Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

V kolikor bo res kaj "takšnega" je zanimivo da bodo šli naredit kardan na levo stran.

mislim, da so to že opazili na zdajšnih spy fotkah

spy-waterboxer-1-570x418.jpg

kardan naj bi šel na levo stran; mal špekulirajo da zaradi drugačnega prenosa (mokra sklopka, kot jo ima serija K).

(to bo glih prav za uno dečvo (mislim da je belastrela), ki ne mara boxerja s suho sklopko :-)))

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tele sliki mi kar nekaj stvari ne odgovarja:

- kardan + auspuh na isti strani :kva1:

- sprednja vilca brez roke in fedra

- cevi auspuhov zelo čudno speljane ...

- ...

Po moje bo končna različica kar precej drugačna ... bo treba res preračunat kako debeli "špeh" bo rabil prašiček tam okoli 2015-ega leta :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm,.... namesto GS bo zdaj (kot kaže) LC - torej BMW R 1250 LC;

1225 cm3 vodno hlajeni boxer.

(to se bo dogajalo tam okoli leta 2013 - bo treba it počasi prašička redit)

Dvomim da se bodo odrekli oznaki GS. LC izhaja najbrž iz "liquid cooled" in je v uporabi samo začasno v teku razvoja.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angleški MCN pravi: "The King is dead. Long live the King!" :-)

trance_41_w00t2.giftrance_41_w00t2.giftrance_41_w00t2.gif

čakam da vidim novega Kinga tukajle v razpredelnici:

Neuzulassungen im Mai 2011:

Platz Modell

Neuanmeldungen

1 BMW R 1200 GS799

2 BMW R 1200 R327

3 BMW F 800 R 278

4Yamaha XJ6 269

5 Kawasaki ER-6f/6n 247

6Suzuki Bandit 1250230

7Yamaha FZ8 225

8Triumph Tiger 800206

9BMW S 1000 RR 199

10 Suzuki SFV 650 Gladius 181

prvo četrtletje 2011:

top 10

Platz Modell

Neuanmeldungen

1 BMW R 1200 GS1415

2 Yamaha XJ6 477

3 BMW S 1000 RR 458

4Kawasaki ER-6f/6n 436

5 BMW F 800 R 424

6Yamaha FZ8405

7Suzuki Bandit 1250398

8BMW F 800 GS 386

9Suzuki SFV 650 Gladius 361

10BMW R 1200 R353

ok, to je na nemškem trgu.

kaj pa italija:

še dobro da imajo skuterje:

TOP 20 Gennaio-Maggio 2011 / January-May 2011

Marca / Brand modello / models tipologia / type quantità / units

HONDA ITALIA SH 300 Scooter 6.766

PIAGGIO BEVERLY 300 Scooter 5.502

PIAGGIO LIBERTY 125 RST Scooter 4.096

YAMAHA TMAX 500 Scooter 4.027

YAMAHA XMAX 250 Scooter 3.336

HONDA ITALIA SH 150 Scooter 2.980

KYMCO DOWNTOWN 300 Scooter 2.852

PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 2.830

KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 2.611

HONDA ITALIA SH 125 Scooter 2.471

YAMAHA X-CITY 250 Scooter 2.328

PIAGGIO VESPA LX 125 Scooter 2.222

HONDA PCX 125 Scooter 2.218

BMW R 1200 GS Enduro 2.066

HONDA SW-T 400 Scooter 1.354

LML NV 150 Scooter 1.243

YAMAHA MAJESTY 400 Scooter 1.231

APRILIA SCARABEO 200 Scooter 1.127

APRILIA SCARABEO 100 4T Scooter 1.072

SUZUKI AN 400 BURGMAN Scooter 1.054

še top 20 italije v letu 2010

Classifica Top 100 Gen-Dic 2010 - Moto

001 BMW R 1200 GS Enduro 3.989

002 KAWASAKI Z 750 Naked 2.946

003 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 2.438

004 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.219

005 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 1.848

006 HONDA XL 700 V TRANSALP Enduro 1.790

007 BMW F 800 R Naked 1.788

008 YAMAHA XJ6-N Naked 1.651

009 BMW F 800 GS Enduro 1.606

010 KAWASAKI ER-6N Naked 1.437

011 KAWASAKI Z1000 Naked 1.424

012 DUCATI MONSTER 696 Naked 1.358

013 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 1.335

014 KAWASAKI VERSYS Enduro 1.333

015 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 1.328

016 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 1.302

017 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 1.283

018 BMW R 1200 R Naked 1.158

019 BMW R 1200 RT Turismo 1.133

020 YAMAHA FZ8-N Naked 1.040

še top 30 letos ( 2011)

