Jump to content

Yamaha-XJ6-n-s-f-diversion


Atron

Recommended Posts

V primerjavi z maxjiem, ga bo vseeno dovolj, sicer pa sem se bolj slabo izrazil. Prednosti skuterja so vsekakor v ležernosti vožnje in samem tovornem prostoru, slabosti pa male gume, torej moraš paziti na vse luknje, manjka nekoliko pospeška če si v dvoje. Mislim da je na yamahi vsekakor tudi boljše vzmetenje, ki pobira razne grbine in neravnine na cesti. Drugače pa vsem lepa hvala za odgovore, čeprav sem mislil, da bo tudi kakšna predstavnica lepšega(zadajsedečega) spola kaj napisala.

Izgleda da si se že skoraj dokončno odločil, tako da ti želim dosti varnih in zadovoljnih kilometrov z novim XJ-tom. Ampak vseeno ti zagotavljam da boš prišel iz dežja pod kap. Teh 70 in drobiž konjičev je premalo za neko spodobno vožnjo v dvoje, vejameš ali ne....Vsak malo bolj našpičen TDI na 4-rih kolesih te bo jahal do nezavesti. No, sicer pa saj boš videl....

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

V kratkem nameravam postati lastnik nove diversion. Glede na podatke na internetu, ter po lastnem ogledu je to pravi motor zame, vendar pa me zanima sledeče oziroma še nisem zasledil odgovora na vprašanje, ki si ga postavljam že nekaj časa in sicer: kaj menijo vaše boljše (dražje) polovice o udobju na zadnjem sedežu. Vsekakor bom vesel vsakega odgovora, kajti pri meni je situacija takšna: trenutno imam maxiskuter in potovanje ni noben problem, oba z ženo sediva komot, pa še prtljago lahko nabijem gor. Ker pa mi primanjkuje nekaj adrenalina mislim prešaltati na Xj. Po mojih izračunih opravim cca 50% vožnje v dvoje in je udobje za sopotnika pomembno. Hvala za odgovore.

Osebno bi ti svetoval da pokličeš v KMC d.o.o.(Rudnik-Lj), ter se zmeniš za testno vožnjo (Diversion)- seveda vzameš boljšo polovico s sabo, dobiš moped za 2 uri, kar je ravno dovolj, da se zapeljeta do Ribnice in nazaj...kar bo dober pokazatelj, kako je s sedenjem sopotnika.

Link to comment
Share on other sites

Še komentar motorja, glede na občutke, med dvourno testno vožnjo.

Ker sem s v prvo kupoval malček večji motor (pa tudi nisem več najmlajši) mi je (glede na ceno in videz) padel v oko ravno XJ6 Diversion (5.750 EUR). Zato sem se zmenil za tesno vožnjo. Za prvi vtis mi je bil zelo 'lahkoten' za upravljanje, všečen tako ali tako, pa tudi vožnja je bila dobra. Pa vseeno, najbolj so me skrbeli konjiči in po očutku so mi zadoščali na testni vožnji (tam jih je bilo itak viška) pa vseeno čez kako leto, ko si že dodobra navajen na motor se bojim, da bi mi primanjkovalo moči (ker nimam namena motorja menjavati čez leto ali dve, adrenalin pa tudi rad začutim vsake toliko časa).

Kar se vožnje tiče...pri vožnji za avtomobili, v 6. prestavi, le ta zadošča za priližno enako pospeševanje kot ga imajo avtomobili (že zgoraj nekdo to omenja), tako da je za prehitevanje potrebno skoraj pod mus prestavit niže...zdaj če postaviš gor še sopotnika, bo manever še malo bolj 'tvegan' brez prestavljanja.

Tako da sem se jaz obrnil nato na identične motorje, z višjo močjo in pristal (za 6.300 ER) na drugi znamki in naked verziji (denar je pač sveta vladar).

Pa moram rečt da mi ni žal, kljub slabši vetrni zaščiti..in ja, če primerjam motorja...je 100 konjska različica 600 kubikov prava poezija.

Edited by 78dusko
Link to comment
Share on other sites

Še komentar motorja, glede na občutke, med dvourno testno vožnjo.

