Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 19 minutami, matjazek pravi:

Pozdravljeni, 

Sej vem, da imamo posebej temo o gumah, ampak s katerimi gumami ste najbolj zadovoljni za GS 1200 LC?

Govorim o navadnih gumah, ala Tourance ali Anaake, ne terenskih.

 

Hvala in LP, Matjaz

ContiTrailAttack2 in Pireli trail ne vem kaj točno .....Mel sem jih pa na GSA,KTM itd res pa da nobeden ni bil GS LC :)

Objavljeno
10 hours ago, matjazek said:

Pozdravljeni, 

Sej vem, da imamo posebej temo o gumah, ampak s katerimi gumami ste najbolj zadovoljni za GS 1200 LC?

Govorim o navadnih gumah, ala Tourance ali Anaake, ne terenskih.

 

Hvala in LP, Matjaz

Poglej malo nazaj v temi, sem napisal kako se obnesejo Continental TKC 70. 

Objavljeno
On 6/24/2016 at 0:36 PM, gsxf750 said:

Ko prvič doseže 92C termostat odpre in iz hladilnika priteče v motor še ne segreta hladilna tekočina. Odtod nagel padec na 83. Povsem normalno za vodno hlajene motorje s termostatom.

 

Ravno prej testiral to čudo od temperature. Odpeljal sem se od doma, dal tempomat na 70 in opazoval. Temperatura je počasi rasla do 92, nato naglo padla na 79, potem spet počasi rasla. Bravo GSXF750, diagnoza je pravilna! Pacient bo izgleda preživel. :)

On 6/23/2016 at 5:40 PM, BLACKACES said:

Pustil sem ga na mestu, ventilator pri 99 temperatura je takoj padla. Ne skrbi me temperatura med vožnjo ampak to nihanje.

Primer: Motor v garaži temperatura 37, vžig in po nekaj sekundah 21, med voznjo se kao segreje do 92, potem v dveh sekundah 83.  Ko je enkarat ogret je temp. OK.

Priklopil sem tudi Garmina, ki pa jasno samo sledi prikazovalniku. 

Računam na porodne težave, ha ha

Očitno niso otroške težave, moj ima 20.000km.

Objavljeno

Motolover in BLACKACES

Vsi vodno hlajeni avtomobili, praktična večina vseh avtomobilov, se obnašajo povsem enako.

Samo pri njih niste pozorni na dogajanje.

Moja bivša Mazda 323F letnik pred 1990, in verjetno še več drugih, je imela dvostopenjski termostat (mehanski) v enem kosu. Z manjšo odprtino in nekaj stopinj Celzija (3 ali 5, se ne spomnim natančno) nižjo točko odprtja, da se je odprtje zunanjega kroga hladilnega sistema (dejansko hladilnik) zgodilo nežneje, z manj temperaturnega šoka. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
45 minutes ago, gsxf750 said:

Motolover in BLACKACES

Vsi vodno hlajeni avtomobili, praktična večina vseh avtomobilov, se obnašajo povsem enako.

Samo pri njih niste pozorni na dogajanje.

 

Če ne bi Blackaces postavil vprašanja, jaz še zdaj ne bi vedel, da se to dogaja. Nikoli ne gledam temperature tako natančno, sploh pa ne na začetku vožnje. Vsak dober ekonom lonec zapiska, ko zakuha :)

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pred 2 tedni bil na servisu in malo debatiral z mehanikom. Je omenil, da edina zadeva, ki je pogosta oz. omembe vredna pri servisnih posegih so ravno pumpe, tako, da ne bi bilo čudno, če bo potrebna menjava. 
Pa očitno nima nekega smisla primerjat 20.000km z 2000km, ker je znanec na 2015 GSA-ju začel čutiti precej tresenja balance pri določenih obratih oz. hitrosti. Je parkrat bil na centriranju gume in tudi menjavi, pa so zadevo malo izboljšali, ni pa še tako kot bi si želel oz. je bilo prej. Je peljal od kolega 2014 belega - 1. model, ni nobenega tresenja. Isto trese pa tisti testni, 2016, rdeč, iz A-cosmosa, pravi.. Tako da ne vem, kako je smiselno s temi primerjavami??

Popravljeno . Popravil gradbenik
Objavljeno
pred 13 urami, gradbenik pravi:

Pred 2 tedni bil na servisu in malo debatiral z mehanikom. Je omenil, da edina zadeva, ki je pogosta oz. omembe vredna pri servisnih posegih so ravno pumpe, tako, da ne bi bilo čudno, če bo potrebna menjava. 
 

Pa sej nobenemu tu na forumu ne teče.. to sam men... ;)

Men še ni nehal, kakšna kapla do dve še uidejo...vode je dost...ne bi še menjal...bom še mal počakal. Pol pa naj zamenjajo. Sem večni optimist..da :D bo nehalo samo od sebe tečt :D

Objavljeno

Kadar pride na nivo, ko ni več vode, preneha teči :lol1:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 23 minutami, Borutt pravi:

Kadar pride na nivo, ko ni več vode, preneha teči :lol1:.

Nisi ti na njegovem nivoju ali stopnji ....kaj se sploh oglašaš :P

Objavljeno
pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Nisi ti na njegovem nivoju ali stopnji ....kaj se sploh oglašaš :P

Nisem še na nivoju, da bi mi puščala voda :lol1:.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 6 minutami, Borutt pravi:

Nisem še na nivoju, da bi mi puščala voda :lol1:.

