marincspeedshop Objavljeno Marec 14, 2020 Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 (popravljeno) Tema za omenjena motorja. Nekaj sprememb je od V4 (1000): -spremenili so mape: Therere are 3 Engine Maps. All have full horsepower available in this model! S= Sport – Map with direct throttle response with more engine braking T= Track - Map with a softer response at lower throttle position with less engine braking R= Race – Map with a softer response at lower throttle position and even more reduced engine braking. Note: For pre MY15 bikes R= Road/Rain map. These can be changed/selected 5 seconds after engine start at zero throttle by pressing the start button (right handlebar) again. Press once to start changing; then again to change then again to select; you will get a feel for it. The result will show on the dash until you do the same thing again. -hitrost utripanja zmigovcev je krmiljena preko ecu (brez releja). Led zmigovci bojo delovali normalno brez upora. Wave led zmigovci nebojo delovali pravilno (samo polovico ledic se prizge preden ecu starta nov cikel) -do 2016 euro3 izpuh -od 2017 euro4 izpuh, zbiralnik hlapov, full drive by wire (potenciometer v rocki), bliper in tft zaslon Popravljeno Marec 14, 2020. Popravil marincspeedshop
Popularna objava marincspeedshop Objavljeno Marec 14, 2020 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 14, 2020 Moja raketa ? Nightmare, mohand, Loba in 14 others 17
Markko Objavljeno Marec 16, 2020 Opozori Objavljeno Marec 16, 2020 S katerim letnikom dobi elektronsko vzmetnje ? 2019 ?
Lipstick Objavljeno Marec 16, 2020 Opozori Objavljeno Marec 16, 2020 11 minutes ago, Markko said: S katerim letnikom dobi elektronsko vzmetnje ? 2019 ? Je tako. Markko 1
DAMI34 Objavljeno Maj 9, 2020 Opozori Objavljeno Maj 9, 2020 Aprilia Tuono V4 1100 V4=4x veličastno V1=uravnoteženo V2=zvok V3=moč V4= še 1x zvok, al pa 3x al pa 4x Ali kako se povprečen motorist počuti na nadpovprečnem motorju. Ne bom razlagal tehničnih podatkov, le ti so objavljeni, lahko pa zatrdim, da ima hudo veliko moči na zelo "prijetno" maso vozila. Se bom zato raje gor usedel, pa zapeljal, pa naj mi sam motor da občutke. Jeremy Clarckson bi se itak takoj drl: power, power, no need more power!!! In takoj zatem, pogledal levo, o my god…smile, pure smile on the "stupid" face. Dami se je sam pri sebi popolnoma enako drl. Zna bit, da je celo čelada z notranje strani mal popljuvana. Že ko sem zvok zaslišal je bilo konec z idejo, bom opisal »easi ride«, pa fijakanje, pa jaooo, sam odpri gas. da zapoje igračka. Kot vsi V agregati, je smotan v štartu, je smotan po mestu, je brezveze tako dolg s prestavnim razmerjem, sicer zmore mal nižje obrate od V2 kartofeltofelna, kaj bistveno pa ne. Alora, se bomo prilagodili, bo šla prva čez serpenitine, bo prva do 30-40km/h. Hvala @marincspeedshop za tole izkušnjo, je bilo vredno. In je bilo zabavno. Iz Škoflje loke sva jo s kolegom @skalar36 mahnila na Žiri pa Idrijo, pa do kopališča Lajšt, nato pa po Zali mal bolj živahno in na poskok preko Godoviča do rid in nato spet čez vukojebine (z zelo lepimi ovinki) nazaj v Reteče. Beštja ma rada da zapoje, beštja ni za klonk klonk pod obrat, se mora malce bolj vrtet, že zvok pove, kje ji cona udobja. Odpiranje gasa, je itak nor filing. Občutek je pristni V8 (no V4) s čudovitim zvokom, majkemi, v lajfu nisem peljal lepšega zvoka, ki bi tako dvigal kocine na rokah. Ampak, ko zapoje, se začne zabava, vleče, ne kot kompressor, ne kot V2 od 1301ccm, vleče kot inlajn4 kombiniran z V2, spet bi citiral Claksona POWER, POWER, POWER… Presenetljivo, kljub elegantnemu dvigovanju na zadnjo, vedno uravnotežen. Ne vem če sem tako skladno uravnotežen moped (moč v kombinaciji s ciklistiko) že peljal, pa niti se ne mislim poglabljati v to, iskal sem neke meje, iskal sem da mi nakaže, zdej grem čez, zdej pretiravaš, ma kje pa…zna biti da so meje v stratosferi a jaz mogoče kje po Everestu capljam. Se ustavim, zbiram spet vtise, kaj bom zapisal, ter si ogledujem motor. Skladno, lično, sedež dovolj udoben, nisem nekaj trpel na pručki, razdalja do tačk, menjalnika vse kul, kviki gor natančen, niti enega