Ker sem s v prvo kupoval malček večji motor (pa tudi nisem več najmlajši) mi je (glede na ceno in videz) padel v oko ravno XJ6 Diversion (5.750 EUR). Zato sem se zmenil za tesno vožnjo. Za prvi vtis mi je bil zelo 'lahkoten' za upravljanje, všečen tako ali tako, pa tudi vožnja je bila dobra. Pa vseeno, najbolj so me skrbeli konjiči in po očutku so mi zadoščali na testni vožnji (tam jih je bilo itak viška) pa vseeno čez kako leto, ko si že dodobra navajen na motor se bojim, da bi mi primanjkovalo moči (ker nimam namena motorja menjavati čez leto ali dve, adrenalin pa tudi rad začutim vsake toliko časa).

Kar se vožnje tiče...pri vožnji za avtomobili, v 6. prestavi, le ta zadošča za priližno enako pospeševanje kot ga imajo avtomobili (že zgoraj nekdo to omenja), tako da je za prehitevanje potrebno skoraj pod mus prestavit niže...zdaj če postaviš gor še sopotnika, bo manever še malo bolj 'tvegan' brez prestavljanja.

Tako da sem se jaz obrnil nato na identične motorje, z višjo močjo in pristal (za 6.300 ER) na drugi znamki in naked verziji (denar je pač sveta vladar).

Pa moram rečt da mi ni žal, kljub slabši vetrni zaščiti..in ja, če primerjam motorja...je 100 konjska različica 600 kubikov prava poezija.

Ja verjamem da 100 konjev bolj potegne, vendar se večkrat vprašam koliko tak motor zdrži. Iz mojih izkušenj manj navite mašine več prevozijo. Sicer pa sem trenutno na skuterju z malo več kot 20 konji, pa se spodobno vozim, (skupaj s kamijoni), a še vedno u dveh 110-120, če je lepa cesta, več pa je itak zračni upor. Manjka mi samo nekoliko brzine po avtocesti, kar pa pri xj ne bo problem. Vse ostalo je zame preveč, tako ali tako sem preveč na cesti in vajen bit potrpežljiv. V bistvu mi je bolj pomembna končna hitrost, kot pa pospešek, ter prednosit motorja, ko se lahko izogneš gneči in kolonam.

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

V kratkem nameravam postati lastnik nove diversion. Glede na podatke na internetu, ter po lastnem ogledu je to pravi motor zame, vendar pa me zanima sledeče oziroma še nisem zasledil odgovora na vprašanje, ki si ga postavljam že nekaj časa in sicer: kaj menijo vaše boljše (dražje) polovice o udobju na zadnjem sedežu. Vsekakor bom vesel vsakega odgovora, kajti pri meni je situacija takšna: trenutno imam maxiskuter in potovanje ni noben problem, oba z ženo sediva komot, pa še prtljago lahko nabijem gor. Ker pa mi primanjkuje nekaj adrenalina mislim prešaltati na Xj. Po mojih izračunih opravim cca 50% vožnje v dvoje in je udobje za sopotnika pomembno. Hvala za odgovore.

Še moje praktične izkušnje. Tudi jaz sem letos prišel iz skuterja na Vstroma 650. Prvi občutki so bili saj to ni res, polno adrenalina. Po prevoženih par 1000 km, bi kar dokupil še kakega konjiča in kubike. Med 650 in 1000 kubiki v ceni ni veliko razlike, je za razmislit. Od viška glava ne boli.

Je pa tisti višek včasih za začetnika lahko nevaren. S trezno glavo in strpno roko prve kilometre pa bo.

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

Mah, jaz z namenom nisem hotel pretiravat s konjenico na začetku. Saj je res, da ti je začne počasi primanjkovati, ampak dvomim, da bi na 150 konjičkih bilo kaj drugače :). Vedno se najde prilika za uporabo večje moči ;) - vprašanje pa je, a jo znaš obvladat (priliko in moč) B).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mah, jaz z namenom nisem hotel pretiravat s konjenico na začetku. Saj je res, da ti je začne počasi primanjkovati, ampak dvomim, da bi na 150 konjičkih bilo kaj drugače :). Vedno se najde prilika za uporabo večje moči ;) - vprašanje pa je, a jo znaš obvladat (priliko in moč) B).

