Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

še ena slikca ... kuko naj bi mogoče morebiti zgledal ...

post-4-1070993978.jpg

Objavljeno

Pri paradnem konju Bavarcev ni pričakovati kakšnih revolucionarnih sprememb, bolj v smislu nujne evolucije(podobno kot WV Golf). Tako ostajajo zvesti svojemu zračno hlajenemu boxerju, kardanu in okvirju z televerjem, kar pa tako ali tako predstavlja 95% motorja.

Spremembe-novi plastični(lažji) rezervoar, povrtan cilinder, lite felne pa verjetno spremenjena maska in armaturka. Kljub vsemu pa bo sigurno prodajni hit-že zaradi image-a avtomobilske hiše!!!

1200gs01.jpg

LP Bobo B)

Objavljeno
Pri paradnem konju Bavarcev ni pričakovati kakšnih revolucionarnih sprememb, bolj v smislu nujne evolucije(podobno kot WV Golf).

Tole zgoraj (rumeno, podobno trenutni GSki) je fotomontaža, potrjeno z uradne strani :) .

Spremembe so pa baje bolj revolucionarne, kot si lahko mislimo :) in tvoja teorija o evoluciji v stilu Golfa je popolnoma zgrešena :) Pač pri BMW-ju zelo skrbijo, da nič ne pride v javnost ... Uradna predstavitev 13. marca 2004. Bo pa nekaj znano že sredi januarja. Čez slab mesec torej :)

Objavljeno

Tole zgoraj (rumeno, podobno trenutni GSki) je fotomontaža, potrjeno z uradne strani :) .

Spremembe so pa baje bolj revolucionarne, kot si lahko mislimo :) in tvoja teorija o evoluciji v stilu Golfa je popolnoma zgrešena :) Pač pri BMW-ju zelo skrbijo, da nič ne pride v javnost ... Uradna predstavitev 13. marca 2004. Bo pa nekaj znano že sredi januarja. Čez slab mesec torej :)

Slika je res "računalniška predelava", ampak spremembe bodo minimalistične, tudi če gledaš prehod iz GS 1100 na GS 1150, je bla podobna fora- nova luč, malo povrtan boxer(50ccm)+šesta brzina!!!!! To ti je vsa umetnost, je pa res da je težko spreminjati tak motor, katerega jedro je ogromni boxer z še bolj ogromnim menjalnikom vpet v cevni okvir z televerjem in kardanom, to pa je skoraj ves motor in tu nemci ne bodo menjali kaj veliko!!! Spremembe je pričakovati samo na "obleki" tega motorja, se pravi rezervoar+maska+luči+felne....

Tako ni težko napovedati "novega" GS-a za leto 2009...........BMW R1250GS :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :devil: :devil:

LP Bobo B)

Objavljeno
in tu nemci ne bodo menjali kaj veliko...

po moje pa znajo tudi nemci biti kar radikalni.. kar poglej si novega K1300RS in nabor tehnikalij, ki jih prinaša s seboj :wub:

Objavljeno
spremembe bodo minimalistične, tudi če gledaš prehod iz GS 1100 na GS 1150, je bla podobna fora- nova luč, malo povrtan boxer(50ccm)+šesta brzina!!!!!

Tako ni težko napovedati "novega" GS-a za leto 2009...........BMW

samo kot oporna točka - nekoč je bil GS the one and only v svojem segmentu, zdaj se je tu ponudba namnožila... dobro premisli, zakaj bi BMW svojo GS sploh prenavljal? Ali obstaja kak konkreten razlog? Mogoče KTM? :devil: In kolikor vem, pri BMW-ju niso polovičarji... če hočejo KTM nažgat na trgu, morajo zelo konkretno poseči v svojega grdega kravatorja in ga, hmmm ... .:D

no, bomo vidli :D

Objavljeno
samo kot oporna točka - nekoč je bil GS the one and only v svojem segmentu, zdaj se je tu ponudba namnožila... dobro premisli, zakaj bi BMW svojo GS sploh prenavljal? Ali obstaja kak konkreten razlog?  Mogoče KTM?  :devil:  In kolikor vem, pri BMW-ju niso polovičarji... če hočejo KTM nažgat na trgu, morajo zelo konkretno poseči v svojega grdega kravatorja in ga, hmmm ... .:D

no, bomo vidli :D

Po svoje maš prav, zakaj bi sploh spreminjali ta model, ki se še vedno prodaja za med. Zato ti pa pravim da bodo te spremembe minimalistične oz. " tek toliko da zamaže oči " in razlog več da prepričajo lastnike da menjajo staro za novo!

