Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, Kawl pravi:

Nč ne zastopm več - a pol je bmw vredu al ni ? :D

Je! Ampak se kvari kot vse ostalo.

Ali to lastniki priznajo ali ne, je pa druga zgodba.

ps. Črpalka za gorivo za velikega modrega je pri OEM prodajalcih od 30-50€. Počena ohišja črpalk (prirobnice) so pa imel vpoklic, ne vem zakaj niso na pripravi motorja menjal?

Špricanje bencina malo za dramatizacijo, ker se nič drugega ne dogaja, možno....

Objavljeno

Če je bil skoraj 40 let zadovoljen z BMW-ji in mu sedaj eden v dveh mesecih nadpovprečno "nagaja" ni to nek pomemben faktor pri splošni oceni. Lahko gre bolj za trenutno smolo in malo čustveno napisan članek, morda ima tudi kakšne probleme z novo sopotnico...:hmm:

To ni nič posebnega, po moje. Zase pa vem, da bi za poti izven Evrope izbral drug motor, za po Evropi in malo ven, bi pa ostal na GS-u.

Objavljeno

Vse je lepo, dokler...

 

21728260_1903082836678371_9095306283392449579_n.jpg

pred 6 minutami, vandrovec pravi:

Če je bil skoraj 40 let zadovoljen z BMW-ji in mu sedaj eden v dveh mesecih nadpovprečno "nagaja" ni to nek pomemben faktor pri splošni oceni. Lahko gre bolj za trenutno smolo in malo čustveno napisan članek, morda ima tudi kakšne probleme z novo sopotnico...:hmm:

To ni nič posebnega, po moje. Zase pa vem, da bi za poti izven Evrope izbral drug motor, za po Evropi in malo ven, bi pa ostal na GS-u.

"Zadovoljen" je bil, dokler ni smel povedat.

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

"Zadovoljen" je bil, dokler ni smel povedat.

Če je sedaj neodvisen (svoboden) bi si pa toliko lažje omislil boljši motor? Zakaj je ostal na "slabem"?

Objavljeno
pred 26 minutami, MiNa pravi:

Je! Ampak se kvari kot vse ostalo.

Ali to lastniki priznajo ali ne, je pa druga zgodba.

ps. Črpalka za gorivo za velikega modrega je pri OEM prodajalcih od 30-50€. Počena ohišja črpalk (prirobnice) so pa imel vpoklic, ne vem zakaj niso na pripravi motorja menjal?

Špricanje bencina malo za dramatizacijo, ker se nič drugega ne dogaja, možno....

Mi more nick-bmw povedat ali je stara, ker jaz ne vem, da so mi jo zamenjali. 

Objavljeno
pred 3 minutami, MiNa pravi:

Takole se vidijo razpoke....

tam pri pipci je tudi meni špricalo ven...

Objavljeno (popravljeno)
pred 26 minutami, solorider pravi:

pipci

Misliš "hitro spojko", plastične rade počijo. Meni je na R1150GS,  pa sem plastično zamenjal s kovinsko.

Posebej bodi pozoren na moški del spojke - priključka na cevi rad poči. Meni je, kot sem opisal zgoraj. Po menjavi je bilo vse BP.

Tule je pa napokano ohišje, prirobnica, zato tudi menjava kompleta v primeru razpok. V primeru, da razpok ni , samo :bike:.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 11 urami, 3nity pravi:

 

1. fotka aliexpress, 2. Kry-o, the same but different :P

image.png.5d5f4035fddaac1493b3326b38d5fa72.pngimage.png.5ac947ff5f5d7951deb12870652a00e0.png

Kry-o je zelo lepo narejen, enostavna montaža, nič ne vibrira, lepo izgleda, predvsem pa preprečuje svinjariji da packa po amortizerju. Btw, Pohajač ima kalup za tega.

Misliš ima kalup in ga lahko "naprinta"?

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Wakasaki pravi:

Misliš ima kalup in ga lahko "naprinta"?

Tako je :D (std /adv AC - brez ese 04-12 in z eso 11-13)

Popravljeno . Popravil 3nity
Objavljeno
pred 1 uro, GO_Tomi pravi:

 

Ni samo hvalil znamke oz. modela, temveč je vsem udeležencem na pripravah na potovanje tudi povedal, da 'če ni to, ni nič'. Znamko oz. model je koval v nebo tako zelo, da se je cedilo iz časnika, ko si čital. Vse ostalo je dajal v nič. Dolga leta sledim Zvonetu, vsakič je blo enako.
Več kot očitno se je pipica zaprla. In zdaj udriha po znamki oz. modelu. To je lastnost mentalno neuravnoteženih, neuravnovešenih ljudi. Zagledanih v svoj prav, ostalo ne obstaja. Dela (govori) enako kot prej, samo diametralno nasprotno.
Vse, kar tak človek pove, mora biti predmet tehtanja (ali je res tako ali je čisto drugače)
Zakaj ni šel na drugo znamko je pa jasno: nov motor bi blo treba plačat ...