Classifica Top 100 Gen-Mar 2011 - Globale

Pos. Marca Modello Segmento Tot Gen-Mar

001 HONDA ITALIA SH 300 Scooter 2.840

002 PIAGGIO LIBERTY 125 RST Scooter 2.414

003 PIAGGIO BEVERLY 300 Scooter 2.352

004 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1.699

005 YAMAHA XMAX 250 Scooter 1.389

006 HONDA ITALIA SH 150 Scooter 1.286

007 BMW R 1200 GS Enduro 1.123

008 HONDA ITALIA SH 125 Scooter 1.096

009 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 1.056

010 YAMAHA X-CITY 250 Scooter 1.026

011 KYMCO DOWNTOWN 300 Scooter 985

012 HONDA PCX 125 Scooter 886

013 PIAGGIO VESPA LX 125 Scooter 832

014 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 757

015 YAMAHA MAJESTY 400 Scooter 611

016 APRILIA SCARABEO 100 4T Scooter 604

017 HONDA SW-T 400 Scooter 576

018 LML NV 150 Scooter 565

019 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 531

020 SUZUKI AN 400 BURGMAN Scooter 486

021 BMW F 800 GS Enduro 432

022 BMW R 1200 R Naked 404

023 SUZUKI SIXTEEN 150 Scooter 397

024 KYMCO PEOPLE GTI 300 Scooter 392

025 KYMCO XCITING R 300 I Scooter 390

026 KYMCO AGILITY 200I R16 Scooter 386

027 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 380

028 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 378

029 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 362

030 MALAGUTI CENTRO 160 Scooter 362

tako da stari King še ni za odpis.

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angleški MCN pravi: "The King is dead. Long live the King!" :-)

trance_41_w00t2.giftrance_41_w00t2.giftrance_41_w00t2.gif

sam k tkole primerjam..multistrada je za po cest..gs pa še kam drgam zleze..se prav da ni za primerjat to..al se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motš se, multistrada je lepša in boljša ;)

Pa še bolj se pajtla, kot GS ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam k tkole primerjam..multistrada je za po cest..gs pa še kam drgam zleze..se prav da ni za primerjat to..al se motim?

Razmišljam enako. Ampak večina folka se itak sam po asfaltu vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurn je boljša tud na XT ne pozabit, kupit jo noče pa nihče. Najbrž motoristi ne vejo kaj je dobruuuu. GS je blo narjenih 2 mil. Multistrad pa nekaj sto. Pomoje dajo premal na reklamo ti Italiani. Dugač pa njihovo industrijo občudujem tud motoristično, včas mi je reku star fotr da znajo sam makorone delat, če greš pa mal po Italiji vidiš, da ni tako. Nam Slovencem manjka še dolg cajta da iz zela pridemo na makarone. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo..

Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd..

Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo..

Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd..

Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:)

te gume k jih ma original gor pa še za zelo gladek makedam niso..kaj šele za offroad..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo..

Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd..

Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:)

To sta dva motorja k po moje sploh nista za primerjavo, bi pa bila multistrada idealna, da bi se s stiskom na gumb konkretno povečali hodi amortizerjev in s cestnih valjarjev prešel na enduro obutev :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc to so statistike o mopedih, Multistrada pa spada med motorje :slap:

Statistika o mopedih? saj je GS vmes (pa ga nisem jaz napisal, samo obarval sem ga da mal izstopi med skuterji).

Kot kaže italjani združujejo vse pod eno streho - skuterje in motorje in objavljajo take statistike.

