Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Jah par stvari bo moral popraviti (vzmetenje, oziroma gume, kontrola softwera), pa bo v redu, če se mu pa ne dopade, ga še vedno lahko proda.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za isti denar kot ga je kupil, ane....

Objavljeno

Za isti denar kot ga je kupil, ane....

 

.. kako za isti ????  :eek:  :eek:  :eek:

 

... ponavad smo za golfe pa bimerje zmer več dobil, kukr smo plačal ...   :kva2:

Objavljeno

Glede na to, da je za ta denar pričakoval več, predvidevam, da bo šel naprej po nabavni :-)

Objavljeno

Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. 

To, kar si naštel ni značilnost tega motorja ampak zanj značilne napake...lahko dela lepo in ne rabi bit zazškatlan, kot je napisala ena forumašica. Je pa problem napako odkriti, ker je za nemiren tek ali tresenje lahko krivo: .potenciometer, lambda sonda, halodajalec-impulzator, cinšpula  zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd...skratka, strokovnjaka rabi.

 

Glede stopalke za zadnjo zavoro se pa ne bi strinjal, sam sem jo nastavil...menda imam enak motor.

Je pa res, da je razlika med BMW in japonci, v marsičem so japonci boljši ampak za vožnjo šteje najbolj položaj na motorju, vsaj zame  :smoke:

Objavljeno

No bom pa še jaz nekaj napisal o tako opevanem motorju. Prej sem imel Hondo CBF 1000 let. 2011. Odličen motor za vožnjo, tudi za vožnjo v dveh, lahko vodljiv, skratka bil sem zadovoljen. No pa sem si zamislil GS, ker ga vsi tako hvalijo. Pred dvema mesecema sem ga pripeljal domov, letnik 2008,37000km, slovenski motor od prvega lastnika z potrjeno servisno knjigo, skratka motor očuvan-kot nov. Pred dvema dnevoma se odpravim na prvo vožnjo Idrija-Koper in nazaj -razočaran. Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. Po 30km vožnje se mi prižge lučka na števcu da so gume premalo napumpane( preverjene pred odhodom), ustavim pogledam vse ok. Užgem in se odpeljem naprej pa je bilo popravljeno :grrr .  Dobra stvar je glas, ker je montiran Akrapovič, in položaj sedenja.  Mislim da jih velika večina ta motor hvali, ker jim je nerodno priznat da so za ta denar pričakovali več.

To je samo moje mnenje, da ne bo kakšne hude krvi.

Ja japonc je le japonc.

Objavljeno

To, kar si naštel ni značilnost tega motorja ampak zanj značilne napake...lahko dela lepo in ne rabi bit zazškatlan, kot je napisala ena forumašica. Je pa problem napako odkriti, ker je za nemiren tek ali tresenje lahko krivo: .potenciometer, lambda sonda, halodajalec-impulzator, cinšpula  zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd...skratka, strokovnjaka rabi.

 

Glede stopalke za zadnjo zavoro se pa ne bi strinjal, sam sem jo nastavil...menda imam enak motor.

Je pa res, da je razlika med BMW in japonci, v marsičem so japonci boljši ampak za vožnjo šteje najbolj položaj na motorju, vsaj zame  :smoke:

Sinhronizacijo si pozabil,vse kar je naštel(razen bremz) je lahko posledica le tega......

Objavljeno (popravljeno)

No bom pa še jaz nekaj napisal o tako opevanem motorju. Prej sem imel Hondo CBF 1000 let. 2011. Odličen motor za vožnjo, tudi za vožnjo v dveh, lahko vodljiv, skratka bil sem zadovoljen. No pa sem si zamislil GS, ker ga vsi tako hvalijo. Pred dvema mesecema sem ga pripeljal domov, letnik 2008,37000km, slovenski motor od prvega lastnika z potrjeno servisno knjigo, skratka motor očuvan-kot nov. Pred dvema dnevoma se odpravim na prvo vožnjo Idrija-Koper in nazaj -razočaran. Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. Po 30km vožnje se mi prižge lučka na števcu da so gume premalo napumpane( preverjene pred odhodom), ustavim pogledam vse ok. Užgem in se odpeljem naprej pa je bilo popravljeno :grrr .  Dobra stvar je glas, ker je montiran Akrapovič, in položaj sedenja.  Mislim da jih velika večina ta motor hvali, ker jim je nerodno priznat da so za ta denar več.

