Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Priklopi jih sam ,veži jih direkt na aku ,seveda z varnostnim členom . Če bi pa mel vezane preko ključavnice ali kako drugače pa rabiš mehanika z testerjem da ti seznani porabnik z instalacijo.

pa je dost če dam samo varovalko umes al treba še rele

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od stikala, če je dovolj močno ne rabiš releja, drugače bi ga jst raje dal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od stikala, če je dovolj močno ne rabiš releja, drugače bi ga jst raje dal

Sam ga nisem dal,zadeva je špilala ,se pa strinjam s tabo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priklopi jih sam ,veži jih direkt na aku ,seveda z varnostnim členom . Če bi pa mel vezane preko ključavnice ali kako drugače pa rabiš mehanika z testerjem da ti seznani porabnik z instalacijo.

 

Jaz bi uporabil obvezno rele že iz razloga, da ko ugasneš motor, ugasnejo tudi meglenke.

Kako to izvesti in da ne rabiš seznanjati porabnika z inštalacijo?

 

Tako, da tuljavico releja s "kradljivcem štroma" priklopiš na pozicijske luči. Poraba tuljave je zanemarljiva napram pozicijskim žarnicam. Potem pa stikalo za izklop meglenk vežeš na eno od obeh žic med "kradljivcem štroma" in relejem.

Meglenke vežeš direkt preko močnostnega dela releja na akumulator.

 

Kako bo delovalo?

Če ne boš dal kontakta, se pozicijske luči ne prižgejo, kar pomeni da tudi če imaš stikalo meglenk vklopljeno, tuljavica ni pod napetostjo in zato meglenk ne vklopi. Takoj ko boš dal kontakt, se pozicijske luči prižgejo, rele zato preklopi in meglenke svetijo. Če pa ne želiš med vožnjo imeti prižganih meglenk, pa jih s tikalom pač ugasneš, ker s tem v bistvu spet izklopiš rele. Simpl in low cost varianta.

Aja, pa fajn bi bilo montirati še varovalko med aku in meglenkami, če pride "nebodigatreba" kje do kakega kratkega stika.

Napajanje releja je pa že avtomatsko varovano preko canbus instalacije od pozicijskih luči. Če pride do preobremenitve je potrebno samo resetirati s kontaktom "off-on"

 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi uporabil obvezno rele že iz razloga, da ko ugasneš motor, ugasnejo tudi meglenke.

Kako to izvesti in da ne rabiš seznanjati porabnika z inštalacijo?

 

Tako, da tuljavico releja s "kradljivcem štroma" priklopiš na pozicijske luči. Poraba tuljave je zanemarljiva napram pozicijskim žarnicam. Potem pa stikalo za izklop meglenk vežeš na eno od obeh žic med "kradljivcem štroma" in relejem.

Meglenke vežeš direkt preko močnostnega dela releja na akumulator.

 

Kako bo delovalo?

Če ne boš dal kontakta, se pozicijske luči ne prižgejo, kar pomeni da tudi če imaš stikalo meglenk vklopljeno, tuljavica ni pod napetostjo in zato meglenk ne vklopi. Takoj ko boš dal kontakt, se pozicijske luči prižgejo, rele zato preklopi in meglenke svetijo. Če pa ne želiš med vožnjo imeti prižganih meglenk, pa jih s tikalom pač ugasneš, ker s tem v bistvu spet izklopiš rele. Simpl in low cost varianta.

Aja, pa fajn bi bilo montirati še varovalko med aku in meglenkami, če pride "nebodigatreba" kje do kakega kratkega stika.

Napajanje releja je pa že avtomatsko varovano preko canbus instalacije od pozicijskih luči. Če pride do preobremenitve je potrebno samo resetirati s kontaktom "off-on"

 

Lp.

