Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Glede placa pod zicom se kar strinjam.

Poleg tega niti popolnega orodja ne dobiš zraven.

Pa tudi kovčki so katastrofalno majhni. Zgornjega sem obdržal kar Givi maxio.

Glede na to, da naj bi bil GS motor za potovanja na konec sveta se mi zdi, da bi bilo lahko bolje poskrbljeno za prtljago.

Seveda vedno obstaja Touratech....

Je se mi pa zdi, da čaka večina GS-ov usoda BMW-jev X5: vozijo se predvsem po asfaltu. Pa ne da so slabi. Mislim, da motor res ponuja vsestranskost a kaj ko me stiska na makadamu... če padem... $$$$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne vem, se mi dozdeva, da je ta motor mal precenjen. Sicer pa, dokler jih dobro prodajajo, jim ni treba dajat kakšnih popustov. Gre pa pohvala Avto aktivu, vsaj kar se tiče prodajnih prijemov. Možno si je namreč izposoditi skoraj vsak model motorja in ga tako preizkusiti (če ne drugače pa rentanje), kar pogrešam pri prodajalcih ostalih znamk motorjev.

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recite mi, ali je res, da BMW 1200 GS ni tako brezhiben, kot ga hvalijo njegovi prodajalci?

Je imel že z njim kdo kaj težav?

Samo resni in preverjeni odgovori prosim!

Zanima me realno stanje.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recite mi, ali je res, da BMW 1200 GS ni tako brezhiben, kot ga hvalijo njegovi prodajalci?

Je imel že z njim kdo kaj težav?

Bladzo ima s tem največ izkušenj, morda ga kar na PM povprašaš. Ali pa prelistaš temo - je že marsikaj napisal... To je še najbolj preverjeno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo ima s tem največ izkušenj...

Morda ti kaj pomaga:

GH

Obema HVALA za namig!!!

Čekiram. :grim

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Koliko hitro se lahko peljete z njim po avtocesti, da je vožnja udobna ??

Kakšno razmerje ima v menjalniku oz. kakšni so obrati pri 100, 130, 150 Km/h v najvišji prestavi.

100Km/h ..................xxx rpm

130Km/h...................xxx rpm

150Km/h...................xxx rpm

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bambi61

a boš napisal kak potopis :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

ali ima kdo kaj izkušen z nastavljanjem zadnjega amortizerja.

glede na to, da greva v dvoje na dopust s polno prtljage... kaj mi priporočate.

naj zategnem tudi "fedr"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm če ga takole vozi

http://photos1.blogger.com/hello/183/10654/480/IMG_5519.jpg ni nič čudno da tudi kaj crkne, naredil je tudi kar nekaj km, 56.000 mil, ampak imel vmes tudi kar nekaj problemov...Kaj pa vem zanimivo bi bilo videti en tak test od KTM Adventure ali pa Honde Varadero ki ima 100.000km narejenih po vsem živem, ne samo po cesti...

Konec koncev tudi GS ni motor narejen za ne vem kakšen OFF-Road, lahko se uporablja ampak dejstvo je da na OFF-roadu ne moreš pričakovati da bodo materijali imeli tako življensko dobo kot uporaba na cesti.

Na mojem 1150, jaz zadnjih 25.000km nisem odkril ene napake, menjava olja, filtrov, redno dolivanje, nastavitev ventilov in to je to...bomo videli kaj se pokaže.

Je pa dobra primerjava GSa z X5...Tudi X5 ni namenjen ne vem kakšnemu blatu in brezpotjih, zato imaš druge znamke vozil...ne BMW... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo!

Včeraj sva se s punco vrnila iz enomesečnega potepanja po grških otokih. Glede na to, da je to bilo že osmo poletje po vrsti na tistih koncih in prvo z Gs-om lahko napišem tole:

1.) motor je težek. obračanje na ozki poti po možnosti še na klancu je zahtevno opravilo, sploh če je to v opoldanskem soncu. priporačam v naprejšnje razmišljanje, kam zaplejati oz. kje se ustaviti, predvsem pa ga parkirajte tako, da se potem lahko odpeljete (treba je prej razmišlajt). Glede na preješnje motorje je bila to prva ugotovitev.

2.) dobro je, da ga lahko naložiš kolikor ti paše (no ja, skoraj) pa se še vedno pelje kot, da si sam na motorju. Tudi v ovinkih se ne zvija. Krasno.

3.) kardan... itak zakon. če ne zaradi drugega pa zaradi tega, ker ni potrebno imeti s seboj ketten spraya;)

4.) kovčki (predvsem levi; izpušna cev) so majhni. Je pa dobro, da so zgoraj ravni in se da potem na to navezati še kako vrečo (midva sva imela s seboj maske in plavutke..!).

Kar bi si kupil dodatno je nastavek za na sprednje steklo od Touratecha, ki še malo dvigne tok zraka nad čelado tako, da se lahko vozim z odprto Schubertko.

Videl sem kar nekaj Gs.ov (Grki, Avstrjici..) in lahko bi rekel, da je skupno vsem to, da smo bili naloženi ko Pakistanski tovornjaki.

Skratka: zadovoljen.

