Bremzer Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 Ali mogoče komu ob menjavi izpuha z neoriginalnim in z vstavljenim db-killerjem (Leo Vince, Arrow, Akrapovič... ) ob nenadnem zaprtju plina pri visokih obratih izpuh rahlo "kiha"? Motoristek aka Alkatraz: sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km? Men kar fajn kiha seka to pa zaradi, odstranjenega katalizatorja in orig.lonca saj samo to mu da teh ca 11 Ps. fp4492, dore, malakai in 3 others 2 4
alkatraz Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 Ali mogoče komu ob menjavi izpuha z neoriginalnim in z vstavljenim db-killerjem (Leo Vince, Arrow, Akrapovič... ) ob nenadnem zaprtju plina pri visokih obratih izpuh rahlo "kiha"? Motoristek aka Alkatraz: sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km? so bile kakšne lepe hostese na njem :naughty: men zakašlja samo, ko je hladen pol pa ne več. Mislim, da imam moram pogledat, da se ne zlažem za cca 10.000 javim, ko pogledam na števec. Lp
kasti Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 Mogoče kdo ve, kje se da dobiti CAN BUS konektor (tak kot je na sliki) za BMW? Na A-Cosmosu pravijo, da naj podjetje Cartool ne bi bilo več dobavitelj za BMW in ga tako ne morejo dobaviti!?
TBoxer Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 Mogoče kdo ve, kje se da dobiti CAN BUS konektor (tak kot je na sliki) za BMW? Na A-Cosmosu pravijo, da naj podjetje Cartool ne bi bilo več dobavitelj za BMW in ga tako ne morejo dobaviti!? Nekaj časa nazaj sem tudi jaz nekaj podobnega iskal za kolega, mogoče ti bo to kaj pomagalo klik lp
alkatraz Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Motoristek aka Alkatraz: sem opazil tvoje delovno "kljuse" na sejmu Avtomotorshov... koliko pa imaš sedaj že prevoženih km? 70.000
70robert Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil. Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna
njofra Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil. Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna Conrad
Majesty Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil. Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna Jest mam enga doma, ti ga dam za en 6pack
Bremzer Objavljeno Oktober 16, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2010 A mogoče kdo ve, kje bi tale adapter nabavil. Ebay varijanto vem, mogoče še kakšna Jaz sem si to sam naredil: vzameš vtikač,vtičnico in 10 cm žice ! suhi in maco47 1 1
njofra Objavljeno Oktober 17, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2010 Jaz sem si to sam naredil: (kje) vzameš vtikač,vtičnico in 10 cm žice !
Andrej777 Objavljeno Oktober 17, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2010 Jaz sem to kupil v Avtovalu ko sem bil na servisu. So imeli na zalogi, cena se mi zdi da pa manj kot stane 6pack :D
Bremzer Objavljeno Oktober 17, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2010 Kot avtoelektrikar jih imam (vtikače in vtičnice), kar v predalu.Sicer pa mi jih vsak drugi četrtek pripelje zastopnik z elektro materijalom! maco47 in filipe 2
Electric Objavljeno Oktober 18, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2010 V soboto sva z prijateljem (on z f800gs sam z 950 advenčer) na pohorju 2x prehitela gs-a z ms tablico kdo od tukaj?
MariborBMW Objavljeno November 7, 2010 Opozori Objavljeno November 7, 2010 Na zadnjih dveh furah se mi je zgodilo, da mi je pri šaltanju motor čudno odreagiral; prvič mi je v rondoju enostavno vgasnil, drugič mi je pri šaltanju iz tretje v četrto (malo grobo sem šaltal) najprej zmanjkalo moči, potem pa spet noro potegnilo, včeraj pa spet iz 5 v 6 (spet malo bolj grobo) ista zgodba. Včeraj mi je celo uspelo v tistem trenutku pogledati na armaturko, kjer sem opazil, da je najprej za trenutek zmanjkal prikaz v kateri brznin je bil (torej prazno polje), nakar je namesto 6 pokazal 5. Do doma sem potem pazil, da sem lepo menjal...brez težav naprej Prej s tem nikoli nisem imel težav, tudi če sem pretikal bolj odločno Seveda ga bom peljal na servis, saj mi je to kar malo adrenalina nabutalo, vendar bi vseeno vprašal, če ima kdo kakšno mnenje oz. podobno izkušnjo...
