Skoči na vsebino

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

FB_IMG_1598391068695.jpg.6c8dae88ff9b4e0ad5708ebdf34f2a25.thumb.jpg.9acf5f10c1f77e6a6a3e9170f0c140a1.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Lipstick pravi:

Se da rešit,  brez potrošnje €...... 

tudi navaden smrtnik al samo ti, ki si bolj bližje koritu? :P

 

Objavljeno

Jaz sem rešil na drugačen dražji način, sem starejša generacija in mi čurunalniki ne gredo najbolje....Vsak mladinc, ki je pismen na računalniku in je bolj iznajdlive sorte na spletu dobi vse potrebno  "for free", mal korajže, pa stisnt zobe, traja cca 1 1/2 do 1 3/4 ure, nakar probaš, če dela.......

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Update za flaper delete za euro4 izpuhe. Najlazji nacin je da odklopis zajli na dusilcu, dusilc dol, saftey wire cez "kolescek". Servo ima na spremenjeni lokaciji kot euro3 in ni elegantno dostopen. Komentar stranke: "predelava je vredna 400€ (kazen za glasnost)" ?

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Vsi ki iscete bolsi grip stopalk v extremnih nagibih. Cenovno ugodna resitev-predelava original stopalk. #MarincSpeedShop #Aprilia

PhotoGrid_1592161403694.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

?PRODAM?
Aprilia Tuono 1100. Na 18kkm opravljev velik servis v vrednosti 1600€ na pooblascenem Aprilia servisu. Imam vse racune in servisno. Nastavljeni ventili, svecke, zracni filter, olni filter, olje, zavorna tekocina, hladilna tekocina, zobnika in DID veriga, Pirelli gume... V moji lasti menjano olje na 5kkm (predkratkim). Motor je tehnicno brezhiben ni pa primeren za manekene saj ima tu pa tam kaksno prasko. APRC paket vsa mozna elektronika, quick shifter, traction control, launch control, cornering ABS, stabilizator krmila, Brembo zavore, Sachs vzmetenje. Motor gre ko burja! V racun vzamem cenejsega cestaka ali amg. 9500€

FB_IMG_1598391068695.jpg

Objavljeno
Ob 25. 8. 2020 ob 23:41, marincspeedshop pravi:


Aprilia Tuono 1100. Na 18kkm opravljev velik servis v vrednosti 1600€ na pooblascenem Aprilia servisu. 

 

? Kaj so pa delal za 1600€?? 

Objavljeno (popravljeno)
21 minutes ago, ProdriveR said:

? Kaj so pa delal za 1600€?? 

Sej so verjetno samo ventili 400-500, gume isto.. pa si ze najmanj jurja.

Olje, filtri, 150-200, kaksni semeringi, ketna,..pa si na tej ceni.

 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 2 urami, ukica pravi:

Sej so verjetno samo ventili 400-500, gume isto.. pa si ze najmanj jurja.

Olje, filtri, 150-200, kaksni semeringi, ketna,..pa si na tej ceni.

 

Oče ima BMW K1200GT, prej Bandit 1200S, preko 20.000km, pa mislim, da ni prišel do polovice te cene, ne na enem, ne na drugem.

Gume pa ne moreš šteti pod servis :)

Jaz na svoji Hondi skoraj 8.000km, zaenkrat na cca 300 € (2x ollje, filtri, 1x verižni set,  zavorno olje in hladilna tekočina. Drugo leto me čakajo še svečke (iridium), morda olje v vilicah. Res te na pooblaščenem servisu precej olajšajo v žepu :lol1:, vseeno pa je za zgolj en servis cifra 1.600 zelo visoka....

Objavljeno
18 minutes ago, Tromba said:

Oče ima BMW K1200GT, prej Bandit 1200S, preko 20.000km, pa mislim, da ni prišel do polovice te cene, ne na enem, ne na drugem.

Gume pa ne moreš šteti pod servis :)

Jaz na svoji Hondi skoraj 8.000km, zaenkrat na cca 300 € (2x ollje, filtri, 1x verižni set,  zavorno olje in hladilna tekočina. Drugo leto me čakajo še svečke (iridium), morda olje v vilicah. Res te na pooblaščenem servisu precej olajšajo v žepu :lol1:, vseeno pa je za zgolj en servis cifra 1.600 zelo visoka....

Ker te dva motorja nimata predpisanega stelanja ventilov na 20k, zato. Ce odperas motor tako dalec, se sproti zamenja se svece.

No mi samo ugibamo, kaj se je delalo bo pa povedal Marinc, ce bo hotel :) 

Objavljeno

brez zamere, prodajalci malo pretiravajo pri........    jaz na rednih servisih za polproizvoda nikol nisem plačal več kot 450 €, res pa je, da vedno dam svoje olje ( cca 65€ ) seveda na lastno odgovornost.......

Objavljeno

Servis je bil delan na pooblascenem servisu v nemciji. Tavelik servis na 20kkm nastavljeni ventili,svecke,olje,filter,zracni filter,zavorno olje,veriga in oba zobnika,nove gume... ja dragi so nemci, ni cudno da tudi tujcem servisiram. S prevozom motorja vred pride svicarje,nemce,avstijce cca 30%ceneje servis pri meni kot pri njih ?

