gift Objavljeno Maj 6, 2011 Opozori Objavljeno Maj 6, 2011 Gs-ke so res carske nejcgs in rdeci_vragec 2
MariborBMW Objavljeno Maj 23, 2011 Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 Pred začetkom sezone sem se poigral z nastavitvami zadnjega amortizerja. Zdaj pa ne najdem več ustrezne nastavitve trdote. Nazdanje sem nastavil na najtrše in odvil za 4 klike. V zadnjem vikendu sem s to nastavitvijo prevozil 1200 km, pa sem mislil, da mi bo rit odpadla :wacko: . Nastvil sem še en vijak za S/H. Zdaj sem pa v temi... Ali ima mogoče kdo kak diagram nastavitev ali kaj podobnega (tudi kakšne izkušnje bom vesel)
boych Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Za večjo mehkobo zadnjega amortizerja prestavi vijak S/H v smeri S(soft), z onim drugim pa dejansko nastavljaš preload zadnjega amortizerja. Se pravi, če se voziš sam ga daš na manj, oz. s sopotnikom in prtljago, ga daš na več. S tem dosežeš, da se različno obtežen motor isto posede.
MariborBMW Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Za večjo mehkobo zadnjega amortizerja prestavi vijak S/H v smeri S(soft), z onim drugim pa dejansko nastavljaš preload zadnjega amortizerja. Se pravi, če se voziš sam ga daš na manj, oz. s sopotnikom in prtljago, ga daš na več. S tem dosežeš, da se različno obtežen motor isto posede. Ok, že, že, ampak kako, da bo prav :surrender: . Nekje sem enkrat videl tabele, kako nastaviti kombinacijo obeh...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 pa, ali bo to 2,3, 4 ali 6 valjnik ? (zdaj ko imajo tako širok izbor motorjev na polici - no na 3 valjnika še čakamo) ne, pride 1400-kubičen 1-valjnik ... Bremzer, pip, nejcgs in 3 others 2 4
rdeci_vragec Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Ok, že, že, ampak kako, da bo prav :surrender: . Nekje sem enkrat videl tabele, kako nastaviti kombinacijo obeh... Manual R1200GS Na strani 68 imaš v okvirču napisan postopek, za basic nastavitev "preloada" (ful v levo, nato deset klikov v desno) , in na naslednji strani za basic nastavitev "damping" (ful obrni na H, v levo, nato en obrat in pol v desno proti S) . Basic nastavitev piše da je za osebo 85kg s polnim rezervarjem bencina. Vsaj kot izhodišče ti lahko pomaga. MariborBMW 1
MariborBMW Objavljeno Maj 24, 2011 Opozori Objavljeno Maj 24, 2011 Manual R1200GS Na strani 68 imaš v okvirču napisan postopek, za basic nastavitev "preloada" (ful v levo, nato deset klikov v desno) , in na naslednji strani za basic nastavitev "damping" (ful obrni na H, v levo, nato en obrat in pol v desno proti S) . Basic nastavitev piše da je za osebo 85kg s polnim rezervarjem bencina. Vsaj kot izhodišče ti lahko pomaga. hvala :beer1:
12BENI Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 navodila prečitana. nikjer besede o tej "frdamani" utripajoči lučki. Praviloma moraš izvesti sledeči postopek - daj kontakt s ključem , polnilec mora biti že vklopljen v 12V vtičnico , nato pa šele polnilec vklopiš v 220V in izklopiš kontakt s ključem na motorju . Postopek polnjenja se tako začne . Preveri pa če je tvoj polnilec sigurno primeren za polnjenje BMw jev ( CAN--BUS ) !! l.p.
