Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Jasno, za vsakega od nas (pa ne samo nas treh, za vsakega in general), je motocikle, ki ga trenutno voziš, najboljši. Drugače ga ne bi imeli.

No, ja, ni glih čisto tako. :hmm: Nekateri potrebujemo določen čas, da pridemo do svojega naj naj motorja. Nekaterim to ne bo nikoli uspelo. Zaradi finančnih ali kakšnih drugih omejitev.

Jaz naprimer, kot voznik svoje ZR-ke, s katero sem čisto zadovoljen, ob GSih samo cedim sline. Tistih nekaj kilometrov, ki sem jih naredil ali z novim ali s starim, je bila čista uživancija. Vetrna zaščita, ergonomija, ciklistika.... Po mojem nekaj najboljšega. Nisem pa seveda vozil vseh možnih motorjev. Pa kljub temu, če so še boljši motorji v tem segmentu, svaka jim čast!

Edino tisto traktorsko mašino med nogami, tisto bi pa zamenjal. Pa ne da ne vleče, celo zelo dobro vleče, a je kljub temu nekako traktorska. .) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja, ni glih čisto tako.  :hmm: Nekateri potrebujemo določen čas, da pridemo do svojega naj naj motorja. Nekaterim to ne bo nikoli uspelo. Zaradi finančnih ali kakšnih drugih omejitev.

TUkaj midva v osnovi drugače razmišljava. Jaz pravim, da ima vsak v vsakem trenutku naj motor, glede na svoje želje, preference, IN glede na finančne omejitve. Torej, za isti denar kot si kupil ZR-ko bi lahko kupil tudi kaj drugega. Ali pa kupil kaj cenejšega pa bi ti še ostalo. Ko bom imel več in bom ta več pripravljen investirat v nov motor, si bom kupil pa (za takratno situacijo) spet najboljši motor.

Uh, tole je pa kar globoko. In sploh sva :topic: :) :oops: :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino tisto traktorsko mašino med nogami, tisto bi pa zamenjal. Pa ne da ne vleče, celo zelo dobro vleče, a je kljub temu nekako traktorska. .)  :D

Traktorska mašina??? :angry2: :angry2: :angry2:

Box motor je pa ja zakon :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Uf, pa sem mislil da prevozim kar nekaj km na leto, pa vidim da sem s svojimi 15000-18000 tam nekje. Ja Bladzo a se dan in noč voziš? Svaka čast

Sicer pa, moj 1100 GS je imel 60000 km B.P., 1150 GSA me je pripeljal do 35000, potem pa se je srečal z spretno voznico avtomobila ravno tako B.P., 1200GS ima pa 18000 in še vedno uživam na njemu kot prvi dan.

Samo dve črke razlike pa čisto drug motor! Imam pač srečo,da sem si kupil že na začetku plavo belo značko (ja začelo se je pa z 650GS-22000KM nič olja).

Z veseljem sem vsakemu bokserju privoščil malo frišne hrane na 1000 km, saj to je toliko kot ena slaba runda,ampak ne v tujini. Zato fantje, ne tumbajte o takih problemih kot je poraba olja, a sebi pa lahko na vsakih 200 km privoščite eno rundo olja?

Res pa je, VAŽNO JE DA IMA VSAK OD NAS NAJBOLŠI MOTOR NA SVETU PA NAJ SI DRUGI MISLIJO KAR HOČEJO!

p.s.Moja draga vozi 650 GS,pa bi se lahko kar vozila in vozila, olja pa nič ne pokuri. Kdo pravi da vsi BMWji kurjo olje,ha ha!!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na testnih vožnjah sem peljal tega GS-a. Povdarjam, da BMW-jev nisem vajen in se mi je tudi ta zdel malo "čuden". Bom pa pohvalil potovalno držo na motorju, zavore, ABS, navor pri višjih hitrostih, lego v ovinkih, stabilnost, zelo dobro požiranje razrukanih cestnih flik, gretje ročk, dokaj natančen menjalnik itd. Vetrna zaščita je nekaj srednjega (sem že bil za precej boljšo), sistem smerokazev je za moje pojme zgrešen (še posebno, če si navajen na drugi sistem), saj so gumbi nameščeni prenizko, neslišni pri utripanju (in hitro se ti zgodi, da jih pozabiš), najbolj pa bi pograjal zavijanje v desno in preveliko počepanje (kljub veliki kubikaži) motorja pri prestavljanju navzdol. Ker smo vsi vozniki imeli podobne izkušnje sklepam, da je za to "kriv" kardan. Drugače je motor vredu, ampak ne tako kot ga hvalijo v Motorradu in ne tako, da bi za njega odštel več kot 2 milijona. Samo moje subjektivno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem pa se je srečal z spretno voznico avtomobila ravno tako B.P

Hehe, očitno imam vsi podobne izkušnje. Ampak, ker povzročijo tako malo nesreč imajo pri Generalih (?) za njih celo popust na zavarovanje (večina jih spregleda še 50% bonifikacijo). No, to je že :topic: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki in ostali!

