nejcgs Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 V kolikor bo res kaj "takšnega" je zanimivo da bodo šli naredit kardan na levo stran. mislim, da so to že opazili na zdajšnih spy fotkah kardan naj bi šel na levo stran; mal špekulirajo da zaradi drugačnega prenosa (mokra sklopka, kot jo ima serija K). (to bo glih prav za uno dečvo (mislim da je belastrela), ki ne mara boxerja s suho sklopko :-))) trebor in ImenitnaPriložnost 2
boych Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Na tele sliki mi kar nekaj stvari ne odgovarja: - kardan + auspuh na isti strani - sprednja vilca brez roke in fedra - cevi auspuhov zelo čudno speljane ... - ... Po moje bo končna različica kar precej drugačna ... bo treba res preračunat kako debeli "špeh" bo rabil prašiček tam okoli 2015-ega leta :yes:
Bambi61 Objavljeno Junij 22, 2011 Opozori Objavljeno Junij 22, 2011 jaz vem! To je BMW za Anglijo, zato je kardan na levi strani DrMotospeed, malakai in trebor 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 27, 2011 Opozori Objavljeno Junij 27, 2011 Angleški MCN pravi: "The King is dead. Long live the King!" :-) mamkabozja 1
krucymucy Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 (popravljeno) hmm,.... namesto GS bo zdaj (kot kaže) LC - torej BMW R 1250 LC; 1225 cm3 vodno hlajeni boxer. (to se bo dogajalo tam okoli leta 2013 - bo treba it počasi prašička redit) Dvomim da se bodo odrekli oznaki GS. LC izhaja najbrž iz "liquid cooled" in je v uporabi samo začasno v teku razvoja. Popravljeno Junij 28, 2011. Popravil krucymucy
nejcgs Objavljeno Junij 28, 2011 Opozori Objavljeno Junij 28, 2011 (popravljeno) Angleški MCN pravi: "The King is dead. Long live the King!" :-) čakam da vidim novega Kinga tukajle v razpredelnici: Neuzulassungen im Mai 2011: Platz Modell Neuanmeldungen 1 BMW R 1200 GS799 2 BMW R 1200 R327 3 BMW F 800 R 278 4Yamaha XJ6 269 5 Kawasaki ER-6f/6n 247 6Suzuki Bandit 1250230 7Yamaha FZ8 225 8Triumph Tiger 800206 9BMW S 1000 RR 199 10 Suzuki SFV 650 Gladius 181 prvo četrtletje 2011: top 10 Platz Modell Neuanmeldungen 1 BMW R 1200 GS1415 2 Yamaha XJ6 477 3 BMW S 1000 RR 458 4Kawasaki ER-6f/6n 436 5 BMW F 800 R 424 6Yamaha FZ8405 7Suzuki Bandit 1250398 8BMW F 800 GS 386 9Suzuki SFV 650 Gladius 361 10BMW R 1200 R353 ok, to je na nemškem trgu. kaj pa italija: še dobro da imajo skuterje: TOP 20 Gennaio-Maggio 2011 / January-May 2011 Marca / Brand modello / models tipologia / type quantità / units HONDA ITALIA SH 300 Scooter 6.766 PIAGGIO BEVERLY 300 Scooter 5.502 PIAGGIO LIBERTY 125 RST Scooter 4.096 YAMAHA TMAX 500 Scooter 4.027 YAMAHA XMAX 250 Scooter 3.336 HONDA ITALIA SH 150 Scooter 2.980 KYMCO DOWNTOWN 300 Scooter 2.852 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 2.830 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 2.611 HONDA ITALIA SH 125 Scooter 2.471 YAMAHA X-CITY 250 Scooter 2.328 PIAGGIO VESPA LX 125 Scooter 2.222 HONDA PCX 125 Scooter 2.218 BMW R 1200 GS Enduro 2.066 HONDA SW-T 400 Scooter 1.354 LML NV 150 Scooter 1.243 YAMAHA MAJESTY 400 Scooter 1.231 APRILIA SCARABEO 200 Scooter 1.127 APRILIA SCARABEO 100 4T Scooter 1.072 SUZUKI AN 400 BURGMAN Scooter 1.054 še top 20 italije v letu 2010 Classifica Top 100 Gen-Dic 2010 - Moto 001 BMW R 1200 GS Enduro 3.989 002 KAWASAKI Z 750 Naked 2.946 003 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 2.438 004 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.219 005 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 1.848 006 HONDA XL 700 V TRANSALP Enduro 1.790 007 BMW F 800 R Naked 1.788 008 YAMAHA XJ6-N Naked 1.651 009 BMW F 800 GS Enduro 1.606 010 KAWASAKI ER-6N Naked 1.437 011 KAWASAKI Z1000 Naked 1.424 012 