Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

a to veš ali si slišal?

pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo)

Nekaj oprejemljivega se še trenutno na netu ne da najti, oz. vsaj jaz ne najdem. Več ali manj so še samo ugibanja in govorice ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem menjal na modelu 2009 in sicer sem dal gor artikel SLO porekla (akrapovič)

razlike:

- akrapovič je občutno lažji od serijskega izpuha

- z akrapovičem si bolj opazen med motoristi (..ebiga, šminka naredi svoje; na žalost pa na to padejo bolj motoristi kot motoristke)

- lonec z dušilcem; zvok je lepši kot pri serijskem izpuhu (govorim za model 2009); glede moči nisem opazil ničesar

- lonec brez dušilca; vozniki za tabo te zaradi hrupa težko prenašajo; glede moči nisem opazil ničesar

- lonec brez dušilca in krivine brez katalizatorja: pri nizkih obratih je manj odziven kot z original izpušnim sistemom (tam do 3000 rpm)

Leta 2009 sem imel še zelo malo moto izkušenj in zato motorja nisem silil v visoke obrate in tudi vožnja je bila bolj mirna,

tako da ti ne morem povedati kako se motor obnaša z kriviniami in menjanim loncem pri visokih obratih (tam bi se pa prirastek moči moral poznati)

Na akrapovičem grafu je merjen kompleten sistem (krivine in lonec) pa je moč višja v celotnem območju vrtljajev, torej spodaj ni slabše.

Še nekaj; če a na tehničnih pregledih merijo izpušne pline motorjem, boš z neoriginalnimi krivinami zvisel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na akrapovičem grafu je merjen kompleten sistem (krivine in lonec) pa je moč višja v celotnem območju vrtljajev, torej spodaj ni slabše.

za tale komplet

1_bmw_1200gs_kpl_open_2010.jpg

je takle graf: (tam do 2800 obratov je akrapovič nižji od originala). To pa so obrati s katerimi sem jaz vozil pri zaprtih ovinkih (cca 150-180°) in ponavadi

so ti ovinki v glanec navzgor. Zato lahko rečem, da sem čutil, da je z kompletom manj moči pri nizkih obratih.

bmw_1200gs_2010_complete_rac_evo_.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj; če a na tehničnih pregledih merijo izpušne pline motorjem, boš z neoriginalnimi krivinami zvisel.

ja, res je; akrapovičeva krivina nima katalizatorja - kaj čmo, tko pač je ( ko pa ne znajo naredit krivine, ki bi imele katalizator, zraven bi pa pridobil še 10km :evilgrin: in še 15% večji navor - že od štarta naprej)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to veš ali si slišal?

pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo)

Ni treba čakat, je bil že zdavnaj narjen

post-5391-0-40682700-1296142210_thumb.jpg

:worship:

K 75 je imel 3 cilindre. K 100 so samo "odstranili" 1 cilinder in evo ti ga hudiča :naughty:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ga tudi takšen, ki leti po zraku Fly BMW fly. (advrider.com)

post-7865-0-68458200-1296148173_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni treba čakat, je bil že zdavnaj narjen

post-5391-0-40682700-1296142210_thumb.jpg

:worship:

K 75 je imel 3 cilindre. K 100 so samo "odstranili" 1 cilinder in evo ti ga hudiča :naughty:

Niso odstranili ampak DODALI en cilinder Vsi K-aji so 4-zilinderski !!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to veš ali si slišal?

pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo)

To sem prebral na nemškem forumu.Mašina bo identična sedanji (box-2 cil.), samo bo vodno in ne več zračno hlajena in to zaradi normam izgorevanja. Prva zamisel je bila,da bi opustili izdelavo boxerjev, pač bojijo se upada prodaje, saj se jim je letos povečala za 12%, zato so se odločili za novo vodnohlajeno mašino.

Ravno tako sem pred leti napovedal,da pride nov vodno hlajen Bandit, pa mi ni nhče verjel danes pa je že ca 1 ali 2 leti v prodaji.

Tudi ta napoved in kritiziranje zračno hlajenega Bandita (ICE-jev ljubimec) je pripomogla k eliminiranju BRUMERJA. :whistle:

Ps: če je danes ICE moderator dobim verjetno spet mal dopusta !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso odstranili ampak DODALI en cilinder Vsi K-aji so 4-zilinderski !!!!!

lp

če smo že tako pikolovski:K100 so odstranili 1 cilinder in nastal je k75.