zajeba, prime takoj, ko je pravo petje agregata. Krmilo, no ja mogoče bi ga mal dvignil za stare strice, zapestje je mal trpelo, ma ne toliko kot na cestaku. Naj povem, da sem le nekaj hudih spustov in serpentin prevozil, zato tudi trpljenje v dolino. Pa oprema, ja oprema, kaj je to? Ko pelje, ko V4 izvaja svojo simfonijo, te ne briga NIČ. Ama nič, niente. Gorivo, nivo..mah, čez nekih 20km sem se le spomnil, da bi pogledal. Razen rumene lučke in slikce »tankaj mona« ni bilo na armaturki nič-pa sej, kdo sploh to rabi. Se voziš, od lučke do lučke in boli te briga. Aja, kaj pa nastavitve, pa programi pa vse kratice, ki so sedaj in? Meh..va fan kulo (use google translate), bi rekli na naših koncih itak ima samo SPORT (za pohlevneže), RACE in PISTA. Ahahaha..ku da nima nič, ampak na celi vožnji, tudi nekajkrat s prvo pnevmatiko malo v zrak, precizno, kontrolirano dejansko bi Ališič rekel: ULALALA brezkompromisno. Zdej, a tak fino posega elektronika, al SC od Pirelija (forza Italia) tok grabi, jaz nisem opazil nič. Me vprašate za koga je ta motor: za RAZIGRANE. Zlo. Bi ga mel (to vedno zapišem): naj odgovorim v stilu trecolori: SI, za Jadranko. Tam je doma. Sicer v nekem bolj divjem programu, ker brake engine je res hud in se ga moraš navadit. Na koncu pa zahvala @marincspeedshop za posojen motor. Brez njega, tega zapisa ne bi bilo. TUNA….rio mare? JA..tista, ta huda, ta pikantna!!! In če si vsaj malo petrolheda, oziroma motorista, te ne bo pustila hladnega. skalar36, Markko, dlicen in 3 others 6
dlicen Objavljeno Maj 9, 2020 Opozori Objavljeno Maj 9, 2020 Opa, Damiju pa je tuna v4 res všeč! DAMI34 1
Lipstick Objavljeno Maj 9, 2020 Opozori Objavljeno Maj 9, 2020 Še Factoriya naj proba,........ da ma drug dimnik.........., ma mora met tud drug ECU....., na armaturki morata biti dve raci ...... ukica in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Maj 9, 2020 Opozori Objavljeno Maj 9, 2020 pred 41 minutami, dlicen pravi: Opa, Damiju pa je tuna v4 res všeč! men je vse všeč, jaz mam motorje rt, še najbolj take, ki so mal "več". Da sem pošten Superduke GT, je bolj "user friendly" za fijakanje, cijazenje, ogledovanje mest itd..pa zlo bliz po ciklistiki in fun faktorju. Po uporabnosti itak boljši. Ampak to ni bil namen testa. Namen je bil "pure fun" in ta je bil 110% zagotovljen. Če H2 primerjam, je balistična raketa, še vedno, in dokler ne bi zrihtal drže, sedenja in ostalega, totalno neuporaben v primerjavi s tuno. pred 37 minutami, Lipstick pravi: Še Factoriya naj proba,........ da ma drug dimnik.........., ma mora met tud drug ECU....., na armaturki morata biti dve raci ...... to boš pa ti zrihtal da testiram. skalar36 1
Lipstick Objavljeno Maj 10, 2020 Opozori Objavljeno Maj 10, 2020 (popravljeno) Pa ne, da si želiš vozt štiri leta star italijanski polproizvod, razsut in 45 000 prevoženih, ki je baje ves čas v okvarah in tričetrt tega časa skladiščen na servisih ..... Popravljeno Maj 10, 2020. Popravil Lipstick ukica 1
DAMI34 Objavljeno Maj 10, 2020 Opozori Objavljeno Maj 10, 2020 zakaj pa ne. Bom še tam ugotavljal, da ne rab ogledal
Lipstick Objavljeno Maj 10, 2020 Opozori Objavljeno Maj 10, 2020 5 hours ago, DAMI34 said: zakaj pa ne. Bom še tam ugotavljal, da ne rab ogledal Maš morda se željo, kakšen dimnik bi vozil, je na razpolago cca 7 verzij .... ukica 1
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 pred 12 urami, Lipstick pravi: Maš morda se željo, kakšen dimnik bi vozil, je na razpolago cca 7 verzij .... lep mora bit predvsem lep, pa čimvečji napis ps. včeraj sem po dolgem času spet SDGT fijakal. tok zabave (neutrujajoče), tok relaxa, pa Tuono ne zmore. Je bolj resen motor, je manj placa za zajebancije. Pa sta si tam tam nekje po moči, ampak se mi zdi da Tune ne smeš vsakemu dat v roke, medtem ko GTja komot. Je res da sem enega bolj navajen ampak sem se na tuni kmalu počutil tudi domače, je pa bolj ozko usmerjena. Nastavljena za lepo cesto, pa srednje in hitre ovinke. Pa lepš zvok ima od kartofeltoflna
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 41 minutes ago, DAMI34 said: lep mora bit predvsem lep, pa čimvečji napis Dolg,kratek,debel,tanek ?????
