Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

prvi kilometri z novimi "rorčki" :kva2: Razen pri manevriranju na mestu, brez razlike...

je pa lepo zglancan :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi kilometri z novimi "rorčki" :kva2: Razen pri manevriranju na mestu, brez razlike...

Z novimi dodatki imaš motor pripravljen za takšen teren kot je na sliki :grim .

post-7865-0-13768600-1326045271_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z novimi dodatki imaš motor pripravljen za takšen teren kot je na sliki :grim .

Ma kaj za tak teren,z temi cevmi lahk centralno in stransko stojalo odvijači,sej ga lahk kar na tla položi.....pa še težo bo izenačil....cevi je dal gor--centralno stojalo in stransko dol pa smo tam,tam :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 190, pri velikem me je "strah" predvsem da je zadeva kot si že sam napisal preokorna, čeprav vsi pravijo da je motor zelo lepo vozen in teža ni opazna. Peljal sem ga zelo kratko razdaljo in prvi vtisi so mešani, kot si sam napisal, res da niamm veliko izkušenj s takimi stroji, zato zbiram podatke :)

Uporabljal bi ga predvsem za kakšne dnevne in več dnevne ture, pretežno asfalt, kakšne daljše avanture me načeloma ne zanimajo, zato mislim da ima udobje prednost pred nekaj manj kilogrami, občasno tudi v dvoje :)

Kakšne krajše ture, pretežno asvalt...Res, bmw r 1200 gsa, je zate edina logična in prava izbira. Dobrodošel v bmw fahrer club... :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne krajše ture, pretežno asvalt...Res, bmw r 1200 gsa, je zate edina logična in prava izbira. Dobrodošel v bmw fahrer club... :grim

Ker si se z svojo fjr znašel v temi Bmw r1200gs :slap: bi te vprašal,kaj bi mu pa ti predlagal na njegovo višino,vožnjo v dvoje in na to,da je izpostavil udobje in ne lepoto motorja in z tem,da je izpostavil več dnevne ture in ne krajše kot si prevedel ti njegovo izjavo :glare:

In ne mi odgovarjat z kakšnimi sport touring motorji,kot ga voziš sam.....ker je udobje na vsestranski in potovalni enduri neprimerljivo boljše kot na sport touring motorjih..sploh če gledamo njegovo višino(beri položaj nog) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si se z svojo fjr znašel v temi Bmw r1200gs :slap: bi te vprašal,kaj bi mu pa ti predlagal na njegovo višino,vožnjo v dvoje in na to,da je izpostavil udobje in ne lepoto motorja in z tem,da je izpostavil več dnevne ture in ne krajše kot si prevedel ti njegovo izjavo :glare:

In ne mi odgovarjat z kakšnimi sport touring motorji,kot ga voziš sam.....ker je udobje na vsestranski in potovalni enduri neprimerljivo boljše kot na sport touring motorjih..sploh če gledamo njegovo višino(beri položaj nog) :P

BMW K1300 GT :kva2:

Srečno

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K1300 GT :kva2:

Srečno

Toncek

Ja maš point..ker pa vsak kmet hvali svojga konja mu še zmerom priporočam na višino GSA in ne GS pa tudi bolj vsestranski je....

Drugače pa BMW k1300gt :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si se z svojo fjr znašel v temi Bmw r1200gs :slap: bi te vprašal,kaj bi mu pa ti predlagal na njegovo višino,vožnjo v dvoje in na to,da je izpostavil udobje in ne lepoto motorja in z tem,da je izpostavil več dnevne ture in ne krajše kot si prevedel ti njegovo izjavo :glare:

In ne mi odgovarjat z kakšnimi sport touring motorji,kot ga voziš sam.....ker je udobje na vsestranski in potovalni enduri neprimerljivo boljše kot na sport touring motorjih..sploh če gledamo njegovo višino(beri položaj nog) :P

jao jao, kaj nakladaš. Kaj pa ti veš, kaj komu paše. Jaz sem imel FJR 3 leta in je bil za mojih 193 cm kot ulit - nikakršnih problemov med ali po daljših, vsaj tedenskih turah (balkan, korzika, dolomiti...). Vmes sem naredil še 7000 km z r1200gs po ameriških puščavah in na žalost me je že prvi dan potovanja začel boleti hrbet in trtica zaradi oblike sedeža (pa nisem ravno občutljive sorte). Pred tem me je vleklo, da bi šel v nakup GS, pa bi vseeno tudi šel, vendar z resnimi modifikacijami položaja tačk in sedeža. Sedaj sem 2 leti starejši in prihodnost bolje vidim v K, ne pa v R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si se z svojo fjr znašel v temi Bmw r1200gs :slap: bi te vprašal,kaj bi mu pa ti predlagal na njegovo višino,vožnjo v dvoje in na to,da je izpostavil udobje in ne lepoto motorja in z tem,da je izpostavil več dnevne ture in ne krajše kot si prevedel ti njegovo izjavo :glare:

In ne mi odgovarjat z kakšnimi sport touring motorji,kot ga voziš sam.....ker je udobje na vsestranski in potovalni enduri neprimerljivo boljše kot na sport touring motorjih..sploh če gledamo njegovo višino(beri položaj nog) :P

Se od srca opravičujem, nisem vedel, da je ta tema zaklenjena za lastnike motorjev drugih znamk (BERI DRUGAČE MISLEČIH :oops: )! Obljubim, da se ne bo več ponovilo. Aja, moja višina je 188 cm, tako, da ne govorim brez veze. Pa ne mi nabijat o (ne)udobju FJR :slap: .
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao jao, kaj nakladaš. Kaj pa ti veš, kaj komu paše. Jaz sem imel FJR 3 leta in je bil za mojih 193 cm kot ulit - nikakršnih problemov med ali po daljših, vsaj tedenskih turah (balkan, korzika, dolomiti.. .). Vmes sem naredil še 7000 km z r1200gs po ameriških puščavah in na žalost me je že prvi dan potovanja začel boleti hrbet in trtica zaradi oblike sedeža (pa nisem ravno občutljive sorte). Pred tem me je vleklo, da bi šel v nakup GS, pa bi vseeno tudi šel, vendar z resnimi modifikacijami položaja tačk in sedeža. Sedaj sem 2 leti starejši in prihodnost bolje vidim v K, ne pa v R.

Pač še en bmw fahrer...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao jao, kaj nakladaš. Kaj pa ti veš, kaj komu paše. Jaz sem imel FJR 3 leta in je bil za mojih 193 cm kot ulit - nikakršnih problemov med ali po daljših, vsaj tedenskih turah (balkan, korzika, dolomiti.. .). Vmes sem naredil še 7000 km z r1200gs po ameriških puščavah in na žalost me je že prvi dan potovanja začel boleti hrbet in trtica zaradi oblike sedeža (pa nisem ravno občutljive sorte). Pred tem me je vleklo, da bi šel v nakup GS, pa bi vseeno tudi šel, vendar z resnimi modifikacijami položaja tačk in sedeža. Sedaj sem 2 leti starejši in prihodnost bolje vidim v K, ne pa v R.

Jaoooo,jaooo Barth tebi al ne znaš brat al si pa :slap:U.R.O.S je spraševal oz.iskal mnenja in podatke če se eventuelno odloči za nakup GS-a ali F800GS-a in smo mu člani pač povedali svoja mnenja,nakar je crasher po moje tud :slap: začel z sarkazmom(poglej si eno stran nazaj)......glede nakladanja,pa res ne vem kaj nakladaš..... :blink: povedal sem mu da men ni primerjave med sport touring in potovalno enduro,meni na mojo višino tudi188 veliko bolj sede GSA,in ne govorim v prazno(mel K1200s in K1300S)in mislim da frj spada v isti koš......tok da ne vem kaj komu paše,sam vem da men ne!!!!!