Uh, na 150 konjičih je zelo, zelo drugače, kar verjemi, govorim iz lastnih izkušenj. Tudi sam sem začel sicer še na starem Diversionu in sem si ob nakupu dopovedoval pa saj to je za mene starejšega umirjenega šoferja več kot dovolj. Ampak kar hitro spoznaš da je to pač motor s katerim se naučiš vozit, po sezoni ali dveh pa ti postane premalo in se začneš ozirat za nečim bolj konkretnim (beri 1000 ali + ccm :rolleyes:), sploh če se večinoma voziš v dvoje, kot kolega ki se odloča za nakup.

Link to comment
Share on other sites

Sam sem s podobnim strojem kot je XJ6 naredil 30.000km, od tega kar precej potovanj in naj povem, da sem presrečen, da sem se odločil za takšno igračo. Naučil sem se vozit, kot se s prehudo živaljo ne bi nikoli in to je vredno ohoho veliko. Res je, da maš včasih poln kufr šaltanja, nedovršenega vzmetenja (se razume govorim o motor+200kg), nedovršenih bremz za take podvige...a vseeno je v motociklizmu treba po korakih in če je fantu všeč XJ6 potem naj nabavi, saj bo nabavil točno to kar potrebuje. V dvoje je že res, da bo po dveh sezona želel kaj več, a ko se bo vozil sam, niti slučajno še po dveh sezonah ne bo peljal motorja, kot le-to motor dovoljuje, tako da ne vidim nobenega razloga, da se prenagli in naskoči višji razred - samo težje se bo naučil dobre vožnje, torej mu bo vožnja bolj muka kot veselje (pretiravam, a ni daleč od resnice).

Sicer pa še vozil XJ6 nism, a na netu in v trafikah se najde kar precej testov, ki ga opisujejo kot več kot zglednega predstavnika te klase - celo v zadnjem in predzadnjem MotoPulsu je lep primerjalni test (1x naked, 1x diversion), morda ne škodi če si nabaviš revijo, pomoje se splača.

Moje skromno mnenje, pa ka pa jz vem, k sm še "mulo" :)

ajd

Link to comment
Share on other sites

Načeloma se strinjam kar z vsemi. Primer: skuter z 20 km gre 130km/h in je pri tej hitrosti veliko bolj občutljiv na slabo cesto, neravnine, prah in pesek, poleg tega ima okvir, ki se bolj zvija od motorja, pa tudi vzmetenje ni primerno za take hitrosti. Torej 20 km gor ali dol, kajti vse se dogaja v glavi. Moj nedosegljivi cilj je imeti potovalnik 1200 ali več kubičen in temu primeren navor ter konje. Ko pa tako mašino nabaviš ugotoviš, da je prevelika in neprimerna za manjše skoke po mestu in okolici. Pri vsakem nakupu je bistven kompromis med željami in uporabnostjo vozila. Govorim iz iskušenj, kajti imam skuter, v mladosti sem imel pa motorje in sem več ali manj to tudi izkusil. Kot je že prej nekdo napisal-v glavi sem se že odločil za nakup Diversion. Ker pa veliko potujem v dvoje mi je bistven tudi podatek kako se počuti sopotnik, kajti na netu je bore malo podatkov in slik v dvoje na vozilu. Je pa res, da se vsake zadeve po nekaj letih naveličaš in ti začne primanjkovati konjev, zato pa kupujemo nove.

Link to comment
Share on other sites

Sam sem s podobnim strojem kot je XJ6 naredil 30.000km, od tega kar precej potovanj in naj povem, da sem presrečen, da sem se odločil za takšno igračo. Naučil sem se vozit, kot se s prehudo živaljo ne bi nikoli in to je vredno ohoho veliko.

