RSM Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 Ne, ne, saj ne pričakujem brezvetrja, sam s svojimi 195 štrlim skoraj do pasu čez original šipo. Ni vrag, da si ni kak košarkaš že predelal original šipo.
nejcgs Objavljeno December 9, 2010 Opozori Objavljeno December 9, 2010 (popravljeno) Prosim za komentar, morebitnih uporabnikov, kako se obnesejo povišane šipe glede na original GS (ne GSA) Spodaj sta samo dve, mra in givi za primer... imam ta visko šipo od Wunderlicha: original povišana glede povišane šipe: jaz sem vzel to sipo zato, da se mi poleti mrčes ne zaletava v vizir (kjer se potem tudi razčefnajo in pustijo svoje drobovje tik pred očmi). Slaba stran pa je, da je poleti slabše hlajenje voznika (enostavno ni dovolj vetra za zračno hlajenje) in tudi v čelado pride manj zraka kot pa si poleti to želiš. Zna biti pa ta šipa, ki jo ti gledaš (povišana VARIO šipa) zanimiva, ker jo lahko spustiš (ne vem pa če se da to med vožnjo) in te poleti (ko to rabiš) veter mal bolj hladi, kot pa če bi imel fiksno dvignjeno šipo. Popravljeno December 9, 2010. Popravil nejcgs
Alesh Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 Ne, ne, saj ne pričakujem brezvetrja, sam s svojimi 195 štrlim skoraj do pasu čez original šipo. Ni vrag, da si ni kak košarkaš že predelal original šipo. Jaz imam 1,98 m, pa sem se tudi igral z mislijo na razne "poviške" šipce, pol sem pa malo preizkušal nastavitve naklona in našel takega, kjer je vetrovanje zame čisto ok. Aja, najprej sem imel šipo kolikor je šlo pokonci, zdaj je bolj položena in razlika na bolje je velika.
RSM Objavljeno December 10, 2010 Opozori Objavljeno December 10, 2010 Jaz imam 1,98 m, pa sem se tudi igral z mislijo na razne "poviške" šipce, pol sem pa malo preizkušal nastavitve naklona in našel takega, kjer je vetrovanje zame čisto ok. Aja, najprej sem imel šipo kolikor je šlo pokonci, zdaj je bolj položena in razlika na bolje je velika. Zanimivo, tudi jaz sem imel na začetku na najvišji poziciji, nato sem z preizkušanjem končal dve stopnji nižje od max. pokončne in ta položaj mi najbolj ustreza. Še tole me zanima, ali si kaj spreminjal razdalje krmilo-sedež-stopalke?
Alesh Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Zanimivo, tudi jaz sem imel na začetku na najvišji poziciji, nato sem z preizkušanjem končal dve stopnji nižje od max. pokončne in ta položaj mi najbolj ustreza. Še tole me zanima, ali si kaj spreminjal razdalje krmilo-sedež-stopalke? Nič, mi znese. Menda sem se navadil enako, kot na vse druge stvari, ki so narejene za "podmerske" osebke . Urbii in Steen 2
polž Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 Nič, mi znese. Menda sem se navadil enako, kot na vse druge stvari, ki so narejene za "podmerske" osebke . vidva se z glavo zajebavata jaz pa pločnike lovim,da gor in dol zlezem. med vožnjo mi pa kar gre a vama pri pitju pira le ta sploh pride mrzu do želodca,ko sta tolk dolga brez zamere Urbii in roks63 2
RSM Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 vidva se z glavo zajebavata jaz pa pločnike lovim,da gor in dol zlezem. med vožnjo mi pa kar gre a vama pri pitju pira le ta sploh pride mrzu do želodca,ko sta tolk dolga brez zamere Kar se glave tiče, imam probleme od 160km/h naprej pa po preveč popitih pivih, Eh, dolžina je zlo relativna, lepo je ko dolgo teče po glu dol, ampak toliko hujše če se kasneje vrača ven... dive in Urbii 1 1
Alesh Objavljeno December 11, 2010 Opozori Objavljeno December 11, 2010 vidva se z glavo zajebavata jaz pa pločnike lovim,da gor in dol zlezem. med vožnjo mi pa kar gre a vama pri pitju pira le ta sploh pride mrzu do želodca,ko sta tolk dolga brez zamere Do želodca pride mlačen, spodi ven pa topel Urbii 1
MariborBMW Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Ali se lahko na 1200 zmontirajo kolesa iz 1150 ?
Bambi61 Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 Nisem čital cele teme, samo ne vem zakaj ne zmontiraš visoke šipe iz GSA na navadnega GS??? Paše če dokupiš tisti višji nosilček !! preverjeno!
MiNa Objavljeno Januar 4, 2011 Opozori Objavljeno Januar 4, 2011 (popravljeno) Ali se lahko na 1200 zmontirajo kolesa iz 1150 ? Zadnjega sigurno ne, 1200 ima 5 (pet) vijakov na zadnjem kolsu 1150 pa le 4 (štiri). Tudi pesto prednjega kolesa in pritrditev diskov je če se prav spomnim različna. Pašejo pa 1200 ADV kolesa na navadnega 1200 razlika je le v sprednjih diskih zadnjega pa le priviješ in gre (daljši so le vijaki za protrditev kolesa). So ti všeč napere "šprikle-špice"? Popravljeno Januar 4, 2011. Popravil MiNa
MariborBMW Objavljeno Januar 5, 2011 Opozori Objavljeno Januar 5, 2011 So ti všeč napere "šprikle-špice"?
