Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

No ta mali kufrček k si ga mi podturu ne gre notr sendvič ne pa dve čelade! Pa še nosilec je počen!

Drugače pa čestitam za nakup in naj ti služi !

 

Jaz bi pa rad videl ta sendvič :kva2:.

Objavljeno

Si dobil kovčke v dar? Sem videl, da v Cosmosu dajo popust in dodatno tudi kovčke za darilo ob nakupu motorja iz zaloge. 

Od quick shifterja na GSu ne pričakuj preveč, menjalnik je bolj trde sorte v primerjavi s štiricilindrskimi BMWji. Mogoče za kdaj pa kdaj pri športnem pospeševanju, za navzdol pa sploh ni uporaben.

Najau se mi pa ti dam za probat. Za navzdol je zelo uporaben !! Je pa res da pri športnem priganjanju lepš pada u brzine kot pri lenarjenju.

Objavljeno

Tisoč in nekaj km sem prepeljal z njim, vseeno hvala za ponudbo. GSov quisckshifter sem primerjal s svojim in XRovim. Saj ni slab, samo ni tako dober, kot pri vrstnem štiricilindrskem, ki ima drugačen menjalnik. Pri nizkih obratih prestavljam s sklopko tudi na svojem, nekako se mi zdi boljše za menjalnik.

Mogoče pozimi pade GSA, rdeč mi je najbolj všeč. Pa čeprav pravijo: GS is like an asshole. everybody has got one!

Objavljeno

Quickshifter sem preizkusil na letošnjem GSA in se mi zdi pri tem agregatu popolnoma odveč in stran vržen denar. Lepo deluje le pri priganjanju v najvišje obrate, v takšnem režimu pa GS-a le malokdo vozi. Agregat namreč najbolj blesti v srednjem območju vrtljajev. Seveda pa je to samo moje osebno in zelo skromno mnenje.

Objavljeno

Zanimivo kako drugače vidimo oz. imamo pogled na tehniko,pri meni je ta napravca zelo lepo delala tudi brez priganjanja v visoke obrate,ker to tudi nikoli nisem počel z GS-om ,pa sem imel Quikshifter tudi na K1300S pa moram reč da nisem videl neke kapitalne razlike,skratka pri meni bi bila to obvezna oprema na GS-u!

Objavljeno

To je moped za na cesto, če bi se hotel izživljat na offroad podlagi, bi za to kupil hardenduro za 5 x manj, kolikor GS košta. Kupil sem ga zato, ker naredim 98 % vseh svojih km na asfaltnih podlagah, prav tako sem ga kupil zato, ker se mi vizualno dopade veliko bolj kot videz konkurence KTM. V izboru je bila še Multistrada, ampak se mi je zamerila zaradi servisnih intervalov in svinsko visoke cene. 

Letos ga verjetno še ne bom registriral, bo pa zato na pomlad toliko več metuljčkov v želodcu =)

Pa boš zdržal do takrat :) Lani smo se po Istri vozili 1.novembra, plaže so ble pa še polne! Kakorkoli, SREČNO in "keep the rubber side down" !!

Vsi trije paketi, za quick shifter mi je zmanjkalo financ, ga bom dodal pri prvem servisu...

si pa zasluži malo boljše fotografiranje...še ni blo vremena =)

img20150921183018.jpg

A quickshifter se da "dodat" na servisu? Kolk pa to pride? ...da ne telefonarim po servisih... :)

A je kdo menjal vetrobran na GS LC za original od GSA LC. Baje da paše. Tale je res premajhna :/

 

Objavljeno

Pa boš zdržal do takrat :) Lani smo se po Istri vozili 1.novembra, plaže so ble pa še polne! Kakorkoli, SREČNO in "keep the rubber side down" !!

A quickshifter se da "dodat" na servisu? Kolk pa to pride? ...da ne telefonarim po servisih... :)

Da se ga naknadno vgradit na servisu. Cena cca 500 eurosongov.  

 

Objavljeno

Tisti, ki se vozijo v dvoje, quickshifterja ne morejo prehvaliti. Menda prepreči trkanje čelad ob pospeševanju.

Objavljeno

Pa boš zdržal do takrat :) Lani smo se po Istri vozili 1.novembra, plaže so ble pa še polne! Kakorkoli, SREČNO in "keep the rubber side down" !!

A quickshifter se da "dodat" na servisu? Kolk pa to pride? ...da ne telefonarim po servisih... :)

A je kdo menjal vetrobran na GS LC za original od GSA LC. Baje da paše. Tale je res premajhna :/

 

410 € - rabat + delo montaže...če mi bojo hoteli prodat QS ima da ga zmontirajo zastonj, kaj pa jim vzame to časa na servisu...

