Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 25. 11. 2018 ob 10:35, Snecer pravi:

kupiš novega pa ima slabše zavore kot stari, torej slabe :) ker so gor od proizvajalca, ki dela bremze za gorska kolesa...

A si probal GS, da ima slabe bremze, pejd na test pol pa sedi na svojega, boš hitro opazil kater ima slabe bremze ...

Objavljeno
pred 8 urami, sayo pravi:

A si probal GS, da ima slabe bremze, pejd na test pol pa sedi na svojega, boš hitro opazil kater ima slabe bremze ...

drugi so naredili test in merili. moj ima odlične zavore

  • Haha 2
Objavljeno
pred 10 urami, Snecer pravi:

drugi so naredili test in merili. moj ima odlične zavore

po tej teoriji majo čisto vsi "odlične" zavore.

Ps. odličnost zavor ni samo v takojšnjem pojemku, ker drugač zmagajo vsi servoti, vključno z LT in 350kg teže.

Đabe ti fantastičen pojemek, če ploščice naredijo 15kkm (jebiga race zavore/moj gt, uporabna masa 2mm)). Bistvo je da z normalnim stiskom dosežeš ABS pulziranje (tudi tule se različni absi ločijo, eni primejo prej, drugi kasneje, nekateri, takoj ko potrese začnejo popuščat (fak off zadnje generacije boscevih ABSov/moj GT), zato se mi vsaj v primeru novega GSa res zdi neumno govoriti o slabih zavorah, če ima v primerjavi s prejšnjim modelom 3m daljše ustavljanje.

pred 19 urami, sayo pravi:

A si probal GS, da ima slabe bremze, pejd na test pol pa sedi na svojega, boš hitro opazil kater ima slabe bremze ...

v bistvu noben, če stisneš do konca mora pulzirat :D

 

Objavljeno

Test je bil narejen nekako takole. Se pelje z motorjem pri količku na polno zavre in izmeri razdaljo do zaustavitve. Zamenja motor in ponovi.

Test je bil narejen samo z vsakim motorjem enkrat. To za mene ni merodajen test. Koliko je zakasnitev stiska zavorne ročice 0,1 secunde v metrih do zaustavljanja.

Sta tudi napisala, da je test  kar nekaj. Ugotovila sta da oba motorja imata zavore.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 urami, Quest pravi:

Test je bil narejen nekako takole. Se pelje z motorjem pri količku na polno zavre in izmeri razdaljo do zaustavitve. Zamenja motor in ponovi.

Test je bil narejen samo z vsakim motorjem enkrat. To za mene ni merodajen test. Koliko je zakasnitev stiska zavorne ročice 0,1 secunde v metrih do zaustavljanja.

Sta tudi napisala, da je test  kar nekaj. Ugotovila sta da oba motorja imata zavore.

Pri 100km/h 0,1s pomeni prevoženih 2,77m.

(100.000m/3.600s=27,77m/s) 

Objavljeno (popravljeno)

Za dober test bi morali preizkusiti 32x in narediti model standardnega odklona. 

Gaussa po domace.

Enkrat zabremzat pri kolicku ni nic. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Poleg tega je bil en motor nov, drugi dobro utečen. Tudi zavore potrebujejo nekaj časa, da se utečejo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 6. 12. 2018 ob 9:05, krucymucy pravi:

Za dober test bi morali preizkusiti 32x in narediti model standardnega odklona. 

Gaussa po domace.

Enkrat zabremzat pri kolicku ni nic. 

ko je situacija, imaš samo 1 poskus...

Objavljeno
13 minutes ago, Snecer said:

ko je situacija, imaš samo 1 poskus...

Motorja, ki ni utečen, itak ne goniš ne vem kako. Že zato ne, ker se ga moraš navaditi. 

