ID Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 Torej ponovno gumo dol in menjati baterijo. Kakšna pa je? Da ne bom letal okrog potem ko bo motor bos.
hirabbit Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 Quote Meni pa po menjavi gum pri vulkanizerju ni sploh kazalo več nič. Tu in tam se je prikazala kakšna številka za sekundo ali dve, potem pa se je pojavila napaka in se je prižgal rumen trikotnik. Uradni servis je rekel, da je baterija zanič. In BMW je pogruntal finto Rudi™ - baterije se od letnika 2008 dalje ne da več zamenjat, ampak moraš kupit, pazi to, cel senzor. Notri je obična baterija na gumbek (CR2032), ampak je lepo zalita s plastiko. Lahko sicer probaš sam menjat, tukaj je opis vsega skupaj in vodič http://www.ukgser.com/technical/nick/Replacement of RDC sensor batteries (All BMW models equipped with RDC) V1.1.pdf. Ne vem, kaj bi jih stalo, če bi naredili ena kurčeva vratca, da menjaš baterijo kot normalen človek. V glavnem na uradnem servisu dobiš senzorje za neverjetno ugodnih 120 EUR po komadu . Na Amazonu začnejo cene nekje pri 70 eur, ampak ne vem kako je potem s komunikacijo senzor-sprejemnik (najbrž treba kaj nastaviti na servisu). Meni so crknili pri 65.000 km (8 let star motor). Je pa sumljivo, da crknejo po menjavi gum, to mi sliči na neko opasno zaroto. Vulkanizerji so itak sumljivi tipi. hajoktejn 1
ludiluka Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 13 minutes ago, hirabbit said: Meni pa po menjavi gum pri vulkanizerju ni sploh kazalo več nič. Tu in tam se je prikazala kakšna številka za sekundo ali dve, potem pa se je pojavila napaka in se je prižgal rumen trikotnik. Uradni servis je rekel, da je baterija zanič. In BMW je pogruntal finto Rudi™ - baterije se od letnika 2008 dalje ne da več zamenjat, ampak moraš kupit, pazi to, cel senzor. Notri je obična baterija na gumbek (CR2032), ampak je lepo zalita s plastiko. Lahko sicer probaš sam menjat, tukaj je opis vsega skupaj in vodič http://www.ukgser.com/technical/nick/Replacement of RDC sensor batteries (All BMW models equipped with RDC) V1.1.pdf. Ne vem, kaj bi jih stalo, če bi naredili ena kurčeva vratca, da menjaš baterijo kot normalen človek. V glavnem na uradnem servisu dobiš senzorje za neverjetno ugodnih 120 EUR po komadu . Na Amazonu začnejo cene nekje pri 70 eur, ampak ne vem kako je potem s komunikacijo senzor-sprejemnik (najbrž treba kaj nastaviti na servisu). Meni so crknili pri 65.000 km (8 let star motor). Je pa sumljivo, da crknejo po menjavi gum, to mi sliči na neko opasno zaroto. Vulkanizerji so itak sumljivi tipi. če crkne takoj po menjavi gum ga je vulkanizer ob montaži poškodoval dost pogost pojav če se pristopiš pravilno k montaži gume na platišče s senzorjem Bmflar 1
hirabbit Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 12 minutes ago, ludiluka said: če crkne takoj po menjavi gum ga je vulkanizer ob montaži poškodoval dost pogost pojav če se pristopiš pravilno k montaži gume na platišče s senzorjem Ta vulkanizer, ki je meni menjal gume, ima tudi GS-a in ima tudi senzorje pritiska, tako da bi od njega pričakoval, da ve, kako se tega ne poškoduje. Poleg tega sem tam menjaval gume skoraj vedno, odkar imam motor, pa nikoli ni bilo takšnih problemov (so bili pa drugi, ko je na primer pozabil zatisniti vijake od ene zavorne čeljusti - mogoče je boljše, da ne grem več tam, če dobro pomislim). Je pa res, da na servisu niso omenjali nobenih poškodb ampak samo prazno baterijo.