hirabbit Objavljeno November 7, 2010 Opozori Objavljeno November 7, 2010 (popravljeno) Na zadnjih dveh furah se mi je zgodilo, da mi je pri šaltanju motor čudno odreagiral; prvič mi je v rondoju enostavno vgasnil, drugič mi je pri šaltanju iz tretje v četrto (malo grobo sem šaltal) najprej zmanjkalo moči, potem pa spet noro potegnilo, včeraj pa spet iz 5 v 6 (spet malo bolj grobo) ista zgodba. Včeraj mi je celo uspelo v tistem trenutku pogledati na armaturko, kjer sem opazil, da je najprej za trenutek zmanjkal prikaz v kateri brznin je bil (torej prazno polje), nakar je namesto 6 pokazal 5. Do doma sem potem pazil, da sem lepo menjal...brez težav naprej Prej s tem nikoli nisem imel težav, tudi če sem pretikal bolj odločno Seveda ga bom peljal na servis, saj mi je to kar malo adrenalina nabutalo, vendar bi vseeno vprašal, če ima kdo kakšno mnenje oz. podobno izkušnjo... Če mene vprašaš, je to (za BMW) normalno. Meni se dogaja enako (letnik 2008). To se zgodi, ko menjaš navzgor in menjalnik ostane med dvemi prestavami. Na displayu izgine številka s prestavo, motor se zavrti v prazno in za tem skoči v nižjo prestavo in potegne. Menjalniki od BMWja so pač kar so in mislim, da nimaš kaj dosti narediti tukaj. S tem da na nekaterih BMWjih je to bolj opazno, na nekaterih manj, vsaj po mojih izkušnjah. Čeprav tvoji simptomi niso ravno enaki temu, kar sem napisal (predvsem ugašanje je zaskrbljujoče). Popravljeno November 7, 2010. Popravil hirabbit MariborBMW 1
Bremzer Objavljeno November 7, 2010 Opozori Objavljeno November 7, 2010 Nedogaja se to samo pri BMW-ejih to se lahko zgodi pri vsakem motorju, da ostane med prestavo in potem pri izenačenih obratih skoči sam ponavadi v nižjo prestavo.To pišem ker sem enako doživljal na :Yamahi V-max,Yamahi Viragotu 750, Kawasakiju ER-5 kot tudi na ER-6 in tudi na BMW-eju.Sem pa imel tudi malo problemov z ugašanjem med šaltanjem in ko so mi nsaložili nov softwer je bilo težav konec! Kor13, maco47 in Pips 2 1
MariborBMW Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Nedogaja se to samo pri BMW-ejih to se lahko zgodi pri vsakem motorju Problem je samo ta, da se mi to do sedaj nikoli ni dogajalo. Ne na RT-ju ne na GS-u. Zato sem zdaj malo zmeden; ali moj EMŠO kaže zobe ali pa je res kaj na mopedu...
MariborBMW Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Še eno vprašanje (pismo, letos sem napravil samo nekaj km pa imam več težav, kot vsa leta skupaj); Stranski kovčki (original) na mopedu so se mi zaštekali. Zelo težko gredo iz ozke v široko pozicijo (kar malo poka in škrta ob premikanju ročice). Ali kdo ve kaj in z čim je treba namazat, da se bo kovček spet lepo širil in ožil...