Objavljeno

...pa dej nooo... če ti ne prideš k meni na obisk s to tanovo ropotulo... pa pridem jaz k tebi... pa ti pokažem kako se šalta brez QuikŠiptarja...  :huh:

.... pa še tvojo mi posodi za krog... boš vidu, da ne bo nič s čelado oduzad trkala...   :P

:lol1:  :P  :P

Objavljeno

...pa dej nooo... če ti ne prideš k meni na obisk s to tanovo ropotulo... pa pridem jaz k tebi... pa ti pokažem kako se šalta brez QuikŠiptarja...  :huh:

.... pa še tvojo mi posodi za krog... boš vidu, da ne bo nič s čelado oduzad trkala...   :P

:lol1:  :P  :P

prajtu, sam vidm, da ne obstaja tema, da ti neb kake babe žical :P

 

qwiki gor al dol, kmal bodo avtomatski menjalniki, pol bo pa isti qurtz kot bi se s sesalcem vozil.

Objavljeno

 "quick shifter", kaj je to za eno čudo, je samo elektronika ali so tudi mehanski deli?

Brez sklopke se lahko prestavlja tudi brez tega...s pravim občutkom ampak meni je všeč stiskat ročico sklopke.

Objavljeno (popravljeno)

In zakaj bi to človek rabil? Da bi bil 10ms hitrejši pri prestavljanju?

Saj nismo na motoGP, da bi bilo to pomembno, sploh pa ne na mopedih tipa GS. Če bi teh 500 ojrov zapil s prijatlelji, bi to bila boljša naložba.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno (popravljeno)

In zakaj bi to človek rabil? Da bi bil 10ms hitrejši pri prestavljanju?

Saj nismo na motoGP, da bi bilo to pomembno, sploh pa ne na mopedih tipa GS. Če bi teh 500 ojrov zapil s prijatlelji, bi to bila boljša naložba.

Ko poskusiš ti je jasno, čemu služi.  Do takrat je pa itak vse brez veze in teoretiziranje. Podobno velja za tempomat, ogrevane ročke, kovčke, kombinezon in vso ostalo opremo. Razlika je le, da smo na nekaj navajeni, na kaj drugega ne. 

 "quick shifter", kaj je to za eno čudo, je samo elektronika ali so tudi mehanski deli?

Brez sklopke se lahko prestavlja tudi brez tega...s pravim občutkom ampak meni je všeč stiskat ročico sklopke.

Quickshifter je neke sorte elektronski prekinjevalec. Glavna razlika med prestavljanjem brez sklopke in njim je, da tu lahko gas držiš in z nogo samo prestavljaš navzgor, vse ostalo naredi elektronika. Pri prestavljanju brez sklopke, v kolikor ti motor sploh dopušča, moraš gas spustiti in upati, da bo lepo preskočilo.

V parih letih je šel razvoj res hitro in zdaj imaš že quikshifter navzdol. Enostavno samo spustiš gas in z nogo prestaviš navzdol. Vmesni gas, če je potreben, da motor avtomatsko. Res uporabna stvar tudi na cesti. Ko se tega navadiš je težko iti nazaj na navaden menjalnik. Ne gre za hitrost, ampak za enostavnost in natančnost prestavljanja, ki ga omogoča. Na XRu sem se v par urah tako navadil na ta luksuz, da sem potem na svojem motorju moral vklopiti možgane, da nisem pred ovinkom enostavno vrgel eno prestavo navzdol brez uporabe sklopke.

 

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

Kvik šifter (predvidevam) izklopi vbrizg ko ti prestaviš, se pravi razbremeni motor za tisti trenutek. Vseeno boljše kot če samo gas spustiš.

Objavljeno

Ne sliši se vredno 500 ojriča, saj tudi običajno prestavljanje ni tako nenatančno, da bi to človek rabil.

Včasih se mi zdi, da imamo že malo polno rit vsega, pa ne vemo kaj bi še imeli...

S kovčki pa to vsekakor ne moreš primerjat. Nekam moraš friške gate dat, če greš za par dni na pot. Kovčki so nuja, razen za kafe rejserje. Za ostalo pa se strinjam, da sodi na isti kup nepotrebne krame.

Objavljeno

Ne sliši se vredno 500 ojriča, saj tudi običajno prestavljanje ni tako nenatančno, da bi to človek rabil.

Včasih se mi zdi, da imamo že malo polno rit vsega, pa ne vemo kaj bi še imeli...

S kovčki pa to vsekakor ne moreš primerjat. Nekam moraš friške gate dat, če greš za par dni na pot. Kovčki so nuja, razen za kafe rejserje. Za ostalo pa se strinjam, da sodi na isti kup nepotrebne krame.

