biker77 Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 sem nekaj podobnega namonitral na GS letnik 2010. Po enem letu sem dal dol - razlike nisem občutil nobene. Lahko posodim, če bi rad sprobal ali je kakšna razlika ali ne. kot sem lahko zasledil na ADV forumu, naj bi se tole poznalo pri GS-ih starejših letnikov, tam nekje do 2008 (mogoče do 2009). možno ja. ker je razlika pri nizkih obratih med 2007 in 2010 naprimer.. no, je tudi nekaj razlike v agregatu.. glede na to, da je mašinca že tko fajn in mal porabi, ne bi rad da bi blo slabše..in brezveze 3 tanke benza stran vrgu..
njofra Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 Zmejeno. Ceno se določa v bližnji gostilni po centlih profila ok, velja
boych Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 sem nekaj podobnega namonitral na GS letnik 2010. Po enem letu sem dal dol - razlike nisem občutil nobene. Lahko posodim, če bi rad sprobal ali je kakšna razlika ali ne. kot sem lahko zasledil na ADV forumu, naj bi se tole poznalo pri GS-ih starejših letnikov, tam nekje do 2008 (mogoče do 2009). Hvala za odgovor, glede na tvoje prevožene km ti verjamem na besedo, ni potrebe po preizkušanju , ... sicer ne vem zakaj sploh sprašujem, ker me na GS-u trenutno nič ne moti, razen prikazovalnika temperature, ki laže cca 2 stopinji in pa prikazovalnika goriva, ki tudi laže za cca 3 litre, na mojo nesrečo v + in mi je letos že 2x benza zmanjkalo ...
VmasIna Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Zanima me kako je s ključavnicami na originalnih kovčkih (plastičnih), ki naj bi jih odpiral ključ motorja. Torej če kupim rabljene kovčke, se da ključavnice prenastaviti na moj ključ ali moram naročiti nove ključavnice pri BMW-ju?
bmwslo Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Da se nastavit, samo taparvega mojstra moraš imet. V principu se da vsak ključ, ki gre normalno v ključavnico priredit za tisto ključavnico.
Mia Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Nam so ključavnice na kovčkih za GSA, nastavili kar na BMW servisu. lp Mia
PURPLE Objavljeno December 1, 2011 Opozori Objavljeno December 1, 2011 Seveda se mora dati o tem sploh ni dvoma, če gre dobrih 20 kilogramov težji in s 25 konji podhranjen GS tudi :naughty: Link:
boych Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 @Purple naslednjič ko se srečamo boš pokazal kak Helga po zadnjem leti
RVT Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 Seveda se mora dati o tem sploh ni dvoma, če gre dobrih 20 kilogramov težji in s 25 konji podhranjen GS tudi :naughty: Ja po klancu dol
PURPLE Objavljeno December 2, 2011 Opozori Objavljeno December 2, 2011 (popravljeno) Ja po klancu dol Kar je še malo težje kot po ravnini Boych - ni problema, samo pogojeno bo z voznikom, bo moral ta imeti tudi nekaj v riti Popravljeno December 2, 2011. Popravil PURPLE
MariborBMW Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Od SW Motech bi našraufal cevi za zaščito motoja in zgornje tank roge. Me pa zanima ena stvar; a se fejst spremeni ciklistika ?