Za to trditvijo SUHEGA se zelo strinjam. Enako je bilo pri meni, čeprav sem na skuterju prevozil preko 40OOO, je bila vožnja z dvovaljnikom nekaj povsem novega. Počasi sem raziskoval sposobnosti motorja. Tudi zaradi spoštovanja nad močnejšimi motorji sem kupil 650, kar mi seveda ni žal. Ob naslednjem nakupu bo seveda močnejši, do takrat pa bom še pridno vadil na 650.

Glede sopotnice pa ni druge, na sedež se je potrebno vsesti in videti kako paše na RIT. Če se voziš na daljše ture glej, da tvoja boljša polovica ne bo imela preveč pokrčenih kolen. Zna biti zoprno in neprijetno, ko se zravnaš - boleča kolena. Problem je, če je ženkica na dolgih nogah, kar pa ima svoje prednosti, haha.

Scarabeo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

je kdo morda prej imel TDM 850 ali 900 in sedaj presedlal na novi diversion?

oz. če bi se človek odločal med starejšim TDM 900 in novo diversion, kaj bi bilo boljše?

po moči sta tu nekje, oba yamahi, oba se baje solidno peljeta...

lp

ž

Link to comment
Share on other sites

Ni mi dalo mira in moram povedati:

DANES REGISTRIRAL. TABLICA JE ŽE DOMA. JU3 PA ŠE DIVERŽONKA.

lp vsem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Torej: že v prvem tednu sem prevozil 300 km. Moram povedati, da vsi testi in podobne neumnosti, ki jih najdeš na netu držijo. Mašinca je prijetna, lahko vodljiva, zavore niso brutalne, mislim da sem po prevoženih 50 km bil kar domač z njo, oziroma sem se počutil prijetno. Sedel sem udobno, ovinke polagal, kot da ga vozim že najmanj dve leti. (itak je to primerjava na moj prejšnji maxi skuter, vendar pa je razlika močno očitna pri isti hitrosti). Šalta se krasno, še najbolj pa mi je všeč vožnja z niskimi obrati, kar je odlično za po mestu..Edina, res edina stvar, ki pa me moti je naslednja: vkolikor spustiš in nato dodaš plin zadeva cukne, rita kot mula in to je predvsem moteče za sopotnika. To bi bil trenutno po mojem edini moteči faktor na sicer dobrem motorju.

Link to comment
Share on other sites

Kot prvo naj ti čestitam za nakup. Upam da ti bo lepo služil in da boš na njem preživel veliko lepih trenutkov. V mojih izkušnjah (fz6 in fz1) nikoli nisem imel problemov s cukanje. Cukanje lahko povzročaš sam v koliko si neroden pri vzemanju/dodajanju gasa v nižjih predstavah. Če pa še vedno sumiš da je nekaj narobe, se zapelji do kašnega servisa in povprašaj.

Link to comment
Share on other sites

še najbolj pa mi je všeč vožnja z niskimi obrati, kar je odlično za po mestu..Edina, res edina stvar, ki pa me moti je naslednja: vkolikor spustiš in nato dodaš plin zadeva cukne, rita kot mula in to je predvsem moteče za sopotnika. To bi bil trenutno po mojem edini moteči faktor na sicer dobrem motorju.

Poglej, skoraj si si sam povedal kaj naj bi bilo mogoče s cukanjem !

Vožnja motorja v nizkih obratih in v večji prestavi ti lahko takole reč priredi. V malo večjih obratih ga drži in bo verjetno vse ok !

Ni pa mus, da imam prav. Lahko je še vsevkup neutečeno in se bo samo po sebi uredilo ali pa je res mogoče kaj narobe, v kar pa dvomim ! Brez skrbi, čestitke za nov motor in srečno vožnjo ti želim.

Link to comment
Share on other sites

Edina, res edina stvar, ki pa me moti je naslednja: vkolikor spustiš in nato dodaš plin zadeva cukne, rita kot mula in to je predvsem moteče za sopotnika. To bi bil trenutno po mojem edini moteči faktor na sicer dobrem motorju.