Bremzer Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 Še eno vprašanje (pismo, letos sem napravil samo nekaj km pa imam več težav, kot vsa leta skupaj); Stranski kovčki (original) na mopedu so se mi zaštekali. Zelo težko gredo iz ozke v široko pozicijo (kar malo poka in škrta ob premikanju ročice). Ali kdo ve kaj in z čim je treba namazat, da se bo kovček spet lepo širil in ožil... Malo pošpricaj z silikon sprejem ! Dobiš ga v trgovinah z avtodeli. V zvezi z tvojim menjalnikom bi bilo zelo dobro vedet kakšno olje imaš v menjalniku namreč,če se bolj težko šalta bi jaz probal z redkejšim oljem ali celo z ATF oljem,ki je mineralno in zelo priporočljivo za vse menjalnike,kajti če zdrži v avtomatskih menjalnikih bo tudi v navadnem menjalniku.Sam sem že pred leti vozil Alfe ko sem še dirkal z ATF oljem v menjalniku dosti manjša upornost in vizkoznost je pri vseh temperaturah enaka! In ne se bat probat, to olje ni agresivno na gumo(zaradi semmeringov)in ga vedno lahko spustiš ven in daš notri spet predpisano olje ! Pips, maco47 in Mavti 3
ZdravkoK Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Malo pošpricaj z silikon sprejem ! Dobiš ga v trgovinah z avtodeli. V zvezi z tvojim menjalnikom bi bilo zelo dobro vedet kakšno olje imaš v menjalniku namreč,če se bolj težko šalta bi jaz probal z redkejšim oljem ali celo z ATF oljem,ki je mineralno in zelo priporočljivo za vse menjalnike,kajti če zdrži v avtomatskih menjalnikih bo tudi v navadnem menjalniku.Sam sem že pred leti vozil Alfe ko sem še dirkal z ATF oljem v menjalniku dosti manjša upornost in vizkoznost je pri vseh temperaturah enaka! In ne se bat probat, to olje ni agresivno na gumo(zaradi semmeringov)in ga vedno lahko spustiš ven in daš notri spet predpisano olje ! Daj olje SAE 75W-140. verjemi, da se splača. Drugače sem pa mnenja, da se tole z menjalnikom dogaja nam, ki smo vse življenje vozili japonce in zdej prešaltali na bavarca. imamo probleme z menjalniki....če pa si navajen skakat po šaltheblu že od mladosti 8kar pri BMW-ju moraš) potem teh problemov nimaš.... ko sem bil na poti po Angliji proti škotski sem vozil neki časa zelo previdno kr tko iz filinga da se pa ja nebi kej zalo milo, pokvarlo saj sem le daleč od doma in se mi je začeo to dogajat...bil sem prenežen. BMW pa zahteva odločno nogo in to je to!!! nč bat kr po šaltheblu skočt..... :-) bladzo in Bremzer 2
boych Objavljeno November 25, 2010 Opozori Objavljeno November 25, 2010 V soboto sva z prijateljem (on z f800gs sam z 950 advenčer) na pohorju 2x prehitela gs-a z ms tablico kdo od tukaj? ...malo pozno, ampak to bil jaz
Electric Objavljeno November 25, 2010 Opozori Objavljeno November 25, 2010 ...malo pozno, ampak to bil jaz Škoda da se nisi prej javil bi lahko še kako skupaj peljali, no še vedno se lahko ko ne bo snega. Kakšne gume imaš obute?
boych Objavljeno November 26, 2010 Opozori Objavljeno November 26, 2010 Gume so še original Anakee in je zadnja že totalno pri koncu, morem zamenjati takoj spomladi... Hmmm ... vidva sta se mi zdi malo prehitra za mene ... sem še v fazi privajanja
RSM Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Prosim za komentar, morebitnih uporabnikov, kako se obnesejo povišane šipe glede na original GS (ne GSA) Spodaj sta samo dve, mra in givi za primer...
beki Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Na 1150 imam MRA in lahko potrdim, da je razlika. Čudeža pa ni! Prosim za komentar, morebitnih uporabnikov, kako se obnesejo povišane šipe glede na original GS (ne GSA) Spodaj sta samo dve, mra in givi za primer...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se