hilton Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 DRAGI GS fahreri zadeva je sledeca. po netu iscem malo rabljene zadeve gledam letnike 2007 cirka 40.000- 50.000 prevozenih km... pa bi rad kaksne zanimive informacije zvedel, ker za novega 15.000 dat je pac ta trenutek no go... zanimajo me pozitivne in negativne izkusnje oz okvare :yes: rednis servisi na intervalih.. kateri servisi sledijo pri cirka 50.000.... posebne pasti pri nakupu oz kdo kaj taksnega prodaja? hvala kp hilton bmw M3 1
anzec Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 DRAGI GS fahreri zadeva je sledeca. po netu iscem malo rabljene zadeve gledam letnike 2007 cirka 40.000- 50.000 prevozenih km... pa bi rad kaksne zanimive informacije zvedel, ker za novega 15.000 dat je pac ta trenutek no go... zanimajo me pozitivne in negativne izkusnje oz okvare :yes: rednis servisi na intervalih.. kateri servisi sledijo pri cirka 50.000.... posebne pasti pri nakupu oz kdo kaj taksnega prodaja? hvala kp hilton Jah gledat moraš na več stvari. Kako je bil moped vožen. Pri 50k so prva stvar, ki jo moraš menjati fedri. Če seveda nima gor ksne Ohlinse ali Wilberse. Seveda ne boš menjal z originalnimi. Se pravi te takoj pride dodatno 1,4k Eur za ene izmed naštetih. Pod redni servis pride potem že jermen, pa ploščice če ima še orig. Glede pasti je pa edino ta, da ti lahko malo več olja pije če ni bil lepo ulaufan. Pri Gs-u so menjave semeringov na diferencialu in drugje obična stvar pri taki kilometrini. Hm kaj bi še bilo. To so nekak stvari k sm jih jest rihtu. Moj GSA 2007 ni mel zaenkrat nikakršnih večjih težav ima pa 60k. Aja edino pumpa za bencin se je enkrat zapikala pa so mi jo porihtal na servisu. bmw M3 1
MiNa Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 HI! Vsak lončar svoje piskre hvali..... Veliko uporabnega o omenjenem modelu boš našel na ADVrider/GSpot/oilhead boxers. Tam uporabniki zapisujejo tudi tiste bolj "boleče" izkušnje svojih "svetih krav". Tudi JIM-VB je pravi pri njem izveš veliko uporabnega o boxerjih. Moja izkušnja sicer R1150GS rabljen 30kkm, ko sem ga kupil, trenutno na 73k razen pumpe za bencin (stara zapikala vendar sem se iz Romunije vseeno vrnil ) vse BP. Redni servisi na Avtoval (razumne cene) pa samo vozi, vozi, vozi...... Mirč bmw M3 1
basbas Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 NAJ MI PROSIM KDO POVE KAKO IZKLOPIM ABS. NA 1200 GS LET. 05. MI NIKAKOR NE USPE ! :
MariborBMW Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Če ne gre z gumbom, probaj, ko vžgeš motor, nekajkrat pritisniti sprednjo bremzo. Sicer pri tem malo pazi, ker ne vem, če pri tem ne izklopi tudi servo . Drugače pa, če ne bre preko gumba je čas, da obiščeš kakšnega servisreja. Saj veš gume in bremze so smrtno nevarne, če ne delajo tako, kot bi morale.. :krneki:
Ice Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 na tipkovnici levo pritisni tisti gumbek, na katerem puscica kaze navzdol. sicer ni za abs, je pa DA SE NE BOS VEC DRL po forumu (netiquette). hvala. gs ima, ce se ne motim, nekje stikalo (vsaj pri testnem je bilo tako) na armaturki.
kasti Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Mene pa zanima koliko olja gre v GS 1200 ob predpostavki da je menjan tudi filter?
basbas Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Mene pa zanima koliko olja gre v GS 1200 ob predpostavki da je menjan tudi filter? MENJAL PRED KRATKIM 3,8L.LP. DAMI34 in Fritz 1 1
bmwr1200gs Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 NAJ MI PROSIM KDO POVE KAKO IZKLOPIM ABS. NA 1200 GS LET. 05. MI NIKAKOR NE USPE ! : Preden daš kontakt drži tipko ABS, daš kontakt, vžgeš motor in šele nato spestiš tipko ABS. Na armaturki ti sveti stalno ABS. Za vklop samo ugasneš motor in ga spet užgeš. basbas 1
basbas Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Preden daš kontakt drži tipko ABS, daš kontakt, vžgeš motor in šele nato spestiš tipko ABS. Na armaturki ti sveti stalno ABS. Za vklop samo ugasneš motor in ga spet užgeš. Madonca stvar deluje! jaz sem pa diplomirou okrog tistga gumba , ker v mojih navodilih piše čist drgač . Upam da se kej vidva da dam za pijčo. lp Dare.
Bambi61 Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Madonca stvar deluje! jaz sem pa diplomirou okrog tistga gumba , ker v mojih navodilih piše čist drgač . Upam da se kej vidva da dam za pijčo. lp Dare. Bi samo rekel, da je res žalostno da lastnik BMw-ja ne zna izklopiti ABS-a! Bivši BMW-jaš ! basbas, MariborBMW, pip in 1 other 3 1
MiNa Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Pri navodilih je vedno dobro prebrati izvirnik navodil. Včasih so prevedena zelo P po P. basbas 1
basbas Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 (popravljeno) Bi samo rekel, da je res žalostno da lastnik BMw-ja ne zna izklopiti ABS-a! Bivši BMW-jaš ! Zelooo žalostno! jebiga, bo pa zdaj bolj veselo. : Popravljeno Junij 14, 2011. Popravil basbas Tačka in bmwr1200gs 2
nejcgs Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 hmm,.... namesto GS bo zdaj (kot kaže) LC - torej BMW R 1250 LC; 1225 cm3 vodno hlajeni boxer. (to se bo dogajalo tam okoli leta 2013 - bo treba it počasi prašička redit) pa še slikca:
PURPLE Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 V kolikor bo res kaj "takšnega" je zanimivo da bodo šli naredit kardan na levo stran.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se