Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Hvala za odgovor. V bistvu poškodba ni velika, malo je zvito eno rebro. Se pa bojim za bodoče, pa me zanima če je to pogost pojav? Bi bilo pametni montirat kak ščitnik?

Montiraj si ščitnik. Slej ali prej bo priletel še kakšen kamen. Ščitnikov imaš pa toliko vrst,da si ziher lahko izbereš kakšnega lepega. Glede pregrevanja pa ni res, da se ti kaj bolj pregreva.

Olje v menjalniku in diferencialu (kardanu) je pri 1200GS-ih SAF-0X (OZIROMA 75-90W, GL5)....drugače odkar sem probal drugo olje se ne vrnem več nazaj na originalnega

Katero olje uporabljaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno to, katero sem napisal....SAF-0X

Aha narobe razumel odg. Sem mislil da original za GS-a ni dober pa vidim da si za RT-ja pisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiraj si ščitnik. Slej ali prej bo priletel še kakšen kamen. Ščitnikov imaš pa toliko vrst,da si ziher lahko izbereš kakšnega lepega. Glede pregrevanja pa ni res, da se ti kaj bolj pregreva.

Kaj konkretno predlagaš? Ker Touratech npr. izrecno povdarja, da z njihovim ščitom lahko pride do pregrevanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj konkretno predlagaš? Ker Touratech npr. izrecno povdarja, da z njihovim ščitom lahko pride do pregrevanja.

pali, vozi, pa ne kompliciraj......moj je pošteno "obuhan" od kamenčkov (še malo pa bo bele barve), pa še kar dela in ni nič narobe....raznorazni ščitniki samo zmanjšujejo pretok zraka skozi satovje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha narobe razumel odg. Sem mislil da original za GS-a ni dober pa vidim da si za RT-ja pisal.

malo nerodno sem se izrazil....za diferencial in menjalnik SAF-0X, za mašino pa Bardahl XTC C60 15W50 (tukaj sem mislil da ne grem več nazaj na original....)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj konkretno predlagaš? Ker Touratech npr. izrecno povdarja, da z njihovim ščitom lahko pride do pregrevanja.

jest sm svojga dubu na ebay.de za zelo malo denarja. sem pregledal celega pa ni vec istega (v bistvu jih nek dedi doma dela iz mrezce in ni estetsko lep) sem pa nasel tega

http://cgi.ebay.de/Kuhlergitter-Racing-BMW-R1200-GS-2010-Kuhler-Olkuhler-/120698511393?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c1a312021

vendar je kar drag :( vendar zelo podoben mojemu. Nimam problemov z pregrevanjem je pa lustno k mrces dol samo postrgas.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm svojga dubu na ebay.de za zelo malo denarja. sem pregledal celega pa ni vec istega (v bistvu jih nek dedi doma dela iz mrezce in ni estetsko lep) sem pa nasel tega

http://cgi.ebay.de/Kuhlergitter-Racing-BMW-R1200-GS-2010-Kuhler-Olkuhler-/120698511393?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c1a312021

vendar je kar drag :( vendar zelo podoben mojemu. Nimam problemov z pregrevanjem je pa lustno k mrces dol samo postrgas.

lp

Hvala, nekaj bom moral montirat, ta zgleda kar vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem ga vozil. Testnega s 5500 kilometri, približno 120km sem jih pridelal jaz. ASC, ESA, ABS so bili na njem.

Splezam na motor, dam kontakt, počakam da opravi s proceduro in pritisnem gumb za vžig. Ga strese malo sem pa tja, ampak nič takega, prav simpatično.

Stisnem sklopko, prestavim navzdol in nič. Nobenega zvoka. Probam še enkrat, isto, nisem mogel verjet da gre tako lepo v prvo prestavo. Pričakoval sem vsaj "klonk" pa nič, še bolj presenetljivo zato, ker slišiš od marsikoga da imajo kardansko gnani motorji grobe menjalnike. Mogoče, a tale nima.

Tudi prestavljanje med vožnjo je lepo, tekoče, brez "klonkov". Zmoti pa sicer pri prestavljanju v višjih vrtljajih v naklonu, ko vrtilni moment zasuka cel motor v eno stran. Po desetih kilometrih me je nehalo motit, po dvajsetih niti pomislil nisem več na to.

ESA deluje lepo, se opazi razliko med tremi različnimi programi, čeprav sem večinoma imel na "SPORT" nastavitvi. Verjamem pa, da bi na daljšem potovanju raje prestavil na NORMAL ali celo COMFORT.

Zavore so odlične. Še posebno, ker se motor tudi pri močnem zaviranju zaradi svoje zasnove ne poseda spredaj, ampak se enostavno samo hitro in odločno ustavlja.

Vklapljanje smernikov je stvar debate, meni je bilo celo všeč. Ni mi pa bilo všeč izklapljanje, saj se mi je nekajkrat zgodilo da sem nehote dodal plin ob stegovanju palca proti stikalu. Bi se pa verjetno tudi tega hitro navadil.