MariborBMW Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Še eno težavo bi delil z vami. In sicer gre za stranske kovčke, te, ki jih je moč razširiti. Že od dneva, ko sem jih dobil se izredno težko ožijo in širijo. Po nasvetu sem kupil silikon šrej, pa ni čisto nič bolje. Ali sem edini nesrečnež, ali ima kdo podobno težavo ali pa celo rešitev ?
Bremzer Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Še eno težavo bi delil z vami. In sicer gre za stranske kovčke, te, ki jih je moč razširiti. Že od dneva, ko sem jih dobil se izredno težko ožijo in širijo. Po nasvetu sem kupil silikon šrej, pa ni čisto nič bolje. Ali sem edini nesrečnež, ali ima kdo podobno težavo ali pa celo rešitev ? Nevem točno kakšni so tvoji kovčki, daj jih malo poslikaj.Jaz na mojem imam tudi te nove originalne BMW-ejeve kovčke, ki se širijo z dvemi pasovi in res sem zelo zadovoljen vse laufa brez problema, zdaj sem začel celo uporabljati notranje torbe,ki jih prej sploh nisem uporabljal !!
MariborBMW Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Nevem točno kakšni so tvoji kovčki, daj jih malo poslikaj.Jaz na mojem imam tudi te nove originalne BMW-ejeve kovčke, ki se širijo z dvemi pasovi in res sem zelo zadovoljen vse laufa brez problema, zdaj sem začel celo uporabljati notranje torbe,ki jih prej sploh nisem uporabljal !! to sta ta dva stranska kovčka
bmwslo Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 Zimoljubci, prihajajo prve zimske gume za motorje in to v enduraških velikostih. Heindenau Snowtex in x
boych Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 to sta ta dva stranska kovčka Je že kdo slučajno testiral, če tile kovčki preživijo, prevrnitev motorja na mestu?
MiNa Objavljeno Januar 10, 2011 Opozori Objavljeno Januar 10, 2011 (popravljeno) Je že kdo slučajno testiral, če tile kovčki preživijo, prevrnitev motorja na mestu? Preživijo sigurno (plastika in Alu) ne samo padec na mestu ampak tudi kakšno krajše drsenje. Pomenbno je, da se ned drsenjem nikamor ne zataknejo (robniki) po takšni izkušnji imajo "lepotne napake" so pa v večini primerov še vedno funkcionalni. Vprašanje zastavi v temi o kovčkih boš dobil sigurno več odgovorov. Popravljeno Januar 10, 2011. Popravil MiNa
kasti Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Je kdo na GSu poleg izpušnega lonca menjal tudi krivine (brez katalizatorja)? Kakšni so rezultati: - samo z menjanim loncem - z menjanim loncem in krivinami lp
CeneR Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Zimoljubci, prihajajo prve zimske gume za motorje in to v enduraških velikostih. Heindenau Snowtex in x Lp Heindenau Snowtex obstaja samo v dimenzijah za skuterje! Tyre sizes: 120/70 -10 M 120/70 -13 P 130/60 -13 P 130/70 -10 M 130/70 -11 M 130/70 -13 Q 140/60 -12 M 140/60 -13 P Cene
nejcgs Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 Je kdo na GSu poleg izpušnega lonca menjal tudi krivine (brez katalizatorja)? Kakšni so rezultati: - samo z menjanim loncem - z menjanim loncem in krivinami lp sem menjal na modelu 2009 in sicer sem dal gor artikel SLO porekla (akrapovič) razlike: - akrapovič je občutno lažji od serijskega izpuha - z akrapovičem si bolj opazen med motoristi (..ebiga, šminka naredi svoje; na žalost pa na to padejo bolj motoristi kot motoristke) - lonec z dušilcem; zvok je lepši kot pri serijskem izpuhu (govorim za model 2009); glede moči nisem opazil ničesar - lonec brez dušilca; vozniki za tabo te zaradi hrupa težko prenašajo; glede moči nisem opazil ničesar - lonec brez dušilca in krivine brez katalizatorja: pri nizkih obratih je manj odziven kot z original izpušnim sistemom (tam do 3000 rpm) Leta 2009 sem imel še zelo malo moto izkušenj in zato motorja nisem silil v visoke obrate in tudi vožnja je bila bolj mirna, tako da ti ne morem povedati kako se motor obnaša z kriviniami in menjanim loncem pri visokih obratih (tam bi se pa prirastek moči moral poznati)
nejcgs Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 me pa matra da bi tole namontirat http://www.youtube.com/watch?v=MhYiOcTGA50&feature=related diagram:
THOMPSON Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 1200GS je na trgu že kaj nekaj let. Je že mogoče znan prihod 1250GS?
Bremzer Objavljeno Januar 26, 2011 Opozori Objavljeno Januar 26, 2011 1200GS je na trgu že kaj nekaj let. Je že mogoče znan prihod 1250GS? Pride 2012 VODNO hlajen !!! ZdravkoK, maco47 in special749 2 1
nejcgs Objavljeno Januar 27, 2011 Opozori Objavljeno Januar 27, 2011 Pride 2012 VODNO hlajen !!! a to veš ali si slišal? pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo) maco47 in ImenitnaPriložnost 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se