DUCATI MONSTER 696 Naked 1.358 013 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 1.335 014 KAWASAKI VERSYS Enduro 1.333 015 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 1.328 016 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 1.302 017 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 1.283 018 BMW R 1200 R Naked 1.158 019 BMW R 1200 RT Turismo 1.133 020 YAMAHA FZ8-N Naked 1.040 še top 30 letos ( 2011) Classifica Top 100 Gen-Mar 2011 - Globale Pos. Marca Modello Segmento Tot Gen-Mar 001 HONDA ITALIA SH 300 Scooter 2.840 002 PIAGGIO LIBERTY 125 RST Scooter 2.414 003 PIAGGIO BEVERLY 300 Scooter 2.352 004 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1.699 005 YAMAHA XMAX 250 Scooter 1.389 006 HONDA ITALIA SH 150 Scooter 1.286 007 BMW R 1200 GS Enduro 1.123 008 HONDA ITALIA SH 125 Scooter 1.096 009 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 1.056 010 YAMAHA X-CITY 250 Scooter 1.026 011 KYMCO DOWNTOWN 300 Scooter 985 012 HONDA PCX 125 Scooter 886 013 PIAGGIO VESPA LX 125 Scooter 832 014 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 757 015 YAMAHA MAJESTY 400 Scooter 611 016 APRILIA SCARABEO 100 4T Scooter 604 017 HONDA SW-T 400 Scooter 576 018 LML NV 150 Scooter 565 019 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 531 020 SUZUKI AN 400 BURGMAN Scooter 486 021 BMW F 800 GS Enduro 432 022 BMW R 1200 R Naked 404 023 SUZUKI SIXTEEN 150 Scooter 397 024 KYMCO PEOPLE GTI 300 Scooter 392 025 KYMCO XCITING R 300 I Scooter 390 026 KYMCO AGILITY 200I R16 Scooter 386 027 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 380 028 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 378 029 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 362 030 MALAGUTI CENTRO 160 Scooter 362 tako da stari King še ni za odpis. Popravljeno Junij 28, 2011. Popravil nejcgs
INK Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Nejc to so statistike o mopedih, Multistrada pa spada med motorje ImenitnaPriložnost 1
biker77 Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Angleški MCN pravi: "The King is dead. Long live the King!" :-) sam k tkole primerjam..multistrada je za po cest..gs pa še kam drgam zleze..se prav da ni za primerjat to..al se motim?
hajoktejn Objavljeno Junij 29, 2011 Opozori Objavljeno Junij 29, 2011 Motš se, multistrada je lepša in boljša monsterogi 1
boych Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Motš se, multistrada je lepša in boljša Pa še bolj se pajtla, kot GS ...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 sam k tkole primerjam..multistrada je za po cest..gs pa še kam drgam zleze..se prav da ni za primerjat to..al se motim? Razmišljam enako. Ampak večina folka se itak sam po asfaltu vozi. hilton 1
INK Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Sigurn je boljša tud na XT ne pozabit, kupit jo noče pa nihče. Najbrž motoristi ne vejo kaj je dobruuuu. GS je blo narjenih 2 mil. Multistrad pa nekaj sto. Pomoje dajo premal na reklamo ti Italiani. Dugač pa njihovo industrijo občudujem tud motoristično, včas mi je reku star fotr da znajo sam makorone delat, če greš pa mal po Italiji vidiš, da ni tako. Nam Slovencem manjka še dolg cajta da iz zela pridemo na makarone. monsterogi 1
schani_ Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo.. Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd.. Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:) monsterogi 1
biker77 Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo.. Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd.. Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:) te gume k jih ma original gor pa še za zelo gladek makedam niso..kaj šele za offroad..
