Jump to content

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


marincspeedshop

Recommended Posts

Pravkar, Lipstick pravi:

Se da rešit,  brez potrošnje €...... 

tudi navaden smrtnik al samo ti, ki si bolj bližje koritu? :P

 

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem rešil na drugačen dražji način, sem starejša generacija in mi čurunalniki ne gredo najbolje....Vsak mladinc, ki je pismen na računalniku in je bolj iznajdlive sorte na spletu dobi vse potrebno  "for free", mal korajže, pa stisnt zobe, traja cca 1 1/2 do 1 3/4 ure, nakar probaš, če dela.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update za flaper delete za euro4 izpuhe. Najlazji nacin je da odklopis zajli na dusilcu, dusilc dol, saftey wire cez "kolescek". Servo ima na spremenjeni lokaciji kot euro3 in ni elegantno dostopen. Komentar stranke: "predelava je vredna 400€ (kazen za glasnost)" 😅

Edited by marincspeedshop
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vsi ki iscete bolsi grip stopalk v extremnih nagibih. Cenovno ugodna resitev-predelava original stopalk. #MarincSpeedShop #Aprilia

PhotoGrid_1592161403694.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

🔥PRODAM🔥
Aprilia Tuono 1100. Na 18kkm opravljev velik servis v vrednosti 1600€ na pooblascenem Aprilia servisu. Imam vse racune in servisno. Nastavljeni ventili, svecke, zracni filter, olni filter, olje, zavorna tekocina, hladilna tekocina, zobnika in DID veriga, Pirelli gume... V moji lasti menjano olje na 5kkm (predkratkim). Motor je tehnicno brezhiben ni pa primeren za manekene saj ima tu pa tam kaksno prasko. APRC paket vsa mozna elektronika, quick shifter, traction control, launch control, cornering ABS, stabilizator krmila, Brembo zavore, Sachs vzmetenje. Motor gre ko burja! V racun vzamem cenejsega cestaka ali amg. 9500€

FB_IMG_1598391068695.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ob 25. 8. 2020 ob 23:41, marincspeedshop pravi:


Aprilia Tuono 1100. Na 18kkm opravljev velik servis v vrednosti 1600€ na pooblascenem Aprilia servisu. 

 

😲 Kaj so pa delal za 1600€?? 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, ProdriveR said:

😲 Kaj so pa delal za 1600€?? 

Sej so verjetno samo ventili 400-500, gume isto.. pa si ze najmanj jurja.

Olje, filtri, 150-200, kaksni semeringi, ketna,..pa si na tej ceni.

 

Edited by ukica
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, ukica pravi:

Sej so verjetno samo ventili 400-500, gume isto.. pa si ze najmanj jurja.

Olje, filtri, 150-200, kaksni semeringi, ketna,..pa si na tej ceni.

 

Oče ima BMW K1200GT, prej Bandit 1200S, preko 20.000km, pa mislim, da ni prišel do polovice te cene, ne na enem, ne na drugem.

Gume pa ne moreš šteti pod servis :)

Jaz na svoji Hondi skoraj 8.000km, zaenkrat na cca 300 € (2x ollje, filtri, 1x verižni set,  zavorno olje in hladilna tekočina. Drugo leto me čakajo še svečke (iridium), morda olje v vilicah. Res te na pooblaščenem servisu precej olajšajo v žepu :lol1:, vseeno pa je za zgolj en servis cifra 1.600 zelo visoka....

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Tromba said:

Oče ima BMW K1200GT, prej Bandit 1200S, preko 20.000km, pa mislim, da ni prišel do polovice te cene, ne na enem, ne na drugem.

Gume pa ne moreš šteti pod servis :)

Jaz na svoji Hondi skoraj 8.000km, zaenkrat na cca 300 € (2x ollje, filtri, 1x verižni set,  zavorno olje in hladilna tekočina. Drugo leto me čakajo še svečke (iridium), morda olje v vilicah. Res te na pooblaščenem servisu precej olajšajo v žepu :lol1:, vseeno pa je za zgolj en servis cifra 1.600 zelo visoka....

Ker te dva motorja nimata predpisanega stelanja ventilov na 20k, zato. Ce odperas motor tako dalec, se sproti zamenja se svece.

No mi samo ugibamo, kaj se je delalo bo pa povedal Marinc, ce bo hotel :) 

Link to comment
Share on other sites

brez zamere, prodajalci malo pretiravajo pri........    jaz na rednih servisih za polproizvoda nikol nisem plačal več kot 450 €, res pa je, da vedno dam svoje olje ( cca 65€ ) seveda na lastno odgovornost.......

Link to comment
Share on other sites

Servis je bil delan na pooblascenem servisu v nemciji. Tavelik servis na 20kkm nastavljeni ventili,svecke,olje,filter,zracni filter,zavorno olje,veriga in oba zobnika,nove gume... ja dragi so nemci, ni cudno da tudi tujcem servisiram. S prevozom motorja vred pride svicarje,nemce,avstijce cca 30%ceneje servis pri meni kot pri njih 😳

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, marincspeedshop said:

Servis je bil delan na pooblascenem servisu v nemciji. Tavelik servis na 20kkm nastavljeni ventili,svecke,olje,filter,zracni filter,zavorno olje,veriga in oba zobnika,nove gume... ja dragi so nemci, ni cudno da tudi tujcem servisiram. S prevozom motorja vred pride svicarje,nemce,avstijce cca 30%ceneje servis pri meni kot pri njih 😳

Tolele obarvano  jaz ne štejem v servis.....