Tako,da se lahko glede tega tvojga nakladanja vzdržiš in si prebereš naslov teme,slediš in potem komentiraš,ne pa imeti hitrejši jezik kot pamet...

Tvojemu podporniku crasher-ju pa tud povem,da sem se narobe izrazil in mi je žal :( a če ga član foruma v dotični temi sprašuje za mnenje ni potrebe bit sarkastičen(definicija sarkazma-zasmehovanje.....uporabljajo ga ljudje za prikrivanje svojih napak in šibkosti)ampak mu pomagaš in svetuješ,če imaš s tem kar te sprašuje kaj podlage oziroma izkušenj.In crasher ne poskušaj ocenjevati mojo osebnost z(pač še en bmw fahrer)ker tudi za to nimaš podlage in si zelo slab v tem....ker vse kar povem povem iz izkušenj in to lahko argumentiram za razliko od tebe....in tema ni zaklenjena za ljudi ki nimajo motorja iz naslova,samo je pa zelo zaželjeno,da v temi konstruktivno sodeluješ :hmm:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kmet, jaz sem dal konkretno primerjavo in tudi osebno izkušnjo in mnenje, ti pa kljub temu lapaš naokoli in prepričuješ zgolj v svoj prav. potem pa se upaš še obtoževat nekaj, kakršen si ti sam. Prosim, ne vpletaj fjr, če nimaš konkretnih izkušenj, tudi jaz nisem nikjer primerjal s k1200. pa prosim, daj vsaj malo upoštevaj tega, kar svetuješ drugim, bo vsem na forumu odleglo, ker bo pol manj smetenja po vseh temah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kmet, jaz sem dal konkretno primerjavo in tudi osebno izkušnjo in mnenje, ti pa kljub temu lapaš naokoli in prepričuješ zgolj v svoj prav. potem pa se upaš še obtoževat nekaj, kakršen si ti sam. Prosim, ne vpletaj fjr, če nimaš konkretnih izkušenj, tudi jaz nisem nikjer primerjal s k1200. pa prosim, daj vsaj malo upoštevaj tega, kar svetuješ drugim, bo vsem na forumu odleglo, ker bo pol manj smetenja po vseh temah.

No če se boš ti tega držal se bom obljubim tud jaz!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Razlika je v višini cca od 5 do 8cm odvisno od nastavitve sedeža in ESA če ga imaš,ne zagrabi me za jezik...ker nisem prepričan da sem ti do cm natančno povedal,ampak tam nekje,GSA je dražji zaradi malo več opreme(zaščita motorja,tanka,večjega tanka ...meglenk...)pa saj to vrjetno že veš in seveda koles z naperami za malo trši teren......

Se pravi če ne boš žgal po brezpotjih,koles z naperami ne potrebuješ....pa še težje jih je čistit

Če ne boš delal tur po sibirskih stepah....tud ne rabiš večjega tanka

Kot sem že zgoraj omenil če ne boš žgal po brezpotjih in si normalen umirjen voznik ne potrebuješ tudi raznih zaščit(tank......)

In še bi lahko našteval.....zdaj moraš pa sam odločit kaj od tega potrebuješ in kaj ne,,,,,če večino take ofroad opreme ne potrebuješ se rajši odloči za navadnega Gs in opremo,ki bi jo pa imel dokupiš pri Wunderlichu ali komu podobnemu in še vedno boš cenovno prišel dosti ugodneje kot zGSA...

Teže se pa na tvojo višino ne rabiš bat,razlika je cca20 do 30kg,kipa se je z nabiranjem kilometrine privadiš in vrjemi mi,da je med vožnjo ne boš čutil...

Vse opreme ,ki jo ima GSA več od navadnega GS nisem našteval sem pa ti mogoče nakazal po kakem kriteriju se odločaj kaj potrebuješ.....