sayo Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Je blo zanimivo zadnjič na discovery gledat dokumentarec o multistradi...cilj razvijalcev tega motorja je bil ravno v tem, da združijo 3 različne tipe motorjev v enega..in menda jim je uspelo.. Motor, je z stiskom na gumb možno prelevit v tistega za bolj športno vožnjo, v tistega za offroad in tistega za lagano vožnjo...temu primerno so razvite tudi pnevmatike, ne spremeni se zgolj trdota vzmetenja ampak se spremeni tudi moč, itd.. Kako jim pa uspeva pri kupcih pa nevem..Gs -ja pomojem še dolgo ne bo zrinil:) To sta dva motorja k po moje sploh nista za primerjavo, bi pa bila multistrada idealna, da bi se s stiskom na gumb konkretno povečali hodi amortizerjev in s cestnih valjarjev prešel na enduro obutev
nejcgs Objavljeno Junij 30, 2011 Opozori Objavljeno Junij 30, 2011 Nejc to so statistike o mopedih, Multistrada pa spada med motorje Statistika o mopedih? saj je GS vmes (pa ga nisem jaz napisal, samo obarval sem ga da mal izstopi med skuterji). Kot kaže italjani združujejo vse pod eno streho - skuterje in motorje in objavljajo take statistike. V zadnji statistiki pa vidiš da je mešano - skuterji in motorji. Pač zanimivo je koliko GS-ov se proda glede na ostale motorje - zato sem to nalepil. Glede na to da ni nikjer multistrade - a jih ne morejo toliko nardit, da bi prišli na lestvico ali pa je razlog kje drugje.
Ice Objavljeno Julij 2, 2011 Opozori Objavljeno Julij 2, 2011 pa bi se lahko pocasi spet zaceli pogovarjati o GS. samo tako za info je tole tema o BMW 1200 GS motorcikletu.
Pips Objavljeno Avgust 2, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2011 Če koga zanima, tako kod vedno sem tudi po 60.000 prevoženih km naredil inspekcijo motorja pri Avtoval Grosuplje. Skupaj sem plačal 369,32€,zamenjali so mi vsa olja , zavorno tekočino in prednje zavorne obloge ki stanejo kar 113,16€,tovarna pa me je brezplačno počastila z novimi zavornimi cevmi-servisna akcija.Obul sem ga ponovno v MetzelerTourance malo manj kod 200€- Širnik Radlje/D, pa sem ob penzijo,no bi bil,če bi tankal. Pa srečno vožnjo vam želim. MariborBMW in dotem 2
dromomaniac Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Pozdravljeni, med čiščenjem motocikla sem opazil poškodbo oljnega hladilnika. Poškodovano je eno rebro najvrjetneje je vanj priletel manjši kamen. Je še kdo med vami doživel kaj podobnega, so take poškodbe vredne omembe? LP!
THOMPSON Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Če ne pušča in poškodba ni velika, se ne sekiraj. Če pa bi se okoli poškodbe pojavil masten flek, zadevo demontiraj in daj popravit dobrem varilcu.
zoranv12 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Pozdravljeni, med čiščenjem motocikla sem opazil poškodbo oljnega hladilnika. Poškodovano je eno rebro najvrjetneje je vanj priletel manjši kamen. Je še kdo med vami doživel kaj podobnega, so take poškodbe vredne omembe? LP! Videl sem nekoga, ki mu je priletel metulj na hladilnik in se tam nalimal...Potem se je kak teden kasneje še meni nalimal na Rt-ja, pa se ni nič zgodilo. Ok, malo za šalo...Ja če ti nič ne teče iz hladilnika, "so be it", oziroma pusti na miru tako kot je. Zdaj pa k stvari: R1200RT, '07, uvožen iz Italije predlani, z 9800km in rednimi servisi in prvimi gumami in od enga ateja 64 let starega, ki ni dosegel tal ravno... (najbrž edini na svetu brez ogrevanih ročk...) Servis na 27780 km; poraba olja: prevoženih 9980 km, natanko 6,8 dcl...