V zadnji statistiki pa vidiš da je mešano - skuterji in motorji.

Pač zanimivo je koliko GS-ov se proda glede na ostale motorje - zato sem to nalepil.

Glede na to da ni nikjer multistrade - a jih ne morejo toliko nardit, da bi prišli

na lestvico ali pa je razlog kje drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa bi se lahko pocasi spet zaceli pogovarjati o GS. samo tako za info je tole tema o BMW 1200 GS motorcikletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
:010 Če koga zanima, tako kod vedno sem tudi po 60.000 prevoženih km naredil inspekcijo motorja pri Avtoval Grosuplje. Skupaj sem plačal 369,32€,zamenjali so mi vsa olja , zavorno tekočino in prednje zavorne obloge ki stanejo kar 113,16€,tovarna pa me je brezplačno počastila z novimi zavornimi cevmi-servisna akcija.Obul sem ga ponovno v MetzelerTourance malo manj kod 200€- Širnik Radlje/D, pa sem ob penzijo,no bi bil,če bi tankal. Pa srečno vožnjo vam želim.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

med čiščenjem motocikla sem opazil poškodbo oljnega hladilnika. Poškodovano je eno rebro najvrjetneje je vanj priletel manjši kamen.

Je še kdo med vami doživel kaj podobnega, so take poškodbe vredne omembe?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne pušča in poškodba ni velika, se ne sekiraj.

Če pa bi se okoli poškodbe pojavil masten flek, zadevo demontiraj in daj popravit dobrem varilcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

med čiščenjem motocikla sem opazil poškodbo oljnega hladilnika. Poškodovano je eno rebro najvrjetneje je vanj priletel manjši kamen.

Je še kdo med vami doživel kaj podobnega, so take poškodbe vredne omembe?

LP!

Videl sem nekoga, ki mu je priletel metulj na hladilnik in se tam nalimal...Potem se je kak teden kasneje še meni nalimal na Rt-ja, pa se ni nič zgodilo. Ok, malo za šalo...Ja če ti nič ne teče iz hladilnika, "so be it", oziroma pusti na miru tako kot je.

Zdaj pa k stvari: R1200RT, '07, uvožen iz Italije predlani, z 9800km in rednimi servisi in prvimi gumami in od enga ateja 64 let starega, ki ni dosegel tal ravno... (najbrž edini na svetu brez ogrevanih ročk...)

Servis na 27780 km; poraba olja: prevoženih 9980 km, natanko 6,8 dcl...(popolna zmaga, olje vedno BMW HighPower Oil SAE 20W50 ACEA: A2 in API: SG, kar pomeni, da se ta motor uvršča glede na olje med starejše bencinske motorje pred letom 90 in tu mogoče razlaga vsem, ki vam kuri olje in lepo vlivate veselo SH ali kasnejše oznake in A3...Ni nepomembno!!!!!!!!!! Sintetika ali ne sploh ne pomeni kaj dosti, ko ti postane jasno, kaj pomenijo te oznake); Aja, HD oz. multigradno je bedna oznaka, ki pove nekaj popolnoma s tem v skladu, bednega, da se lahko meša in paca in je kr nekaj, zato nima smisla omembe...

