Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Eeeeeeee....da se slučajno ne je.be stikalo od tačke ;) sem imel podoben primer, ko je dirkalnik samo med vožnjo in obremenitvijo trokiral, celo ugasnil, pa ni nihče uspel ugotovit kaj je krivo....vibracije / luknje so tresle (pokvarjen) piezo element na menjalniku in posledica je bilo nenadno prižiganje flat shifta oz. trokiranje/ugašanje avta.

 

Tudi možno tole s stikalom stranskega stojala. Jaz sem ga recimo menjal, ker je GS911 kazal, da se je večkrat aktiviralo med vožnjo (to se namreč zabeleži v računalniku kot napaka). Kot rečeno, pomagalo bi, če se pogleda, če je kak "fault code" zabeležen v računalniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prostem teku dela popolnoma normalno-brez cukanja.

Sinhronizacija valjev je bila narejena cca. 6k km nazaj pri Avtovalu v sklopu servisa na 20k km.

Res ne vem kaj ga matra!?

Še vedno pa mi ni jasno, zakaj ob nezaželenem ugašanju noče vžgati v prestavi ob stisnjeni sklopki!!??

Jaz bi ga prklopu na tester al pa GS911 pa gledal, če res vsa stikala, delajo tko kot je treba, vsaj za GS911 vem, da ti točno pove v kateri poziciji je katero stikalo in res lahko katero že mal "šteka" in posledično noče vžgat. Sama sinhronizacija z samim vžigom nima nič, pa tud motorčka prostega teka bi morala bit sinhronizirana, če je blo to narejeno pred 6k km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteta bencina ni nujno, da je res 95, tako da če je vlil 98 ali 100 in ne klenka več, je pač to to.

 

Ne bi se čisto strinjal....GS načeloma brez težav požira tudi 91 oktanski benzin, saj je delan za področja, kjer lahko kvaliteta goriva zelo niha (RT recimo ni mišljen da se z njim potepaš po npr. Mavretaniji in ima že zato drugače nastavljeno elektroniko (pomeni drugače nastavljeni "klopf senzorji, koti vžiga in predvžiga, ... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi novejsi letniki BMW motorjev imajo to reseno, kot je povedal Skalaprava.

 

Vsi novejsi bencinski motorji so opremljeni z senzorjem klenklanja, kateri zazna trenutek pojava. Najpogosteje se to odraza pri majhnih hitrostih z veliko obremenitve. Ko senzor zazna ta problem,  zmanjsa kot vziga in po potrebi tudi kolicino goriva, tako da se zadeva sama prilagodi tipu goriva katerega ste nalili.

 

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi novejsi letniki BMW motorjev imajo to reseno, kot je povedal Skalaprava.

 

Vsi novejsi bencinski motorji so opremljeni z senzorjem klenklanja, kateri zazna trenutek pojava. Najpogosteje se to odraza pri majhnih hitrostih z veliko obremenitve. Ko senzor zazna ta problem,  zmanjsa kot vziga in po potrebi tudi kolicino goriva, tako da se zadeva sama prilagodi tipu goriva katerega ste nalili.

 

:smoke:

Od kdaj naprej imajo to, imajo že tudi 08 letnik?

Moj je na kvaliteto goriva precej občutljiv, že tik pred servisom sem nalil 95 na MOL - u in sem občutil, da slabše vleče, sem pa s tistim bencinom naredil več kilometrov. Ponavadi tankam na Istrabenzu, redko Petrolu, na MOL u sem pa sedaj šele drugič.

Pred servisom mi je s slabšim bencinom bolj pokalo iz izpuha, sedaj so spremenili nekatere nastavitve in klenka, iz izpuha pa ne poka več in v prostem teko lepše teče. So se mi pa sedaj, ko je klenkalo, kmalu ko sem vžgal motor krivine izpuha takoj obarvale v plavo, v parih sekundah, kar verjetno pomeni, da ni nekaj v redu z vžigom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višanje obratov v prostem teku z "nategovanjem" pletenice pri ročici plina pa ti ni najbolj posrečena varianta. Koliko pa imaš potem prostega hoda pletenice na ročici plina? V tem primeru naj brž nič, kar ni ok, saj mora biti usklajena z povratno pletenico (tista ki zapira plin). Ročica ti lepo teče? Ti ročiča sploh lepo sama nazaj skoči, ali ti gre v tem primeru bolj na trdo?

