Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Če bi imel samo en motor, bi izbral GSa. Je optimalna kombinacija vsega in to ne vsega pomalo, prej bi rekel, da je v vsem zelo dober.

Jaz tudi, ampak 2013->

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi imel samo en motor, bi izbral GSa. Je optimalna kombinacija vsega in to ne vsega pomalo, prej bi rekel, da je v vsem zelo dober.

... res je ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

, prej bi rekel, da je v vsem zelo dober.

...je že tako dober, da postane sčasoma dolgočasen B)

 

Lani mi je vsaj pokalo iz izpuha, letos še te popestritve nimam več  :jezen

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Quick shift-flat shift-shift assistant ma GS 2014+ :D

EDIT:

BWAHAHAHA...komi zdej sm pravilno prebral kej si napisal :D hahaha :D

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na današnji vožnji se mi je prvič zgodilo naslednje:

Pri prestavljanju prestav navzdol v nizkih obratih ob vzporednem zaviranju (približevanje križišču), se mi je 3x zgodilo, da je med prestavljanjem iz 4. v 3. prestavo motor ugasnil (vedno med 3. in 4. prestavo).

Še celo stisnjeni sklopki navkljub ni hotel vžgati, dokler ga nisem dal v Neutral, se starter tudi obrnil ni.

 

Komu kaj jasno???

Motor je letnik 208.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vžiga motorja ima tudi "oče sodobnih GSov" 1100 enak sistem. Motor mora biti v prostem teku, v prestavi ne vžge, vsaj moj ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vžiga motorja ima tudi "oče sodobnih GSov" 1100 enak sistem. Motor mora biti v prostem teku, v prestavi ne vžge, vsaj moj ne.

R1200 R, RT, GS, S, ST,....vi simajo stikalo sklopke in lahko zaženejo motor tudi ko je v brzini, seveda ob stisnjeni sklopki in ob postravljenem stranskem stojlu! Če je slednje iztegnjeno in motor v recimo 1. brzini, tudi pri stisnjeni sklopki motor ne obrne. Mogoče ima pa ravno to stikalo pokvarjeno. GS911 lahko pokaže to napako.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1200 R, RT, GS, S, ST,....vi simajo stikalo sklopke in lahko zaženejo motor tudi ko je v brzini, seveda ob stisnjeni sklopki in ob postravljenem stranskem stojlu! Če je slednje iztegnjeno in motor v recimo 1. brzini, tudi pri stisnjeni sklopki motor ne obrne. Mogoče ima pa ravno to stikalo pokvarjeno. GS911 lahko pokaže to napako.

Meni sicer v prestavi ob stisnjeni sklopki vžge brez problema. Kadar pa nenadoma ugasne (kot sem opisal) pa ni šans da ga vžgeš v prestavi... edino če ga daš v Neutral - potem vžge.

Skalaprava: ti imaš GS911?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je v skoraj letu dni 2X ugasnil pred križiščem, je pa takrat tudi nemirno tekel v prostem teku...malo sem zvišal obrate prostega teka. Je toliko stvari, ki lahko nagaja, da le dober mehanik z izkušnjami lahko kaj ugotovi, ker diagnostika ni nujno, da javi napako.

 

Meni se je pa sedaj pojavilo neko rožljanje, kot bi se slišalo ventile pri okrog 2000 obratih, ko se motor nekoliko segreje, pri hladnem ne. Pa tudi takoj, ko vžge, se kmalu izpuha obarvata modro...temperatura mi kaže normalno. Kaj bi lahko bilo, ventili, sinhronizacija...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri letnik imas? Do DOHC motorja se je dalo ventile zelo enostavno stelati doma. Rabil si pac listice ustrezne debeline, inbus 3mm in 10mm kljuc.

 

Z DOHC se je to malo zakompliciralo, ampak se je dalo vseeno, sam pac na servis je bilo treba po material.

 

Ce imas kaj dosti kilometrov je lahko tudi veriga raztegnjena. To se lahko preveri na natezovalcu.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je v skoraj letu dni 2X ugasnil pred križiščem, je pa takrat tudi nemirno tekel v prostem teku...malo sem zvišal obrate prostega teka. Je toliko stvari, ki lahko nagaja, da le dober mehanik z izkušnjami lahko kaj ugotovi, ker diagnostika ni nujno, da javi napako.

