Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Pred začetkom sezone sem se poigral z nastavitvami zadnjega amortizerja.

Zdaj pa ne najdem več ustrezne nastavitve trdote.

Nazdanje sem nastavil na najtrše in odvil za 4 klike.

V zadnjem vikendu sem s to nastavitvijo prevozil 1200 km, pa sem mislil, da mi bo rit odpadla :wacko: . Nastvil sem še en vijak za S/H.

Zdaj sem pa v temi...

Ali ima mogoče kdo kak diagram nastavitev ali kaj podobnega (tudi kakšne izkušnje bom vesel)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za večjo mehkobo zadnjega amortizerja prestavi vijak S/H v smeri S(soft), z onim drugim pa dejansko nastavljaš preload zadnjega amortizerja. Se pravi, če se voziš sam ga daš na manj, oz. s sopotnikom in prtljago, ga daš na več. S tem dosežeš, da se različno obtežen motor isto posede.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za večjo mehkobo zadnjega amortizerja prestavi vijak S/H v smeri S(soft), z onim drugim pa dejansko nastavljaš preload zadnjega amortizerja. Se pravi, če se voziš sam ga daš na manj, oz. s sopotnikom in prtljago, ga daš na več. S tem dosežeš, da se različno obtežen motor isto posede.

Ok, že, že, ampak kako, da bo prav :surrender: .

Nekje sem enkrat videl tabele, kako nastaviti kombinacijo obeh... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo)

ne, pride 1400-kubičen 1-valjnik ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, že, že, ampak kako, da bo prav :surrender: .

Nekje sem enkrat videl tabele, kako nastaviti kombinacijo obeh... :doze:

Manual R1200GS

Na strani 68 imaš v okvirču napisan postopek, za basic nastavitev "preloada" (ful v levo, nato deset klikov v desno) , in na naslednji strani za basic nastavitev "damping" (ful obrni na H, v levo, nato en obrat in pol v desno proti S) . Basic nastavitev piše da je za osebo 85kg s polnim rezervarjem bencina. Vsaj kot izhodišče ti lahko pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manual R1200GS

Na strani 68 imaš v okvirču napisan postopek, za basic nastavitev "preloada" (ful v levo, nato deset klikov v desno) , in na naslednji strani za basic nastavitev "damping" (ful obrni na H, v levo, nato en obrat in pol v desno proti S) . Basic nastavitev piše da je za osebo 85kg s polnim rezervarjem bencina. Vsaj kot izhodišče ti lahko pomaga.

hvala :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

navodila prečitana. nikjer besede o tej "frdamani" utripajoči lučki.

Praviloma moraš izvesti sledeči postopek - daj kontakt s ključem , polnilec mora biti že vklopljen v 12V vtičnico , nato pa šele polnilec vklopiš v 220V in izklopiš kontakt s ključem na motorju . Postopek polnjenja se tako začne . Preveri pa če je tvoj polnilec sigurno primeren za polnjenje BMw jev ( CAN--BUS ) !!

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DRAGI GS fahreri

zadeva je sledeca.

po netu iscem malo rabljene zadeve

gledam letnike 2007 cirka 40.000- 50.000 prevozenih km... pa bi rad kaksne zanimive informacije zvedel, ker za novega 15.000 dat je pac ta trenutek no go...

zanimajo me pozitivne in negativne izkusnje oz okvare :yes:

rednis servisi na intervalih.. kateri servisi sledijo pri cirka 50.000....

posebne pasti pri nakupu

oz kdo kaj taksnega prodaja?

hvala

kp hilton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DRAGI GS fahreri

zadeva je sledeca.

po netu iscem malo rabljene zadeve

gledam letnike 2007 cirka 40.000- 50.000 prevozenih km... pa bi rad kaksne zanimive informacije zvedel, ker za novega 15.000 dat je pac ta trenutek no go...

zanimajo me pozitivne in negativne izkusnje oz okvare :yes:

rednis servisi na intervalih.. kateri servisi sledijo pri cirka 50.000....

posebne pasti pri nakupu

oz kdo kaj taksnega prodaja?

hvala

kp hilton

Jah gledat moraš na več stvari. Kako je bil moped vožen. Pri 50k so prva stvar, ki jo moraš menjati fedri. Če seveda nima gor ksne Ohlinse ali Wilberse. Seveda ne boš menjal z originalnimi. Se pravi te takoj pride dodatno 1,4k Eur za ene izmed naštetih.

