mato Objavljeno April 9, 2007 Opozori Objavljeno April 9, 2007 Zumo 550. Nije još riješeno napajanje. [attachmentid=93430] [attachmentid=93431] Sem se danes na GS-u malo igral z nosilcem Zumota, pa me zanima, če se varianta na slikah dobro obnese. Vibracije? Je vsa stvar stabilna? Sem se danes na GS-u malo igral z nosilcem Zumota, pa me zanima, če se varianta na slikah dobro obnese. Vibracije? Je vsa stvar stabilna? Mislim na slike od Pudle na prejšnji strani. GPS je pritrdil na aluminijasto štanhco ob vertobranu.
Pudla Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Sem se danes na GS-u malo igral z nosilcem Zumota, pa me zanima, če se varianta na slikah dobro obnese. Vibracije? Je vsa stvar stabilna? Mislim na slike od Pudle na prejšnji strani. GPS je pritrdil na aluminijasto štanhco ob vertobranu. Za sada je OK, nema posebnih problema, trese se zajedno sa ostalim instrumentima u maloj turaži. :) Na normalnim putnim brzinama je potpuno miran, nema posebnih vibracija. Istina, ne vozim se po nekim teškim terenima, pa ne znam da li je ovakav način dobar za "žešču" upotrebu. Osobno sam zadovoljan. Krajem Aprila idem za Tunis, kad se vratim biti ću još pametniji. :)
corser Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 Zakaj pa ne pogledaš na GARMIN-ovo stran, izbereš Zumo in si ogledaš zadevo? Ali pa ga greš fizično pogledat k kakšnemu dilerju? Boš vsaj vedel za kaj se gre. :hmm: Ker imam tebe, prijaznega uporabnika foruma, ki mi prišpara pot do trgovine in mi s svojimi izvirnimi odgovori polepša dan. :D Tnx
mack Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Kako nastavljate vzmetenje pri vašem gs-u ko ste polno naloženi??? :? prednje, zadnje, bumper???? sem v dilemi! :?
12BENI Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Kako nastavljate vzmetenje pri vašem gs-u ko ste polno naloženi??? :? prednje, zadnje, bumper???? sem v dilemi! :? Zadnji amortizer 35 klikov v desno ( 5 pred koncem ) , Dušilec na polovico H-L . Spredaj srednji zob . Prtljaga - 2 osebe( 60+90 ) , tank torba , 3x kovčki plus na zadnjem kovčku TOP.K. navezana dodatna prtljaga - pelje se super - poizkusi .
Ice Objavljeno Maj 15, 2007 Opozori Objavljeno Maj 15, 2007 danes sem pri gericke malce listal v wunderlich-ovem katalogu; nice. med ostalim opazil tudi ene zobnike za odmicne gredi. v tem doticnem katalogu - in ne vem ce se to tice vasih izkusenj z 1200 GS-i - pravijo, da so tolerance za delovanje odmicnih gredi (tocno za katere dele bi moral se nekrat pogledati; najbrz pise kje na wunderlich www) je en razlog cukanja masine pri konstantnih hitrostih izrazita nenatancnost (spiel) izdelave pogonskega sestava ventilov. ce se pravilno spominjam je bilo govora o "tassenstössel" (kako se temu rece po slovensko ne vem) in zobnikih, kateri le-te poganjajo. tako da je mogoce za tiste katere to cukanje moti lahko resitev kje v tej smeri. pisejo tudi, da je to razlog zakaj nekatere 1200 GS "sibajo ko satan druge so pa kot vreca kropirja".
Guest Brumer Objavljeno Maj 15, 2007 Opozori Objavljeno Maj 15, 2007 danes sem pri gericke malce listal v wunderlich-ovem katalogu; nice. med ostalim opazil tudi ene zobnike za odmicne gredi. v tem doticnem katalogu - in ne vem ce se to tice vasih izkusenj z 1200 GS-i - pravijo, da so tolerance za delovanje odmicnih gredi (tocno za katere dele bi moral se nekrat pogledati; najbrz pise kje na wunderlich www) je en razlog cukanja masine pri konstantnih hitrostih izrazita nenatancnost (spiel) izdelave pogonskega sestava ventilov. ce se pravilno spominjam je bilo govora o "tassenstössel" (kako se temu rece po slovensko ne vem) in zobnikih, kateri le-te poganjajo. tako da je mogoce za tiste katere to cukanje moti lahko resitev kje v tej smeri. pisejo tudi, da je to razlog zakaj nekatere 1200 GS "sibajo ko satan druge so pa kot vreca kropirja". "Tassenstossel"-to bi ti moral znat prevest,ko tako dobro obvladeš nemško pisavo in nas znaš lepo popravljat.Ti bom "pomagal" ! Tasse = šalica,Stossel = dročnik Tassenstossel po slovensko šaličastidročnik. :OK:
mack Objavljeno Maj 27, 2007 Opozori Objavljeno Maj 27, 2007 ali im akdo na gs komplet avspuhe zamenjane??? kakasna znamka, kako se obnese in pa koliko košta? :naughty: Rabil bi samo zato da se znebim katalizatorja in bom potem lahko v drugih državah tankal tudi super brez straha! al pozna kdo kaksno boljšo rešitev?! :worship:
bica Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Tole, sem je drago ko hudic... http://www.touratech.com/shops/001/product...aae8d4b5e6942ea
mack Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 No pa smo neki zvohal! O avspuhih in sicer ali je kdo ki ima prjatla in ima prjatelj prjatla ki bi lahko zrihtal spodnji del avspuha za gs od REMUSA (zaenkrat vem samo zanje da izdelujejo kompletne) In če kdo ve če se da spodnji del montitrat na original lonec? Hvala :worship:
bica Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 No pa smo neki zvohal!O avspuhih in sicer ali je kdo ki ima prjatla in ima prjatelj prjatla ki bi lahko zrihtal spodnji del avspuha za gs od REMUSA (zaenkrat vem samo zanje da izdelujejo kompletne) In če kdo ve če se da spodnji del montitrat na original lonec? Hvala :worship: Zakaj pa tega ne vzames http://www.touratech.com/shops/001/product...aae8d4b5e6942ea naj bi sel na original.