Sedaj so na servisu vse spremenili, to sem prej sam "čaral", je pa omenil serviser, da je bilo nekaj skrižano, samo mi je motor še kar lepo delal razen malo nemirnega prostega teka....sedaj se mi zdi, da je slabše ali je pa kriv bencin, kar upam, da se bo kmalu izkazalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...obarvane cevi so lahko posledica osiromašene mešanice, kar pripelje do previsokih temperatur izp. plinov. Toplo priporočam ponovni pregled pri serviserju, saj lahko grejo izp. ventili ali še kaj hujšega-kar cel motor.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...obarvane cevi so lahko posledica osiromašene mešanice, kar pripelje do previsokih temperatur izp. plinov. Toplo priporočam ponovni pregled pri serviserju, saj lahko grejo izp. ventili ali še kaj hujšega-kar cel motor.

To so za GS povsem normalno obarvane krivine! Ma pač možak mal bolj ostro zapestje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so za GS povsem normalno obarvane krivine! Ma pač možak mal bolj ostro zapestje.

Bo imel Ferrarist kar prav. Krivine so pomodrele takoj ob vžigu in se kasneje, ko so se ohladile, vrnile v "normalno" stanje. Pa še crkanje se je slišalo, kar pomeni, da se je izpuh raztezal...in je res zelo verjetno, da gre lahko za osiromašeno mešanico 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo imel Ferrarist kar prav. Krivine so pomodrele takoj ob vžigu in se kasneje, ko so se ohladile, vrnile v "normalno" stanje. Pa še crkanje se je slišalo, kar pomeni, da se je izpuh raztezal...in je res zelo verjetno, da gre lahko za osiromašeno mešanico 

Seveda ,lahko tudi,sam sem imel povsem obarvane krivine in motor naštelan v nulo ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so za GS povsem normalno obarvane krivine! Ma pač možak mal bolj ostro zapestje.

ja, se strinjam, če se tole dogaja po določeni kilometrini, je čisto normalno. Če se pa to zgodi že po nekaj sekundah, pa zna bit zadeva že kar hudo nerodna. Glede goriva...hja, mogoče res obstaja možnost, da bi bilo klenkanje, sicer ima motor dokaj visoko kompresijsko razmerje ter zračno hlajenje, kar bi skupaj z visokimi poletnimi temperaturami lahko bila pika na i, a nekako dvomim, glede na to, da v bistveno toplejših krajih z bistveno slabšim gorivom zadeve lavfajo BP. Tukaj pa je še ena stvar, in sicer knock sensor. oz. senzor klenkanja, ki je v bistvu piezo element. Ta senzor se uporablja na avtomobilih že vsaj od sredine 90tih, pri motorjih so jih pričeli montirati nekoliko kasneje, 1200GS jih ima že od začetka (2004). Torej, če motor zaklenka, mu motorni računalnik zmanjša predvžig, posledica je nekaj manj moči, vendar mora zadeva naprej delat "normalno". Kakorkoli, zanimivo bo spremljat, v katero smer se bo zadeva odvila.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo iskal po googlu, ker sedaj sem skoraj že prepričan, da gre za revno mešanico in posledično klenkanje ter pregrevanje izpuhov, sam motor se meni ne pregreva...kot rešitev nekateri predlagajo 100 oktanski bencin, kar je pri meni že kmalu pomenilo izboljšanje ali nek vmesnik BoosterPlug, s katerim se motorju omogoči bogatejša mešanica.

Menda nastavljajo na revno mešanica zaradi okoljskih norm.

 

Sedaj pa ne vem, ali se splača nabavit vso literaturo in diagnostiko, da bi lahko sam kaj spreminjal na motorju ali je bolje, da ga nastavljajo strokovnjaki tako, da meni ni ravno všeč?

 

Ta senzor se uporablja na avtomobilih že vsaj od sredine 90tih, pri motorjih so jih pričeli montirati nekoliko kasneje, 1200GS jih ima že od začetka (2004). Torej, če motor zaklenka, mu motorni računalnik zmanjša predvžig, posledica je nekaj manj moči, vendar mora zadeva naprej delat "normalno".

Ko sem zaslišal rožljanje je tudi takoj ponehalo ampak začelo se je okrog 2000 obratov in pred 2500 ponehalo. torej je zarožljalo samo na trenutke...kot bi malo ventili zaropotali, pa še to je bilo slišati le ob dvignjeni čeladi, pri zaprti čeladi nisem tega slišal...sem pač občutljiv na zvoke motorja.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Booster plug sem mel jst. 6% vec da bencina. V praksi se je to poznalo tako, da je pri nizkih vrtljajih vleklo lepo, brez cukanja. Recimo v 6. pri 50km/h.