mtko Objavljeno Julij 7, 2016 Opozori Objavljeno Julij 7, 2016 pred 1 uro, ID pravi: Torej ponovno gumo dol in menjati baterijo. Kakšna pa je? Da ne bom letal okrog potem ko bo motor bos. No jaz bi se najprej zapeljal do uradnega servisa kjer bi morali imet takoimenovani RDC tool, ki takoj pokaže, če oddajnik v gumi sploh, da kaj od sebe signal, in seveda, če ni signala gre posledično guma dol. Kar se pa tiče vulkanizerjev in menjave gum. Vsaka feltna ima v primeru RDC-ja tud nalepko Sensor position, kar dost veliko, da je ne morš falit. Tovarna izrecno navaja, da mora vulkanizer začet slačit gumo nasproti te nalepke, da slučajno ne poškoduje sensorja, v kakšni meri pa se vulkanizerji tega držijo pa naj si misli vsak kakor hoče. Jaz mu diham za ovratnik k mi menja in centrira gume pa naj mu bo to všeč ali ne. Sploh pa dobi od mene samo feltne z gumami, z motorja jih poberem sam. Za primer naj povem, da sem enkrat dobil spredaj srebrne uteži, zadaj pa črne uteži na črnih feltnah. Baterije v sensorjih naj bi zdržale vsaj pet let, poznam motorje letnik 2008 pa dela še BP. Je pa sranje, k je baterija enkrat fuč, ker je žal zalepljena v sensor. Je pa res, da je v primeru menjave sensorja le tega "spoznat" z računalnikom, kar pa mislim, da se da z GS 911. En motor ima lahko v svoji pameti 3 komplete sensorjev naenkrat. Bmflar, Joker in skalaprava 3
Davorin Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 pred 10 urami, ID pravi: Torej ponovno gumo dol in menjati baterijo. Kakšna pa je? Da ne bom letal okrog potem ko bo motor bos. Za vsak slučaj imaš tukaj še dva video linka: 1 in 2 Bmflar 1
KNNMS Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 pred 1 uro, Davorin pravi: Za vsak slučaj imaš tukaj še dva video linka: 1 in 2 Mislim da bi bilo bolje če bi med spodnji del baterije in spodnji kontakt prilotal košček wrap žice in nato vstavil baterijo v ležišče, ter nato prilotal še zgornji kontakt. Če je že treba lotat, je to treba izvest z močnim spajkalnikom in na hitro, da se baterija ne pregreje. Baterija se pred lotanjem pobrusi z vodobrusnim papirjem in namaže s fluxom. Če mi bo crknil senzor, bom definitivno poizkusil z zamenjavo. Veliko sreče pri popravilu želim. HyperJack, ID in Bmflar 3
Davorin Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 pred eno uro, KNNMS pravi: Mislim da bi bilo bolje če bi med spodnji del baterije in spodnji kontakt prilotal košček wrap žice in nato vstavil baterijo v ležišče, ter nato prilotal še zgornji kontakt. Če je že treba lotat, je to treba izvest z močnim spajkalnikom in na hitro, da se baterija ne pregreje. Drži. Jaz sem v bistvu samo odstranil baterijo, prilotali pa so mi jo v Delko Lj, zaradi razlogov, ki jih omenjaš. Tudi zalil je nisem z vročim lepilom. Računal pa mi je za približno eno ljubljansko kavo. ID, KNNMS in 3nity 3
KNNMS Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 pred 28 minutami, Davorin pravi: Drži. Jaz sem v bistvu samo odstranil baterijo, prilotali pa so mi jo v Delko Lj, zaradi razlogov, ki jih omenjaš. Tudi zalil je nisem z vročim lepilom. Računal pa mi je za približno eno ljubljansko kavo. Jp. V Delku imajo točkovni varilnik ki je najboljša izbira. ID in Bmflar 2
ID Objavljeno Julij 8, 2016 Opozori Objavljeno Julij 8, 2016 Oba videa ki jih je dal Davorin sta prava rešitev. Bom odmontiral, očistil in nesel v Delko da prilotajo. Bmflar 1
MrakA Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 Pozdravljeni, Sem novopečeni lastnik GS-a 1200 letnik 2004. Ker sem se do sedaj družil le z vzhodnjaškimi motorji mi je vožnja s tem nekaj drugačnega. Motor je po števcu že prekoračil 70.000km, vendar vsi poznamo slovenski trg, kjer je nujno zbiti kilometre, kej pogalfat, koga nategnt,... Za to med vožnjo ne uživam, kot bi lahko ampak poslušam, poslušam, poslušam,... Povejte mi, ko zaženete ta motor, je normalen kovinski zvok, kot bi se odteklo olje in ko se ustvari pritisk, vse potihne? Al pa, ko imate v visoki prestavi in nizke obrate, dodate plin in se iz motorja zasliši rrrrrrrrrr, je to OK? Aja, to sem se že malo navadil, luft v kardanu oz kotnem prenosu, koliko se to lahko sliši, da je še ok? Kako pogosto menjujete olja (motor, menjalnik, glavni prenos)? Katero olje priporočite? Res hvala vsem, ki boste kaj pripomogli, da začnem uživat in ne poslušat. LP Andrej pik1 1
BMWflar Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 Pri men ni nobenega kovinskega zvoka, vsaj zaenkrat, tud lufta v kardanu ne čutim, ali pa sem mogoče gluh???