Mnenja so že lahko subjektivna, morajo pa imeti vseeno neke argumente, zakaj ti je nekaj všeč in zakaj ne. Recimo veterna zaščita pri gs-u je nastavljiva. Torej povejte, če vam ne ustreza in to v noben položaju. Ali pa napišite, da pri določeni nastavitvi, se ni dobro odrezala, ostalih pa niste preizkusili. Vklaplanje smernikov je predvsem drugačno, ne pa zgrešeno, če ste navajeni na nekaj drugega. Smernikov ne moreš pozabiti prižgane zaradi neslišnosti ali česar koli že, saj se po točno določenem časovnem intervalu sami izklopijo (interval je odvisen od hitrosti motorja). "Počepanje motorja" , ne vem kaj si s tem mislil in kaj je narobe z zavijanjem v desno???

Napiši kaj več.

lp

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki in ostali!

Mnenja so že lahko subjektivna, morajo pa imeti vseeno neke argumente, zakaj ti je nekaj všeč in zakaj ne. Recimo veterna zaščita pri gs-u je nastavljiva. Torej povejte, če vam ne ustreza in to v noben položaju. Ali pa napišite, da pri določeni nastavitvi, se ni dobro odrezala, ostalih pa niste preizkusili. Vklaplanje smernikov je predvsem drugačno, ne pa zgrešeno, če ste navajeni na nekaj drugega. Smernikov ne moreš pozabiti prižgane zaradi neslišnosti ali česar koli že, saj se po točno določenem časovnem intervalu sami izklopijo (interval je odvisen od hitrosti motorja). "Počepanje motorja" , ne vem kaj si s tem mislil in kaj je narobe z zavijanjem v desno???

Napiši kaj več.

lp

Najbrž to, da ga v prostem teku na mestu nagne v desno, ko dodaš gas :doze:

A se je morda že komu GS na mestu prekucnil na bok? Kako je v takem primeru s cilindri, ki so precej izpostavljeni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na testnih vožnjah sem peljal tega GS-a. Povdarjam, da BMW-jev nisem vajen in se mi je tudi ta zdel malo "čuden". Bom pa pohvalil potovalno držo na motorju, zavore, ABS, navor pri višjih hitrostih, lego v ovinkih, stabilnost, zelo dobro požiranje razrukanih cestnih flik, gretje ročk, dokaj natančen menjalnik itd. Vetrna zaščita je nekaj srednjega (sem že bil za precej boljšo), sistem smerokazev je za moje pojme zgrešen (še posebno, če si navajen na drugi sistem), saj so gumbi nameščeni prenizko, neslišni pri utripanju (in hitro se ti zgodi, da jih pozabiš), najbolj pa bi pograjal zavijanje v desno in preveliko počepanje (kljub veliki kubikaži) motorja pri prestavljanju navzdol. Ker smo vsi vozniki imeli podobne izkušnje sklepam, da je za to "kriv" kardan. Drugače je motor vredu, ampak ne tako kot ga hvalijo v Motorradu in ne tako, da bi za njega odštel več kot 2 milijona. Samo moje subjektivno mnenje.

