Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Kaj to pomeni lizači?

Drugač sem slišal, da je Avtoval dober serviser motorjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da odobri vsa garancijska popravila uvoznik (beri Avto Aktiv), ti svetujem servisiranje pri njih, saj ko gre kaj po zlu, je rešeno najhitreje. Sicer BMW nima slabih serviserjev. Vsaj jaz nisem slišal zanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No tudi jaz sem se odločil za GS-a.

Zanima me samo nekaj: ko pri nizkih hitrostih (1. ali 2. prestava) spustim gas in ga potem spet dodam; brez stiska sklopke (recimo ko se premikaš v koloni) mi (vsaj za moj občutek) dokaj močno udari pri prenosu. Ne vem ali je to pač zato, ker je to moj "prvi kardan" ali je nekaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi rekel, da je to tvoj "prvi kardan"! Poskušaj voziti s prestavo više, da se motor ne bo tako odzival na gas. S kilometri se zadeva samo še bolj sliši. Tako pač je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šit! Ni ravno prijetno...

Sem poizkusi tudi malo off road in ko sem plezal v en klanec in speljeval (dodajal, vzemal gas) je vsaj za moj okus, ketna bolj "uvidevna" do ušes in uporabnika.

Sicer pa moram probat še kakega drugega GS-a, da se prepričam ali vse štima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šit! Ni ravno prijetno...

Sem poizkusi tudi malo off road in ko sem plezal v en klanec in speljeval (dodajal, vzemal gas) je vsaj za moj okus, ketna bolj "uvidevna" do ušes in uporabnika.

Sicer pa moram probat še kakega drugega GS-a, da se prepričam ali vse štima.

Se boš že navadil in ko boš spoznal prednosti kardana te ne bo to več motilo. Sicer ti dam pa jaz mojega za pelat, da si boš lahko predstavljal kakšen je šklopot pri 60.000km. Tudi poraba olja ni nič kaj prijetna stvar, a se bo potrebno tudi na to navadit.

:kva2: :lol1: Veliko plačaš, veliko dobiš....tudi pomankljivosti sodijo zraven! :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tudi jaz sem se odločil za GS-a.

brez stiska sklopke (recimo ko se premikaš v koloni) mi (vsaj za moj občutek) dokaj močno udari pri prenosu. Ne vem ali je to pač zato, ker je to moj "prvi kardan" ali je nekaj narobe...

Nič ni narobe. To je dobri, stari BMW s kardanom!

Meni je pokalo leta '80, pa '85, pa '88... vse dokler nisem kupil Honde. (Žal, ni na kardan).

A ni rečeno, da ne "pičim" enkrat spet bavarca, ker ima svoj čar. Vse to je kar v redu toda, porabe olja, pa resnično ne prenesem! Za okrog vogalov ni problem, če pa nekam greš, je živ "kažin"!

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj sem zajebuckal? :? :hmm:

Saj nisem nič čez BMW-ja pljunil!

Povedal sem samo svojo izkušnjo.

Prav si povedal :OK: BMW papa olje je pa štos, da čim več imaš kilometrov manj papa. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav si povedal :OK: BMW papa olje je pa štos, da čim več imaš kilometrov manj papa. :yea1:

In ravno, ko ga navadiš da gre brez olja, pa ribne! :grrr :grrr :grrr :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo !

Mogoče sem kaj ven spusto samo bi vseeno prosil forumaše za pomoč. Odločam se za nakup BMW r1200 GS adventure in me kot" nebejemwejemaša" zanimajo vaše izkušnje z GS-i.Zanima me zanesljivost , vzdržljivost in kilometraža , kakor tudi tipični problemi in slabe izkušnje z GS-om. Hvala za odgovor in L.P.!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo !

Mogoče sem kaj ven spusto samo bi vseeno prosil forumaše za pomoč. Odločam se za nakup BMW r1200 GS adventure in me kot" nebejemwejemaša" zanimajo vaše izkušnje z GS-i.Zanima me zanesljivost , vzdržljivost in kilometraža , kakor tudi tipični problemi in slabe izkušnje z GS-om. Hvala za odgovor in L.P.!

Ti ga kar kupi, ulaufam ti ga pa lahko jaz :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI DOST ZA GRUNTAT. KUP PA GA ŠE MEN DEJ ZA ULAUFAT DA BO BOLJ ZIHER!

