Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

(kateri letnik imaš?) Si bil na servisu zaradi vpoklica?

 

Med drugim, preverijo tudi plastično prirobnico (nosilec čepalke), če je razpokana menjajo.

post-7865-0-48986300-1436860909_thumb.jpg post-7865-0-11651700-1436860935_thumb.jpg

 

Cena za kontroler na servisu, če se ne motim je cca150€.

 

Menjava črpalke me čaka na F-u 800ccm motor.

 

Za odpoved črpalke je lahko "kriv" tudi zamašen filter goriva. Preveri še to.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2008 letnik. jaz ga imam od 2012, ne vem če je bil prej menjan. Zdaj očitno bo:)

 

Motor mi je kakšnih 14 dni pred tem začel vsake toliko pri nizkih prestavah in bremzanju ugašati. Sem mislil, da ga je zaradi vibracij motila povezava s stransko tačko. Od bypassa dalje, ni niti pomislil na crkovanje. Na netu sem zasledil, da je takšno crkovanje že pri dostih pomenilo tudi skorajšnja menjava kontrolerja.

 

Sicer je tista odprtina na tanku, kjer je vse skupaj mala konstruktorska šlamparija, kjer med pranjem ali vožnjo po dežju nastane bazenček stoječe vode.

 

Kaj je na sliki 7,8,9 - kakšen zaščitni pokrov za konektorje in elektroniko na tanku? Kako se bo potem bogi kontroler hladil?

 

Pumpa je v redu. Kako se sicer odpre tisti kovinski obroč na tanku, kjer je vse skupaj, na youtubu si nisem dosti našel, vizualno pa si lahko najbolj pomagam. Ti se boš tega lotil sam? Bravo! Ampak saj pumpa ni 500€, mogoče vse skupaj komplet s filtrom vred. Ti boš menjal samo črpalko? In filter- kako ugotoviš, da je slab ali zanič?

 

Kaj pa napajanje kontrolerja, veš koliko dobiva energije?

 

Zanič filing je, ko nekaj crkne na poti, super filing pa takrat, ko popraviš in greš dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tisti bazen za vodo jim ne more biti v ponos. Jaz sem imel svojega dodatno zatesnjenega s tesnilno maso pa me je lani na prvi vožnji pustil v Kočevju. Normalno sem se pripeljal, motor ugasnil, ko pa sem se želel odpraviti se ni šel več.

 

Od kar sem motor kupil sem vedel za to hibo (zato sem ga tudi dodatno zatesnil), ampak nikoli ni bilo dovolj volje, da bi izdelal bypass kabel... :slap: Sem spraševal za konektor na A Cosmos pa mi ni znal prodati pravega. Sem se oglasil na Avto Val v Grosuplje, ja bomo naročili, vas obvestimo pa nič od tega. Mimogrede, to ni bilo prvič...

 

Skratka, ko je crknilo, sem kupil nov kontroler na servisu (po spominu okrog 120€), starega pa sem razdrl, znotraj premostil in ga sedaj vozim s seboj za bypass...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel svojega dodatno zatesnjenega s tesnilno maso pa me je lani na prvi vožnji pustil v Kočevju. Normalno sem se pripeljal, motor ugasnil, ko pa sem se želel odpraviti se ni šel več.

 

 

Skratka, ko je crknilo, sem kupil nov kontroler na servisu (po spominu okrog 120€), starega pa sem razdrl, znotraj premostil in ga sedaj vozim s seboj za bypass...

 

Kaj če se je pregrel? Verjetno si mu pustil možnost, da se hladi?

 

Ja bypass je zdaj nujna dodatna oprema:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"za tening" sem zadevo odprl doma, da vidim, če je možno to naredit na poti. Kot sem zapisal največ 3/4 ure im se pelješ naprej.

 

Kontroler je povezan s tremi žicami, ena na maso in dve žici na ECU. Ena je kontrolna druga pa napajanje 12V (elektronsko varovano v slučaju preobremenitve). Enako je tudi za vse ostale porabnike.

 

post-7865-0-26043900-1436866191_thumb.jpg

 

Za odpiranje obročastega vijaka je sicer posebno orodje. Pomagal sem si z ročaji primernih klešč in močnim izvijačem obračal v smeri odvijanja. Za sestavo sem v "komplet" dodal še par odgovarjajočih nerjavečih objemk.

 

Možakar na videu (bljižnica na prejšnji objavi) se je lotil z izvijačem in kladivom.

 

Že pred časom sem "snel" RepRom s podrobnimi servisnimi podatki za moj motor, tako da ob morebitnih "posegih" ne tipam na slepo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj če se je pregrel? Verjetno si mu pustil možnost, da se hladi?

 

Seveda sem. Namazal sem samo površino okrog originalnega tesnila..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MiNa poleg tega, da si človek (v pozitivnem smislu:), si tudi tehničar, razumeš ta jezik. Jaz ga spoznavam silom prilike:)  In mi je takšen youtube posnetek prva liga, česar se potem lotim kar sam. Upam, da ne bo potrebno že prej, tega se za izkušnjo lotim pozimi, sistem je enak kot pri meni.

