biker77 Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 lahko pa kakega od bladzota vzameš..je pa navadni gs..ma je dost velik no znana zgodovina motorjev, pa še dokaj ugodni so..
Kmet2 Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 Pozdravljeni. Pred kratkim sem se poslovu od stare endurce Honde transalp. Ker sem malo višje rasti sem si sedaj nagledal enga BMW R 1200 GSA letnik 2007. Prosim če mi lahko svetujete, na kaj morem biti pozoren, ker nimam niti malo pojma in motorja sploh ne poznam. Predvsem prosim za nasvete BMWjašev na pa sportturerjev. Glej servisno knjigo,da je preteklost motorja sledljiva pri pooblaščenem BMW prodajalcu.....s tem si zagotoviš vsaj neko varnost,da je bil motor servisiran na intervale,ki jih za to določa BMW-jev priročnik,realne kilometre...itd Ne vem koliko si visok a vseeno ti svetujem,da pogledaš tudi kakšnega GS,saj imajo nekateri skoraj toliko opreme kot GSA pa je razlika v ceni kar očitna. Probaj se zapeljat z obemi pa boš ugotovil tudi svojo lego......kateri motor ti bolj ugaja,saj ni rečeno da je dražji,boljši. Ko pa sprašuješ na kaj bodi še pozoren,sem ti pa ze z prvimi tremi besedami odgovoril.........če je motorjeva preteklost sledljiva,ti bo katerikoli pooblaščen servis točno povedal kake okvare je motor imel,katere dele so zamenjali in kaj lahko pričakuješ v prihodnjem servisnem intervalu ......(stroški,zamenjave,nastavitve..) Lp
Bremzer Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 Pozdravljeni. Pred kratkim sem se poslovu od stare endurce Honde transalp. Ker sem malo višje rasti sem si sedaj nagledal enga BMW R 1200 GSA letnik 2007. Prosim če mi lahko svetujete, na kaj morem biti pozoren, ker nimam niti malo pojma in motorja sploh ne poznam. Predvsem prosim za nasvete BMWjašev na pa sportturerjev. Pri GS-u glej da je lepo ohranjen,da ima vse servise narejene na pooblaščenem servisu(računi,kilometri,datumi?? ),Prodajalec ti naj garantira, da nima večjo porabo olja kot max 2 dl. na 1000 Km in pa malo glej koliko daleč od glave motorja so izpušne krivine" poplavele", namreč čim dlje so poplavele bolj ga je pregreval(gonil ! ! ) in tak motor potem zelo rad žre "preveč"olja.Če boš vse to upošteval in pregledal nerabiš nobenega pomočnika pri nakupu BMW-eja boxerja ! LooLekSLO 1
u-r-o-s Objavljeno Januar 24, 2012 Opozori Objavljeno Januar 24, 2012 lahko pa kakega od bladzota vzameš..je pa navadni gs..ma je dost velik no znana zgodovina motorjev, pa še dokaj ugodni so.. Kateri pa so njegovi?
aders Objavljeno Januar 24, 2012 Opozori Objavljeno Januar 24, 2012 Kateri pa so njegovi? Tisti, ki jih prodaja podjetje SMTours (logo: AdriaticMotoTours).
u-r-o-s Objavljeno Januar 24, 2012 Opozori Objavljeno Januar 24, 2012 Tisti, ki jih prodaja podjetje SMTours (logo: AdriaticMotoTours). Aha, hvala se mi je zdelo da je to to Pestra ponudba!
mtko Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Tole s servisi je totalno nabijanje, ker zaenkrat še nisem zasledil servisa za motorje, ki bi bil res pravi servis!!! Sem pripravljen plačat tudi malo več, samo naj bo servis narejen korektno. Drugače pa probaj še malo napraskat in najdi vsaj model 2008 ( so ga malo predelali), če pa to ni izvedljivo pa pazi mal, da je res 2007 in ne starejši še z tastarim ABS-om, švabska kratica BKV ali po slovensko ojačevalec zavorne moči in po domače servo. Pumpa žre celo reč štroma, tud sliši se lepo, pa menjava zavorne tekočine je malo bolj zakomplicirana. Probaj preverit z šasijo pri pooblaščenem serviserju, v primeru, da je bla kakšna servisna akcija, da je blo to tudi res narejeno.