Ne moreš pa niti slučajno primerjati KTM-a z BMW! Preveč različna koncepta, pa čeprav oba v razredu enduro, s tem da slednji (vse)bolj na papirju!

No ja bomo videli, zaenkrat pa vsaj pri meni kar se zračnih boxerjev tiče-nein danke!!

LP Bobo B)

Objavljeno
Po svoje maš prav, zakaj bi sploh spreminjali ta model, ki se še vedno prodaja za med. Zato ti pa pravim da bodo te spremembe minimalistične oz. " tek toliko da zamaže oči " in razlog več da prepričajo lastnike da menjajo staro za novo!

Bobo, lepo ti to teoretiziraš. Samo ne vem, zakaj bi se potem sploh šli kozmetiko...

Hmmm, če jim rata naredit GS-a lažjega od KTM adventure, ga drugo leto garant kupim ;)

Objavljeno
Hmmm, če jim rata naredit GS-a lažjega od KTM adventure, ga drugo leto garant kupim ;)

Po besedah vodje prodaje g. Božiča iz Avto Aktiva bi naj bila zadeva, "pripravljena za vožnjo, težka 225kg, suha pa 199kg".

Objavljeno

Spremembe na novem GS bodo veliko večje, kot le kozmetične. Oblika je kompletno predelana in obnovljena. Popolnoma je spremenjen pogon in zadnja nihajna roka (paralever), vse za olajšanje motocikla za nekaj kg.

Motor bo imel po novem 1200 ccm in 100KM kar je za 15 KM več od predhodnika. Ves motocikel bo lažji za 30kg, teža bo le 219kg, kar je za BMW malo.

Pri prehodu iz 1100 na 1150 se je videlo, da gre skoraj za enak motocikel, saj so bile spremembe le minimalne, +50ccm, +5KM, optično je bil spremenjen samo sprednji del motocikla. Naječji skok je bil pri BMWju iz 2 ventilske tehnike(R100GS) na 4 ventilsko (R1100) leta 1993, kjer so predstavili kompletno nov motor.

Tako velike spremembe seveda tokrat ne bodo, ampak vseeno veliko ve kot le kozmetični popravki.

Novi GS bo uradno predstavljen 13.03.2004

1273656-L.jpg

Objavljeno

Bambi, hvala... tole je iz MCN, ne? Če DA, potem bi naj to bila edina prava fotka novega GSa...

Drugače pa je svetovna premiera 13.1.2004 v J.Afriki, na celjskem motoboomu 11.3.2004 pa ga bomo videli prvič tudi v javnosti. Zanimivo je, da bo svetovna "javna" premiera ravno v Sloveniji - dva dni prej kot pri ostalih dealerjih po svetu (uraden datum je namreč 13.3.2004).

Zadeva ima bojda kar nekaj elektronike, menda je _brez_ varovalk :o

Objavljeno

O tehniki ne bom, o obliki pa: grd, grši, najgrši. It comes with ages, Englishman would say.

Objavljeno
O tehniki ne bom, o obliki pa: grd, grši, najgrši. It comes with ages, Englishman would say.

No no no, saj to ni finiširana zadeva, pol zica manjka itd.itd... Let's wait and see.