vedno, ko podajaš tako mnenje, sploh pa, ko revolucionarno izjaviš, da je stroj za 3,5 milijone morda vreden dva ... je fajn, da zraven pripišeš tudi, kako daleč si peljal motor in kakšne so tvoje motoristične izkušnje doslej, da vidimo, na podlagi česa daš tako negativno sodbo. da si bodo lahko ljudje ustvarili mnenje, ali je tvoja ocena dovolj relevantna zanje ... torej: kolk in katere motorje si doslej vozil in koliko km vsega skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, sej ne rečem, da motor ni vredu. Mogoče sem ga res malo kritično ocenil na 2 milijona (v mojem mnenju je že to preveč za katerikoli motor)... Torej, motor je precej vredu in se ga hitro navadiš. Peljal sem ga na testnih vožnjah in z njim naredil 50km, kar je premalo za naredit eno splošno revizijo tega motocikla, za prvi vtis je pa dovolj. Sej sem ga tudi pohvalil, česar ne smete spregledat. Glede žmigavcev... zdijo se mi prenizko nameščeni, tako, da sem zmeraj moral pogledat, če sem zadel tapravi gumb. To, da se sam ugasne nisem vedel, ampak je dobrodošlo. Vajen sem smerokazev pri levi roki, kjer z enim gumbom kontroliraš obojne. Ta pa ima enega na eni strani, enega na drugi, oba sta nameščena pod vsemi ostalimi kontrolami, kot da nista vredna prižiganja, gumb za ugašanje je pa na desni strani nad žmigavcem. Nevem, sej mogoče, da je komu to všeč, ampak navajen sem bolj japonskega sistema. Ja, kot je rekel pjotr motor ob dodajanju plina v štandgasu nagiba na desno stran. Tudi pri prestavljanju navzdol (recimo iz 4. prestave v 3.) motor precej pročepne (kar glede na veliko kobaturo nebi smel - res pa je, da je boxer) in to nekam v desno stran. Pomoje je za to kriv kardan. Je pa dobra stran kardana, da ne potrebuje toliko vzdrževanja kot veriga recimo. Eee, kaj sem še spustil. Tudi za veterno zaščito nisem vedel, da je vetrobran nastavljiv po višini, zato je nebom komentiral. Nasplošno je motor dober, tudi dizajn je dober, oprema, vodljivost in brezplačni servisi... Torej, motita me samo te dve stvari, ki sem ju naštel. In cena :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, tele novi GSji imajo pa res bolj slab suport iz fabrike. Danes em vozil za 1200gs-om rumene barve reg LJ 71***, gledam kako ga nekaj zanaša, se poglobim v zadnjo os, :eek: :cry: :hmm: kolo opleta levo desno.

Kaj fabrika ni obvestila lastnikov o mogočih problemih z zadnjo osjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....to ni problem fabrike,temveč našega uvoznika......uvoznik bi jih moral obvestiti in poklicati na popravilo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ.

Imam novega Gsa 1200 približno mesec dni. V ponedeljek bo prvi servis. Do sedaj sem imel tri endure in dva cestaka. Prevoženega z motorji 105000 km.

Prvi vtisi z novim GSom so bili katastrofalni. Verjetno zaradi enduro pozicije po tolkih letih. Pa smerokazi... Sem kar naprej pritiskal na hupo. V glavnem, kar nazaj bi ga peljal. Ker pa sem moral že prvi dan do doma narest 130 km, sem že tisti dan popolnoma spremenil mnenje. Na smerokaze sem se privadil in mi je ta sistem sedaj nekaj normalnega, da ne govorimo o vožnji, požiranju grbin, ..

Zanimivo, da sem tisti dan peljal proti domu, pa skozi svoj kraj, pa se nisem ustavil. Kar naprej sem šel. Klel tisto omejitev 4000 obratov, na katero sem mogel paziti. To je moj prvi motor, za katerega bi lahko že naslednji dan rekel, da ga imam vsaj pet let.

Zato vsem, ki ste z njim naredili par kmjev, peljite se še malo, potem sodite.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda sem.

Cao

Bladzotu se je isto zgodilo na GS-u, zadevo pa je odkril cisto slucajno ko je nekega lepega dne (motor na c. stojalu) opazil da se zadnja guma nenavadno premika sem ter tja (lezaj ima luft). Na servisu so seveda vse takoj zamenjali, problem pa je v tem, da ob tem opletanju pobere zadnji disk in zav. ploscice. Tega pa najverjetneje BMW ne bo kril, ker ne mores dokazati, da je do obrabe prislo zaradi "luft" v lezaju.

Vsem, ki imate GSe svetujem da si malo poblize pogledate zadnje gume!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jaz sem se v torek vozil s testnim GSom, od Avto Aktiva. Najprej bi pohvalil prijaznost prodajalca Kavčiča, smo se že enkrat januarja menili da bi se mal zapeljal, pa je držal obljubo in nič ni kompliciral.

Skratka kar se tiče vožnje me je motor zelo navdušil. Kar sem se v zadnjem času prevozil z motorjem je bil KTM Hard enduro 400ccm in pa yamaha R6, vendar seveda KTM ni namenjen ne vem kakšni vožnji po cesti, R6 je pa kar mal preveč na sport za kakšne daljše vožnje, BMW se mi pa zdi da združuje ravno taprave lastnosti potovalnika.

Glede samega položaja na motorju pa smerokazi kot je nekdo prej pisal so prov zakon, samo navadt se morš na pozicijo, potem ogrevane ročke so tud zakon, isto mislim za ABS, sem na pesku mal probov bremzat pa je to kar pametna zadeva za tolk težk motor. Kar me je pa tudi presenetilo (predno sem se šel peljat me je blo kar ornk strah višine sedenje), je to da se sedež da nastavit na nižji položaj kar je za mojo velikost 173 zelo dobrodošlo.