 

Kaj ne dela bosh pumpo tudi za "zlatarje", tako, da je zaradi pomanjakanja napisa bmw verjetno malo cenejša, a enaka?

 

Kot vidim, tvoj kontroler ni izpostavljen prav močnemu prepihu. Torej to pomeni, da ni tako občutljiv na gretje?

 

V glavnem, hvala za zelo koristne info!

 

Aja, jaz sem se bal tistega bazena, da mi ne vdre direkt v konektor-bypass, pa smo  v Romuniji ta bazen napolnili - zatesnili kar z obilico plastelina  :ninja:

Popravljeno . Popravil Davorin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je tako, da če je na izdelku natisnjen še propeler, cena izdelku "podivja". Vprašanje pa je, če je premosorazmerna s kvaliteto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že nekaj iskal ampak na žalost neuspešno. 

 

Iščem dobrega mehanika za bmw-je, počasi se bliža servis in s cosmosom nisem ravno najbolj zadovoljen, tako da razmišljam o menjavi serviserja, najraje v okolici ljubljane, če je pa kak super duper kje drugje, pa tudi ok. Cena me niti ne zanima, bolj važno mi je da je delo opravljeno 100%. Hvala za nasvete ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že nekaj iskal ampak na žalost neuspešno. 

 

Iščem dobrega mehanika za bmw-je, počasi se bliža servis in s cosmosom nisem ravno najbolj zadovoljen, tako da razmišljam o menjavi serviserja, najraje v okolici ljubljane, če je pa kak super duper kje drugje, pa tudi ok. Cena me niti ne zanima, bolj važno mi je da je delo opravljeno 100%. Hvala za nasvete ;)

Avtoval Grosuplje,  :OK: 10 letne pozitivne izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2008 letnik. jaz ga imam od 2012, ne vem če je bil prej menjan. Zdaj očitno bo:)

 

Motor mi je kakšnih 14 dni pred tem začel vsake toliko pri nizkih prestavah in bremzanju ugašati. Sem mislil, da ga je zaradi vibracij motila povezava s stransko tačko. Od bypassa dalje, ni niti pomislil na crkovanje. Na netu sem zasledil, da je takšno crkovanje že pri dostih pomenilo tudi skorajšnja menjava kontrolerja.

 

Sicer je tista odprtina na tanku, kjer je vse skupaj mala konstruktorska šlamparija, kjer med pranjem ali vožnjo po dežju nastane bazenček stoječe vode.

 

Kaj je na sliki 7,8,9 - kakšen zaščitni pokrov za konektorje in elektroniko na tanku? Kako se bo potem bogi kontroler hladil?

 

Pumpa je v redu. Kako se sicer odpre tisti kovinski obroč na tanku, kjer je vse skupaj, na youtubu si nisem dosti našel, vizualno pa si lahko najbolj pomagam. Ti se boš tega lotil sam? Bravo! Ampak saj pumpa ni 500€, mogoče vse skupaj komplet s filtrom vred. Ti boš menjal samo črpalko? In filter- kako ugotoviš, da je slab ali zanič?

 

Kaj pa napajanje kontrolerja, veš koliko dobiva energije?

 

Zanič filing je, ko nekaj crkne na poti, super filing pa takrat, ko popraviš in greš dalje.

 

 

 

Si bil na uradnem servisu z motorjem?

 

Za mojega je bil vpoklic menjave bencinske črpalke, katero so tudi brezplačno zamenjali z novo, isto letnik 2008

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil na uradnem servisu z motorjem?

 

Za mojega je bil vpoklic menjave bencinske črpalke, katero so tudi brezplačno zamenjali z novo, isto letnik 2008

 

Sem bil, vendar ni bilo debate o menjavi črpalke. Kdaj se je to dogajalo? Do sedaj so me "povabili" le za prirobnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob tem "ogledu" in menjavi so morali preverit tudi modul črpalke, pa ne zaradi vode, ki se tam nabira ampak zaradi razpok, ki so se pojavljale in je pri polnem tanku puščal bencin.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bil na uradnem servisu z motorjem?

 

Za mojega je bil vpoklic menjave bencinske črpalke, katero so tudi brezplačno zamenjali z novo, isto letnik 2008

Preveri če so menjali črpalko.. verjetno so namestili samo kovinsko prirobnico. Na mojemu (isto letnik 2008) so naredili slednje in kolikor je meni znano tudi vsem ostalim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da nisem preverjal, sem pa čakal na "črpalko" 1 teden in so me nato poklicali da je zadeva prišla in da pridem na menjavo ?!

 

Letos konec maja je bilo to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na današnji vožnji se mi je prvič zgodilo naslednje:

Pri prestavljanju prestav navzdol v nizkih obratih ob vzporednem zaviranju (približevanje križišču), se mi je 3x zgodilo, da je med prestavljanjem iz 4. v 3. prestavo motor ugasnil (vedno med 3. in 4. prestavo).

Še celo stisnjeni sklopki navkljub ni hotel vžgati, dokler ga nisem dal v Neutral, se starter tudi obrnil ni.