(popolna zmaga, olje vedno BMW HighPower Oil SAE 20W50 ACEA: A2 in API: SG, kar pomeni, da se ta motor uvršča glede na olje med starejše bencinske motorje pred letom 90 in tu mogoče razlaga vsem, ki vam kuri olje in lepo vlivate veselo SH ali kasnejše oznake in A3...Ni nepomembno!!!!!!!!!! Sintetika ali ne sploh ne pomeni kaj dosti, ko ti postane jasno, kaj pomenijo te oznake); Aja, HD oz. multigradno je bedna oznaka, ki pove nekaj popolnoma s tem v skladu, bednega, da se lahko meša in paca in je kr nekaj, zato nima smisla omembe... Dogajalo se mi je, da se je pri veliki zunanji temperaturi, nekje v dalmaciji (to ni del motorja, ampak del sosednje države), slišal nenavaden zvok, ki bi naj prihajal iz zadnjega kolesa. tolčenje, z obratom kolesa..k..tlak, k.tlak, k.tlak...(ta opis zvoka, ko ga prebereš na glas je točnen opis, haha) Na ravnini tišji, na desno nič, na levo pa konkretno glasen. (vemo, da se kardan obrača veliko hitreje od kolesa, zaradi planetnega gonila, diferenciala ipd...zato ni bil na sumu). Ko se je ohladil (motor, zavore, izpuh, kardan, skratka po kakšni uri) pa čisto lep normalen zvok. Peljal na servis BMW v Mostar, preverili vse, zadnjo zavoro, ležaj, vijake, gumo, našli ničesar, Kardan smo lepo pustili pri miru, ker tja rezervni deli prihajajo od 10 dni dalje... (omenil tudi menjavo gum 2K km prej, Metzellerke, Osmičke, ta hude, zakon!!!) Po nadaljnjih 1000 km do doma, od tega cca 200 ropotajočih, ko se je dobro ogrel (kaj točno se je moralo ogreti, ne vem, predvidevam, da olje v kardanu), na Selmarju v MB razstavili cel kardan na prafaktorje, preventivno zamenjal semering, odkrili popolnoma nobene napake na zobnikih, ležajih ali kjerkoli drugje, zamenjal vse zavorne obloge (cca 250€, adijo pamet!!!, pa da se tako hitro zrabijo-predvidevam, da papa, prejšnji lastnik ni polagal ovinkov, ampak je zaviral in trobil...) in naredil servis motorja(olje filtri ventili-zdaj se jih ne sliši več, jupiii (oklepaj v oklepaju (kanta smotana, ropotulja, but I love it...))); Ker nismo odkrili nobene napake, smo se skupaj odločili, da nalijemo v kardan (ker bi naj bil popolnoma enak kot na GS-u) olje viskoznosti 140 in ne 90, ki je predpisano za RT (in vse ostale delovne stroje in naprave na svetu, še posebej menjalnike). Vse skupaj velikodušno znižano na 455€, svaka čast mehaniku. Vprašanje: zakaj, če je motor in prenos enak na GS-u in na RT-ju, uporabljata različno olje v kardanu? (odgovor o različnih načinih vožnje ali namenu ni pravilen, ker se večina GS-ejašev fura kar lepo po AC, ne vsi, da ne bo pomote!!!) Makadama se vsi radi izogibajo, jaz sem edini makadamar na RT-ju, ker moj Garmin nima blage veze, kje so minska polja po južnih državah in kje ni asfalta (mamu mu...); Zdaj sem motor pripravil na naslednje 4 dnevno potovanje, cca 1300 km in če ne bo nič ropotalo, kaj pri bogu je to bilo??????? Ima kdo podobno izkušnjo, razen da je pač BMW boxer? In če bo še naprej ropotalo, ga bom prodal nazaj v Italijo. In za konec, če bo kdo iz Plitvic proti Bihaču v soboto dopoldne videl nekoga, ki brca v sivega RT-ja in meče čelado v sprednje steklo, sporočite Dževadu, da naj pevaljka počaka in jagnje oderejo malo kasneje, pridem na štop z golfom dvojko... Lp, Zoran krucymucy in MariborBMW 2
dromomaniac Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Hvala za odgovor. V bistvu poškodba ni velika, malo je zvito eno rebro. Se pa bojim za bodoče, pa me zanima če je to pogost pojav? Bi bilo pametni montirat kak ščitnik?
zoranv12 Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 To je podobno, kot strela, redki imajo srečo, da udari 2 x v isto mesto, ampak obstajajo tudi takšni. Načeloma se nimaš kaj bat, ščitnik sicer pomaga, ampak izgleda grdo in še dodatno otežuje pretok zraka med vožno (poznalo bi se lahko recimo pri počasni vožnji pod višjimi obrati v koloni, makadamu...) Jaz bi pobarval in pustil tako kot je.
dromomaniac Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Jah..jaz sam take vrste srečko, da me vse sorte doleti! Hvala za nasvet, bom upošteval.
