luxsa Objavljeno Oktober 2, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2018 Ze,dobava enkrat marca verjetno. gasperX 1
Popularna objava luxsa Objavljeno Oktober 3, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Narocen VS800, krucymucy, Xebec in 7 others 10
DAMI34 Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 26 minutami, MdAzz pravi: Kaj si naroču? po pisanju sodeč tisto kar je v naslovu te teme. Verjetno ne prospekte, al pa ja luxsa in bosa 2
MdAzz Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Glede na to, da so cene od 19-24 me vseen zanima, kakšna konfiguracija je v igri... DAMI34 1
MiNa Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Ponavadi "polna" so vedno ugodni popusti. Sicer je vprašanje kako je trenutno, ko so "žemljice" še vroče? luxsa 1
luxsa Objavljeno Oktober 3, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2018 Crno crn GS vsi trije paketi opreme plus crne feltne na spice. 6 hours ago, MdAzz said: Glede na to, da so cene od 19-24 me vseen zanima, kakšna konfiguracija je v igri... polna cena za GS z vsemi jajci je 21500 za crno crnga,siv in plav 400eur cenejsa. mladench 1
MdAzz Objavljeno Oktober 5, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2018 Matr, da bom moral novega naročit, da bom imel končno manj težav s pumpanjem gum...
Kawl Objavljeno Oktober 5, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2018 pred 4 urami, MdAzz pravi: Matr, da bom moral novega naročit, da bom imel končno manj težav s pumpanjem gum... Sam vlkanizerju reč da ti ventilčke take da pa je dobr
bieffe Objavljeno Oktober 7, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2018 Ob 13. 9. 2018 ob 16:26, Tedybear pravi: Snemano v SLO. Cena? 22K začetna? Snemano v okolici Čezsoče pri Bovcu, ter na cesti na Vršič. vandrovec 1
kasti Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 »New BMW R1250 GS has killer engine! Extra power and ShiftCam system makes it one of the best engines I ever ridden. It gives GS new character! Now BMW likes to play around and misbehave from every corner! I never thought I'll say that but... I like BMW GS! » CeneR 1
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 cilindre dol s flekserco al pa obrnit pa normalen žaromet pa bo morda kdaj
kasti Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 pred 12 minutami, Snecer pravi: cilindre dol s flekserco al pa obrnit pa normalen žaromet pa bo morda kdaj Definiraj normalen žaromet. Normalen ali nenormalen.... sveti odlično, to pa je tudi njegov namen. Kar pa se cilindrov tiče.... so rešili že marsikatero stopalo pred poškodbo pri padcu + low gravity! fazerčk 1
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 teža 250kg gske...povečaš težo, moraš povečat moč, da si na istem to ne gre v pravo smer, razen za petične kupce, da imajo 1250ccm razpordano, gremo dalje
DAMI34 Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 pred 2 urami, kasti pravi: »New BMW R1250 GS has killer engine! Extra power and ShiftCam system makes it one of the best engines I ever ridden. It gives GS new character! Now BMW likes to play around and misbehave from every corner! I never thought I'll say that but... I like BMW GS! » že samo iz reklam (in tehničnih podatkov)sem trdil, da bo agregat majka. Fantastičen navor, primerni konji pa velika elastičnost. Kapo dol inžinirjem. Quest 1
skalaprava Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 pred eno uro, Snecer pravi: teža 250kg gske...povečaš težo, moraš povečat moč, da si na istem to ne gre v pravo smer, razen za petične kupce, da imajo 1250ccm razpordano, gremo dalje Teža se je povečala za cca. 2%, konjenica pa za cca. 9%.....mislim da niso čisto na istem. Kar se mene tiče, za vožno po asfaltu gre tole čisto v dobro smer, offroad me pa itak ne zanima preveč Quest 1
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 spredaj je težek v ovinku Joker 1
krucymucy Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 14 minutes ago, Snecer said: spredaj je težek v ovinku Ne. Razen ce si vozil 1250 in je ta drugacen. kasti 1
Snečer Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 pred 2 minutami, krucymucy pravi: Ne. Razen ce si vozil 1250 in je ta drugacen. versysa sem prej vozil, na to primerjam bosa 1
Quest Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 pred 20 minutami, Snecer pravi: spredaj je težek v ovinku Si vozil GS ali GSAdventure, ki je že samo zaradi rezervoarja goriva težji za 10kg.(Gs 20-Gsa 30 litrov) original cevne zaščite itd. Gs 246 Gsa 264kg pripravljen za vožnjo. Gsa ima tudi malenkost drugačen kot prednjih vilic. Zato je tudi malenkost razlike v vožnji skoz ovinke.
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 18, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 4 minutes ago, Quest said: Si vozil GS ali GSAdventure, ki je že samo zaradi rezervoarja goriva težji za 10kg.(Gs 20-Gsa 30 litrov) original cevne zaščite itd. Gs 246 Gsa 264kg pripravljen za vožnjo. Gsa ima tudi malenkost drugačen kot prednjih vilic. Zato je tudi malenkost razlike v vožnji skoz ovinke. G/S al GSA IMO ne igra bistvene vloge. tleleleellever+širok in nizek bokser=neka ćarolija. Lahkotnost ovinkarjenja je velika. Kdor šinfa G/Sovo voznost, pač nerga. Marsikdo pa potrebuje čas, da se navadi teleleverja. Če znaš vozt brez filinga, je to čista zmaga minus cena. ki za basic verzijo spet ni tako zelo izstopajoča od konkurentov. men je blo po testni furci 1200LCja precej bol jasno, zakaj jih je tolko. MiNa, luxsa, vandrovec in 5 others 8
luxsa Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 No,marca vam bom lahko iz prve roke napisal kako se pele. farang, Quest in bosa 3
farang Objavljeno Oktober 18, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2018 A ti s to naroču kr brez testne vožnje ? bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se