The BMW K100 is a family of four-cylinder 987 cc motorcycles that were manufactured by BMW from 1983 to 1992.

The BMW K75 was a standard motorcycle produced by BMW Motorrad from 1985 to 1995.

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kolegi, eno vprašanje..

Odkar imam GS-a me v večkart, sploh spomladi in jeseni zebe v prste ko vrag. Imam sicer gretje ročk, ki pa pomaga samo na notranji strani rokavice. Včeraj sem mislil, da mi bodo prsti odpadli !!

Ali je mogoče kriva zaščita ?

Danes sem odšraufal zgornji dodatek in bom probal brez njega.

Prej na RT-ju nisem nikoli imel teh problemov, čeprav ni bilo nobene zaščite.

Kaj pravite, a se da to kako rešit ?

post-21816-0-28607200-1300611311_thumb.jpg

post-21816-0-88670500-1300611323_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kolegi(ce), kupil sem vzdrževalec CTEK Multi XS 3600, tako kot je bilo priporočeno na teh straneh. Sem zadevo priklopil na original "cigaretno" vtičnico, pa mi zdaj ni jasno, zakaj mi srednja lučka rdeče utripa. Akumulator je skoraj poln (sem ga filal z klasičnim Louis-ovim vzdrževalcem direktno na klemah). A ima kdo kaj izkušenj z tem konkretnim vzdrževalcem in GS-om ? Bom vesel vsake pomoči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz CETEK polnilec vedno priključim na kleme in ne čez vtičnico, ker vtičnica je vezana na računalnik.Pozimi je priključen na kleme in na funkcijo vzdrževanja akumolatorja kjer ga dofila ko pade napetost.BMW-jev polnilec pa se priključi v vtičnico.Za lučko pa nimam pojma.A je lučka od alarma na sredini armature?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz CETEK polnilec vedno priključim na kleme in ne čez vtičnico, ker vtičnica je vezana na računalnik.Pozimi je priključen na kleme in na funkcijo vzdrževanja akumolatorja kjer ga dofila ko pade napetost.BMW-jev polnilec pa se priključi v vtičnico.Za lučko pa nimam pojma.A je lučka od alarma na sredini armature?

ne, ta utripajoča lučka na sredini je na CTEK-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ta utripajoča lučka na sredini je na CTEK-u.

Predvidevam, da navodil še nisi prebral?

Tam je verjetno opisano zakaj/kdaj srednja lučka utripa in kaj je verjetno za storiti?!?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da navodil še nisi prebral?

Tam je verjetno opisano zakaj/kdaj srednja lučka utripa in kaj je verjetno za storiti?!?

lp

navodila prečitana. nikjer besede o tej "frdamani" utripajoči lučki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa drugače dela normalno?

Direktno na baterijo si ga poizkusil priklopit?

Ker ta model ne podpira CANbus (vsaj po navodilih sodeč) in je mišljen da ga priklopiš direktno na baterijo.

lp

Popravljeno . Popravil TBoxer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi C-tekov polnilec Pulzni kupljen prav za BMW Can-bus instalacijo, tako mi je tudi zatrkjeval trgovec v Avstriji ima pa za prešaltat ali je instalacija navadna ali Can-bus in dela brez problemov.Če polnilec ni Pulzni potem BMW-eja z Can-bus instalacijo lahko polneš samo tako, da minus klemo odklopiš in polneš direkno na akumulator.Sicer pa original polnilec za BMW-eja stane ca 150€ C-tekov Pulzni pri Lyisu 67 €.

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tako pa imam odgovor na dlani.

Včeraj sem se pogovarjal z g. Lofgren-om iz CTEK-a. Noben CTEK ne bo polnil preko Canbus-a. Sicer naj ne bil "skuril" računalnika, vendar tudi baterije ne bo polnil.

Glede trgovcev, ki CTEK-e prodajajo; pred nakupom sem se pogovarjal z tremi prodajalci, vsi trdijo, da gre z CTEK-om brez problema. Pred prodajo le teh se obrnite na tehnični supor

Pierre Lofgren

CTEK SWEDEN AB | ROSTUGNSVÄGEN 3, SE-776 70 VIKMANSHYTTAN, SWEDEN

PHONE: +46 225 351 80FAX: +46 225 351 95 | WEB: www.ctek.com

EMAIL: info@ctek.com

:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!