Menjalnik so tud kar poštimal, nč več ne udar kardan ko daš v prvo, lepo ti na displayu tud napiše v kateri prestavi imaš, to se mi je full uporabno zdel. Vožnja skozi ovinke in po slabi cesti je pa prva liga in tud v ovinku motor zelo lepo luknje pobira, televiver je zakon...Menjalnik pa, mislm da ne bi smel predstavljat problema ko se ga navadiš, pri prestavljanju dol morš samo vmesni gas dat pa čist lepo pade v prestavo brez pokanja, je pa res da gre lepše pri nižjih obratih (2000-3000).

Če bo padla odločitev da se bom vozil po cesti, bo to sigurno s tem BMWjem...bomo vidl.

post-149-1115308376_thumb.jpg

post-149-1115308395_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

GS- koti, kako ste rešili problem špricanja vode iz zadnjega kolesa direktno v škornje in svinjanje celega motorja po mokri cesti. Sem mogu obleči spodnji del dežne obleke že ob mokri cesti, četudi ni scalo. Zdaj sem pa nabavu tisto zadnjo strešico al kaj vem kako se ji po domače reče - blatnik kateri je tik nad gumo. Zadeva izgleda prav luštno pa še koristna je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To nikoli nisem občutil kot problem, saj nisem bil zaradi tega nikoli moker. Kar se pa svinjanja tiče, se pa nisem preveč obremenjeval. Katero gumo pa imaš gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS- koti, kako ste rešili problem špricanja vode iz zadnjega kolesa direktno v škornje in svinjanje celega motorja po mokri cesti. Sem mogu obleči spodnji del dežne obleke že ob mokri cesti, četudi ni scalo. Zdaj sem pa nabavu tisto zadnjo strešico al kaj vem kako se ji po domače reče - blatnik kateri je tik nad gumo. Zadeva izgleda prav luštno pa še koristna je.

Pri meni tega ni opazit. Pa niti nimam gor tistega plastičnega blatnika zadaj.

Mogoče zato, ker mam starejšega 1100 gs ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To nikoli nisem občutil kot problem, saj nisem bil zaradi tega nikoli moker. Kar se pa svinjanja tiče, se pa nisem preveč obremenjeval. Katero gumo pa imaš gor?

Kaj ma pa guma veze? Original mišelinke. Če maš gore tex obleko, to ni problem, če pa imaš tako kot jaz usnjen kombinezon in hlačnice v škornjih, pa je pravo veselje. Mene je to prekleto motilo, mislil sem, da še koga. V glavnem, da smo vsi srečni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma pa guma veze? Original mišelinke. Če maš gore tex obleko, to ni problem, če pa imaš tako kot jaz usnjen kombinezon in hlačnice v škornjih, pa je pravo veselje. Mene je to prekleto motilo, mislil sem, da še koga. V glavnem, da smo vsi srečni.

Na Gs-u lahko dobiš gor original Michelin, Dunlop, Metzeler, Bridgestone. Ti imaš gor Michelin Anake, ki imajo najbolj "grob" profil od zgoraj naštetih in zaradi razlik v profilu, je tudi razlika v odvajanju vode in vsaka od gum različno "prši". Tudi sam sem vozil Anake, z njimi sem bil zadovoljen, majhna obraba, soliden oprijem, pograjal bi le glasnost gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Gs-u lahko dobiš gor original Michelin, Dunlop, Metzeler, Bridgestone. Ti imaš gor Michelin Anake, ki imajo najbolj "grob" profil od zgoraj naštetih in zaradi razlik v profilu, je tudi razlika v odvajanju vode in vsaka od gum različno "prši". Tudi sam sem vozil Anake, z njimi sem bil zadovoljen, majhna obraba, soliden oprijem, pograjal bi le glasnost gume.

Anakee. Kaj pa voziš zdaj?? Sam sem razmišljal o tourance (metzeler) ker mi je ta anakee spredaj že dvakrat spustila. Poslušam pa je ne. Na Triumphu so mi ble metzelerke zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj do zdaj sem bil zadovoljen z metzeler tourance, nameravam probat dunlop 607, saj jih zelo hvalijo in tudi na testu je bila pred tourance. Do zdaj sem probal vse razen dunlop.

Če rabiš gume po dobri ceni, ti jih lahko priskrbim( če te zanima, uporabi PM).

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!