Če te prav razumem: med vožnjo spustiš plin, čez nekaj trenutkov pa ga ponovno dodaš. Pri tem pride do cukanja. No, ne do cukanja, temveč do enega precej močnega sunka. Sploh pa je to opazno pri manjši hitrosti (npr. med vožnjo po mestu). Dejansko izpade, kot da ko daš plin, le ta "prime" s polsekundnim zamikom, ko pa "prime", pa močno sune. Jaz osebno to zadevo zaznavam na vseh motociklih in to mi predstavlja izredno moteč faktor pri počasni vožnji. Zadfeva zalo neprijetna za sopotnika in držanje smeri recimo na počasnem poligonu.

Link to comment
Share on other sites

Jaz osebno to zadevo zaznavam na vseh motociklih in to mi predstavlja izredno moteč faktor pri počasni vožnji. Zadfeva zalo neprijetna za sopotnika in držanje smeri recimo na počasnem poligonu.

Hmm ja...recimo enako težavo je imela Yamaha FZ6 S2 (07l) in FZ1 (06) - pri 07 je ta zadeva rešena in do sunka ne prihaja oz drugače povedano, se gas da lepo mehko dozirat.

Torej, mislim da je zadeva pri XJ600 enaka kot sem jo zasledil na FZ6 S2 (07l). Žal tukaj ni kaj narediti (se ne da poštelat). Pač se je potrebno navaditi. Z kmji ti to pride pod kožo in je malo bolje :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

TOČNO TO. Sicer sem se malo že navadil, ker gasa ne spustim popolnoma do konca in potem ni sunka, vendar je z zimskimi rokavicami to težko obvladovati. Ne me razumeti narobe, mene sunki ne motijo, vendar ko imam sopotnika s seboj je način vožnje in mora le biti ta mehka in tekoča. Srečno vožnjo vsem v 2010

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

TOČNO TO. Sicer sem se malo že navadil, ker gasa ne spustim popolnoma do konca in potem ni sunka, vendar je z zimskimi rokavicami to težko obvladovati. Ne me razumeti narobe, mene sunki ne motijo, vendar ko imam sopotnika s seboj je način vožnje in mora le biti ta mehka in tekoča. Srečno vožnjo vsem v 2010

Gas ne spusti naenkrat. Odvijaš in privijaš, ne zabijaš. Če ga zabijaš navzdol, se preveč teže naenkrat vrže na prednjo kolo. podobno je pri zabijanju navzgor. Pa na motorju je normalno, da ga malce višje vrtiš, da je bolj gladek - ni se treba ravno sekirati za male, velike obrate, dokler nisi na parkirišču. Tam ga pa s sklopko malo kontroliraš, pa je gladek.

Link to comment
Share on other sites

Saj res, a je kdo peljal letos svoj motor na sprehod? Jaz že pošteno pogrešam nekaj sonca in plusa ...

Link to comment
Share on other sites

Saj res, a je kdo peljal letos svoj motor na sprehod? Jaz že pošteno pogrešam nekaj sonca in plusa ...

ja prav si povedal. Sem se že privadil. Dejansko pa ima xj6 tisto luknjo pri popolnoma spuščenem gasu. In odgovor na vreme: kljub vsemu sem že opravil prvih 1000km, tako da bo treba na servis.

Link to comment
Share on other sites

ja prav si povedal. Sem se že privadil. Dejansko pa ima xj6 tisto luknjo pri popolnoma spuščenem gasu. In odgovor na vreme: kljub vsemu sem že opravil prvih 1000km, tako da bo treba na servis.

Hohoooo! Bravo! Mi mamo tukaj še malo snega, drug teden bo upam tud ta problem rešen :-). Dokler pa bo skuter tud dober, hehe.

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/vergleichstest-der-mittelklasse-bikes-mit-vollverkleidung/281460

Primerjalni test: 1. BMW F 800 ST, 2. Yamaha XJ 6 Diversion F, 3. Kawasaki ER 6F in 4. Suzuki GSX 650 F. Za Best-buy pa so proglasili XJ 6.

PS: primerjam cene: več kot 2000 € razlike (v osnovni ceni) se pa mora že poznat toliko na končnem izdelku, da je dovolj za 1. mesto.