Mimogrede: imam 4500 km in od prevega servisa (1000 km) mi ne pije olja. Težav do sedaj nisem imel pa ga ne šparam in ne uporablajm za prevoz do kafičev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Halo !!! :)

Imam 1150 GS in sem pred odločitvijo , 1200GS ali Honda VFR 800 ABS. Veliko se voziva v dvoje do 300-350km dnevno.Malo sem se v teh letih naveličal tako pokončne drže (bolečine v rami) , čeprav lahko voziš tudi hitro.Veliko sem prebral o obeh in 1200 tudi testiral pol ure Hondo pa ne.

Ima kdo kakšne izkušnje oz. je kdo presedlal iz omenjenih motorjev.Skrbi me za sopotnico čeprav Hondo kar pohvalijo za GS pa je tko znano.

Ne vem morda si želim malo drugačen način vožnje (tudi na GS-u se v ovinku dostikrat spustim dol iz sedeža) vendar ne športnega.Pravijo, da je VFR nekaj vmes.

Hvala za vsako mnenje :hmm: :hmm:

post-2663-1159561086_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je da če se vozita v glavnem v dvoje raje furaj naprej GS-a ker VFR-ka definitivno ni tako prijazna do sopotnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je da če se vozita v glavnem v dvoje raje furaj naprej GS-a ker VFR-ka definitivno ni tako prijazna do sopotnika.

Hvala Leteči! :OK:

Ravno danes sem gledal za menjavo GS 1200 let05. Moti me, da je bil testni ne vem koliko km, mislim 5-6000km vendar ni sigurno.Bil je kupljen lani v Selmarju.Zdaj pa ga ima drugi lastnik.Ima 18000km brez ABS-a, kar me niti ne moti lahko pa ga je teralo sto dirkačev.

Sam imam Gs, ki ga prodajam.Brez napak ta teden servis, nove gume, vsi kufri, auspuh itd.Slučajno če kdo isče dober GS. :yea1:

Imejte se!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je tako dober ga ne prodajaj ampak vozi :P

Ima 63000km lepo voženih, bi pa vzel zaradi moje višine 175cm lažjo 1200 ali nižjo VFR.Ko se vozim je kot 125ccm, ampak, ko se komplet poln ustaviš po možnosti na poševni makedamski poti ob močnem vetru ipd ni nič prijetno, ko čutiš kako ti na črevesju ven rine bula obraz pa :devil: .

Drugače pa je idealen motor.Imam ga skoraj tri leta pa mi že paše kaj menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sicer ne vem koliko je 1200 lažji od 1150 a definitivno je 1200 motor z veliko teže, ko si pa s polnimi kovčki pa še toliko bolj.

Pa ko menjaš je treba vzeti v zakup, da bo potrebno kupit nove kufre. Pa da na 1200 paše samo njihova orginalna tank torba itd...

Sicer se pa glede testnega ne bi sekiral. Če dela, dela. Kaj pa veš kaj se je dogajalo s tistim motorjem, ki je od 1. lastnika. Res je da je dal manj stilov voženj čez po drugi strani pa sem dokaj prepričan, da so testni motor lepo servisirali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne vem koliko je 1200 lažji od 1150 a definitivno je 1200 motor z veliko teže, ko si pa s polnimi kovčki pa še toliko bolj.

Pa ko menjaš je treba vzeti v zakup, da bo potrebno kupit nove kufre. Pa da na 1200 paše samo njihova orginalna tank torba itd...

Sicer se pa glede testnega ne bi sekiral. Če dela, dela. Kaj pa veš kaj se je dogajalo s tistim motorjem, ki je od 1. lastnika. Res je da je dal manj stilov voženj čez po drugi strani pa sem dokaj prepričan, da so testni motor lepo servisirali.

1200 GS je res lažji cca 25kg, vendar me moti zelo draga original oprema.Tudi rabljena na e-bay v tujini je še vedno draga.Glede testnih pa moraš imet vseeno malo sreče , da naletiš na pravega.Velika večina jih je bila na tleh, pa trdijo, saj je padel tu pred salonom !? :BUA:

Prodati je težkoše težje pa je kaj dobrega-rabljenega kupiti.

Najbrž se bom odločil za menjavo znamke čeprav BMW-ju vsa čast.Upam da nekje marca07 zajaham novo V.. 8.. !

Pozdrav! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najcenejša varijanta. :yea1:

Alpos :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve mogoče kdo za original stranske kovčke za 1200gs- najcenejša varijanta. :yea1:

Hallo!

Skoraj vse dele se da kupit na internetni prodaji v glavnem v Nemčiji.Tudi kovčkov je veliko, čeprav pa so tudi rabljeni še vedno zelo dragi. :(

Nova cena kovčkov z ključavnicami je cca 560eur.

Pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

par strani nazaj sem bral o ''težavah'' teh GSov, ampak naj bi bile bolj kot ne težave prvih serij. Ker se odločam o nakupu novega, me zanima ali kdo ve, če so pri novejših letnikih odpravili te zadeve - je kak lastnik letnika 2006???

Kaj je s porabo olja, ker se govori tudi cca 2 dl na 1000 km - kar se mi zdi full veliko, glede na to, da na yamahi ne rabim sploh kontrolirat v celih 10.000 km do naslednjega servisa, ker ne požre niti kapljice.

tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!