mack Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Zakaj pa tega ne vzames http://www.touratech.com/shops/001/product...aae8d4b5e6942eanaj bi sel na original. CENA ni ravno ugodna, pa mal iščem alternative! :naughty:
bica Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 CENA ni ravno ugodna, pa mal iščem alternative! :naughty: Ta je malo cenejsi in mislim, da je od Remusa. http://www.wunderlich.de/shop.php?rubrik=I...52907da3f9b3f31 Ce najdes kaksno dobro alternativo, te prosim, ce povprasas ce majo se za 1150 GS. Sem bil zdej na Sardiniji pa ima kar nekaj Italjanov na GS-ih samo cevi brez cat. Lep zvok, ne kej. Dada pa ti se kaksnega konjicka, ceprav se mi zdi Wunderlichov podatek o 14 PS malo prevec.
bmwslo Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 GS 1200 je najuspešnejši BMW - jev model vseh časov . Od 2004 so jih do letošnjega junija naredili 100.000 !!! model A od začetka 2006 do maja 2007 14.615
mack Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Ja nekateri smo bolj drugi pa malo manj zadovoljni z njimi! :naughty:
Pips Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Pozdravljeni! Zanima me v katerem območju obratov vozite vasega lepotca,bojim se, da vozim prenisko. :worship: za odgovore.
ftp Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 če le ne voziš pod štant gasom (minimun) je vse ok :rolleyes:
mack Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Kdaj ste menjali prednje zavore pri vašemu??? Sem jih menjal pri 22000 pa se mi zdi da je blo kar mal prehitro!
bica Objavljeno September 4, 2007 Opozori Objavljeno September 4, 2007 Kdaj ste menjali prednje zavore pri vašemu???Sem jih menjal pri 22000 pa se mi zdi da je blo kar mal prehitro! Jaz pri mojmu 1150 pri 30000.
Bambi61 Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 Jaz pri mojmu 1150 pri 30000. Jaz pa še nikoli :P !!! Imam pa 29TKM :naughty: oziroma 5TKM po Iranu :worship: :worship:
ftp Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 na GS1150 prvič pri 40000 naslednje pa po 30000
motoristek Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Dolil olje po 6TKM samo dober deci.... :yea1: koliko vi dolivate? :whistle:
PURPLE Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Jas dolivam mnogo več, slab deci na 1000 km. Ampak, če pogledamo koliko letno zdajamo za bencin eni okrog 500 evrov drugi skor 1000, potem je cena tistega litra olja 10-12 evrov zanemarljiva. Zeleni pa niso zanemarljivi, okoljevarstveniki .)
motoristek Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Tudi jaz sem gledal ta okenček, ker je bil vedno dost poln in sem sedaj dolil in je spet črn.... :worship: bomo pa še spremljali kaj bo naprej... :yea1:
ataIBA Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 Tudi jaz sem gledal ta okenček, ker je bil vedno dost poln in sem sedaj dolil in je spet črn.... :worship: bomo pa še spremljali kaj bo naprej... :yea1: mogtoristek lep pozdrav. ti pa maš srečo. moj prvi k100 letnik 83 je popil cca 2 dl olja na 1000 km. nov K100RS pil prvih 10 000 km cca 5 dl/1000km, nato vedno manj. pri 50 000 prevoženih km cca 1-2-dl, sedaj ko ima čez 90 000 pa dober dl. bokser r 1100 s od sina pa je bil kar požrešn do 10 000 km. sedaj pa je poraba cca 2 dl na 1000 km, kar je normalno. tudi način vožnje veča porabo. normativ za bmw pa je prvih nekaj 1000 km tudi do 1 l. Če nisi pozoren, mašinca zariba. se je že zgodilo. Da skrajšam, BMW pije s kilometri vedno manj olja, ker se cilindri zgladijo. lp :grupni:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se