Kar se mene tiče, tale njegova zadnja objava samo potrjuje moje že itak izoblikovano mnenje o njem. On nima težav z znamko oz. modelom, on ma težave sam s sabo.

(se ne počutim najboljše, k sm ga popluval, ma kej čem, tko je)

V bistvu, sploh ne vem, kaj je bistvo objave? Pohejtat bajk, ki ga vozi? Ali mehanike, ki so mu ga rihtali? Ali predvsem povdarjat, da je placal z lastnega zepa (s katerega pa?) 2700€ za servis, pa so se mu zvezde vseeno obrnile? Tok naklada, da izgubi rep in glavo. 

Edino, kar drzi je, da je stara bogata razvajena rit. Sel bi na pot s stero drvarnico, bi vsaj vedel, za kaj je crknila. 

Pa se odgovor na v prvem stavku zastavljeno vprasanje: bistvo je posta je reklama. Da se govori ..... 

Objavljeno

Mislim, da smo tole temo posmetili s Šerugo. Bolj bi pasala v temo zakaj ne bi imel BMW tukaj pa naj ostanejo tehnične zadeve kar se tiče motorjev.

Čist sam moje mnenje.:whistle:

Objavljeno
12 minutes ago, Quest said:

Mislim, da smo tole temo posmetili s Šerugo. Bolj bi pasala v temo zakaj ne bi imel BMW tukaj pa naj ostanejo tehnične zadeve kar se tiče motorjev.

Čist sam moje mnenje.:whistle:

Kdo je ze nastavil tole Seruga smetenje? Le kdo?  :smoke:

2 hours ago, GO_Tomi said:

 

Ni samo hvalil znamke oz. modela, temveč je vsem udeležencem na pripravah na potovanje tudi povedal, da 'če ni to, ni nič'. Znamko oz. model je koval v nebo tako zelo, da se je cedilo iz časnika, ko si čital. Vse ostalo je dajal v nič. Dolga leta sledim Zvonetu, vsakič je blo enako.
Več kot očitno se je pipica zaprla. In zdaj udriha po znamki oz. modelu. To je lastnost mentalno neuravnoteženih, neuravnovešenih ljudi. Zagledanih v svoj prav, ostalo ne obstaja. Dela (govori) enako kot prej, samo diametralno nasprotno.
Vse, kar tak človek pove, mora biti predmet tehtanja (ali je res tako ali je čisto drugače)
Zakaj ni šel na drugo znamko je pa jasno: nov motor bi blo treba plačat ...

Kar se mene tiče, tale njegova zadnja objava samo potrjuje moje že itak izoblikovano mnenje o njem. On nima težav z znamko oz. modelom, on ma težave sam s sabo.

(se ne počutim najboljše, k sm ga popluval, ma kej čem, tko je)

:worship: 

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 urami, Quest pravi:

Mislim, da smo tole temo posmetili s Šerugo. Bolj bi pasala v temo zakaj ne bi imel BMW tukaj pa naj ostanejo tehnične zadeve kar se tiče motorjev.

Čist sam moje mnenje.:whistle:

MODERATORJI...........že tretja stran

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
pred 45 minutami, Wakasaki pravi:

MODERATORJI...........že tretja stran

ok...ok...

Mislim, da smo Šerugo obdelali in ni več potrebe po reševanju "njegovih" problemov. Se pa posti pustijo, ker so vsaj delno v navezi s temo.

Objavljeno

Bi prosil, če mi lahko kdo na podlagi preverjenih informacij napiše kako je z BMW R1200GS Triple Black letnik 2012.

Je na tem modelu kaj posebno kritičnega?

Objavljeno (popravljeno)

Nič posebno kritičnega, kot pri vseh ostalih. Res, da je zadnji letnik oilhead in s tem naj bi bilo vse tipi top.

Imam 2012, zaenkrat b.p.

Če te kaj posebej zanima, vprašaj

P.S. Šerugov je tudi 2012, sem ga tudi jaz ogledoval, celo klical sem lastnika in se dogovarjal za ogled, pa me je prehitel in sedaj ima...

