj pravi karakter in sposobnosti. Bolj ga tiščiš bolj se režiš. Na koncu naj še povem, da če ravno poje gumo kot za šalo in pije bencin kot pravi kronik je vseeno varčen. To pa zato, ker kljub mojim več kot dvomesečnim kondicijskim pripravam ( tekel sem vsak drug dan 45 min ) pridem po 3 urnem oranju nazaj popolnoma izčrpan. Potem me dva dni vse boli. Ko me tretji dan prime, da bi spet šel orat ga moram najprej oprat, očistit verigo, namazat, kontrolirat zračni filter, nivo olja ... Ko vse to napraviš te spet mine za par dni ... Tako da na koncu se peljem enkrat tedensko , včasih dvakrat... Pričakujem še nove nalepke, da ga malo polepšam in osvežim, pa nov Litijev akumulator mu bom privoščil. To pa je tudi vse do nadaljnjega. Kor13, miklavc, Joker in 7 others 10
IZTOK Objavljeno Julij 11, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2018 Malo sem ga okrasil. Stare nalepke so bile že spraskane in bela je bila že malce rumenkasta. Nalepke sem sam grafično oblikoval v spletni aplikaciji proizvajalca. Prispelo v tednu dni DAMI34, Quest, jskrablin in 6 others 9
Jernej23 Objavljeno Julij 26, 2018 Opozori Objavljeno Julij 26, 2018 Mogoče kak link do te aplikacije?
jskrablin Objavljeno Julij 26, 2018 Opozori Objavljeno Julij 26, 2018 Ob 14. 6. 2018 ob 22:01, IZTOK pravi: Glede vzmetenja, v katerega sem veliko vložil z obnovo amortizerja in vilic ter novimi vzmetmi lahko samo rečem, zadetek v polno. Malo sem še ponastavil prednapetost vzmeti in hidravliko in motor dobesedno poleti preko največjih grbin, kamnov, korenin, jarkov ... Nobenega odskakovanja ali zabijanja ... Če nimaš pravih vzmeti ne pomaga nobeno nastavljanje hidravlike, osnova ja pravilen posed. Tu imaš 100% prav. Dokler ni v motorju ustreznih vzmeti in pravilno nastavljenega poseda se nima smisla igrati z nastavitvami vzmetenja. Ne bo nikoli delovalo pravilno. Ob 14. 6. 2018 ob 22:01, IZTOK pravi: To pa zato, ker kljub mojim več kot dvomesečnim kondicijskim pripravam ( tekel sem vsak drug dan 45 min ) pridem po 3 urnem oranju nazaj popolnoma izčrpan. Tehnika. In vaje za moč. In vozit redno. Se popravi sčasoma. Pol začneš vozit hitreje in bolj zahtevne terene... in si spet na istem Bravo za projekt, lepo si uredil tole kobilico Oglasi se kdaj na kak cross country, magari samo trening. Zna biti kr fino zabavno
IZTOK Objavljeno Julij 27, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 27, 2018 pred 17 urami, jskrablin pravi: Tu imaš 100% prav. Dokler ni v motorju ustreznih vzmeti in pravilno nastavljenega poseda se nima smisla igrati z nastavitvami vzmetenja. Ne bo nikoli delovalo pravilno. Tehnika. In vaje za moč. In vozit redno. Se popravi sčasoma. Pol začneš vozit hitreje in bolj zahtevne terene... in si spet na istem Bravo za projekt, lepo si uredil tole kobilico Oglasi se kdaj na kak cross country, magari samo trening. Zna biti kr fino zabavno Kondicija se je ze izboljsala Naslednje leto bo pokeg teka se fitnes za roke in noge. Za tekmo sem se odlocil, da pridem na Ribnik naslednje leto. Letos ne gre ker niman prikolice niti vlecne kljuke, kolega pa letos nima casa ker zida bajto. Mislim, da bom letos nabil vsaj 50 ur. Motor dela odlicno. Bo pa z 300 urami potrebna vecja obnova, bat, ojnica ... morda nikasil in ventili. Definitivno gre v razstavljanje in potem bom videl kaj vse bom obnavljal. Nima smisla cakat, dokler se ne polomi ... Sem pa zelo pozitivno presenecen nad plezalnimi sposobnistmi te 530 ke. Sem mislil da bo bolj drvast... pred 18 urami, Jernej23 pravi: Mogoče kak link do te aplikacije? www.motocal.com Pa se kupon za popust ce rabi kdo 5b2a7b2b1bf7fb492daf7a35 (1)-1.pdf miklavc in Jernej23 2
IZTOK Objavljeno Julij 29, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Julij 29, 2018 operacija na odprtem srcu brez narkoze, pacient preživel DAMI34, RobiRoberto, miklavc in 1 other 4
cb1300 Objavljeno September 18, 2018 Opozori Objavljeno September 18, 2018 Oj, vzorno opravljeno delo. Imam tudi sam enak motor, pri 280h preventivno menjana ketnca ter bat, vse kot novo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se