Objavljeno
Po besedah vodje prodaje g. Božiča iz Avto Aktiva bi naj bila zadeva, "pripravljena za vožnjo, težka 225kg, suha pa 199kg".

eee, viš - na to sem cel cajt cikal, pa nisem vedel, ali je to že "za javnost" ali ne ;)

Skratka - 2 kg manj od KTM Adventure :devil:

Men je nova zadeva že kr skor ušeč :D

Objavljeno

Sedež na sliki je samo odprt in narobe gor položen, platišča bodo pri novem GSu lita, špice po imel le Adventure, celoten motor na sliki pa je še zamaskiran, zato tudi zgleda malo grdo...

Objavljeno

Geni so že položeni v zibko, plastika k lepoti ne bo pripomogla.

Objavljeno

ceco, hvala da si tako konstruktivno objektiven. <_<

glede valkyre bi lahko marsikdo tudi marsikaj povedal; in ne samo dobro.

Objavljeno

Meni je všeč, problem je "samo" cena, ki bo BMWju primerna. Če bodo vozne lastnosti vsaj malo podobne (upam, da boljše) kot pri predhodnjiku, pa zna biti resen konkurent za "1000 ccm enduro krono", ki (po moje) trenutno pripada KTMu

Objavljeno
Meni je všeč, problem je "samo" cena, ki bo BMWju primerna.

Cena običajnega modela bo menda enaka ceni R1150GS Adventure. Je pa še ena caka - proizvodne kapacitete so nafilane do amena in bavarci so se lepo odločili, da se bo dalo (morda le letos, ne vem) dobiti izključno ABS modele, kar pomeni še nekaj stotisočakov zraven...

Če bodo vozne lastnosti vsaj malo podobne (upam, da boljše) kot pri predhodnjiku, pa zna biti resen konkurent za "1000 ccm enduro krono", ki (po moje) trenutno pripada KTMu

Ja, odvisno katero krono gledaš. Offroad enduro ali potovalno enduro krono ali zares-potovalno-enduro krono. Pri prvi ni dileme (LC8), pri drugi tudi verjetno ne (R1200GS), pri tretji pa itak noben od hi-tech motociklov (posledično nobeden od teh) ne pride v poštev.

Objavljeno
Skratka - 2 kg manj od KTM Adventure  :devil:

Odvisno katere podatke gledaš :D (KTMfanpress)

Sicer pa 2kg pri 200-ih res ne pomeni kaj dosti... se mi zdi, da je pri tej kilaži bolj pomembno vzmetenje, položaj na motorju, višina težišča in razporeditev teže (prednje/zadnje kolo). Aja, pa seveda, voznik :ph34r:

Objavljeno

don't forget about africa twin :D

Objavljeno
don't forget about africa twin :D

A nisi napisal da boš kupil GS če bo lažji od LC8? 30kg težje Africe tukaj pač nisem omenjal zaradi tega...

Objavljeno
glede valkyre bi lahko marsikdo tudi marsikaj povedal; in ne samo dobro.

In prav je tako. Samo prej jo bo moral peljat. Zato sem glede tehnike pri GSu čisto tiho. Ker sem zadevo peljal in se lepooo pelje. O brezdušno debelokomarniški obliki si pa pač dovolim komentar.

But, it`s just my personal opinion.

Objavljeno
A nisi napisal da boš kupil GS če bo lažji od LC8? 30kg težje Africe tukaj pač nisem omenjal zaradi tega...

ej, če ti povem, da sem že takrat, ko sem to napisal, vedel, da bo tehtal suh 199 kg :) .... samo ne vem še, kdaj mi bo ratal novga GS nabvt :D verjetno šele konc druzga leta ...

Objavljeno
Odvisno katere podatke gledaš :D (KTMfanpress)

Sicer pa 2kg pri 200-ih res ne pomeni kaj dosti... se mi zdi, da je pri tej kilaži bolj pomembno vzmetenje, položaj na motorju, višina težišča in razporeditev teže (prednje/zadnje kolo). Aja, pa seveda, voznik :ph34r:

Itak :)

Ampak glavni očitek GS-u je bila vedno predvsem teža ... Zdaj ko teža ne bo več problem, bomo videlu, kaj bo postal argument.

Jaz mislim, da sta motorja itak dost različna in da je dovolj tržnega manevrskega prostora za oba!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!