Kmet2 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 Kaj pa je za tebe narejen korekten servis? Zakaj se ti zdi,da je tole z servisi nabijanje? In kje za vraga ga ti servisiraš ali ga bi če bi bil motor pod garancijo......sej veš ni pooblaščen servis,ni garancije. Lahko ti iz mojega primera povem,ko sem kupoval K1200S sem šel na servis(pooblaščen)tam so mi o motorju povedali natančno koliko je imel motor pri zadnjem servisu km,kdaj,kaj so v zgodovini motorja vse zamenjali.....itd....ko je prišel lastnik motorja se je vse ujemalo kot ulito,imel je tudi račune,ki so se ujemali z BMW servisom......in na kateri koli BMW-jev pooblaščen servis v Sloveniji bi šel bi dobil iste podatke.... Se pravi ,če je motor od novega servisiran pri pooblaščenem serviserju je njegova zgodovina v popolnosti sledljiva.....in če zaključim mu je potrjena servisna knjiga od pooblaščenega serviserja njegova največja varnost,seveda poleg vizualnega pregleda motorja in probne vožnje... Zato si tole ne bi upal ocenit,kot totalno nabijanje,ker ti lahko to podkrepim z dejstvi in argumenti.....če ne vrjameš greva lahko zdajšnji moj motor preverit v BMW servis,potem ti pa lahko doma pokažem vse račune servisov in km...pa se boš sam lahko prepričal kako se do evra in datuma vse ujema..... Glede tega pa da imaš vidim z pooblaščenimi servisi slabe izkušnje,pa nisi edini vrjem,tudi sam sem imel z Celjskim BMW dilerjem kar nekaj težav a to je že druga zgodba,za kako drugo temo....pa Lp
biker77 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 jest bom pa tako povedal glede servisa.. oba bmw-ja (mali in veliki gs) ki sta pri hiši kupljena od istega človeka in servisirana na istem servisu. pri malem sem bil malo razočaran ker sem moral par šraufov zategnit da mašina ni več mastna.. pri velikem pa vse tip top.. pa še možakar tam mi je deloval tako da bi mu zaupal šraufat svoj moped.. sam tisti šraufi pri malem gs-u mi še vedno malo ne grejo v račun..bo treba enkrat mal v izvidnico..mogoče je pa kdo drug takrat šraufal.. to je to, vsak se pa itak sam zase odloči.. pa naj je v garanciji ali ne, tisti ki bo kupil bmw-ja od tebe bo po vsej vrjetnosti bolj zadovoljen s servisno knjigo kot če bi prodajal japonca ali italijana..se meni zdi no
mtko Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 No, žal je res tako, da če ni štempla v servisni knjižici ni garancije. Žal gre to vsak takoj preverjat, kar sem zdi zelo enostransko in sicer, ker s tem samo kontrolira nas uporabnike, vprašanje pa je koliko kaj kontrolirajo servise. Zgodovina motorja je res vidna za vsa dela, ki so bila narejena na pooblaščenem servisu, kaj pa če je bilo mogoče kaj vmes. Za servis, katerega moram sam povedat, da imam na motorju servisno akcijo, namesto, da bi me oni pozvali naj pridem ne servis res ne morem trdit, da je dober servis, posebej ob predpostavki, da je bil motor pri njih kupljen in prej na istem servisu tudi servisiran. Da je liter olja iz soda dražji, kot pa pri sosednjem trgovcu preko pulta. Ne mislim, več polemizirat, vsak se sam odloči in to je to. Sam sem si nabavil vsa posebna orodja za boxer in tud softwer, da lahko vsak trenutek pridem v pamet motorja.
