Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

sem nekaj podobnega namonitral na GS letnik 2010.

Po enem letu sem dal dol - razlike nisem občutil nobene.

Lahko posodim, če bi rad sprobal ali je kakšna razlika ali ne.

kot sem lahko zasledil na ADV forumu, naj bi se tole poznalo pri GS-ih starejših

letnikov, tam nekje do 2008 (mogoče do 2009).

možno ja. ker je razlika pri nizkih obratih med 2007 in 2010 naprimer..

no, je tudi nekaj razlike v agregatu..

glede na to, da je mašinca že tko fajn in mal porabi, ne bi rad da bi blo slabše..in brezveze 3 tanke benza stran vrgu..

Objavljeno

sem nekaj podobnega namonitral na GS letnik 2010.

Po enem letu sem dal dol - razlike nisem občutil nobene.

Lahko posodim, če bi rad sprobal ali je kakšna razlika ali ne.

kot sem lahko zasledil na ADV forumu, naj bi se tole poznalo pri GS-ih starejših

letnikov, tam nekje do 2008 (mogoče do 2009).

Hvala za odgovor, glede na tvoje prevožene km ti verjamem na besedo, ni potrebe po preizkušanju ;), ... sicer ne vem zakaj sploh sprašujem, ker me na GS-u trenutno nič ne moti, razen prikazovalnika temperature, ki laže cca 2 stopinji in pa prikazovalnika goriva, ki tudi laže za cca 3 litre, na mojo nesrečo v + in mi je letos že 2x benza zmanjkalo ... :BUA:

Objavljeno

Zanima me kako je s ključavnicami na originalnih kovčkih (plastičnih), ki naj bi jih odpiral ključ motorja.

Torej če kupim rabljene kovčke, se da ključavnice prenastaviti na moj ključ ali moram naročiti nove ključavnice pri BMW-ju?

Objavljeno

Da se nastavit, samo taparvega mojstra moraš imet. V principu se da vsak ključ, ki gre normalno v ključavnico priredit za tisto ključavnico.

Objavljeno

Nam so ključavnice na kovčkih za GSA, nastavili kar na BMW servisu.

lp Mia

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Seveda se mora dati o tem sploh ni dvoma, če gre dobrih 20 kilogramov težji in s 25 konji podhranjen GS tudi :naughty:

Link:

Objavljeno

@Purple naslednjič ko se srečamo boš pokazal kak Helga po zadnjem leti ;)

Objavljeno

Seveda se mora dati o tem sploh ni dvoma, če gre dobrih 20 kilogramov težji in s 25 konji podhranjen GS tudi :naughty:

Ja po klancu dol :P

Objavljeno (popravljeno)

Ja po klancu dol :P

Kar je še malo težje kot po ravnini :P

Boych - ni problema, samo pogojeno bo z voznikom, bo moral ta imeti tudi nekaj v riti :lol1:

Popravljeno . Popravil PURPLE
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Od SW Motech bi našraufal cevi za zaščito motoja in zgornje tank roge. Me pa zanima ena stvar; a se fejst spremeni ciklistika ?

Objavljeno

ma nobene spremembe

Objavljeno

Od SW Motech bi našraufal cevi za zaščito motoja in zgornje tank roge. Me pa zanima ena stvar; a se fejst spremeni ciklistika ?

Dodatne zaščite bodo vplivale samo na težo motocikla pa še to ne bistveno glede na težo cevi proti teži celeotnega motorja. Seveda bodo nekaj dodale tudi za zaščito plastik okrog rezervoarja pa tudi "kljunček", krmilo in še kaj bo malo nanj izpostavljeno pri kakšnem lažjem "ležanju". Na "ciklistiko" motocikla bi pa vplivale spremembe na prednjem ali zadnjem delu vzmetenja ali celo na okvirju motorja, katerega pa je pri GS-u zelo malo, ker je to v bistvu motor.

Ti sam našraufi.

Objavljeno

Sem našraufal :kva1:. Ma razen manevriranja, res ni nič posebnega :grrr .