Kje in kako pa lahko reguliraš obrate prostega teka?

 

Jaz imam sicer na sumu da je kakšna od lambda sond kriva za to ugašanje. Četudi je za ugašanje kriva recimo da sonda, pa mi še vedno ni jasno, zakaj ob nezaželenem ugašanju noče vžgati v prestavi ob stisnjeni sklopki!!?? Je treba dati v Neutral, pa tudi takrat se bolj pomatra za vžig. :BUA:

Popravljeno . Popravil kasti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri letnik imas? Do DOHC motorja se je dalo ventile zelo enostavno stelati doma. 

Letnik je 08 ampak sedaj sumim na klenkanje. Sem tankal 100 oktanski na drugi črpalki in je bolje. Kako je slišno klenkanje, ker do sedaj še nisem imel s tem opravka?

 

Kje in kako pa lahko reguliraš obrate prostega teka?

Jaz sem ob ročici za plin, kjer je za "štelanje" bolj nategnil zajlo.

 

Lahko je tudi lambda sonda ali pa potenciometer, halodajalec-impulzator, cinšpula, zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd....to mi je enkrat nekdo naštel za možne vzroke nemirnega teka.  :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se lahko pokvari, ja tudi BMV

 

Klenkanje se najbolj "sliši" med pospeševanjem, motor je neodziven, sliši se pa kot "rožlanje" ventilov, čeprav je vzrok za to prenizka oktanska vrednost bencina in prihaja do predčasnega spontanega vžiga.

 

"Na pamet" bo bolj težko ugotoviti pravi vzrok, kot je predlagal @skalaprava za začetek GS911. Če ugotoviš, da je kakšen parameter izven predpisanega območja je to potem izhodišče za odpravo vzroka.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klenkanje se najbolj "sliši" med pospeševanjem, motor je neodziven, sliši se pa kot "rožlanje" ventilov, čeprav je vzrok za to prenizka oktanska vrednost bencina in prihaja do predčasnega spontanega vžiga.

Potem bo skoraj verjetno v mojem primeru sedaj to. Včeraj sem tankal na MOL - u 95 oktanski in danes je bilo s tem bencinom to slišat, pred tem sem tankal tudi 95 na Istrabenzu pa tega rožlanja nisem opazil v taki meri. Sedaj zvečer sem šel po 100 oktanskega in po 50 km je že drugače, skoraj ni slišat več, oz., je precej manj in na nekoliko višjih obratih. Je pa bila tudi manjša poraba pri bencinu iz MOL - a. Pa sedaj po servisu so tudi spremenjene nekatere nastavitve, prej ni bilo tako opaznih sprememb pri različnih bencinih je bil pa prosti tek bolj nemiren, pa pokanje iz izpuha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa so ena jetra.

tocno tole sem si zadnjic mislil, ko sem sel en krog z japoncem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri štiricilindrskih računalnik uravnava glede na oktane in razlike ne slišiš, niti ne opaziš.

Na RRu in HPju sem tankal že vse od 91 do 100 oktanskega in ne bi mogel reči, da je kaj razlike. Ni GS, ampak mislim, da je pri zadnjih serijah bokserjev isti sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni sicer v prestavi ob stisnjeni sklopki vžge brez problema. Kadar pa nenadoma ugasne (kot sem opisal) pa ni šans da ga vžgeš v prestavi... edino če ga daš v Neutral - potem vžge.

Skalaprava: ti imaš GS911?

