Skoči na vsebino

Predelava Tomos APN 6 1986


Tomos apn 6 s

Priporočene objave

... ekola, dve slikci, ko je bila še umazana....

.... pa ko sem samo pipsnil s sprejem, se je maščoba v trenutku stopila....    :D 

Olje, ko sem delal "analizo" kasneje, ni bilo kako staro (rabljeno) traktorsko, ampak na otip kako reduktorsko olje, viskoznosti ala 220 ... ker je bilo res tako gosto, da sem ga komaj obrisal iz protfana. Ko se je odteklo, je na protfanu ostalo olje, lepe barve.... ni bilo kako sajasto, ali drugače "svinjsko"....

236538460_IMG_20211108_181923_resized_20211109_085132304(1).thumb.jpg.7b671363ede4f5631dd52e24dfdcbfb0.jpg

IMG_20211108_164506_resized_20211109_085051428.thumb.jpg.353dddc77746501ac529ad37edf279ca.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi mašino samo očistil. Z barvanjem nimam izkušenj. Barvanje aluminija je kar "postopek" in če ni dobro narejeno je na koncu še slabše.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ravno zato sprašujem... lahko je samo še slabše.

... nekateri polirajo, samo to je samo nekaj časa lepo, dokler ne oksidira....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob restavriranju oldtimerjev je prav, da čim več ostane v original stanju, zato nebi jaz nič barval, če to ni nujno potrebno! Naj se vidi patina, znaki uporabe. To je več vredno kot vse na novo poštrihano!

Kar se po slikah vidi, geštelu ne fali prav nič!

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... se absolutno strinjam z vama...in bom tako tudi naredil.

Pomislil sem, da bi barval vse v kompletu, ker moram pobarvati tudi okvir in rezervoar... pa bom verjetno mašino kar tako pustil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, raza pravi:

Ob restavriranju oldtimerjev je prav, da čim več ostane v original stanju, zato nebi jaz nič barval, če to ni nujno potrebno! Naj se vidi patina, znaki uporabe. To je več vredno kot vse na novo poštrihano!

Kar se po slikah vidi, geštelu ne fali prav nič!

... je res... je kar v lepem stanju barva, VENDAR je bilo že barvano in to v eno kr neki roza-frjolčasto, rjavo.rdečo napol metalik farbo. V prometni je sicer zapisana svetlo vijolična metalna barva (moram pogledat za kodo, ne vem na pamet)...in ker je že bilo barvano in to na "krneki" barvo, mi ni škoda prebarvati na novo. Če bi bila to original barva, mi niti na misel ne bi prišlo barvanje mopeda. .... zato tudi ideja o barvanju mašine.

Mimogrede. Všeč (daleč najbolj) mi je tista svetlo zelena metalic TOMOS barva..... sej najbrž ni problema to prehomologirati v prometni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenega problema.

 

Najprej boš moral opraviti posamično homologacijo za izdajo homologacijskega kartončka (sigurno ga nimaš), potem še na homologacijah zaprositi za menjavo barve. (vse skupaj cca 100 €)

Potem pa šele tehnični pregled.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

... se absolutno strinjam z vama...in bom tako tudi naredil.

Pomislil sem, da bi barval vse v kompletu, ker moram pobarvati tudi okvir in rezervoar... pa bom verjetno mašino kar tako pustil....

Lahko si daš skromirati, če hočeš. Tudi ni tako velik strošek....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Kaldu pravi:

Nobenega problema.

 

Najprej boš moral opraviti posamično homologacijo za izdajo homologacijskega kartončka (sigurno ga nimaš), potem še na homologacijah zaprositi za menjavo barve. (vse skupaj cca 100 €)

Potem pa šele tehnični pregled.

 

...a ni to tako, da do ne vem katerega leta, vozila nimajo homo-lomo kartončka? Jaz imam prometno.... bil je do nedavnega  registriran.

pred 10 minutami, spartanbp pravi:

Lahko si daš skromirati, če hočeš. Tudi ni tako velik strošek....

Poznam. .... samo to ne bo pol več pristno...  :D   ... hočem, da vsaj od daleč zgleda čimbolj pristno....   :D , zato bi (če že bi) barval v original (po RAL) ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Zivnorc pravi:

...a ni to tako, da do ne vem katerega leta, vozila nimajo homo-lomo kartončka? Jaz imam prometno.... bil je do nedavnega  registriran.