Na začetku, ko sem rinil po garaži, se mi je zdel nekam okoren...potem, pa je bilo spet vse v najlepšem redu

Objavljeno

Dodatne zaščite bodo vplivale samo na težo motocikla pa še to ne bistveno glede na težo cevi proti teži celeotnega motorja. Seveda bodo nekaj dodale tudi za zaščito plastik okrog rezervoarja pa tudi "kljunček", krmilo in še kaj bo malo nanj izpostavljeno pri kakšnem lažjem "ležanju". Na "ciklistiko" motocikla bi pa vplivale spremembe na prednjem ali zadnjem delu vzmetenja ali celo na okvirju motorja, katerega pa je pri GS-u zelo malo, ker je to v bistvu motor.

Ti sam našraufi.

Pozdravljen,sm mal gledal po tvoji domači strani...pohvalno,lepo maš urejeno...no jaz sem naredil kontra kot ti....zamenjal F650GS za GSA in tako je 650 prevzela žena.

Sam sem bil z 650 zelo zadovoljen(lahek,okreten,zmogljiv 800kubični agregat,ki je po moji oceni veliko bolj odziven kot GSA) No kar se pa tiče potovanj(daljših) tu pa nastopi zakaj je GSA toliko dražji(ESA čudovita stvar,mel že na K1200s in K1300S dokler nisem ugotovil,da mi bolj ležijo endure,veterna zaščita,zavore....pa še bi lahk našteval)

Sam gonim motocikle že18let in po tvoji strani vidim,da tudi ti nisi od muh,da imaš pohvale vredno podlago......zato pa te sprašujem kot izkušenega motorista,zakaj si se ti odločil presedlati iz velikega brata na malega?

Lp Sergej

Objavljeno

Tole mele tudi zanima. Sam sem bil namreč 100 % da bom iskal 1200GS, zadnje čase pa vse bolj razmišljam o 650 (2 cyl) ali 800. Ponudba vseh je tako ali tako zelo slaba.

Objavljeno (popravljeno)

tudi jaz sem gledal f800gs..pa me je kolega prepričal da ni primerjave..mogoče kak kolovoz lažje z malim odpeljat..vse ostalo pa...

plus tega..ESA, ASC, ABS..to prevlada na velikem..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Tole mele tudi zanima. Sam sem bil namreč 100 % da bom iskal 1200GS, zadnje čase pa vse bolj razmišljam o 650 (2 cyl) ali 800. Ponudba vseh je tako ali tako zelo slaba.

Za motor se odloči,po tem za kaj ga potrebuješ......potovanja,ciklistika,po svoji višini,vsestranskost,cena......mel oba,če te kej bolj podrobno zanima,ti sam vpraš...se bom potrudil odgovort tako kmečko oziroma preprosto,da se boš lažje odločil.....predvsem ti pa toplo priporočam,da probaj oba,čeprav bi potreboval za gs 1200 več kilometrov,saj se ti bo sprva zdel okoren,težak a ko se ga privadiš...poezija. Pa ne me narobe razumet,tud 650 oziroma 800 je bomba od motorja(agregat je itak isti,razlika je sam v višini in ceni)
Objavljeno

Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke :)

Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje :)

Objavljeno (popravljeno)

Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke :)

Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje :)

pri 190 centimetrih nimaš kej razmišljat..1200 in konec..

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke :)

Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje :)

Pri tej višini ni druge izbire kot 1200......sam sem velik 188...pravi motor za tebe,glede okornosti,pa takole....ko boš z njim naredil 1000km,boš videl,da je motor igrača,govorim ti iz svojih izkušenj...od BMW motociklov mel K1200S,K1300S,F650gs in zdaj R1200GS ADVENTURE,ki ti ga na tvojo višino toplo priporočam,vožnja z tvojo višino je pravi užitek,nobenih bolečin zaradi preveč pokrčenih nog in bla,bla,bla......v glavnem ne morš zgrešit :sleep2:
Objavljeno (popravljeno)

prvi kilometri z novimi "rorčki" :kva2: Razen pri manevriranju na mestu, brez razlike...

post-21816-0-30265600-1326022848_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MariborBMW
Objavljeno

še vedno ne razumem kaj naj bi bila razlika..razlike v teži je manj kot razlika med polnim in praznim tankom..

Objavljeno

še vedno ne razumem kaj naj bi bila razlika..razlike v teži je manj kot razlika med polnim in praznim tankom..

ti, saj ne vem, če sploh je. res mogoče nekaj pri "vozlanju" na mestu. ne grem pa zdaj dol rorov vreč, zato, da bom vedel ali je ali ni :grrr .

mi je pa moped zdaj dosti bolj všeč :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!