Lp in upam ,da barth ne bo jezen ker ti nisem omenil,da probaj še frj :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Torej konstrukcijske razlike med motorjema skoraj ni. Če sodim po tvoji (ne)izkušenosti in namenu uporabe motorja... No, jaz bi imel GS (če bi mi bil všeč). 33l rezervoarja ne boš potreboval, prav tako je brez pomena bolj robustna zasnova GSA, praviš, de te daljša potepanja ne zanimajo. Tudi 30kg razlike v teži ni za zanemariti. V tvojem primeru je pravzaprav, po moje, edini argument na strani GSA cena. Če razmišljaš količkaj po fahrersko boš najbrž kupil dražji motocikel. Kakorkoli že, želim ti dobro izbiro in še boljšo srečo na cestah.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Aja, mogoče pa preizkusiš še FJR :worship:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Tudi jaz sem kolebal med GS in GSA. Na testni vožnji sem najprej cca 3/4 ure vozil GS-a in se takoj nato presedel za 3/4 ure še na GSA-a. Razlike med obema motorjema so minimalne, kar se tiče večje teže GSA-a se praktično med vožnjo ne občuti, ga je pa zaradi večje teže in večje višine dosti težje prestavljat na parkirišču. GSA ima boljšo vetrno zaščito, kar pa lahko z raznimi aftermarket dodatki dosežeš tudi na GS-u, če se ti to zdi potrebno.

Jaz sem takrat definitivno odločil, da je za mene in mojih 177 cm boljše da vzamem GS-a, kot da GSA-ja pri vsaki najmanjši napaki bočno parkiram ... edini + pri GSA-ju, za mene, je izgled, od spredaj izgleda prav monstrozno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

jaz, če bi se šeenkrat odločal bi vzel GSA-ja. Veliko mi pomeni večji kestel. Čim greš na mal daljšo pot ti to pride zelo prav, pa četudi se odpelješ samo do zadra in nazaj.

je pa res da je GSA mal višji in mal težji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zjutraj sem "pretegnil" gume. Okoli 9 ure je še bilo -4. Razen prstov (spodaj in zgoraj) toplo. Uh, kako je pasalo. Uh, uh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zjutraj sem "pretegnil" gume. Okoli 9 ure je še bilo -4. Razen prstov (spodaj in zgoraj) toplo. Uh, kako je pasalo. Uh, uh...

kaj pa nisi gretja prižgal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da ne bomo preveč zašli iz smeri :)

Dejstvo je da sem za BMWja že odločen, tako da se izbira lahko omeji na GSe. Zanima me ali je razlika med GS in GSA, res tako velika? Vozil sem GSa 2007 in mi je bil motor konkreten, tudi položaj in vse. Glede na to da je manj zajeten kot GSA mi je bolj všeč, tudi pri teži se nakaj pozna in nižjem težišču (tank za gorivo).

Gib vzmeti, medosna razdalja. Tudi to so razlike. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Pred kratkim sem se poslovu od stare endurce Honde transalp. Ker sem malo višje rasti sem si sedaj nagledal enga BMW R 1200 GSA letnik 2007.

Prosim če mi lahko svetujete, na kaj morem biti pozoren, ker nimam niti malo pojma in motorja sploh ne poznam. Predvsem prosim za nasvete BMWjašev na pa sportturerjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Pred kratkim sem se poslovu od stare endurce Honde transalp. Ker sem malo višje rasti sem si sedaj nagledal enga BMW R 1200 GSA letnik 2007.

Prosim če mi lahko svetujete, na kaj morem biti pozoren, ker nimam niti malo pojma in motorja sploh ne poznam. Predvsem prosim za nasvete BMWjašev na pa sportturerjev.

prvo bodi pozoren od koga kupuješ, pod drugo pelji enga izkušenega, da vidi stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!