 

Bravo, tako imam jst nareto, fajn je tudi ko kje v temi motor na roke premikaš si lahko daš kontakt in vklopiš meglenke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še druga stran----no postopek enak, previdno in še enkrat previdno. Ja pri meni je na levi strani črna plastika spodaj in se vse skupaj malo slabše vidi. Ampak preverjeno da se.

hej a bi se mogoče potrudil tudi na mojem gs-u to zamenjati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW priporoča menjavo na vsakih 20.000km. Če pa želiš, lahko tudi na 10.000km, vendar ni potrebe. Količina olja, ki ga boš dal noter naj bo max.180ml in NE 220ml, kot je sprva BMW predvidel oz. imaš morda še zapisano v servisni knjižici. Izkazalo se je namreč, da ker kotni prenos nima (več) odduška, prevelika količina olja lahko ustvari prevelik nadtlak znotraj prenosa in lahko prebije semering. Olje pa isto kot je za menjalnike, sintetično 75-90. Pa ne pozabi očistiti čep za izpust olja, ker je tam magnet, ki lovi kovinske delce.

 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Bom kar sedaj zamenjal na 10.000, olje me stane 2€, delo pa poezija v lastni režiji. Moj čep za izpust olja pa nima magneta, je 2006 letnik, se pa nabere nekaj kovinskega prahu na senzorju za ABS - verjetno je malo namagneten?

Popravljeno . Popravil tonikoce
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz menjam na vsakih 10.000. Liter olja zadostuje tako za menjalnik kot za kotni prenos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa menjaš olje v menjalniku? Ima čep za izpust, not pa naliješ do roba odprtine? Koliko gre sploh olja v menjalnik?

Sprašujem za prijateljevega GS-a, uradni servisi mu postajajo predragi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne razlagam na dolgo, ker slika pove več kot tisoč besed!

 

Veliko uspeha pri menjavi olja :OK:

 

P.S.

tonikoce, a si me ti slučajno dva dni nazaj v NM pred Evrotonom spraševal o mojem RT-ju? :grim

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeri se je pa Ferek na GS vsedu in mal zapelu... special edition... letnik 11...

 

Zanimivi občutki... glede na to da vozim 1700 kubični V... Iskreno povedano sem od BMWja pričakoval veliko več...

 

Primerjava je sicer neumesna glede na to da sta to dva čist različna segmenta, pa mogoče imam malo razvajeno rit... ampak vseeno:

 

BMW trese veliko bolj;

kardanski prenos je grob (v primerjavi z jermenom);

Rit bi me na BMW verjetno zlo hitro zabolela;

Tudi prepiha je na BMW seveda več; 

Smerokazov sploh nisem prižigal (obup!)

 

Je pa ESA fenomanalna pogruntavščina;

Pospešek in vlek zavidljiv;

Bremze prav fenomenalne;

Menjalnik veliko bolj kultiviran;

Vodljivost in lahkotnost sta res vrlini tega motorja;

 

Glede na to, da se ceni obeh sučeta okol 17 jurjev je pa moj zaključek sledeč:

BMW za Dolomite, Korziko, slovenske zjebane ceste...Če si nad 180 cm se na tem motorju to lepo preživi!

Vulcan Tourer pa za luksuz in udobje do konca civiliziranega sveta in nazaj - aja, pa za tiste pod 180 cm!

 

Bom najbrž še nekaj časa ostal na svojem...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeri se je pa Ferek na GS vsedu in mal zapelu... special edition... letnik 11...

 

Zanimivi občutki... glede na to da vozim 1700 kubični V... Iskreno povedano sem od BMWja pričakoval veliko več...

 

Primerjava je sicer neumesna glede na to da sta to dva čist različna segmenta, pa mogoče imam malo razvajeno rit... ampak vseeno:

 

BMW trese veliko bolj;

kardanski prenos je grob (v primerjavi z jermenom);

Rit bi me na BMW verjetno zlo hitro zabolela;

Tudi prepiha je na BMW seveda več; 

Smerokazov sploh nisem prižigal (obup!)

 

Je pa ESA fenomanalna pogruntavščina;

Pospešek in vlek zavidljiv;

Bremze prav fenomenalne;

Menjalnik veliko bolj kultiviran;

Vodljivost in lahkotnost sta res vrlini tega motorja;

 

Glede na to, da se ceni obeh sučeta okol 17 jurjev je pa moj zaključek sledeč:

BMW za Dolomite, Korziko, slovenske zjebane ceste...Če si nad 180 cm se na tem motorju to lepo preživi!