 

Komu kaj jasno???

Motor je letnik 208.

Malo updejta o tem ugašanju.....

 

- očiščen/opran zračni filter (BMC)

  Mi je kar nerodno priznati, ampak je bil res zasvinjan - moja napaka. :yea1:

- očiščena oba steper motorja

- update software-ja by AvtoVal

 

... po cca. 1900 prevoženih kilometrih od takrat, se ta simptom še ni pojavil.

 

Upam da tako tudi ostane. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o nakupu novega vizirja na mojem GS-u, ker je sedanji tako razpokan, da se ob močnejši svetlobi vse blešči in je zelo moteče.

 

Skoraj zagotovo bom vzel tega:57.jpg

 

Je malce višji od originala, ampak še vedno montaža brez dodatnega nosilca. Sem pa v dilemi, ali vzeti zatemnjenega ali clear varianto. Temen mi zgleda boljše, ne vem pa kako se obnese na cesti, sploh ponoči. A ima kdo izkušnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtoval Grosuplje,  :OK: 10 letne pozitivne izkušnje.

Super so ja, pa se napis kolk penzij si jim tm dal v teh 10 letih, namrec jst sem jih tud mel za postenjake dokler mi niso pri prvem rednem servisu zamenjali vse tekočine,vsa olja ki so na GSju, svečke, sinhronizacija, štelanje ventilov...skratka vse kar je možno nafukati poštenjaka in vse to pri 10000 prevoženih km.Jaz naiven pa placal nepotrebno delo,material skoraj 470 EUR. Bom poskeniral račun da boste videli.

Toliko o AVTOVALU!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super so ja, pa se napis kolk penzij si jim tm dal v teh 10 letih, namrec jst sem jih tud mel za postenjake dokler mi niso pri prvem rednem servisu zamenjali vse tekočine,vsa olja ki so na GSju, svečke, sinhronizacija, štelanje ventilov...skratka vse kar je možno nafukati poštenjaka in vse to pri 10000 prevoženih km.Jaz naiven pa placal nepotrebno delo,material skoraj 470 EUR. Bom poskeniral račun da boste videli.

Toliko o AVTOVALU!!!!!

Če redno servisiraš motor se ti stroški porazdelijo. Servis ali inšpekcija, pa me ni za 1200 ccm nikoli koštala več kot 300€ in  marsikaj so mi naredili zastojn- BMW akcije. Ko niso imeli rezervnega dela na zalogi, so mi dali nadomestni motor in krili stroške bencina.Oba motorja 650 - 75000 km in 1200- 65000 km, me nikoli nista pustila na cesti res pa je, da sedaj ko sem v penziji vozim 650, ki ga lahko sam servisiram, ker za redne servise ni denarja. Obžalujem tvojo slabo izkušnjo. Pa srečno na poti in l.p. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super so ja, pa se napis kolk penzij si jim tm dal v teh 10 letih, namrec jst sem jih tud mel za postenjake dokler mi niso pri prvem rednem servisu zamenjali vse tekočine,vsa olja ki so na GSju, svečke, sinhronizacija, štelanje ventilov...skratka vse kar je možno nafukati poštenjaka in vse to pri 10000 prevoženih km.Jaz naiven pa placal nepotrebno delo,material skoraj 470 EUR. Bom poskeniral račun da boste videli.

Toliko o AVTOVALU!!!!!

Zanimivo eni trdijo, da so  servisi napol zastonj in še polovico zamenjajo za dobro ime, kaj je zdaj res :l_01:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut tole je relativno...

 

...pa ne me terat dol. Pri 50+ letih sem se odločil, da grem delat izpit A kategorije (hotel sem že prej, pa je smrt prijatelja na motorju pri sedemnajstih vse skupaj zabremzala...) No, pa da skrajšam... ČE mi uspe narediti teorijo, moram kupit motor in najbolj se ogrevam za kakega rabljenega GS-a največ tja do 7k€. Sem 192 visok in stope... jebi ga, velik preveč kil težek. Do sedaj še nisem vozil motorja... razen zadnjič, ko mi je moj bodoči inštruktor dal na probo 125 ccm KTM-ja na katerem  sem sedel kot na pručki in vadil prve korake. Torej... če ste pri volji, da slišim pro et kontra za R 1200 GS-a (ali pa pogojno F 800 GS) in na kaj moram biti pozoren, ko kupujem... gledam jih pa največ na avtonetu... 

 

Hvala

Popravljeno . Popravil uriton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...meni so ga odsvetovali za prvi motor, pa se je izkazal...za nekoga "zrelega" je to to...dovolj visok za višje postave (jaz sem 188), dovolj navora že iz nule za nas, stopet.Mogoče si boš zaželel GSA vizirja......skratka, če hočeš motor, ki ga boš brezskrbno vozil in bo udoben, go for it....meni je žal samo nečesa: tega da sm ga mogu prodat...ko bo spet dovolj denarja, pa je izbira samo ena......GS (no,ja...priznam, KTM mi je tud všeč :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!