MiNa Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Od SW Motech bi našraufal cevi za zaščito motoja in zgornje tank roge. Me pa zanima ena stvar; a se fejst spremeni ciklistika ? Dodatne zaščite bodo vplivale samo na težo motocikla pa še to ne bistveno glede na težo cevi proti teži celeotnega motorja. Seveda bodo nekaj dodale tudi za zaščito plastik okrog rezervoarja pa tudi "kljunček", krmilo in še kaj bo malo nanj izpostavljeno pri kakšnem lažjem "ležanju". Na "ciklistiko" motocikla bi pa vplivale spremembe na prednjem ali zadnjem delu vzmetenja ali celo na okvirju motorja, katerega pa je pri GS-u zelo malo, ker je to v bistvu motor. Ti sam našraufi. MariborBMW 1
MariborBMW Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 Sem našraufal . Ma razen manevriranja, res ni nič posebnega :grrr . Na začetku, ko sem rinil po garaži, se mi je zdel nekam okoren...potem, pa je bilo spet vse v najlepšem redu
Kmet2 Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 Dodatne zaščite bodo vplivale samo na težo motocikla pa še to ne bistveno glede na težo cevi proti teži celeotnega motorja. Seveda bodo nekaj dodale tudi za zaščito plastik okrog rezervoarja pa tudi "kljunček", krmilo in še kaj bo malo nanj izpostavljeno pri kakšnem lažjem "ležanju". Na "ciklistiko" motocikla bi pa vplivale spremembe na prednjem ali zadnjem delu vzmetenja ali celo na okvirju motorja, katerega pa je pri GS-u zelo malo, ker je to v bistvu motor. Ti sam našraufi. Pozdravljen,sm mal gledal po tvoji domači strani...pohvalno,lepo maš urejeno...no jaz sem naredil kontra kot ti....zamenjal F650GS za GSA in tako je 650 prevzela žena. Sam sem bil z 650 zelo zadovoljen(lahek,okreten,zmogljiv 800kubični agregat,ki je po moji oceni veliko bolj odziven kot GSA) No kar se pa tiče potovanj(daljših) tu pa nastopi zakaj je GSA toliko dražji(ESA čudovita stvar,mel že na K1200s in K1300S dokler nisem ugotovil,da mi bolj ležijo endure,veterna zaščita,zavore....pa še bi lahk našteval) Sam gonim motocikle že18let in po tvoji strani vidim,da tudi ti nisi od muh,da imaš pohvale vredno podlago......zato pa te sprašujem kot izkušenega motorista,zakaj si se ti odločil presedlati iz velikega brata na malega? Lp Sergej
u-r-o-s Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Tole mele tudi zanima. Sam sem bil namreč 100 % da bom iskal 1200GS, zadnje čase pa vse bolj razmišljam o 650 (2 cyl) ali 800. Ponudba vseh je tako ali tako zelo slaba.
biker77 Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 (popravljeno) tudi jaz sem gledal f800gs..pa me je kolega prepričal da ni primerjave..mogoče kak kolovoz lažje z malim odpeljat..vse ostalo pa... plus tega..ESA, ASC, ABS..to prevlada na velikem.. Popravljeno Januar 7, 2012. Popravil biker77
Kmet2 Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Tole mele tudi zanima. Sam sem bil namreč 100 % da bom iskal 1200GS, zadnje čase pa vse bolj razmišljam o 650 (2 cyl) ali 800. Ponudba vseh je tako ali tako zelo slaba. Za motor se odloči,po tem za kaj ga potrebuješ......potovanja,ciklistika,po svoji višini,vsestranskost,cena......mel oba,če te kej bolj podrobno zanima,ti sam vpraš...se bom potrudil odgovort tako kmečko oziroma preprosto,da se boš lažje odločil.....predvsem ti pa toplo priporočam,da probaj oba,čeprav bi potreboval za gs 1200 več kilometrov,saj se ti bo sprva zdel okoren,težak a ko se ga privadiš...poezija. Pa ne me narobe razumet,tud 650 oziroma 800 je bomba od motorja(agregat je itak isti,razlika je sam v višini in ceni)
u-r-o-s Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje
biker77 Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 (popravljeno) Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje pri 190 centimetrih nimaš kej razmišljat..1200 in konec.. Popravljeno Januar 7, 2012. Popravil biker77
Kmet2 Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje Pri tej višini ni druge izbire kot 1200......sam sem velik 188...pravi motor za tebe,glede okornosti,pa takole....ko boš z njim naredil 1000km,boš videl,da je motor igrača,govorim ti iz svojih izkušenj...od BMW motociklov mel K1200S,K1300S,F650gs in zdaj R1200GS ADVENTURE,ki ti ga na tvojo višino toplo priporočam,vožnja z tvojo višino je pravi užitek,nobenih bolečin zaradi preveč pokrčenih nog in bla,bla,bla......v glavnem ne morš zgrešit
MariborBMW Objavljeno Januar 8, 2012 Opozori Objavljeno Januar 8, 2012 (popravljeno) prvi kilometri z novimi "rorčki" Razen pri manevriranju na mestu, brez razlike... Popravljeno Januar 8, 2012. Popravil MariborBMW
biker77 Objavljeno Januar 8, 2012 Opozori Objavljeno Januar 8, 2012 še vedno ne razumem kaj naj bi bila razlika..razlike v teži je manj kot razlika med polnim in praznim tankom..
MariborBMW Objavljeno Januar 8, 2012 Opozori Objavljeno Januar 8, 2012 še vedno ne razumem kaj naj bi bila razlika..razlike v teži je manj kot razlika med polnim in praznim tankom.. ti, saj ne vem, če sploh je. res mogoče nekaj pri "vozlanju" na mestu. ne grem pa zdaj dol rorov vreč, zato, da bom vedel ali je ali ni :grrr . mi je pa moped zdaj dosti bolj všeč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se