Dobr ti ko boš na tem nivoju  si boš dal plenice , kaj naj pa on gor na GS zavije :lol1:

Objavljeno

Glede na to, da je tukaj že postala top fora teh pol litra olja za kardan...

Nekaj časa nazaj sem na ITA forumu brala temo glede servisiranja boxer motorjev doma in so se forumaši kregali med sabo koliko olja porabijo, sploh za čiščenje kardana, saj naj bi namreč ven prišlo kup smeti. Je možno, da na servisih, kjer računajo samo 2dcl olja, kardana ne sčistijo dovolj? To bi potem lahko bil recept za 1k€ stroškov... Če preživiš, seveda :blush:

[in še temo sem zafrknila :slap:]

Objavljeno
pred 14 urami, BolhA^ pravi:

Glede na to, da je tukaj že postala top fora teh pol litra olja za kardan...

Nekaj časa nazaj sem na ITA forumu brala temo glede servisiranja boxer motorjev doma in so se forumaši kregali med sabo koliko olja porabijo, sploh za čiščenje kardana, saj naj bi namreč ven prišlo kup smeti. Je možno, da na servisih, kjer računajo samo 2dcl olja, kardana ne sčistijo dovolj? To bi potem lahko bil recept za 1k€ stroškov... Če preživiš, seveda :blush:

[in še temo sem zafrknila :slap:]

ketna je zakon pa tud na račun bolj usranega motorja.

Objavljeno
pred 2 urami, Kawl pravi:

ketna je zakon pa tud na račun bolj usranega motorja.

Koliko motorjev si si lastil  s kardanskim prenosom ?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jermen je zakon, tudi kardan mi je bil všeč, ketno mazat mi pa nikol ni šlo :blush:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, HD-Dyna pravi:

Jermen je zakon, tudi kardan mi je bil všeč, ketno mazat mi pa nikol ni šlo :blush:

Se strinjam tudi z tem , je eden najmehkejših prenosov moči iz agregata na zadnjo pnevmatiko in tudi zdrži več kot verižni set toda sem še vedno bolj nagnjen k kardanu :cool:

Objavljeno
pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Se strinjam tudi z tem , je eden najmehkejših prenosov moči iz agregata na zadnjo pnevmatiko in tudi zdrži več kot verižni set toda sem še vedno bolj nagnjen k kardanu :cool:

moja  tut... :lol1:

Z verigo zvezat se ne pusti,:whistle: za jermen pravi pa, da je pll preveč poznat...:rolleyes:

Ampak kardan je pa super za:pos:...

.:lol1:.:lol1:.:lol1:

Mal :topic:,:ras:

Objavljeno
18 hours ago, BolhA^ said:

Glede na to, da je tukaj že postala top fora teh pol litra olja za kardan...

Nekaj časa nazaj sem na ITA forumu brala temo glede servisiranja boxer motorjev doma in so se forumaši kregali med sabo koliko olja porabijo, sploh za čiščenje kardana, saj naj bi namreč ven prišlo kup smeti. Je možno, da na servisih, kjer računajo samo 2dcl olja, kardana ne sčistijo dovolj? To bi potem lahko bil recept za 1k€ stroškov... Če preživiš, seveda :blush:

[in še temo sem zafrknila :slap:]

Po tej teoriji bi morali vsakic ko zamenjamo olje v motorju dva do trikrat splakniti s svezim oljem, da bi motor delal brez tezav.

Pri menjavi olja v karrdanu se vsakic pregleda ali so na magnetu opilki ali ne in potem se na podlagi tega ukrepa. ce so opilki se dvigne kotno gonilo in pregleda zobnika in ju podmaze. Ce opilkov ni, se olje samo nalije in privije cep. Tovarna priporoca zamenjavo olja na dve leti ali 24.000km. Nobenega izpiranja ne predvidevajo.

 

Tablica in hrvaski internet sta zmagovalna kombinacija :)

 

Objavljeno
pred 4 urami, Kawl pravi:

ketna je zakon pa tud na račun bolj usranega motorja.

.

... ja ... 

... men je bla ketna zmerom najbolj všeč takoj po končani furi ... :dry:

... ko jo je bilo treba še namazat ... :(

... občutki ... neprecenljivi ... napram kardanu ... :kva2:

Objavljeno
pred 3 minutami, pik1 pravi:

.

... ja ... 

... men je bla ketna zmerom najbolj všeč takoj po končani furi ... :dry:

... ko jo je bilo treba še namazat ... :(

... občutki ... neprecenljivi ... napram kardanu ... :kva2:

Scottoiler  je rešitev ampak kardan je pa kardan :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Scottoiler  je rešitev ampak kardan je pa kardan :OK:

.

... jah, tud scottoiler-ji niso več to kar so bli včasih ... :eek:

... lani je mojmu prjatlu v Črni gori na njegovem Kwaku SX, tanajvečji scottoiler, k si ga lahko zamisliš skor čist odpovedal ... :kva2:

 

Objavljeno
pred 11 minutami, pik1 pravi:

.

... jah, tud scottoiler-ji niso več to kar so bli včasih ... :eek:

... lani je mojmu prjatlu v Črni gori na njegovem Kwaku SX, tanajvečji scottoiler, k si ga lahko zamisliš skor čist odpovedal ... :kva2:

 

Ja lej .....garažna izvedba :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

.

... je pa res, da se s ketnašem čist isto prpelem, kt tisti kardanarji, k so polni samga sebe ... :kva2:

 

20160630_193918.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!