pik1 Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 45 minutami, MrakA pravi: Pozdravljeni, Sem novopečeni lastnik GS-a 1200 letnik 2004. Ker sem se do sedaj družil le z vzhodnjaškimi motorji mi je vožnja s tem nekaj drugačnega. Motor je po števcu že prekoračil 70.000km, vendar vsi poznamo slovenski trg, kjer je nujno zbiti kilometre, kej pogalfat, koga nategnt,... Za to med vožnjo ne uživam, kot bi lahko ampak poslušam, poslušam, poslušam,... Povejte mi, ko zaženete ta motor, je normalen kovinski zvok, kot bi se odteklo olje in ko se ustvari pritisk, vse potihne? Al pa, ko imate v visoki prestavi in nizke obrate, dodate plin in se iz motorja zasliši rrrrrrrrrr, je to OK? Aja, to sem se že malo navadil, luft v kardanu oz kotnem prenosu, koliko se to lahko sliši, da je še ok? Kako pogosto menjujete olja (motor, menjalnik, glavni prenos)? Katero olje priporočite? Res hvala vsem, ki boste kaj pripomogli, da začnem uživat in ne poslušat. LP Andrej . ... čim manj posluši motor ... in še manj tele pripombe, ki se ti bodo vsule zdele ... ... ti samo uživaj .... ... vse je tko kot mora bit ... builder, ZdravkoK, DAMI34 in 2 others 5
boych Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 Ko ga kresneš hladnega se prvih par sekund res čuje tako čudno ''kleckanje'', ki potem izgine. Vsa olja sem jaz menjaval na 10000, razen zavornega na 20000 oz. po potrebi ... Preveri, če je bil na 60000 zamenjan jermenček, moj je bil pri 60000 kar precej nacufan, ... drugače pa samo vozi in vozi, pol enkrat ti bo pa tako in tako kardan odpadel ... (tako pravijo na motosvet.com) ... pik1, builder, ZdravkoK in 1 other 4
RSM Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred eno uro, MrakA pravi: Pozdravljeni, Sem novopečeni lastnik GS-a 1200 letnik 2004. LP Andrej Olje agregat: 10000-12000 km, olje motorex boxer 15-50, castrol actevo 20-50..., in filter Menjalnik samo kontroliraj, olje 90 gradacije, lahko tudi menjaš... Svečke 40000, zavorno olje 20000- 40000, odvisno od načina vožnje Kotni prenos, menjava na vsako drugo menjavo olja v agregatu, 20000-24000 km, castrol syntrax 75-90, motul gear 300.... Sicer pa kupil si zračno hlajen motor, ki je glasnejši od vodno hlajenega. Pri zagonu so vsi malce leni kot, da mu je muka vžgati, da in iz agregata se sliši marsikaj, ampak se boš navadil. Menjalnik kolnka, če si hudičevo nežen in s pomočjo med gasa, ti bo uspelo prestavljati brez dodatka klonkanja. Visoka prestava niski obrati gre, lahko se zasliši kovinsko rožlanje, nič hudega, le nežen bodi z plinom, ne na silo. Mogoče je potreben sinhronizacije valjev. Luft v kardanu, seveda mora biti, ko ga ne bo več bo nekaj narobe. Motor praviš da ma 70000 km, to je novo, tudi če ima 17000, se boš še vozil, razen če si ga preplačal bo malce bolelo. Srečno vozi solorider, MrakA, KNNMS in 1 other 4
BMWflar Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 Svečke menjajo na pooblaščenem servisu na 20000 km in ne na 40000!