SICER PA: TO JE DOBER MOTOR. Z STARIMI GS-I SEM NAREDIL CCA 90.000 KM,Z TEM 29.000, NO IN KO BOM MENJAL,KAJ MISLIŠ DA BOM KUPIL?

P.S. IMEL SEM ADVEN.1150, PA TI MORAM PRIZNATI,DA IMAM RAJE 'navadnega. TO PA ZATO,KER IMA ADVEN.VIŠJE TEŽIŠČE IN JE ZA MALENKOST BOLJ NERODEN,KAKOR TUDI MALO BOLJ NIHA V OVINKIH ZARADI TEGA. NO PA TUDI DOLŽINA TVOJIH NOG ODLOČA O KOMODITETI. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ali se da mogoče naštimati potovalni računalnik (kot ga ima adventure) na navadnega GS-a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABSOLUTNO. KO SEM GA JAZ MONTIRAL DODATNO (ŠE NA 1150 GS), SEM GA KUPIL ZA CCA 35-45000 SIT PRI AVTO AKTIVU. KONEKTORJI SO BILI PA ŽE PRIPRAVLJENI V ARMATURI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem prejšnji teden prvič vozil R1200GS (dan odprtih vrat na Avto aktivu) in sem mogoče pričakoval malo preveč.

Zadovoljen nad udobjem, sopotnica je tudi čist navdušena, prikazovalnik trenutne prestave je tudi uporaben, obračalni krog je zelo majhen (dobra okretnost), fino je tudi, da se pri ostrem zaviranju motor skoraj ne poseda. Motilo pa me je to, da je pri speljevanju slišati nek čuden zvok, hod ročice za plin je dokaj dolg, pričakoval sem manj občutka teže motorja (tako opevano nizko težišče... ), predvsem pa me je zmotilo, da nima nič prostora pod sedežem (PP, orodje, zemljevid, svetilka.... ). Kako da ob vsej tej funkcinalnosti niso predvideli nobenega prostora za priročno kramo??? Torej moram stalno voziti s tank torbo ali kufrom? Aja, na vklop smerokazov sem se kar privadil, le izklop nekako ni na roko; s palcem desne roke, ki je na gasu, je treba potisniti navzgor.

Ne vem, si ga bom poizkusil izposoditi še za par urc (vozil sem ga le 20 minut), mogoče bom pa potem čist navdušen.

lp, Pjotr.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa še videl tak motor brez kufra :grrr

Škljoca pa itak ko ga rukneš v brzino, zaradi kardana :grim

....in20min, definitivno ni dowolj, da bi ga orng sprobal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa še videl tak motor brez kufra :grrr

na testu :whistle:

Škljoca pa itak ko ga rukneš v brzino, zaradi kardana :grim

Ne samo to. Ko je v brzini in začneš speljevati se je pojavljal kar en dodaten zvok, ki potem izgine :hmm: A je to običajno? Sem prav odprl čelado da bi se prepričal, če prav slišim.... Čudno .

....in20min, definitivno ni dowolj, da bi ga orng sprobal .)

Hja seaj smo se tudi vozili po magistralki s semaforji. Nobenih serpentin, konkretnih zavojev... Bomo vidl.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam test na serpentinah

napulis ga v klanc, ene 50 recimo

z motorjem bremzas pred serpentino

ce je treba, se z prvo mal pobremzas

in potem brez skopke odpeles DESNO! serpentino (180 stopinj)

ce motor to zmore ne da bi z nogami zravn hodu

alpa kej 'kuplu'

je to motor mojih sanj

takoj kupm

moj trenutni motor nima pojma :grrr

ce tak motor res obstaja

prosim da me ne provocirate s testnimi voznjami

ker ga res kupm :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1200 GS ni kej sprobavat, to je za kupt, narest 100.000 pa prodat pa kupt spet novejšga z 0km ;) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in potem brez skopke odpeles DESNO! serpentino (180 stopinj)

z odprtim gasom :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je super motor. Sem ga prejšnji teden zaaral na AA iskat ga pa grem ta teden. Motor se pelje res super.

Če so ti všeč taki motorji ti sigurno nebo žal nakupa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!