bmw Objavljeno Avgust 11, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2011 Videl sem nekoga, ki mu je priletel metulj na hladilnik in se tam nalimal...Potem se je kak teden kasneje še meni nalimal na Rt-ja, pa se ni nič zgodilo. Ok, malo za šalo...Ja če ti nič ne teče iz hladilnika, "so be it", oziroma pusti na miru tako kot je. Zdaj pa k stvari: R1200RT, '07, uvožen iz Italije predlani, z 9800km in rednimi servisi in prvimi gumami in od enga ateja 64 let starega, ki ni dosegel tal ravno... (najbrž edini na svetu brez ogrevanih ročk...) Servis na 27780 km; poraba olja: prevoženih 9980 km, natanko 6,8 dcl...(popolna zmaga, olje vedno BMW HighPower Oil SAE 20W50 ACEA: A2 in API: SG, kar pomeni, da se ta motor uvršča glede na olje med starejše bencinske motorje pred letom 90 in tu mogoče razlaga vsem, ki vam kuri olje in lepo vlivate veselo SH ali kasnejše oznake in A3...Ni nepomembno!!!!!!!!!! Sintetika ali ne sploh ne pomeni kaj dosti, ko ti postane jasno, kaj pomenijo te oznake); Aja, HD oz. multigradno je bedna oznaka, ki pove nekaj popolnoma s tem v skladu, bednega, da se lahko meša in paca in je kr nekaj, zato nima smisla omembe... Dogajalo se mi je, da se je pri veliki zunanji temperaturi, nekje v dalmaciji (to ni del motorja, ampak del sosednje države), slišal nenavaden zvok, ki bi naj prihajal iz zadnjega kolesa. tolčenje, z obratom kolesa..k..tlak, k.tlak, k.tlak...(ta opis zvoka, ko ga prebereš na glas je točnen opis, haha) Na ravnini tišji, na desno nič, na levo pa konkretno glasen. (vemo, da se kardan obrača veliko hitreje od kolesa, zaradi planetnega gonila, diferenciala ipd...zato ni bil na sumu). Ko se je ohladil (motor, zavore, izpuh, kardan, skratka po kakšni uri) pa čisto lep normalen zvok. Peljal na servis BMW v Mostar, preverili vse, zadnjo zavoro, ležaj, vijake, gumo, našli ničesar, Kardan smo lepo pustili pri miru, ker tja rezervni deli prihajajo od 10 dni dalje... (omenil tudi menjavo gum 2K km prej, Metzellerke, Osmičke, ta hude, zakon!!!) Po nadaljnjih 1000 km do doma, od tega cca 200 ropotajočih, ko se je dobro ogrel (kaj točno se je moralo ogreti, ne vem, predvidevam, da olje v kardanu), na Selmarju v MB razstavili cel kardan na prafaktorje, preventivno zamenjal semering, odkrili popolnoma nobene napake na zobnikih, ležajih ali kjerkoli drugje, zamenjal vse zavorne obloge (cca 250€, adijo pamet!!!, pa da se tako hitro zrabijo-predvidevam, da papa, prejšnji lastnik ni polagal ovinkov, ampak je zaviral in trobil...) in naredil servis motorja(olje filtri ventili-zdaj se jih ne sliši več, jupiii (oklepaj v oklepaju (kanta smotana, ropotulja, but I love it...))); Ker nismo odkrili nobene napake, smo se skupaj odločili, da nalijemo v kardan (ker bi naj bil popolnoma enak kot na GS-u) olje viskoznosti 140 in ne 90, ki je predpisano za RT (in vse ostale delovne stroje in naprave na svetu, še posebej menjalnike). Vse skupaj velikodušno znižano na 455€, svaka čast mehaniku. Vprašanje: zakaj, če je motor in prenos enak na GS-u in na RT-ju, uporabljata različno olje v kardanu? (odgovor o različnih načinih vožnje ali namenu ni pravilen, ker se večina GS-ejašev fura kar lepo po AC, ne vsi, da ne bo pomote!!!) Makadama se vsi radi izogibajo, jaz sem edini makadamar na RT-ju, ker moj Garmin nima blage veze, kje so minska polja po južnih državah in kje ni asfalta (mamu mu...); Zdaj sem motor pripravil na naslednje 4 dnevno potovanje, cca 1300 km in če ne bo nič ropotalo, kaj pri bogu je to bilo??????? Ima kdo podobno izkušnjo, razen da je pač BMW boxer? In če bo še naprej ropotalo, ga bom prodal nazaj v Italijo. In za konec, če bo kdo iz Plitvic proti Bihaču v soboto dopoldne videl nekoga, ki brca v sivega RT-ja in meče čelado v sprednje steklo, sporočite Dževadu, da naj pevaljka počaka in jagnje oderejo malo kasneje, pridem na štop z golfom dvojko... Lp, Zoran Olje v menjalniku in diferencialu (kardanu) je pri 1200GS-ih SAF-0X (OZIROMA 75-90W, GL5)....drugače odkar sem probal drugo olje se ne vrnem več nazaj na originalnega zoranv12 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se