Dogajalo se mi je, da se je pri veliki zunanji temperaturi, nekje v dalmaciji (to ni del motorja, ampak del sosednje države), slišal nenavaden zvok, ki bi naj prihajal iz zadnjega kolesa. tolčenje, z obratom kolesa..k..tlak, k.tlak, k.tlak...(ta opis zvoka, ko ga prebereš na glas je točnen opis, haha) Na ravnini tišji, na desno nič, na levo pa konkretno glasen. (vemo, da se kardan obrača veliko hitreje od kolesa, zaradi planetnega gonila, diferenciala ipd...zato ni bil na sumu). Ko se je ohladil (motor, zavore, izpuh, kardan, skratka po kakšni uri) pa čisto lep normalen zvok. Peljal na servis BMW v Mostar, preverili vse, zadnjo zavoro, ležaj, vijake, gumo, našli ničesar, Kardan smo lepo pustili pri miru, ker tja rezervni deli prihajajo od 10 dni dalje... (omenil tudi menjavo gum 2K km prej, Metzellerke, Osmičke, ta hude, zakon!!!) Po nadaljnjih 1000 km do doma, od tega cca 200 ropotajočih, ko se je dobro ogrel (kaj točno se je moralo ogreti, ne vem, predvidevam, da olje v kardanu), na Selmarju v MB razstavili cel kardan na prafaktorje, preventivno zamenjal semering, odkrili popolnoma nobene napake na zobnikih, ležajih ali kjerkoli drugje, zamenjal vse zavorne obloge (cca 250€, adijo pamet!!!, pa da se tako hitro zrabijo-predvidevam, da papa, prejšnji lastnik ni polagal ovinkov, ampak je zaviral in trobil...) in naredil servis motorja(olje filtri ventili-zdaj se jih ne sliši več, jupiii (oklepaj v oklepaju (kanta smotana, ropotulja, but I love it...)));

Ker nismo odkrili nobene napake, smo se skupaj odločili, da nalijemo v kardan (ker bi naj bil popolnoma enak kot na GS-u) olje viskoznosti 140 in ne 90, ki je predpisano za RT (in vse ostale delovne stroje in naprave na svetu, še posebej menjalnike). Vse skupaj velikodušno znižano na 455€, svaka čast mehaniku.

Vprašanje: zakaj, če je motor in prenos enak na GS-u in na RT-ju, uporabljata različno olje v kardanu? (odgovor o različnih načinih vožnje ali namenu ni pravilen, ker se večina GS-ejašev fura kar lepo po AC, ne vsi, da ne bo pomote!!!) Makadama se vsi radi izogibajo, jaz sem edini makadamar na RT-ju, ker moj Garmin nima blage veze, kje so minska polja po južnih državah in kje ni asfalta (mamu mu...);

Zdaj sem motor pripravil na naslednje 4 dnevno potovanje, cca 1300 km in če ne bo nič ropotalo, kaj pri bogu je to bilo??????? Ima kdo podobno izkušnjo, razen da je pač BMW boxer?

In če bo še naprej ropotalo, ga bom prodal nazaj v Italijo.

In za konec, če bo kdo iz Plitvic proti Bihaču v soboto dopoldne videl nekoga, ki brca v sivega RT-ja in meče čelado v sprednje steklo, sporočite Dževadu, da naj pevaljka počaka in jagnje oderejo malo kasneje, pridem na štop z golfom dvojko...

Lp, Zoran

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. V bistvu poškodba ni velika, malo je zvito eno rebro. Se pa bojim za bodoče, pa me zanima če je to pogost pojav? Bi bilo pametni montirat kak ščitnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je podobno, kot strela, redki imajo srečo, da udari 2 x v isto mesto, ampak obstajajo tudi takšni. Načeloma se nimaš kaj bat, ščitnik sicer pomaga, ampak izgleda grdo in še dodatno otežuje pretok zraka med vožno (poznalo bi se lahko recimo pri počasni vožnji pod višjimi obrati v koloni, makadamu...) Jaz bi pobarval in pustil tako kot je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem nekoga, ki mu je priletel metulj na hladilnik in se tam nalimal...Potem se je kak teden kasneje še meni nalimal na Rt-ja, pa se ni nič zgodilo. Ok, malo za šalo...Ja če ti nič ne teče iz hladilnika, "so be it", oziroma pusti na miru tako kot je.

Zdaj pa k stvari: R1200RT, '07, uvožen iz Italije predlani, z 9800km in rednimi servisi in prvimi gumami in od enga ateja 64 let starega, ki ni dosegel tal ravno... (najbrž edini na svetu brez ogrevanih ročk...)

