Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Ali mogoče komu ob menjavi izpuha z neoriginalnim in z vstavljenim db-killerjem (Leo Vince, Arrow, Akrapovič... ) ob nenadnem zaprtju plina pri visokih obratih

izpuh rahlo "kiha"?

Motoristek aka Alkatraz:

sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km?

Men kar fajn kiha seka to pa zaradi, odstranjenega katalizatorja in orig.lonca saj samo to mu da teh ca 11 Ps.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali mogoče komu ob menjavi izpuha z neoriginalnim in z vstavljenim db-killerjem (Leo Vince, Arrow, Akrapovič... ) ob nenadnem zaprtju plina pri visokih obratih

izpuh rahlo "kiha"?

Motoristek aka Alkatraz:

sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km?

so bile kakšne lepe hostese na njem :naughty: men zakašlja samo, ko je hladen pol pa ne več. Mislim, da imam :hmm: moram pogledat, da se ne zlažem za cca 10.000 :kva2: javim, ko pogledam na števec. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve, kje se da dobiti CAN BUS konektor (tak kot je na sliki) za BMW?

Na A-Cosmosu pravijo, da naj podjetje Cartool ne bi bilo več dobavitelj za BMW in ga tako ne morejo dobaviti!?

post-76-019612200 1283928770_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mogoče kdo ve, kje se da dobiti CAN BUS konektor (tak kot je na sliki) za BMW?

Na A-Cosmosu pravijo, da naj podjetje Cartool ne bi bilo več dobavitelj za BMW in ga tako ne morejo dobaviti!?

Nekaj časa nazaj sem tudi jaz nekaj podobnega iskal za kolega, mogoče ti bo to kaj pomagalo klik

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Motoristek aka Alkatraz:

sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km?

70.000 :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil.

Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna

post-13958-087208300 1287217464_thumb.jpg

Jest mam enga doma, ti ga dam za en 6pack

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil.

Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna

post-13958-087208300 1287217464_thumb.jpg

Jaz sem si to sam naredil: vzameš vtikač,vtičnico in 10 cm žice ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot avtoelektrikar jih imam (vtikače in vtičnice), kar v predalu.Sicer pa mi jih vsak drugi četrtek pripelje zastopnik z elektro materijalom!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto sva z prijateljem (on z f800gs sam z 950 advenčer) na pohorju 2x prehitela gs-a z ms tablico kdo od tukaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na zadnjih dveh furah se mi je zgodilo, da mi je pri šaltanju motor čudno odreagiral;

prvič mi je v rondoju enostavno vgasnil, drugič mi je pri šaltanju iz tretje v četrto (malo grobo sem šaltal) najprej zmanjkalo moči, potem pa spet noro potegnilo, včeraj pa spet iz 5 v 6 (spet malo bolj grobo) ista zgodba.

Včeraj mi je celo uspelo v tistem trenutku pogledati na armaturko, kjer sem opazil, da je najprej za trenutek zmanjkal prikaz v kateri brznin je bil (torej prazno polje), nakar je namesto 6 pokazal 5. Do doma sem potem pazil, da sem lepo menjal...brez težav naprej

Prej s tem nikoli nisem imel težav, tudi če sem pretikal bolj odločno

Seveda ga bom peljal na servis, saj mi je to kar malo adrenalina nabutalo, vendar bi vseeno vprašal, če ima kdo kakšno mnenje oz. podobno izkušnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zadnjih dveh furah se mi je zgodilo, da mi je pri šaltanju motor čudno odreagiral;

prvič mi je v rondoju enostavno vgasnil, drugič mi je pri šaltanju iz tretje v četrto (malo grobo sem šaltal) najprej zmanjkalo moči, potem pa spet noro potegnilo, včeraj pa spet iz 5 v 6 (spet malo bolj grobo) ista zgodba.

Včeraj mi je celo uspelo v tistem trenutku pogledati na armaturko, kjer sem opazil, da je najprej za trenutek zmanjkal prikaz v kateri brznin je bil (torej prazno polje), nakar je namesto 6 pokazal 5. Do doma sem potem pazil, da sem lepo menjal...brez težav naprej

Prej s tem nikoli nisem imel težav, tudi če sem pretikal bolj odločno

Seveda ga bom peljal na servis, saj mi je to kar malo adrenalina nabutalo, vendar bi vseeno vprašal, če ima kdo kakšno mnenje oz. podobno izkušnjo...

Če mene vprašaš, je to (za BMW) normalno. Meni se dogaja enako (letnik 2008). To se zgodi, ko menjaš navzgor in menjalnik ostane med dvemi prestavami. Na displayu izgine številka s prestavo, motor se zavrti v prazno in za tem skoči v nižjo prestavo in potegne. Menjalniki od BMWja so pač kar so in mislim, da nimaš kaj dosti narediti tukaj. S tem da na nekaterih BMWjih je to bolj opazno, na nekaterih manj, vsaj po mojih izkušnjah.

Čeprav tvoji simptomi niso ravno enaki temu, kar sem napisal (predvsem ugašanje je zaskrbljujoče).