DAMI34 Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 3 urami, pik1 pravi: . ... čim manj posluši motor ... in še manj tele pripombe, ki se ti bodo vsule zdele ... ... ti samo uživaj .... ... vse je tko kot mora bit ... ti boš pravu ja, mal peska ti je od gum odletelo na moped, pa je delalo, penk, penk, penk, pa je že bla panika: kardan mi bo odpadu pik1, 3nity, builder in 1 other 4
3nity Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 To ne dela penk penk Moj je isto rekel... naj samo panike ne delam pik1 in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 4 urami, MrakA pravi: Pozdravljeni, Sem novopečeni lastnik GS-a 1200 letnik 2004. Ker sem se do sedaj družil le z vzhodnjaškimi motorji mi je vožnja s tem nekaj drugačnega. Motor je po števcu že prekoračil 70.000km, vendar vsi poznamo slovenski trg, kjer je nujno zbiti kilometre, kej pogalfat, koga nategnt,... Za to med vožnjo ne uživam, kot bi lahko ampak poslušam, poslušam, poslušam,... Povejte mi, ko zaženete ta motor, je normalen kovinski zvok, kot bi se odteklo olje in ko se ustvari pritisk, vse potihne? Al pa, ko imate v visoki prestavi in nizke obrate, dodate plin in se iz motorja zasliši rrrrrrrrrr, je to OK? Aja, to sem se že malo navadil, luft v kardanu oz kotnem prenosu, koliko se to lahko sliši, da je še ok? Kako pogosto menjujete olja (motor, menjalnik, glavni prenos)? Katero olje priporočite? Res hvala vsem, ki boste kaj pripomogli, da začnem uživat in ne poslušat. LP Andrej Ne sekiraj se ,vse kar te moti je skoraj normalno. Klenka par sekund dokler ne potegne olja .....ostalo so ti že drugi povedali . Se pa izogibaj tistih majstrov , ki so mnenja čim manj poslušaj in samo vozi ,ker ti mojstri so že davno nazaj pokazali ,da se jim ravno ne sanja kaj dosti o agregatu in komponentah ........ builder, Bmflar, luxsa in 1 other 4
Borutt Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 34 minutami, Kmet2 pravi: Ne sekiraj se ,vse kar te moti je skoraj normalno. Klenka par sekund dokler ne potegne olja .....ostalo so ti že drugi povedali . Se pa izogibaj tistih majstrov , ki so mnenja čim manj poslušaj in samo vozi ,ker ti mojstri so že davno nazaj pokazali ,da se jim ravno ne sanja kaj dosti o agregatu in komponentah ........ So pa dobri za šminkanje in krancljanje nečesa, kar je bilo včasih motor . Bmflar in builder 2
RSM Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 8 urami, BMWflar pravi: Svečke menjajo na pooblaščenem servisu na 20000 km in ne na 40000! Od letnika 2004 do 2009 na 40000, od letnika 2010 do 2012 na 20000, ostalo je nateg, uradno
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 11, 2016 Opozori Objavljeno Julij 11, 2016 pred 26 minutami, RSa pravi: Od letnika 2004 do 2009 na 40000, od letnika 2010 do 2012 na 20000, ostalo je nateg, uradno Če motor ni v garanciji - menjajo po tvoji želji, kar jim naročiš in to je to. Če je v garanciji moraš menjati in ti svečke lepo vrnejo, pa jih potem po garanciji zopet daš v motor. Scarabeo
MrakA Objavljeno Julij 12, 2016 Opozori Objavljeno Julij 12, 2016 No, nekaj ste povedali. Hvala vsem! Si mislim, da se moram vsega malo privaditi in kot je povedal Kmet, poslušati, če bodo kakšne spremembe, katere ne kažejo na kej dobrega Uživajte in pazite na kardane builder, KNNMS, luxsa in 1 other 4
HyperJack Objavljeno Julij 12, 2016 Opozori Objavljeno Julij 12, 2016 WTF... zadnji kufer sem mel spuščen na manjšo velikost, sem ga lahko normalno zaprl. Čez vikend je bil dvignjen in tako dva dni uporabljen, pridem domov da ga bom pospravil, ga spustim na manjšo velikost, ga ne morem več zaprt...ga dvignem se zapre normalno...je tle kakšna višja tehnika, da jaz ne zakapiram kaj delam narobe...?
Kmet2 Objavljeno Julij 12, 2016 Opozori Objavljeno Julij 12, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, HyperJack pravi: WTF... zadnji kufer sem mel spuščen na manjšo velikost, sem ga lahko normalno zaprl. Čez vikend je bil dvignjen in tako dva dni uporabljen, pridem domov da ga bom pospravil, ga spustim na manjšo velikost, ga ne morem več zaprt...ga dvignem se zapre normalno...je tle kakšna višja tehnika, da jaz ne zakapiram kaj delam narobe...? Me je isto hecalo ,rešili na A-Cosmos z priporočilom naj bom nežnejši pri povečevanju kapacitete kovčka ... Popravljeno Julij 12, 2016. Popravil Kmet2 HyperJack, KyoKon in Bmflar 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se