To je samo moje mnenje, da ne bo kakšne hude krvi.

 

Napacen letnik oz. model si si omislil.

 

Tazga bi si moral....da ne pridejo vibracije v resonanco .   :smoke:

 

post-478-0-71585500-1426182000_thumb.jpg 

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

:OK:  vsaj eden, ki ne vztraja v zmoti.

Zelo si mu pomagal,oh oprostite,ste mu pomagal  :OK:

Objavljeno (popravljeno)

No bom pa še jaz nekaj napisal o tako opevanem motorju. Prej sem imel Hondo CBF 1000 let. 2011. Odličen motor za vožnjo, tudi za vožnjo v dveh, lahko vodljiv, skratka bil sem zadovoljen. No pa sem si zamislil GS, ker ga vsi tako hvalijo. Pred dvema mesecema sem ga pripeljal domov, letnik 2008,37000km, slovenski motor od prvega lastnika z potrjeno servisno knjigo, skratka motor očuvan-kot nov. Pred dvema dnevoma se odpravim na prvo vožnjo Idrija-Koper in nazaj -razočaran. Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. Po 30km vožnje se mi prižge lučka na števcu da so gume premalo napumpane( preverjene pred odhodom), ustavim pogledam vse ok. Užgem in se odpeljem naprej pa je bilo popravljeno :grrr .  Dobra stvar je glas, ker je montiran Akrapovič, in položaj sedenja.  Mislim da jih velika večina ta motor hvali, ker jim je nerodno priznat da so za ta denar pričakovali več.

To je samo moje mnenje, da ne bo kakšne hude krvi.

Motor pri 220 na uro bolj miren kot katerikoli drug motor ki sem ga imel!!! Nimam ga več samo zaradi tega ker gre samo 220kmh ...... :P

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No bom pa še jaz nekaj napisal o tako opevanem motorju. Prej sem imel Hondo CBF 1000 let. 2011. Odličen motor za vožnjo, tudi za vožnjo v dveh, lahko vodljiv, skratka bil sem zadovoljen. No pa sem si zamislil GS, ker ga vsi tako hvalijo. Pred dvema mesecema sem ga pripeljal domov, letnik 2008,37000km, slovenski motor od prvega lastnika z potrjeno servisno knjigo, skratka motor očuvan-kot nov. Pred dvema dnevoma se odpravim na prvo vožnjo Idrija-Koper in nazaj -razočaran. Tresenje kot bi se peljal z vibratorjem, stopalka za zadnjo zavoro nizka- ni možnosti nastavitve, če hočeš dati plin do konca zviješ roko ker ima ročica plina toliko hoda, pri višji hitrosti (160km/h) nemiren motor. Po 30km vožnje se mi prižge lučka na števcu da so gume premalo napumpane( preverjene pred odhodom), ustavim pogledam vse ok. Užgem in se odpeljem naprej pa je bilo popravljeno :grrr .  Dobra stvar je glas, ker je montiran Akrapovič, in položaj sedenja.  Mislim da jih velika večina ta motor hvali, ker jim je nerodno priznat da so za ta denar pričakovali več.