Motor vleče lepo, ampak za bolj dinamično vožnjo je potrebno kar precej prestavljat. 6. prestave nisem rabil skoraj nič, prav pride najbrž edino na avtocesti. Konkretno vleče šele od 4500 vrtljajev naprej, pa še takrat ni nekega viška moči. Tukaj sem glede na številne prebrane teste in govorice o tako opevanem navoru ostal kar malo razočaran. Saj ne da je švohoten, samo sem pričakoval več.

Vodljivosti motorja nimam kaj očitati, edino mogoče malo nemirnosti v zavojih pri višjih hitrostih, ampak tako se itak ne sme vozit. :)

Skratka vse lepo in prav, dokler ne pridemo do slabih sedemnajst tisoč bruseljskih kolikor hočejo zanj, pa po kolenu bi se rad še kdaj peljal.

Čez zimo bo dovolj časa za premislek, do takrat vas bom pa malo zavidljivo gledal po cesti. :unsure:

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krucymucy..jest tut :D

A danes? Al mislis tisto k si testiral tega in adventure-ja. Jst sem bil v Grosupljem, sem si še neki ogledoval R1200R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A danes? Al mislis tisto k si testiral tega in adventure-ja. Jst sem bil v Grosupljem, sem si še neki ogledoval R1200R.

tisto za premislek čez zimo..sam italijansko sranje vseeno ostane..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič se ne bo zgodilo s težo. Radiator, ~3 litre vode, pumpa, termostat. Vse skupaj 5kg.

Vodno hlajen motor pa ima lahko posledično bolj kompaktne valje, karter brez hladilnih reber, manjši oljni hladilnik ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Zadnji čas je že, da dajo na trg nov model :surrender: . Taprvi model GSa mislim na 4 ventilske glave, torej 1100 je bil na trgu 6 let (94-99), nato mu je sledil 1150 kateri je bil natrgu isto 6 let (99-04). 1200tka je na trgu že 8 let let - od 04 dalje. Nekako nenavadno se mi da je tovarna vztrajala 8 let pri skoraj "istem" modelu... Vmes so mu povišali moč in nekaj novara ter mogoče optične popravke - aerodinamika. Mislim, da so časi "desetletija" istega modela minili že v osemdesetih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni dogovarjam se za nakup Bmw Gs1200, sedaj sem bil na pogovoru pri Selmarju, berem pa da veliko kopujete tudi v Avtovalu, zanima me če se da v avtovalu iztržiti več ugodnosti ali je vsepovsod nekje ista cena. Zanimajo me vaše izkušnje pri nakupu pri slovenskih trgovcih, hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni dogovarjam se za nakup Bmw Gs1200, sedaj sem bil na pogovoru pri Selmarju, berem pa da veliko kopujete tudi v Avtovalu, zanima me če se da v avtovalu iztržiti več ugodnosti ali je vsepovsod nekje ista cena. Zanimajo me vaše izkušnje pri nakupu pri slovenskih trgovcih, hvala za odgovore.

vprašaj še avto select nova gorica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni dogovarjam se za nakup Bmw Gs1200, sedaj sem bil na pogovoru pri Selmarju, berem pa da veliko kopujete tudi v Avtovalu, zanima me če se da v avtovalu iztržiti več ugodnosti ali je vsepovsod nekje ista cena. Zanimajo me vaše izkušnje pri nakupu pri slovenskih trgovcih, hvala za odgovore.

V Sloveniji je itak tko malo trgovcev za BMW motorje, tko da ni problem vseh obiskat ali poklicat pa boš videl pri čem si, se bo pa sedaj dalo marsikje zglihat za ceno ko je sezona mimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja sezona je res mimo samo glede na prodajne številke zadnje čase je bolj verjetno da so zaloge skoraj pošle kot pa da boš zaradi viška dobil kakšen konkreten popust :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni dogovarjam se za nakup Bmw Gs1200, sedaj sem bil na pogovoru pri Selmarju, berem pa da veliko kopujete tudi v Avtovalu, zanima me če se da v avtovalu iztržiti več ugodnosti ali je vsepovsod nekje ista cena. Zanimajo me vaše izkušnje pri nakupu pri slovenskih trgovcih, hvala za odgovore.

Svetoval bi ti Avtoval imam z njimi zelooo dobre izkušnje.Sicer pa če boš kupil novega ti svetujem počakaj do spomladi na vodno hlajenega imel bo boljše EU norme izgorevanja in sigurno manjšo porabo olja in goriva(večje kompresijsko razmerje 1:12) od zračno hlajenega teža bo enaka, tankat boš moral 98-100 Okt. !

Ps:pa še tole cena zračno hlajenim in še sploh starejšim motorjem z vergazerji bo dosti hitreje padala,kot novim vodno hlajenimi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si bil pri Selmarju v Celju, se za foro še oglasi pri Selmarju v MB. Jaz sem za isti motor v MB dobil za natanko 350 eur nižjo ceno, kot v CE.

:kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!