Popravljeno . Popravil RSa
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 14. 9. 2017 ob 9:27, RSa pravi:

Nič posebno kritičnega, kot pri vseh ostalih. Res, da je zadnji letnik oilhead in s tem naj bi bilo vse tipi top.

Imam 2012, zaenkrat b.p.

Če te kaj posebej zanima, vprašaj

P.S. Šerugov je tudi 2012, sem ga tudi jaz ogledoval, celo klical sem lastnika in se dogovarjal za ogled, pa me je prehitel in sedaj ima...

Kaj pa če primerjaš Adventure-ja z nadadnim GS-om. Kje je bistvena razlika? 

Objavljeno
pred 12 urami, tomash pravi:

Kaj pa če primerjaš Adventure-ja z nadadnim GS-om. Kje je bistvena razlika? 

TEŽA

GSA je napram GS težji caa.20kg, se pozna tako pri manevriranju na mestu, kot pri vožnji. Medtem ko gre GS igrivo v ovinke, se GSA malce upira, ni to ogromna razlika, ampak čuti se, sploh če imaš poln tank goriva. Verjetno vpliva tudi težišče, GSA ima namreč višje vzmetenje, s tem se dvigne tudi težišče motorja, katero vpliva na samo vožnjo.

VZMETENJE

Kot sem omenil, je GSA višje nasajen, tudi samo vzmetenje je krepkejše. Pri isti obremenitvi se GS bolj posede kot GSA. Seveda z upoštevanjem in pravilnimi nastavitvami prednapetosti vzmeti. Že na vizualni primerjavi vzmetenja je na GSA krepkejše. ESA deluje fantastično, da pa se živeti tudi brez njega, pač nastavljaš ročno. Višje vzmetenje, višji motor, sam teh težav nimam, saj pri moji višini 194, lahko rečem, da mi je motor prav. Da ne izgledam kot krpan na kobilici.

IZGLED

GSA je bolj bikast, na račun večjega tanka goriva, GS 20l proti GSA 33l, občutna razlika če se voziš z praznim ali polnim. Večja šipa, meni zelo ustreza. Zaščita agregata in rezervoarja. Kolesa z naperami, meni osebno so lita bolj praktična za čiščenje, napere pa so bolj vzdržljive. Sedež-a, sta na GSA bolj v ravni liniji, da omogoča vozniku premikanje telesa naprej in nazaj pri ekstremni terenski vožnji. GS pa ima sedeža bolj namenjena vožnji s sopotnikom. Sam sem na željo sopotnice obdržal sopotnikov sedež z GS. Kovčki, serijsko, GS plastični, GSA aluminij, ne bom komentiral ker imam tretjo varianto, (sam svoj mojster).

To se je na hitro, GS je čist fajn motor ima vse kar mora motocikel imeti, GSA je pač nadgradnja osnove, če jo rabiš, pa mora vsak sam pri sebi oceniti. Aja, še to, GS je malce bolj živahen pri vožnji na račun manjše teže in čelnega upora, pa kak deci goriva porabi manj.

 

Objavljeno
pred 1 uro, RSa pravi:

Sedež-a, sta na GSA bolj v ravni liniji, da omogoča vozniku premikanje telesa naprej in nazaj pri ekstremni terenski vožnji. GS pa ima sedeža bolj namenjena vožnji s sopotnikom.

Kolikor vem, so vsaj na zadnjih modelih sedeži identični tako na GS (K50) kot na GSA (K51).

Objavljeno (popravljeno)

Pitanje

Zadnjič se ustavim, ugasnem na ključ, hočem nazaj prižgat pa vse mrtvo. Obrnem prvič pa nič, še enkrat obrnem pa display blinkne. Obrnem tretjič, no potem pa sem ga prižgal. Mal je kihnu, ampak je potem delovalo. Od Delnic do doma sem samo vozu in se nič igral z OFF - ON motorja.

Pridem dam, pa mu rečem, no zdej pa crkn, prešlatam ključavnico, konektor števeca, motor pa kar lepo laufa in vse dela BP.

Drug dan preverim AKU in je blo res mal odtegneno, privijem še za četrt ovinka. Pošteno zategnu. Me pa samo zanima sledeče:

-če je zanič ključavnica, ali ona toliko prekine, da ti resetira uro kot jo je meni, ali se samo tako vidi, da obrneš pa nič

-če je švoh tista tuljava pri ključavnici, ki čita ključ, kako se vidi da je zanič. Ali samo motor vergla v prazno, ali sploh vergla, ali to zgleda tako da vstaviš ključ, obrneš pa nič

Če bo še kakšna pametna, da preverim, ipak je 2005 letnik.

LP

 

Popravljeno . Popravil KyoKon

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!