Cevi so ble pa ravno tako plave, pa sem vozil zelo pocasi. Skorsj nikoli prek 5.000rpm

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, se strinjam, če se tole dogaja po določeni kilometrini, je čisto normalno. Če se pa to zgodi že po nekaj sekundah, pa zna bit zadeva že kar hudo nerodna. Glede goriva...hja, mogoče res obstaja možnost, da bi bilo klenkanje, sicer ima motor dokaj visoko kompresijsko razmerje ter zračno hlajenje, kar bi skupaj z visokimi poletnimi temperaturami lahko bila pika na i, a nekako dvomim, glede na to, da v bistveno toplejših krajih z bistveno slabšim gorivom zadeve lavfajo BP. Tukaj pa je še ena stvar, in sicer knock sensor. oz. senzor klenkanja, ki je v bistvu piezo element. Ta senzor se uporablja na avtomobilih že vsaj od sredine 90tih, pri motorjih so jih pričeli montirati nekoliko kasneje, 1200GS jih ima že od začetka (2004). Torej, če motor zaklenka, mu motorni računalnik zmanjša predvžig, posledica je nekaj manj moči, vendar mora zadeva naprej delat "normalno". Kakorkoli, zanimivo bo spremljat, v katero smer se bo zadeva odvila.

Kaj pa ima veze kompresijsko razmerje?? veš kaj to pomeni?

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razsvetli me :D

Višje kot je kompresijsko razmerje, več možnosti je za klenkanje, zračno hlajenje -delovna temperatura (običajno cca 30 stopinj višja) pa zadevo še nekoliko poslabša ;)

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobronamerno opozorilo, čeprav je morda o tem že kdo pisal:

Pri pranju motorja z vodo pod pritiskom (štrajfixom)je potrebno biti pazljiv. Pred nekaj dnevi sem imel pri GSA 2014 priliko videti kardan, ki je zarjavel kot da bi celo večnost ležal v morju. Posledica je bila, da se je obrabil zobnik kardana. V ohišje je namreč vdrla voda zaradi pranja pod pritiskom. Servis je zamenjal kompleten kardan in diferencial (kot napako v garancijskem roku).

Podoben primer sem videl pred časom, le da je takrat voda zalila ABS modulator. Strošek cca 2000€ v breme lastnika.

Nauk bi bil: štrajfix stran od motorja...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobronamerno opozorilo, čeprav je morda o tem že kdo pisal:

Pri pranju motorja z vodo pod pritiskom (štrajfixom)je potrebno biti pazljiv. Pred nekaj dnevi sem imel pri GSA 2014 priliko videti kardan, ki je zarjavel kot da bi celo večnost ležal v morju. Posledica je bila, da se je obrabil zobnik kardana. V ohišje je namreč vdrla voda zaradi pranja pod pritiskom. Servis je zamenjal kompleten kardan in diferencial (kot napako v garancijskem roku).

Podoben primer sem videl pred časom, le da je takrat voda zalila ABS modulator. Strošek cca 2000€ v breme lastnika.

Nauk bi bil: štrajfix stran od motorja...

Vedno perem z štrajfixom ,je pa res da KTM in ne tiste plužne od BMW  :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Perem samo z navadno vrtno cevjo, nikoli z visokotlačnim čistilcem.

 

Kmet pridi, ti enkrat KTM kvalitetno operemo.....z vodnim curkom ra rezanje kovine :kva2:

Če po tem pranju KTM ne bo šel na pol, ti brez zadržkov priznam kvaliteto jodlarskega izdelka :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Perem samo z navadno vrtno cevjo, nikoli z visokotlačnim čistilcem.

 

Kmet pridi, ti enkrat KTM kvalitetno operemo.....z vodnim curkom ra rezanje kovine :kva2:

Če po tem pranju KTM ne bo šel na pol, ti brez zadržkov priznam kvaliteto jodlarskega izdelka :grim

Tud ograja mu ni pršla do živega pa mu tud un tvoj curek ne bo  :kva1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj se ne gre za cur(k)e...no ja včasih tut. :D

 

Dobro se spomnim, ko so novim Jumperjem praviloma po 10kkm crkovali ležaji v prvih kolesih, vzrok dekonzervacija z visokotlačnimi čistilci.

Bom tkole povedal, tut jaz ga včasih pihnem z vapom, ampak raj ne ko ja, ker mimgrede mal zarineš vap prot mopedu, pa nabiješ kam vlago, kamor je ne bi bilo potrebno.

 

Poleg tega je vap zelo neosebno dejanje, predstavljaj si da svojo bejbo pereš od daleč pa samo s pritiskom iz brizgalne šobe tuša. Men tole ne gre, mora bit osebni stik, vodica mora lepo polzet, zravn moram mal božat :D...uf zdj pa že nabijam....:P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo spisek kompletne dodatne opreme?

 

Kakšna je naprimer prednost platišča na napere?...ker recimo, jaz jih bom vzel samo zato ker mi lepše izgleda, je še kakšna prednost =)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!