Iste frustracije smo dozivljali pri inovaciji servo volana, servo zavor, klime, ABS in ostalih pritiklin etc, etc, , katere se nam danes zdijo samoumevne. 

 

Ce ne bi bilo inovacij, bi ti bi trenutno v nekem grmu nabirajoc jagodicevje namesto za tipkovnico . . .  :smoke:

Objavljeno

Ne sliši se vredno 500 ojriča, saj tudi običajno prestavljanje ni tako nenatančno, da bi to človek rabil.

Včasih se mi zdi, da imamo že malo polno rit vsega, pa ne vemo kaj bi še imeli...

S kovčki pa to vsekakor ne moreš primerjat. Nekam moraš friške gate dat, če greš za par dni na pot. Kovčki so nuja, razen za kafe rejserje. Za ostalo pa se strinjam, da sodi na isti kup nepotrebne krame.

Oprosti, moj ded na motorju ni imel kovčkov. Vse so zbasali v usnjene torbe in potem bentili, ko se je zmočilo. O nujnosti in samoumevnosti kovčkov lahko debatirajo tisti, ki so rojeni po začetku njihove uporabe. Prepričan sem, da so prve kovčke motoristi krepko popljuvali. Ta stari se spomnijo tudi, kako so se motoristi jezili, ker so začeli dajati ročico menjalnika na levo in prestave obrnili. 

Objavljeno

Jaz še nisem tastar :) se pa vsake toliko malo zabremzam in vprašam, ali je res potrebno vse, kar mi marketingarji turijo. Mogoče bi lahko ta denar kje drugje bolj koristno porabil.

V zgodovini se je že marsikaj prodajalo in veliko od tega je šlo tudi v pozabo ko so ljudje skužili, da je brez veze (Wankel agregat, en brisalec pri avtih, vodica za porast kose...)

Nekatere stvari pa so dobre in so ostale (ABS, servo...)

Lej, saj mi je jasno, da morate nekomu (predvsem samemu sebi) upravičiti to vprašljivo investicijo :)

 

Objavljeno

Če prav razumem je prednost tega edino udobje pa morda hitrost. Zakaj pa potem ne avtomatski menjalnik, kjer je še manj vsega za delat? (skuter, kateri te nese na startu:smoke:)

Objavljeno

Jaz še nisem tastar :) se pa vsake toliko malo zabremzam in vprašam, ali je res potrebno vse, kar mi marketingarji turijo. Mogoče bi lahko ta denar kje drugje bolj koristno porabil.

V zgodovini se je že marsikaj prodajalo in veliko od tega je šlo tudi v pozabo ko so ljudje skužili, da je brez veze (Wankel agregat, en brisalec pri avtih, vodica za porast kose...)

Nekatere stvari pa so dobre in so ostale (ABS, servo...)

Lej, saj mi je jasno, da morate nekomu (predvsem samemu sebi) upravičiti to vprašljivo investicijo :)

 

Torej...ce si zelis, ti je vsec, vidis benifit in imas viska eurosongov za stran vrzt  ... kupis . . . 

ce pa ne, pa pac ne kupis . . .  

ni ravno neka astrofizika in je res nesmisel zgubljat energijo po forumih in elaborirat vedno znova in znova, kok je to nesmiselna investicija, kok je to brezveze,  ker tebi osebno v odzadju ne deluje en ali vec faktorjev iz prvega  stavka.

Objavljeno

Fantocci, nisi sprobal in ti je pač brez veze...ok,smo skužili!  Ampak zakaj potem druge napadati, da je edino tvoja pravilna - se pravi, da je to stran vržen denar! Pa kaj tebe sploh briga, za kaj da nekdo svojih 500€? Ker če bi vprašal polovico mojih sodelavcev, bi ti rekli, da je sploh celoten znesek, ki si (sem) ga nameli za motor stran vržen denar! Oni se z motorjem pač ne vozijo, niso nikoli probali in od tu dalje velja enako, kar sem že na začetku zapisal.

Sicer pa ne rabim opravičevati tega stroška, ker tega q.shifterja na svojem motorju ŽAL nimam in ga niti za doplačilo ne morem imeti. Sem ga pa sprobal in ti povem, da če bo le prilika, bo takšen dvosmerni q.shifter zanesljivo na naslednjem mopedu. Pa ne zato, da bom hitrejši, ampak ker je pač fajn...zdej da pa to izveš, moraš pa pač probat - krog sklenjen, amen!

  

Objavljeno

kvikšifter je za tiste k radi kvik šiftajo brzine in tako ne dobijo krčev v prste od stiskanja sklopke :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!