Link to comment
Share on other sites

Šank debate ali kako razloziti po domace razliko med japonci in Aprilio 🤣

”Cenim japan ful, sam aprilia je next level. Japoncki so k Mici iz sosednje vasi. Pridna, delovna, mal mastna, vredna zaupanja. Aprilia je pa kot Jenna Jameson jebena porno zvezda”

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Nova generacija Aprilie RSV4 bo prišla marca 2021: cena  je 20.990 evrov, za Factory pa do 25.990 evrov

Aprilia_RSV4_(2)-k3cB--528x329@Gazzetta-Web_528x329.jpg.224a79f627b9e4e8a5bea74ce41417af.jpg

APRILIA RSV4 IN RSV4 FACTORY
Aprilia se ne spremeni samo v estetiki: tehniki so temeljito posodobili tudi podvozje, elektroniko in motor. Pravzaprav je poleg nihajne roke, pridobljene iz MotoGP, uvedena nova krmilna enota Marelli, ki omogoča še večjo natančnost upravljanja s še več parametri in barvna merilna naprava TFT, bogata z informacijami. Motor V4 je zrasel v prostornino, zdaj 1099 ccm, da bi potrdil moč 217 KM in ustrezal homologaciji Euro 5. Kot smo že omenili, bo novi RSV4 na voljo v dveh različicah: osnovni, samo v ceniku v barvi. Dark Losail stane 20.990 evrov (750 evrov več kot RSV4 RR za leto 2020), medtem ko je vrh tovarniške ponudbe, obogaten s kovanimi aluminijastimi platišči, polaktivni sistem vzmetenja Öhlins Smart Ec 2.0 in zavorne čeljusti Brembo Stylema, v barvah Aprilia Black in Lava Red. , bo naprodaj po nekoliko nižji ceni kot prejšnja generacija: 25.990 evrov v primerjavi s prejšnjimi 26.050 evri.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Malo že gledam naokoli po opremi, kot so zaščita okvirja, ena manjša tank torba, morda ročice, bom videl kako se serijske obnesejo. A ima kdo kakšno priporočilo za tank torbo? Edino SW Motech dela za Tuono torbico z podkvijo ali se morda motim? Rezervoar je verjetno aluminijast in magnetne torbe ne delajo? Pa morda priporočilo za zaščito okvirja? Kako je z oljnim hladilnikom? Ga je smiselno zaščitit z mrežo?

Tank torba: https://sw-motech.com/en/bike/APRILIA/TuonoV4R/2020/TY/products/luggage/tank+bags/PRO+tank+bag/4052572182345.htm

Zaščita okvirja: https://www.rg-racing.com/browsetype/Crash_Protectors/Aprilia/Tuono_V4_1100/FSK0001BK/

Zaščita vilic: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2017/FP0173BK/

Zaščita nihajke: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2015/SP0036BK/

Zaščita oljnega hladilnika: https://www.rg-racing.com/browsebike/Aprilia/Tuono_V4_1100/2016/OCG0025/

 

 

Edited by IZTOK
Link to comment
Share on other sites

Gledam razne teste Rsv in Tuono. Sploh američani skor padajo v nezavest, kollk so to hudi mopedi....Sploh letošnji modeli.

Zanimivo je videti, ko testni vozniki brez težav po ravnih delih pist vozijo naked Tuono 280 na uro in polovijo vse rižote....:naughty:. Zelo lep nakup :OK:. Pridi do Kočevja, pa naredimo kako furo....:)

Link to comment
Share on other sites

Moj je letnik 2020, euro 4 izvedba. Ta je bil edini na zalogi, pa še cena je bila dobra. Letnik 2021 je sicer malenkost izboljšan, končno je dobil moped LED luči in žmigavce, pa posodobljen ECU, ki hitreje procesira vse senzorje. Mi pa vizualno od spredaj nova podoba ni tako všeč kot prejšnja. Najlepši pa je bil itak euro 3 model. Hvala za povabilo, ampak najprej pride na vrsto solo učenje, ker najprej se ga moram malo navadit.

Odločitev je padla, ker letos itak ni kaj izbirati. BMW s1000 XR in KTM SD GT nista dobavljiva. Nova Multistrada ima samo 19 colsko prednje kolo na voljo in to v S izvedbi. Nimam pojma, kaj so imeli v mislih pri takšni odločitvi. Nagibal sem se namreč k motorju, ki je športen, ampak lahko nanj daš vsaj dva manjša kufra. Za Aprilio pa sem cedil sline že od 2017, samo me je odvračala nepraktičnost glede prtljage. Pa se nisem mogel premagati, Aprilia je zmagala 😍 Saj zadaj se da namesto sopotnice spravit nanjo manjša torba, če bo že treba 😄 Za čez vikend do morja bo tudi prav. Sedi pa se na tem mopedu presenetljivo udobno in sem siguren, da 300 ali 400 km ni problem, samo tankat bo treba vsaj 3 krat 🙄 Končno bo nekdo na dopustu popil več kot jaz 😁

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!