Pod redni servis pride potem že jermen, pa ploščice če ima še orig.

Glede pasti je pa edino ta, da ti lahko malo več olja pije če ni bil lepo ulaufan. Pri Gs-u so menjave semeringov na diferencialu in drugje obična stvar pri taki kilometrini.

Hm kaj bi še bilo. To so nekak stvari k sm jih jest rihtu. Moj GSA 2007 ni mel zaenkrat nikakršnih večjih težav ima pa 60k. Aja edino pumpa za bencin se je enkrat zapikala pa so mi jo porihtal na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI! Vsak lončar svoje piskre hvali.....

Veliko uporabnega o omenjenem modelu boš našel na ADVrider/GSpot/oilhead boxers. Tam uporabniki zapisujejo tudi tiste bolj "boleče" izkušnje svojih "svetih krav". Tudi JIM-VB je pravi pri njem izveš veliko uporabnega o boxerjih.

Moja izkušnja sicer R1150GS rabljen 30kkm, ko sem ga kupil, trenutno na 73k razen pumpe za bencin (stara zapikala vendar sem se iz Romunije vseeno vrnil :whistle:) vse BP. Redni servisi na Avtoval (razumne cene) pa samo vozi, vozi, vozi......

Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne gre z gumbom, probaj, ko vžgeš motor, nekajkrat pritisniti sprednjo bremzo. Sicer pri tem malo pazi, ker ne vem, če pri tem ne izklopi tudi servo :whistle: .

Drugače pa, če ne bre preko gumba je čas, da obiščeš kakšnega servisreja.

Saj veš gume in bremze so smrtno nevarne, če ne delajo tako, kot bi morale.. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tipkovnici levo pritisni tisti gumbek, na katerem puscica kaze navzdol. sicer ni za abs, je pa DA SE NE BOS VEC DRL po forumu (netiquette). hvala.

gs ima, ce se ne motim, nekje stikalo (vsaj pri testnem je bilo tako) na armaturki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAJ MI PROSIM KDO POVE KAKO IZKLOPIM ABS. NA 1200 GS LET. 05. MI NIKAKOR NE USPE ! : :?

Preden daš kontakt drži tipko ABS, daš kontakt, vžgeš motor in šele nato spestiš tipko ABS. Na armaturki ti sveti stalno ABS. Za vklop samo ugasneš motor in ga spet užgeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden daš kontakt drži tipko ABS, daš kontakt, vžgeš motor in šele nato spestiš tipko ABS. Na armaturki ti sveti stalno ABS. Za vklop samo ugasneš motor in ga spet užgeš.

Madonca stvar deluje! :worship: jaz sem pa diplomirou okrog tistga gumba , ker v mojih navodilih piše čist drgač . Upam da se kej vidva da dam za pijčo. lp Dare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca stvar deluje! :worship: jaz sem pa diplomirou okrog tistga gumba , ker v mojih navodilih piše čist drgač . Upam da se kej vidva da dam za pijčo. lp Dare.

Bi samo rekel, da je res žalostno da lastnik BMw-ja ne zna izklopiti ABS-a!

Bivši BMW-jaš !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi samo rekel, da je res žalostno da lastnik BMw-ja ne zna izklopiti ABS-a!

Bivši BMW-jaš !

Zelooo žalostno! jebiga, bo pa zdaj bolj veselo. : :D

Popravljeno . Popravil basbas
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm,.... namesto GS bo zdaj (kot kaže) LC - torej BMW R 1250 LC;

1225 cm3 vodno hlajeni boxer.

(to se bo dogajalo tam okoli leta 2013 - bo treba it počasi prašička redit)

pa še slikca:

MRD_09_2011_12.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!