To je samo moje mnenje, da ne bo kakšne hude krvi.

dej še kakšno slikco gor, čist iz moje radovednosti, ker se mi zdi, da si čisti japan fan, samo z željo po Bmw in poznanjem Bmwja iz gostilniških natolcevanj, mogoče se pa motim in si res eden retkih, ki maš pač take opčutke, meni neznane :grim. No, prvo slikca, potem opravičilo z moje strani :smoke:

Objavljeno

Za pravi nasvet je vedno potrebno vprašati tiste, ki so se ga losali ali ga niti v sanjah ne bi kupili.

Hvalijo ga le nesrečni lastniki, ki so jih nategnili, da so prepračali zastarel agregat in kopico elektronskih pripomočkov, da je crkavanje bolj zabavno.

Efekt renomirane znamke veliko ljudi zavede.

Za konec pa je še obupnega dizajna.

Objavljeno

Sinhronizacijo si pozabil,vse kar je naštel(razen bremz) je lahko posledica le tega......

Vprašaj kakšnega, ki se je s tem mučil, na servisu ti prvo naredijo sinhronizacijo, potem pa naprej, dokler ne uspe...

Objavljeno

Za pravi nasvet je vedno potrebno vprašati tiste, ki so se ga losali ali ga niti v sanjah ne bi kupili.

Hvalijo ga le nesrečni lastniki, ki so jih nategnili, da so prepračali zastarel agregat in kopico elektronskih pripomočkov, da je crkavanje bolj zabavno.

Efekt renomirane znamke veliko ljudi zavede.

Za konec pa je še obupnega dizajna.

Kam mene uvrščaš,mel sem jih in vozil brez popravil 10 let,nimam jih več ,a še vedno trdim da je to eden boljših motorjev !!! 

Objavljeno

Med frontmane, zaradi ulice in imidža.

To je moja ocena, ker kaj se ti v glavi dogaja ne vem

Objavljeno

Ja japonc je le japonc.

res je, ga mam za vost se na opravljanje vlke potrebe :kva2: , sigurno pridem na cilj :grim

Objavljeno

še vedno trdim da je to eden boljših motorjev !!! 

...dokler je nov pa še nekaj časa, ko se začnejo heci so pa kr dragi...je pa res, da gre tudi, če ne dela vse tako kot mora, na cesti te redko pusti.

Objavljeno

Med frontmane, zaradi ulice in imidža.

To je moja ocena, ker kaj se ti v glavi dogaja ne vem

aha,se pravi da tudi trenutna motorja vozim zaradi ulice in imidža?

Objavljeno

To, kar si naštel ni značilnost tega motorja ampak zanj značilne napake...lahko dela lepo in ne rabi bit zazškatlan, kot je napisala ena forumašica. Je pa problem napako odkriti, ker je za nemiren tek ali tresenje lahko krivo: .potenciometer, lambda sonda, halodajalec-impulzator, cinšpula  zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd...skratka, strokovnjaka rabi.

 

Glede stopalke za zadnjo zavoro se pa ne bi strinjal, sam sem jo nastavil...menda imam enak motor.

Je pa res, da je razlika med BMW in japonci, v marsičem so japonci boljši ampak za vožnjo šteje najbolj položaj na motorju, vsaj zame  :smoke:

katera budala bremza z zadnjo

Objavljeno

katera budala bremza z zadnjo

Tista ki ne ve da ima integralne zavore :kva1:

Objavljeno

Ženine motorje voziš, nič ni narobe.

Ženske imajo dober okus, njihove krene in geli so boljši, a ne

Objavljeno

Ženine motorje voziš, nič ni narobe.

Ženske imajo dober okus, njihove krene in geli so boljši, a ne

A ženine praviš,ti bom pokazal prometne boš videl kaj notri piše....... :grim moja ma sploh okus,saj je mene ulovila,to je težje kot zadet na lotu :P

Objavljeno

Tista ki ne ve da ima integralne zavore :kva1:

men jo lahko odmontirajo....

Objavljeno

men jo lahko odmontirajo....

Kakor sem jaz tebe vidu ,ne potrebuješ tud prve :P  :lol:

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!