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 Pravkar, Lipstick pravi: Dolg,kratek,debel,tanek ????? debu, kratek glaaaasen
RobiRoberto Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 Ob 9. 5. 2020 ob 18:16, DAMI34 pravi: Aprilia Tuono V4 1100 Tudi Dami je izkoristil mojo včerajšnjo neprisotnost v domačem okolju in se brez mojega soglasja peljel v Idrijsko Belo. DAMI34 1
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 (popravljeno) 7 hours ago, DAMI34 said: debu, kratek glaaaasen Popravljeno Maj 11, 2020. Popravil Lipstick DAMI34, HyperJack, ukica in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 pred 1 minuto, Lipstick pravi: Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike?
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 (popravljeno) 6 minutes ago, DAMI34 said: Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike? 6 minutes ago, DAMI34 said: Oujeeahh..a se dobiva takoj ko odprejo meje za navadne smrtnike? Bom dol ..... Popravljeno Maj 11, 2020. Popravil Lipstick DAMI34 in HyperJack 2
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 pred 34 minutami, Lipstick pravi: Bom dol ..... Ror s fotke 1 prosim. Ti bi turisticno na sx al razposajeno na gt? Pa še eno vprašanje okrog map: zakaj ma enđin brejking najmočnejši na sport verziji, vsaj tako sem razumel, pista in race manj? Men je bil moteč, za po mestu, za omejitve na 50km/h?
ukica Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 Men je pa tale kratk ror usec.. zelo zelo usec..?
DAMI34 Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 vizualno sta oba lepa, ampak prvi zgleda kot moto GP verzija ukica 1
Lipstick Objavljeno Maj 11, 2020 Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 2 hours ago, DAMI34 said: Ror s fotke 1 prosim. Ti bi turisticno na sx al razposajeno na gt? Pa še eno vprašanje okrog map: zakaj ma enđin brejking najmočnejši na sport verziji, vsaj tako sem razumel, pista in race manj? Men je bil moteč, za po mestu, za omejitve na 50km/h? Ta črnega, ja ....? Za novejše letnike mi ni poznano, pri men je u race najjače "bremza", men ustreza, ne rabiš nič bremzat ....track: na drkališču bi preveč zgubljal u race, sport pa itak nimam pojma zakuga je.... jez ga od novga drajsam u R, ( tud tamalo gonm samo u R ) v ostale ga nisem nkol pretaknu.... Do 60 km/h ga je u originalu zaradi ekologije nerodno drajsat, cuka, se zagajna, bremza, odpita, zapira ventil in tako u krogu, zato menjajo prvi zobnik....jest sem rajši čurunalnik zamenu ...... DAMI34 in ukica 2
marincspeedshop Objavljeno Maj 11, 2020 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 Vceraj sem odklopil ventil, razlika na nizkih obratih je ocitna. Manj cuka in z nizjimi obrati (cca 1000 nizje) se lahko peljes. Glede map, na dirkaliscu rabis cim manj engine brejkinga da lahko pred ovinkom zmeces vec prestav dol brez da bi zadnje kolo blokiralo. ukica, mladench in DAMI34 3
marincspeedshop Objavljeno Maj 11, 2020 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2020 Delovanje ventila: With engine off: open by 75% · With engine running: regardless of the gear engaged, below 5,500 rpm and below 14° of throttle opening it is fully closed; over 6,500 rpm or 16° of throttle opening it is fully open; under any other condition it is in an intermediate position. With bike stopped and in neutral the valve stays closed, regardless of rpm.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se