Kolikokrat s svojim narediš tako imenovani Emergency Braking? Vsako vožnjo, enkrat mesečno,..? Če tega ne počneš redno, se že zaradi svojih nesposobnosti ne boš ustavil pravočasno. Kot pri športu, tisočkrat je treba ponoviti, da pride gib v mišice in možgane, da potem reagiraš kot je treba v pravem trenutku. Večina motoristov tega ne počne in potem samo zmrznejo, ko je situacija. V tem primeru je kakovost zavor najmanjša ovira.

Objavljeno

Dobor zate! Redki poskusijo pri 100km/h zavreti na polno in do konca ustaviti, v mokrem pa sploh ne. 

Objavljeno
pred 3 minutami, motolover pravi:

Dobor zate! Redki poskusijo pri 100km/h zavreti na polno in do konca ustaviti, v mokrem pa sploh ne. 

saj ti z mojim tudi ne bi upal...

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, Snecer said:

saj ti z mojim tudi ne bi upal...

S CRF250L brez ABS sem to delal na Vranskem.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
On 11/25/2018 at 10:35 AM, Snecer said:

kupiš novega pa ima slabše zavore kot stari, torej slabe :) ker so gor od proizvajalca, ki dela bremze za gorska kolesa...

Žal ima Snecer čisto prav. Imel sem Hayse (zavore made in usa) in niso vredne zaupanja. Še nove so nekontrolirale padale not (prazni hod). Ker so bile še nove pod garancijo sem jih vsaj petkrat reklamiral in dal na uradni servis. Nikoli dobro zrihtane. Sprednja mi je neštetokrat padla not in sem moral skozi pumpati sprednjo ročko da je sploh začelo bremzat. Ali so bremze zanič ali pa servis???

Samo v info. Prej so imeli Hayse na Harlijih. Kolega je rekel da bi moral vreči sidro iz motorja da se je sploh ustavil pred semaforjem.

Objavljeno

A pol se ga ne splaca narocit? :?

Objavljeno

Boštjan l je verjetno govoril od zavor za MTB kolesa. Primerjati MTB zavore z moto zavorami je ??? Je res, da renome firme se ustvarja na kompletnem programu proizvodnje, ampak primerjat je potrebno primerljivo. 

Karikiram

Mtb zavore nižjega ali srednjega cenovnega razreda primerjati z zavorami višjega cenovnega razreda.

Čisto dvomim, da BMW ni stestiral Hayes zavore in jih primerjal seveda z Brembo, ki jih je vgrajeval do sedaj. Da bi šel v lastno skledo pluvat dvomim.

(MTB zavore so dokaj zahtevne, ker imajo izredno malo olja. Že mini mehurček v sistemu naredi, da ročka pade. Vlaga  v zavorni tekočini ter zrak privedeta do vretja zavorne tekočine in bremz zopet ni.  Pravilno vzdrževanje je pogoj dobrega delovanja. In pravilna uporaba tudi. Na downhil biciklu z treking bremzami boš sigurno prvi na tekmi, če boš seveda preživel spust.)

Zgoraj opisani test in razlago je potrebno prebrat. Bodo pa  Amerikanci prvi zagnali vik in krik če bodo zavore slabe in ukrepali, kot so pri prednjih vilicah. In seveda uspeli.

Veliko se jih že vozi po cestah. Počakmo, da kdo zacvili.

Objavljeno

Boli me ku...,bom pa se z nogo na gumo bremzu,kot vcasih na peciklu.?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Od znamke celjusti je jako malo odvisno. 

Je pa odvisno od preseka primarrnega in sekundarnega bata, materiala ploscic in materiala zavornega koluta in dolzine ter materiala cevi. 

:)

Objavljeno
pred 59 minutami, krucymucy pravi:

Od znamke celjusti je jako malo odvisno. 

Je pa odvisno od preseka primarrnega in sekundarnega bata, materiala ploscic in materiala zavornega koluta in dolzine ter materiala cevi. 

:)

Pa od ABSa, če preveč zagrabi mora zmanjševat zavorni učinek...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!