Vulcan Tourer pa za luksuz in udobje do konca civiliziranega sveta in nazaj - aja, pa za tiste pod 180 cm!

 

Bom najbrž še nekaj časa ostal na svojem...

 

Pravis, da si pricakoval veliko vec... kaj konkretno si pricakoval?

 

BTW: primerjas tvoj avtodom s traktorjem  . . . nista ravno v bliznjem sorodstvu IMHO   :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravis, da si pricakoval veliko vec... kaj konkretno si pricakoval?

 

BTW: primerjas tvoj avtodom s traktorjem  . . . nista ravno v bliznjem sorodstvu IMHO   :smoke:

 

Čisto konkretno sem pričakoval manj tresenja (trese tudi vulkan a drugače) in veliko več udobja v sedlu... se pa strinjam da si nista blizu... pa da mam na vulkanu fotelj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prišel sem do zaključka, da bom šel delat izpit za traktor, ker z avtodomom se pa že ne bom vozil in še traktoristov je več na svetu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno kar takoj malokomu sede, ko se ga pa enkrat navadiš...ga parkrat spraviš po tleh in vidiš, da ni tak bavbav, pa postane "priden mucek, ki lepo prede".

Je pa res, da v vseh pogledih ne more blesteti in tudi japonci imajo posamezne prednosti ampak nasplošno je vsaj zame zelo fajn za vozit, edino malo višji bi lahko bil, verjetno bi GSA bil boljši samo je pa tudi težji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ve kdo, če ta Ohlins paše spredaj na GS 08 letnik?

5180090.jpg

...ker se za letnik 04 - 12 prodaja tudi tak:

S46ER1.jpg

ali sta oba enaka?

http://www.wunderlich.de/shop/de/ohlins-premium-federbein-vorne-5084.html

http://kglracing.com/shop/motorbike_parts/shocks/rear_shock_absorbers/ohlins/bmw/ohlins_shock_bmw_r_1200_gs_2004-12_bm_437

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Slika spodnjega amortizerja je simbolična, kar tudi lepo piše:

Image is representative of the shock type listed. Variations in mounting, reservoir position, and other factors will be correct to fit your model's specific requirements.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slika spodnjega amortizerja je simbolična, kar tudi lepo piše:

 

Hvala! Nisem bral vseh podrobnosti, ker še iščem razne možnosti za zamenjavo prednjega amortizerja.

V glavnem, prednjega je potrebno zamenjat in original pride nekaj nad 400€, Ohlins in Wilbers sta okrog 100€ več, obnovljen original se prodaja na Bolhi za 250€, potem je še komplet Wilbers ampak zadnji je zaenkrat še dober...nekako se nagibam k novemu Ohlinsu in ko bo slab še zadnji zamenjam še tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi imel samo en motor, bi izbral GSa. Je optimalna kombinacija vsega in to ne vsega pomalo, prej bi rekel, da je v vsem zelo dober.

 

Res je v vsem zelo dober!... ampak odvisno v čem so človeku prioritete... Vsaj jaz osebno kot "razvajen dolgoprogaš" cenim samo še udobje... "polaganje ovinkov", performanse, enduro sposobnosti, odlične zavore... vse to mi je drugotnega pomena... Rad sem po celodnevni vožnji spočit, brez boleče riti, rad imam luksuz in kolikor si povprečen voznik GS-a zaželi makedama in slabih cest, toliko ga jaz s svojo 380 kilsko kravo brez problema oddelam...  to sem že ugotovil... Aha in ko zvečer parkiram v družbi 3 GS-ov, preprosto uživam kako mimoidoči občudujejo Vulcana...

 

In še enkrat poudarjam GS je zelo dober motor... pravzaprav odličen...edino trese pa res... v luksuzu in udobju, pa v melodiji iz rorov in radia, ga pać moj "motodom" poseka! Mokre sanje torej ostajajo... Goldwingov Bager... ali nov BMWjev koncept...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!