Objavljeno
5 hours ago, marincspeedshop said:

Servis je bil delan na pooblascenem servisu v nemciji. Tavelik servis na 20kkm nastavljeni ventili,svecke,olje,filter,zracni filter,zavorno olje,veriga in oba zobnika,nove gume... ja dragi so nemci, ni cudno da tudi tujcem servisiram. S prevozom motorja vred pride svicarje,nemce,avstijce cca 30%ceneje servis pri meni kot pri njih ?

Tolele obarvano  jaz ne štejem v servis.....

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupim izpuh servo motorcek. Aprilia V4 in novejse V2.

BCA073DC-B2C0-44B3-9DF6-7522973B02CA.jpeg

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Nova generacija Aprilie RSV4 bo prišla marca 2021: cena  je 20.990 evrov, za Factory pa do 25.990 evrov

Aprilia_RSV4_(2)-k3cB--528x329@Gazzetta-Web_528x329.jpg.224a79f627b9e4e8a5bea74ce41417af.jpg

APRILIA RSV4 IN RSV4 FACTORY
Aprilia se ne spremeni samo v estetiki: tehniki so temeljito posodobili tudi podvozje, elektroniko in motor. Pravzaprav je poleg nihajne roke, pridobljene iz MotoGP, uvedena nova krmilna enota Marelli, ki omogoča še večjo natančnost upravljanja s še več parametri in barvna merilna naprava TFT, bogata z informacijami. Motor V4 je zrasel v prostornino, zdaj 1099 ccm, da bi potrdil moč 217 KM in ustrezal homologaciji Euro 5. Kot smo že omenili, bo novi RSV4 na voljo v dveh različicah: osnovni, samo v ceniku v barvi. Dark Losail stane 20.990 evrov (750 evrov več kot RSV4 RR za leto 2020), medtem ko je vrh tovarniške ponudbe, obogaten s kovanimi aluminijastimi platišči, polaktivni sistem vzmetenja Öhlins Smart Ec 2.0 in zavorne čeljusti Brembo Stylema, v barvah Aprilia Black in Lava Red. , bo naprodaj po nekoliko nižji ceni kot prejšnja generacija: 25.990 evrov v primerjavi s prejšnjimi 26.050 evri.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Malo že gledam naokoli po opremi, kot so zaščita okvirja, ena manjša tank torba, morda ročice, bom videl kako se serijske obnesejo. A ima kdo kakšno priporočilo za tank torbo? Edino SW Motech dela za Tuono torbico z podkvijo ali se morda motim? Rezervoar je verjetno aluminijast in magnetne torbe ne delajo? Pa morda priporočilo za zaščito okvirja? Kako je z oljnim hladilnikom? Ga je smiselno zaščitit z mrežo?

Tank torba: https://sw-motech.com/en/bike/APRILIA/TuonoV4R/2020/TY/products/luggage/tank+bags/PRO+tank+bag/4052572182345.htm

Zaščita okvirja: https://www.rg-racing.com/browsetype/Crash_Protectors/Aprilia/Tuono_V4_1100/FSK0001BK/

Zaščita vilic: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2017/FP0173BK/

Zaščita nihajke: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2015/SP0036BK/

Zaščita oljnega hladilnika: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2016/OCG0025/

 

 

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Gledam razne teste Rsv in Tuono. Sploh američani skor padajo v nezavest, kollk so to hudi mopedi....Sploh letošnji modeli.

Zanimivo je videti, ko testni vozniki brez težav po ravnih delih pist vozijo naked Tuono 280 na uro in polovijo vse rižote....:naughty:. Zelo lep nakup :OK:. Pridi do Kočevja, pa naredimo kako furo....:)

Objavljeno

Moj je letnik 2020, euro 4 izvedba. Ta je bil edini na zalogi, pa še cena je bila dobra. Letnik 2021 je sicer malenkost izboljšan, končno je dobil moped LED luči in žmigavce, pa posodobljen ECU, ki hitreje procesira vse senzorje. Mi pa vizualno od spredaj nova podoba ni tako všeč kot prejšnja. Najlepši pa je bil itak euro 3 model. Hvala za povabilo, ampak najprej pride na vrsto solo učenje, ker najprej se ga moram malo navadit.

Odločitev je padla, ker letos itak ni kaj izbirati. BMW s1000 XR in KTM SD GT nista dobavljiva. Nova Multistrada ima samo 19 colsko prednje kolo na voljo in to v S izvedbi. Nimam pojma, kaj so imeli v mislih pri takšni odločitvi. Nagibal sem se namreč k motorju, ki je športen, ampak lahko nanj daš vsaj dva manjša kufra. Za Aprilio pa sem cedil sline že od 2017, samo me je odvračala nepraktičnost glede prtljage. Pa se nisem mogel premagati, Aprilia je zmagala ? Saj zadaj se da namesto sopotnice spravit nanjo manjša torba, če bo že treba ? Za čez vikend do morja bo tudi prav. Sedi pa se na tem mopedu presenetljivo udobno in sem siguren, da 300 ali 400 km ni problem, samo tankat bo treba vsaj 3 krat ? Končno bo nekdo na dopustu popil več kot jaz ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 19. 6. 2021 ob 11:57, IZTOK pravi:

 A ima kdo kakšno priporočilo...

Poglej npr. tudi tukaj, jaz sem par stvari že nabavljal tu. Imajo tudi zelo specifične stvari. https://www.apworkshops.co.uk/

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!