Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Evo res je bil zanič akumolator, sem ga dal notri iz drugega motorja in dela normalno. Akumolator je bil še prvi, star 3 leta. Čudi me edino da motor ni vžgal na kleme od avtomobila.

Kje se splača kupiti akumolator, najraje bi vzel kar gel tako kot je bil sedaj?

Akumulatorstvo Gajzar pri TC Motoshop-u v LJ jih ima. Kupil prijatelj pred 3 dnevi - poslano po pošti 90 € gel aku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo res je bil zanič akumolator, sem ga dal notri iz drugega motorja in dela normalno. Akumolator je bil še prvi, star 3 leta. Čudi me edino da motor ni vžgal na kleme od avtomobila.

Kje se splača kupiti akumolator, najraje bi vzel kar gel tako kot je bil sedaj?

Varta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj v šiški v LJublani

http://maps.google.com/maps?q=46.072278,14.488183&num=1&t=h&sll=46.073448,14.49156&sspn=0.006295,0.006295&ie=UTF8&ll=46.072066,14.488413&spn=0.002006,0.004479&z=18

je en zelo specializiran prodajalec baterij in akumulatorjev. Dobiš vse kar rabiš in še ful prijazen model je not, ki veliko ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v soboto sem sel na furo. po par km in nekaj stiskih sprednje zavore je le-ta popolnoma blokirala tako, da se motorja ni dalo več premakniti. "odzračil ventila" (nimam pojma kako se to strokovno reče) na obeh sprednjih čeljustih. zavora sprostila, nadaljeval z vožnjo in med vožnjo, pri menjavi iz 2 v 3 prestavo se zadeva ponovi (brez zaviranja). skoraj pogrnil. ponovil vajo z odzračenjem in uspel priti domov (ves prestrašen). motor je letnik 2007. ima ABS (ne vem katere generacije) in ima montirane ščitnike za roke na krmilu. je pa res, da je bil motor pred nekaj dnevi položen, sicer nič posebnega pač pri obračanju pri nizki hitrosti, in to na desno stran :wallbash: kaj narediti?

lp 5er

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na abs se ne spoznam.

Da bi pa tako bremze zagrabile, lahko pride pa samo če ploščice pritiskajo ob disk, ko se tekočina segreje se stisnejo.

Probej za začetek zamenjat tekočino, pa kolo obračaj, da vidiš če kje pritiska. S tem pa da so to bremze, ki te lahko kar oreng prestrašijo, mogoče ne bi bilo slabo če ti pogleda kakšen strokovnjak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v soboto sem sel na furo. po par km in nekaj stiskih sprednje zavore je le-ta popolnoma blokirala tako, da se motorja ni dalo več premakniti. "odzračil ventila" (nimam pojma kako se to strokovno reče) na obeh sprednjih čeljustih. zavora sprostila, nadaljeval z vožnjo in med vožnjo, pri menjavi iz 2 v 3 prestavo se zadeva ponovi (brez zaviranja). skoraj pogrnil. ponovil vajo z odzračenjem in uspel priti domov (ves prestrašen). motor je letnik 2007. ima ABS (ne vem katere generacije) in ima montirane ščitnike za roke na krmilu. je pa res, da je bil motor pred nekaj dnevi položen, sicer nič posebnega pač pri obračanju pri nizki hitrosti, in to na desno stran :wallbash: kaj narediti?

lp 5er

ne vem, če je pri ABS-u enako ampak... ali ročka za zavoro ima predpisano zračnost? (ne sme namreč direktno nasedat na vzvod od batka, ker v tem primeru samo nabija zavorno tekočino, odmika jo pa ne...) (ne znam drgač napisat)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

če ti je prednja zablokirala tako da si skoraj padel, imaš pa ABS, potem ta očitno ne dela pravilno!!! IMHO najbolje da ga odpelješ na servis, da strokovno pregledajo delovanje celotnega zavornega sistema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj

pred dnevi mi je sosed pojamral da ga je na BMW neki jebal ABS.

pelu na servis, kaj je bilo ne vem, vem pa, da je sedaj dobil pošto, da od letnikov 2007 nazak kličejo zaradi ene napake. Mogoče ti bo ta informacija kej pomagala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da se z zavorami ne hecat.Ćimprej na servis je edina opcija.Jaz imam tudi ABS, pa si me zdaj kar mal prestrašu,čeprav sem tudi jaz slišal da so z ABS pri BMW že bili problemi.Mel sem kolega , ki je pred leti z BMW na ridah trešču v ograjo, po cestišču pa se je videla kar dolga sled gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW, gre za 1200 GS, letnik 2007.

lp

5er

A je to (še) model s 'servo' zavorami?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NE......