Hmmm....kako ti pa dela v prostem teku? A ti zelo cukajoče dela? Bi znal biti problem tudi v slabi sinhronizaciji med valjema in ko prestavljaš navzdol enostavno crkne motor....ali pa ga morda kaj FPC (fuel pump controler) biksa. Ta uravnava črpalko za gorivo (večji obrati, več črpa in obratno, ko odvzameš plin, se zmanjša pretok)  

GS911 sicer imam, vendar določenih stvari tudi ta ne pokaže (recimo ravno okvaro FPC)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm....kako ti pa dela v prostem teku? A ti zelo cukajoče dela? Bi znal biti problem tudi v slabi sinhronizaciji med valjema in ko prestavljaš navzdol enostavno crkne motor....ali pa ga morda kaj FPC (fuel pump controler) biksa. Ta uravnava črpalko za gorivo (večji obrati, več črpa in obratno, ko odvzameš plin, se zmanjša pretok)  

GS911 sicer imam, vendar določenih stvari tudi ta ne pokaže (recimo ravno okvaro FPC)

V prostem teku dela popolnoma normalno-brez cukanja.

Sinhronizacija valjev je bila narejena cca. 6k km nazaj pri Avtovalu v sklopu servisa na 20k km.

Res ne vem kaj ga matra!?

Še vedno pa mi ni jasno, zakaj ob nezaželenem ugašanju noče vžgati v prestavi ob stisnjeni sklopki!!??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeeeeeee....da se slučajno ne je.be stikalo od tačke ;) sem imel podoben primer, ko je dirkalnik samo med vožnjo in obremenitvijo trokiral, celo ugasnil, pa ni nihče uspel ugotovit kaj je krivo....vibracije / luknje so tresle (pokvarjen) piezo element na menjalniku in posledica je bilo nenadno prižiganje flat shifta oz. trokiranje/ugašanje avta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letnik je 08 ampak sedaj sumim na klenkanje. Sem tankal 100 oktanski na drugi črpalki in je bolje. Kako je slišno klenkanje, ker do sedaj še nisem imel s tem opravka?

Jaz sem ob ročici za plin, kjer je za "štelanje" bolj nategnil zajlo.

 

Lahko je tudi lambda sonda ali pa potenciometer, halodajalec-impulzator, cinšpula, zuzatz luft schiber(dodatni ventil dotoka zraka),modul vžiga,termo tipalo temperature mašine,termo tipalo zunanje temperature,tipalo gostote zraka,tipalo pretoka zraka,klopf senzor,fovš zrak,kak slab spoj(masa konektor,sam računalnik itd.itd....to mi je enkrat nekdo naštel za možne vzroke nemirnega teka.  :hmm:

 

GS je po že default-u nastavljen na 95 oktansko gorivo, tako da ti nebi smelo klenkati, če tankaš 95 okt. (recimo moj RT ima predpisano 98 ali vec). Če ti res klenka pri 95 oktanskem gorivu, potem nekaj ni čisto vse ok nastavljeno....

 

Višanje obratov v prostem teku z "nategovanjem" pletenice pri ročici plina pa ti ni najbolj posrečena varianta. Koliko pa imaš potem prostega hoda pletenice na ročici plina? V tem primeru naj brž nič, kar ni ok, saj mora biti usklajena z povratno pletenico (tista ki zapira plin). Ročica ti lepo teče? Ti ročiča sploh lepo sama nazaj skoči, ali ti gre v tem primeru bolj na trdo? Predpisano je namreč kar nekaj milimetrov prostega hoda ročice, preden začne odpirati dušilne lopute. Če že hočeš malo zvišati obrate, potem je to bolje narediti z vijakoma na obeh straneh (na sliki označeno z rumeno barvo), pa tudi to ni čisto pravi način, saj prosti tek določa računalnik, ki krmili koračna motorčka prostega teka (z rdečo barvno označena).

post-35672-0-19669600-1433753638_thumb.jpg

Ta dva motorčka je potrebno kalibrirati, ko je motor ugasnjen in je pletenica plina pravilno nastavljena (beri ima dovolj prostega hoda, tako da sta dušilni loputi res zaprti). Nastavlja se jih pa nažalost samo z testerjem pri uradnem serviserju, ali doma s pomočjo vmesnika GS911 in domačega compa.

 

Drugače z rumenima vijakoma sinhroniziraš valja v prostem teku in s tem tudi precej izničiš cukajoče delovanje v prostem teku (nekaj ga je pri boxerju vedno prisotno, to je pač treba vzeti v zakup).

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!