Poznam. .... samo to ne bo pol več pristno...  :D   ... hočem, da vsaj od daleč zgleda čimbolj pristno....   :D , zato bi (če že bi) barval v original (po RAL) ....

Ma kaj bo pristno....Tomos je pač štrihal na sivo, ker jo te bila edina barva, ki so jo v Yugi dobili :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Zivnorc pravi:

...a ni to tako, da do ne vem katerega leta, vozila nimajo homo-lomo kartončka? Jaz imam prometno.... bil je do nedavnega  registriran.

Poznam. .... samo to ne bo pol več pristno...  :D   ... hočem, da vsaj od daleč zgleda čimbolj pristno....   :D , zato bi (če že bi) barval v original (po RAL) ....

Tudi jaz sem imel prometno..............

letnik motorja 1996

 

Sicer pa morda imaš prav; 

  • potrdilo o skladnosti (SA, SB ali SC) oz. izjavo o ustreznosti (A, B, C) ali potrdilo pooblaščenega zastopnika o podatkih na izdani izjavi o ustreznosti, če je bila izjava izgubljena (razen za vozila, prvič registrirana v Republiki Sloveniji pred 27.3.1993 in vozila, za katera homologacijski dokument ni bil izdan)

 

Potrebno bo pa: ..  za takšno vozilo opraviti postopek posamične odobritve predelanega vozila. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spartanbp pravi:

Tomos je pač štrihal na sivo

Res je, temeljna barva je bila siva in tudi rezervni del si dobil temeljno sivo barvan. Še danes je tako.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa malo skrbi tole:   :hmm:

image.thumb.png.95cb4cc334e730c66920f74b66aad4c3.png

... včasih se vidi kake površinske razpoke pri ulitkih... ampak, mi tule ne zgleda tako....

image.thumb.png.8952095fa4ae81760ab9b27d52c8fac3.png

... bom videl od znotraj, če je kaj nakazano o kaki deformaciji....

... če ne, bo treba kako palčko aluminija, pa flašo z Argon mešanico odpret...  :D

Najraje bi poskusil zalotati, pa bi raje prej poskusil na kakem starem bloku, ker če je kej preveč legirnih elementov not (beri - ni preveč čist Aluminij), ne bo šlo...    :D

Ali je že kdo varil bloke Tomosa?... ali se močno zmehča osnovni material?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal variti že večkrat sam tisti ki vari (Jerman) zmeraj kolne ker je zelo porozen aluminij se pa da pa drži tudi 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo varili in ne enkrat, ni nekih komplikacij za tistega, ki je že kdaj Al varil. V času, ko se je Tomos cross cup vozil, je bilo to na dnevnem programu, vprašaj Lipnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Zivnorc pravi:

me pa malo skrbi tole:   :hmm:

image.thumb.png.95cb4cc334e730c66920f74b66aad4c3.png

... včasih se vidi kake površinske razpoke pri ulitkih... ampak, mi tule ne zgleda tako....

image.thumb.png.8952095fa4ae81760ab9b27d52c8fac3.png

... bom videl od znotraj, če je kaj nakazano o kaki deformaciji....

... če ne, bo treba kako palčko aluminija, pa flašo z Argon mešanico odpret...  :D

Najraje bi poskusil zalotati, pa bi raje prej poskusil na kakem starem bloku, ker če je kej preveč legirnih elementov not (beri - ni preveč čist Aluminij), ne bo šlo...    :D

Ali je že kdo varil bloke Tomosa?... ali se močno zmehča osnovni material?

 

Zdaj je pa devica izgubila junfer.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, raza pravi:

Smo varili in ne enkrat, ni nekih komplikacij za tistega, ki je že kdaj Al varil. V času, ko se je Tomos cross cup vozil, je bilo to na dnevnem programu, vprašaj Lipnika.

... sem lih včeraj govoril z njim... samo še nisem vedel, da je počeno...  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Zivnorc pravi:

sej najbrž ni problema to prehomologirati v prometni?

Ko sem jaz obnavljal svoj K100 iz leta 1986 sem ga iz dolgočasne srebrne transformiral v pozersko črno. Motorji teh letnikov niso imeli homologacije. Spremembo barve mi je pisal kar preglednik na tehničnem pregledu in kolikor se spomnim, ni stalo nič. Od tega je res že kar nekaj let a mislim, da je še vedno tako.