Potem pa res ne vem, kako bi lahko moped sam od sebe zaviral... :hmm:

Ampak ni edini BMW s to težavo. :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem omenil, je bil motor pred nekaj dnevi položen. nič posebnega. pri parkiranju me je prevagal in padel na desno stran. skoraj brez praske. sem pa kasneje ugotovil, da je bila premaknjena desna zaščita rok tako, da se je zavorna ročka dotikala zaščite rok. lahko je bil to razlog za težave. zaščito rok sem premaknil na svoje mesto in naredil par poskusnih km z vmesnim močnim zaviranjem. ni bilo nobenih težav. kljub temu grem k mojemu serviserju, da zadevo prečekira.

lp 5er

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem omenil, je bil motor pred nekaj dnevi položen. nič posebnega. pri parkiranju me je prevagal in padel na desno stran. skoraj brez praske. sem pa kasneje ugotovil, da je bila premaknjena desna zaščita rok tako, da se je zavorna ročka dotikala zaščite rok. lahko je bil to razlog za težave. zaščito rok sem premaknil na svoje mesto in naredil par poskusnih km z vmesnim močnim zaviranjem. ni bilo nobenih težav. kljub temu grem k mojemu serviserju, da zadevo prečekira.

lp 5er

Podobno se na GS-ih dogaja tudi s ščitnikom na levi ročki. Ročica sklopke se dotika ščitnika in drsi sklopka. Če si imel probleme z zavorami preden si zaščito rok poravnal v pravilen položaj je to sigurno vzrok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem omenil, je bil motor pred nekaj dnevi položen. nič posebnega. pri parkiranju me je prevagal in padel na desno stran. skoraj brez praske. sem pa kasneje ugotovil, da je bila premaknjena desna zaščita rok tako, da se je zavorna ročka dotikala zaščite rok. lahko je bil to razlog za težave. zaščito rok sem premaknil na svoje mesto in naredil par poskusnih km z vmesnim močnim zaviranjem. ni bilo nobenih težav. kljub temu grem k mojemu serviserju, da zadevo prečekira.

lp 5er

Drugače ti naj nalepijo to zadevo in boš videl kako mora stati zaščita rok. Lp

post-22639-127533462736_thumb.jpg

post-22639-127533471391_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače ti naj nalepijo to zadevo in boš videl kako mora stati zaščita rok. Lp

Tole so meni nalimali mesec dni nazaj, ko sem mel moped na 20k km na servisu, pa sem si mislu WTF! No, mogoče pa ni brezveze :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

kot sem omenil, je bil motor pred nekaj dnevi položen. nič posebnega. pri parkiranju me je prevagal in padel na desno stran. skoraj brez praske. sem pa kasneje ugotovil, da je bila premaknjena desna zaščita rok tako, da se je zavorna ročka dotikala zaščite rok. lahko je bil to razlog za težave. zaščito rok sem premaknil na svoje mesto in naredil par poskusnih km z vmesnim močnim zaviranjem. ni bilo nobenih težav. kljub temu grem k mojemu serviserju, da zadevo prečekira.

lp 5er

Sigurno je tvoja težava posledica stisnjene zavorne ročice zaradi ščitnika rok. Zgodilo se je to tudi že meni! Enako se ti lahko pripeti tudi na drugi strani (sklopka) in če ne opaziš pravočasno, adijo sklopka. Problem so rešili od letnika 2008 naprej, ko so zamenjali ščitnike rok in je sedaj precej težje, da se ti zgodi kaj takega. Od 04-07 pa si se lahko že samo naslonil na ščitnik rok, ta se je nekoliko premaknil in je že rahklo stisnil ročico (levo ali desno)!

Ne rabiš zaradi tega na servis!

lp

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno je tvoja težava posledica stisnjene zavorne ročice zaradi ščitnika rok. Zgodilo se je to tudi že meni! Enako se ti lahko pripeti tudi na drugi strani (sklopka) in če ne opaziš pravočasno, adijo sklopka. Problem so rešili od letnika 2008 naprej, ko so zamenjali ščitnike rok in je sedaj precej težje, da se ti zgodi kaj takega. Od 04-07 pa si se lahko že samo naslonil na ščitnik rok, ta se je nekoliko premaknil in je že rahklo stisnil ročico (levo ali desno)!

Ne rabiš zaradi tega na servis!

lp

Zgleda najboljša rešitev da motor pade levo in desno da se odlomijo ročke, s kratkimi ne bi smel imeti teh težav :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse podobne meni, ki vas moti "rjav auspuh"; sem bil v Louisu in kupil EDELSTAHLREINIGER OPTI- GLANZ . Zadeva odlično deluje, točno tako, kot jo opisujejo. Torej pošpricati in po par minutah sprati z vodo. Potem malo krpice (tista od žene za čiščenje posode) in cev je spet dokaj normalna.

Ali ima kdo podobne izkušnje ?

Še link, da bo ja jasno kaj imam doma http://www.louis.de/_1025e588dff47311462f240304f329b334/index.php?topic=artnr&artnr=10004155

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse podobne meni, ki vas moti "rjav auspuh"; sem bil v Louisu in kupil EDELSTAHLREINIGER OPTI- GLANZ . Zadeva odlično deluje, točno tako, kot jo opisujejo. Torej pošpricati in po par minutah sprati z vodo. Potem malo krpice (tista od žene za čiščenje posode) in cev je spet dokaj normalna.

Ali ima kdo podobne izkušnje ?

Še link, da bo ja jasno kaj imam doma http://www.louis.de/...&artnr=10004155

To bi si jaz moral nabavit worship.gif gre kdo v Lojza trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!