Popravljeno . Popravil hirabbit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedogaja se to samo pri BMW-ejih to se lahko zgodi pri vsakem motorju, da ostane med prestavo in potem pri izenačenih obratih skoči sam ponavadi v nižjo prestavo.To pišem ker sem enako doživljal na :Yamahi V-max,Yamahi Viragotu 750, Kawasakiju ER-5 kot tudi na ER-6 in tudi na BMW-eju.Sem pa imel tudi malo problemov z ugašanjem med šaltanjem in ko so mi nsaložili nov softwer je bilo težav konec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedogaja se to samo pri BMW-ejih to se lahko zgodi pri vsakem motorju

Problem je samo ta, da se mi to do sedaj nikoli ni dogajalo. Ne na RT-ju ne na GS-u.

Zato sem zdaj malo zmeden; ali moj EMŠO kaže zobe :nono: ali pa je res kaj na mopedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje (pismo, letos sem napravil samo nekaj km pa imam več težav, kot vsa leta skupaj);

Stranski kovčki (original) na mopedu so se mi zaštekali.

Zelo težko gredo iz ozke v široko pozicijo (kar malo poka in škrta ob premikanju ročice).

Ali kdo ve kaj in z čim je treba namazat, da se bo kovček spet lepo širil in ožil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje (pismo, letos sem napravil samo nekaj km pa imam več težav, kot vsa leta skupaj);

Stranski kovčki (original) na mopedu so se mi zaštekali.

Zelo težko gredo iz ozke v široko pozicijo (kar malo poka in škrta ob premikanju ročice).

Ali kdo ve kaj in z čim je treba namazat, da se bo kovček spet lepo širil in ožil...

Malo pošpricaj z silikon sprejem ! Dobiš ga v trgovinah z avtodeli.

V zvezi z tvojim menjalnikom bi bilo zelo dobro vedet kakšno olje imaš v menjalniku namreč,če se bolj težko šalta bi jaz probal z redkejšim oljem ali celo z ATF oljem,ki je mineralno in zelo priporočljivo za vse menjalnike,kajti če zdrži v avtomatskih menjalnikih bo tudi v navadnem menjalniku.Sam sem že pred leti vozil Alfe ko sem še dirkal z ATF oljem v menjalniku dosti manjša upornost in vizkoznost je pri vseh temperaturah enaka! In ne se bat probat, to olje ni agresivno na gumo(zaradi semmeringov)in ga vedno lahko spustiš ven in daš notri spet predpisano olje !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Malo pošpricaj z silikon sprejem ! Dobiš ga v trgovinah z avtodeli.

V zvezi z tvojim menjalnikom bi bilo zelo dobro vedet kakšno olje imaš v menjalniku namreč,če se bolj težko šalta bi jaz probal z redkejšim oljem ali celo z ATF oljem,ki je mineralno in zelo priporočljivo za vse menjalnike,kajti če zdrži v avtomatskih menjalnikih bo tudi v navadnem menjalniku.Sam sem že pred leti vozil Alfe ko sem še dirkal z ATF oljem v menjalniku dosti manjša upornost in vizkoznost je pri vseh temperaturah enaka! In ne se bat probat, to olje ni agresivno na gumo(zaradi semmeringov)in ga vedno lahko spustiš ven in daš notri spet predpisano olje !

Daj olje SAE 75W-140. verjemi, da se splača.

Drugače sem pa mnenja, da se tole z menjalnikom dogaja nam, ki smo vse življenje vozili japonce in zdej prešaltali na bavarca. imamo probleme z menjalniki....če pa si navajen skakat po šaltheblu že od mladosti 8kar pri BMW-ju moraš) potem teh problemov nimaš....

ko sem bil na poti po Angliji proti škotski sem vozil neki časa zelo previdno kr tko iz filinga da se pa ja nebi kej zalo milo, pokvarlo saj sem le daleč od doma in se mi je začeo to dogajat...bil sem prenežen. BMW pa zahteva odločno nogo in to je to!!!

nč bat kr po šaltheblu skočt.....

:-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto sva z prijateljem (on z f800gs sam z 950 advenčer) na pohorju 2x prehitela gs-a z ms tablico kdo od tukaj?

...malo pozno, ampak to bil jaz :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...malo pozno, ampak to bil jaz :)

Škoda da se nisi prej javil bi lahko še kako skupaj peljali,

no še vedno se lahko ko ne bo snega.

Kakšne gume imaš obute?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume so še original Anakee in je zadnja že totalno pri koncu, morem zamenjati takoj spomladi...

Hmmm ... vidva sta se mi zdi malo prehitra za mene ... :blush: sem še v fazi privajanja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prosim za komentar, morebitnih uporabnikov, kako se obnesejo povišane šipe glede na original GS (ne GSA)

Spodaj sta samo dve, mra in givi za primer...

r1200gs_v1-1.jpg

AIRFLOW-AF330.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 1150 imam MRA in lahko potrdim, da je razlika. Čudeža pa ni!

Prosim za komentar, morebitnih uporabnikov, kako se obnesejo povišane šipe glede na original GS (ne GSA)

Spodaj sta samo dve, mra in givi za primer...

r1200gs_v1-1.jpg

AIRFLOW-AF330.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!