Sicer pa imaš tehnične pred firmo pa na poti domov vprašaj... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Joker pravi:

Ko sem jaz obnavljal svoj K100 iz leta 1986 sem ga iz dolgočasne srebrne transformiral v pozersko črno. Motorji teh letnikov niso imeli homologacije. Spremembo barve mi je pisal kar preglednik na tehničnem pregledu in kolikor se spomnim, ni stalo nič. Od tega je res že kar nekaj let a mislim, da je še vedno tako.

Sicer pa imaš tehnične pred firmo pa na poti domov vprašaj... :)

.. imam namen iti vprašat.... pa se sploh nisem spomnu za tega pred firmo... grem raje tu pri nas vprašat... k so fejst lušne punce...   :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zdej ne vem, ali sem že spraševal tule, ali ne....

Ne da bi kompliciral (spet) ... ampak, za "lažje" delo..... ne ravno lažje, ampak bolj natančno....

Ali je že kdo nastavljal predvžig s stroboskopom? ... ajd... za platinski vžig lahko kar natančno nastaviš predvžig... malo iznajdljivosti in prakse, pa je, ampak, to je samo"od oka" ... kdaj pa v resnici preskoči iskra, je pa drugo vprašanje.

... sploh pa si ne predstavljam nastaviti predvžig brezplatinskega vžiga, kot ga je nabavil @Snečer.... ali je kaka "oporna točka", da lahko vsaj približno nastaviš, ali je treba samo preskušati, kdaj gre moped najbolje?

... ker s stroboskopom vidiš zelo natančno v kateri poziciji ti dejansko preskoči iskra.....

... vprašanje pa je , kateri majster še ima tak stroboskop...   :hmm:  ... sosed ga že ene 25 let  nima več..    :lol1:, sem ga vprašal prejle, če ga ima za posodit.... pa me vpraša, kaj bom z njim.......   on pa v smeh, ko sem mu razložil, zakaj bi ga rabil...... pol pa pravi, da ima tudi doma v gajbicah ene dva APN6, pa ne more tut enega skup zložit...   :slap:  :lol1:... vsi smo čist znorel s temi Tomosi.....   :lol1:

... sem pa dobil en star polomljen blok od APN, da naredimo "gradbiščni preskus varjenja"   :P in da se malo potrenira na njem in nastavi parametre varilnega aparata. ... pa narezal bom iz bloka paličice za dodajni material, pa da primerjam z "navadno" alu varilno žico..

... poskusil bom tudi lotati... me prav zanima rezultat...   :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že pozabil vse finese, le koliko se na hitro spomnim... Pri elektriki brez elektronike nastaviš na ovalu platine, da se odpro približno 1 - 2 mm, točno ne vem. Začetek odpiranja pa reguliraš z osnovno ploščo, katera je pritrjena s tremi vijaki. Malo preden pride bat do najvišje točke v cilindru, zasučeš ploščo tako, da začne odpirat platine. Pri elektriki z elektroniko nimaš kaj nastavljat, samo pritrdiš ploščo na označeno mesto... sicer pa vidiš, če motor brezhibni laufa. Kakšne velike znanosti tu ni, sam nisem nikoli imel s tem problemov 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vse to mi je popolnoma jasno, preštelal mnoooogo mopedov, nastavil... itd... samo, kdaj pa realno "da iskro" pa nikoli nismo vedeli. Saj je delalo... ampak še zdaleč pa ni bilo idealno....  :D  

... tudi če si dal gor originalni brezplatinski vžig, je bilo to bolt-on , preračunano in nastavljeno v fabriki..... če pa daš kaj drugega gor, pa ko ima "šlic" za zasukat 5mm levo -desno, ali več.... kaj pa pol?   :D 

pri "elektriki z elektroniko" mora tudi biti Hallov senzor na točno določenem mestu.... sama elektronika pa potem preračunava in nastavlja predvžig glede na obrate....in še kake druge parametre....

... če sem spet pri modelarskih motorjih, ZENOAH, kjer je "navaden štrom od motorke", si za štart motorja priklopil "elektroniko", ki je "povozila" magnet, ki je imel prednastavljen predvžig... ta elektronika pa je imela precej manj predvžiga, da si ga lahko zakurblal, oz. da te ni usekalo po prstih....

 

...  spraševal sem točno to, kar je dal Snečer gor link. ... in se mi zdi, da sem dobil odgovor...   :D

 

.p.s.

.... mogoče se komu zdi, da kompliciram.... ampak, se mi zdi, da je to čisto konstruktivna debata.... mogoče pa pogruntamo kaj novega o starih Tomosih...  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!