Servis na 27780 km; poraba olja: prevoženih 9980 km, natanko 6,8 dcl...(popolna zmaga, olje vedno BMW HighPower Oil SAE 20W50 ACEA: A2 in API: SG, kar pomeni, da se ta motor uvršča glede na olje med starejše bencinske motorje pred letom 90 in tu mogoče razlaga vsem, ki vam kuri olje in lepo vlivate veselo SH ali kasnejše oznake in A3...Ni nepomembno!!!!!!!!!! Sintetika ali ne sploh ne pomeni kaj dosti, ko ti postane jasno, kaj pomenijo te oznake); Aja, HD oz. multigradno je bedna oznaka, ki pove nekaj popolnoma s tem v skladu, bednega, da se lahko meša in paca in je kr nekaj, zato nima smisla omembe...

Dogajalo se mi je, da se je pri veliki zunanji temperaturi, nekje v dalmaciji (to ni del motorja, ampak del sosednje države), slišal nenavaden zvok, ki bi naj prihajal iz zadnjega kolesa. tolčenje, z obratom kolesa..k..tlak, k.tlak, k.tlak...(ta opis zvoka, ko ga prebereš na glas je točnen opis, haha) Na ravnini tišji, na desno nič, na levo pa konkretno glasen. (vemo, da se kardan obrača veliko hitreje od kolesa, zaradi planetnega gonila, diferenciala ipd...zato ni bil na sumu). Ko se je ohladil (motor, zavore, izpuh, kardan, skratka po kakšni uri) pa čisto lep normalen zvok. Peljal na servis BMW v Mostar, preverili vse, zadnjo zavoro, ležaj, vijake, gumo, našli ničesar, Kardan smo lepo pustili pri miru, ker tja rezervni deli prihajajo od 10 dni dalje... (omenil tudi menjavo gum 2K km prej, Metzellerke, Osmičke, ta hude, zakon!!!) Po nadaljnjih 1000 km do doma, od tega cca 200 ropotajočih, ko se je dobro ogrel (kaj točno se je moralo ogreti, ne vem, predvidevam, da olje v kardanu), na Selmarju v MB razstavili cel kardan na prafaktorje, preventivno zamenjal semering, odkrili popolnoma nobene napake na zobnikih, ležajih ali kjerkoli drugje, zamenjal vse zavorne obloge (cca 250€, adijo pamet!!!, pa da se tako hitro zrabijo-predvidevam, da papa, prejšnji lastnik ni polagal ovinkov, ampak je zaviral in trobil...) in naredil servis motorja(olje filtri ventili-zdaj se jih ne sliši več, jupiii (oklepaj v oklepaju (kanta smotana, ropotulja, but I love it...)));

Ker nismo odkrili nobene napake, smo se skupaj odločili, da nalijemo v kardan (ker bi naj bil popolnoma enak kot na GS-u) olje viskoznosti 140 in ne 90, ki je predpisano za RT (in vse ostale delovne stroje in naprave na svetu, še posebej menjalnike). Vse skupaj velikodušno znižano na 455€, svaka čast mehaniku.

Vprašanje: zakaj, če je motor in prenos enak na GS-u in na RT-ju, uporabljata različno olje v kardanu? (odgovor o različnih načinih vožnje ali namenu ni pravilen, ker se večina GS-ejašev fura kar lepo po AC, ne vsi, da ne bo pomote!!!) Makadama se vsi radi izogibajo, jaz sem edini makadamar na RT-ju, ker moj Garmin nima blage veze, kje so minska polja po južnih državah in kje ni asfalta (mamu mu...);

Zdaj sem motor pripravil na naslednje 4 dnevno potovanje, cca 1300 km in če ne bo nič ropotalo, kaj pri bogu je to bilo??????? Ima kdo podobno izkušnjo, razen da je pač BMW boxer?

In če bo še naprej ropotalo, ga bom prodal nazaj v Italijo.

In za konec, če bo kdo iz Plitvic proti Bihaču v soboto dopoldne videl nekoga, ki brca v sivega RT-ja in meče čelado v sprednje steklo, sporočite Dževadu, da naj pevaljka počaka in jagnje oderejo malo kasneje, pridem na štop z golfom dvojko...

Lp, Zoran

Olje v menjalniku in diferencialu (kardanu) je pri 1200GS-ih SAF-0X (OZIROMA 75-90W, GL5)....drugače odkar sem probal drugo olje se ne vrnem več nazaj na originalnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!