BMW: Preis 9770 Euro

Preis Testmotorrad** 11807 Euro

**inkl ABS (710 Euro), Heizgriffe (195 Euro), RDC Reifenluftdruckkontrolle (205 Euro), Bordcomputer (145 Euro), LED Blinker (95 Euro), Hauptständer (110 Euro), Kofferhalter (70 Euro), Sportkoffer (480 Euro), Schließsatz (25 Euro)

... saj prvo nisem vedel, ali je to dodatna oprema za limuzine BMW-ja ali za motor; na koncu je pa skupna cena v matični Nemčiji kar konkretna ...

Kawasaki: Preis 7195 Euro

Yamaha: Preis 7495 Euro

Suzuki: Preis 6990 Euro

Link to comment
Share on other sites

http://www.motorrado...kleidung/281460

Primerjalni test: 1. BMW F 800 ST, 2. Yamaha XJ 6 Diversion F, 3. Kawasaki ER 6F in 4. Suzuki GSX 650 F. Za Best-buy pa so proglasili XJ 6.

PS: primerjam cene: več kot 2000 € razlike (v osnovni ceni) se pa mora že poznat toliko na končnem izdelku, da je dovolj za 1. mesto.

BMW: Preis 9770 Euro

Preis Testmotorrad** 11807 Euro

**inkl ABS (710 Euro), Heizgriffe (195 Euro), RDC Reifenluftdruckkontrolle (205 Euro), Bordcomputer (145 Euro), LED Blinker (95 Euro), Hauptständer (110 Euro), Kofferhalter (70 Euro), Sportkoffer (480 Euro), Schließsatz (25 Euro)

... saj prvo nisem vedel, ali je to dodatna oprema za limuzine BMW-ja ali za motor; na koncu je pa skupna cena v matični Nemčiji kar konkretna ...

Kawasaki: Preis 7195 Euro

Yamaha: Preis 7495 Euro

Suzuki: Preis 6990 Euro

Ja dejansko je BMW stroj enega ranga višje, pa je zato tudi dražji. Preden sem se odločil za nakup XJ6, so bili v ožjem izboru tako er6, pa suzuki, pa honda cbf. Če malo pogledaš raznorazne teste po netu ima vsak od njih določene prednosti, vendar mislim da v razmerju prizze performance sem se kar dobro odločil in trdim da je za ta denar XJ6 super mašinca.

Link to comment
Share on other sites

Ni kaj. Vreme je slabo, oziroma tako tako, pa se bolj malo vozimo in več visimo na forumu. Pa me zanima kako ste kaj opremilili svojega xj6 oz diversion? Kakšen kufer, kakšne stranske torbe -kovčki, kakšna tank torba, a je kdo namestil vtičnico 12 voltov in kam, ali je kdo namestil dodatke od ermaxa in vse ostale vizualne dodatke, ki dajo osebno noto in izboljšajo izgled motocikla.

Se vprašate zakaj me zanima? ja včasih je fajn tudi kako idejo prekopirati.

Da ne bom samo spraševal: naročil sem zadnji blatnik in zaščito od ermaxa, ker mi gre na živce, da je motor vedno umazan, ko grem po prvi blatni luži, nosilec in kufer V64 od Givi, pa stranske torbe T449 in nosilce od givi, kombinirano tank torbo (magnetno), ter nosilec za mobilnik-gps na krmilo, dal novo prednjo žarnico polnjeno s ksenonom, tako da sveti modro, sedaj pa me jezi deltoidna park luč, ki sveti rumeno. Kljub temu, da sem razdrl komplet oklep, razen luči in števca, ne morem do nje. Se pravi, da bo počakala še nekaj časa. Aja, pa na zadnje vilice sem nalepil plastične srebrne črke XJ6 in zamenjal pokrovčke ventilov z modrimi kovinskimi.

V planu pa še imam: zamenjava zadnje luči z ermaksovo ki ima led lampice in montaža 12 v vtičnice.

Lep pozdrav vsem.

ps. lepo bi bilo če bi se lastniki xj6 in diversion 09 in dalje prešteli, vsaj na forumu sem naštel nekih 5 kom

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!