Kmet2 Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 Sej pravim,da je kvaliteta in odnos različna od servisa do servisa......sam vseeno moraš priznat,da je za kupca ,ki ne pozna motorja in njegovega lastnika varneje kupiti motor z potrjeno servisno knjigo kot pa ne in tudi motor boš kasneje lažje prodal,če boš imel v dokumentih vse po reglcih... Drugo pa je,da delaš servise po pretečeni garanciji sam in kasneje prodaš motor znancu,ki te pozna,ki ve da imaš odnos do svojega motorja,ga čuvaš,delaš redne servisev in se na to tudi spoznaš......takemu motor prodat ni problema,saj bo isto vedel z čim ima opravka. Če pa boš nekoč prodajal motor popolnemu neznancu............prvo kar te bo vprašal je.če imaš potrjeno servisno knjigo....prodal sem 3 BMW motorje in vse kupce je zanimalo če imam potrjeno servisno knjigo z strani pooblaščenega servisa in eden od teh je ni imel,ker je bil tok star in poceni,da sem servis isto opravljal sam in veliko ceneje kot BMW...itak. A z tem ko je ni imel,se je že tako nizka cena morala še malo spustit...... V prihodnosti nameravam kupiti starega BMW R1100gs in ker teh mašin nisem nikoli servisiral sam se ti priporočam za servis....zagotovo boš cenejši kot BMW
bajsi Objavljeno Februar 1, 2012 Opozori Objavljeno Februar 1, 2012 Zakaj že rabimo športne motorje v cestnem prometu?? Voznikom GSov bo kratek video všeč. Snel sem ga iz Utuba. LP Bajsi R1vsGS.wmv
MariborBMW Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Malo sem gledal po meglenkah. Našel poceni "grdo" varjanto. Kakšen nasvet glede montaže oz. kam to pravilno priklopiti, da ne bom kaj zaje...al ?
matjazg Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 Potrebujem slovenska navodila za BMW R 1200 GSA. Kje bi jih dobil. Hvala za pomoč.
Kmet2 Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 Potrebujem slovenska navodila za BMW R 1200 GSA. Kje bi jih dobil. Hvala za pomoč. Dobiš jih pr men,na posodo seveda,lahko pa si jih fotokopiraš.... sayo 1
kasti Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 dva upgrejda Ne bo ti dolgčas čez vikend...
biker77 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 grem sprobat zdele..da vidim če je kaj drugače
kasti Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 grem sprobat zdele..da vidim če je kaj drugače In???
biker77 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 In??? oranžna zadeva deluje..zelo deluje..zelo zelo.. una ta druga pa..ma ne vem..čeprov..šparal ga res nisem, dva sva bla gor..poraba 5,0...kaj pa vem..nazadnje je blo bolj v izi pa je bilo 5,4..nekej zgleda da deluje.. Cufa 1
matjazg Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Eto problemček. Mislim da mi je crknu šalter od kuplunge. Motor mi vžge samo v leru. Ko je v brzini in stisnem kuplungo, se ajnlaser ne odziva. Se mi je pa tudi zgodilo, da sem med vožnjo stisnu kuplungo in je motor crknu. Al je to to. Kje se ga da kupit in kak se ga zamenja.
kasti Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 una ta druga pa..ma ne vem..čeprov..šparal ga res nisem, dva sva bla gor..poraba 5,0...kaj pa vem..nazadnje je blo bolj v izi pa je bilo 5,4..nekej zgleda da deluje.. Probaj najprej z izklopljenim boosterjem v solo pospeševat iz nule, potem se ustavi, priklopi booster in ponovi vajo. Jaz sem tako najbolj občutil razliko; gled porabe pa sploh nisem preverjal/primerjal.
I30 Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Eto problemček. Mislim da mi je crknu šalter od kuplunge. Motor mi vžge samo v leru. Ko je v brzini in stisnem kuplungo, se ajnlaser ne odziva. Se mi je pa tudi zgodilo, da sem med vožnjo stisnu kuplungo in je motor crknu. Al je to to. Kje se ga da kupit in kak se ga zamenja. Lahko so samo kontakti. Za BMWja ne vem, pri novem japoncu kjer je bil kontakt na ročki sklopke sem pa to že doživel. Malo premigal stikalo in se ni nikoli več pojavilo.
kasti Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Lahko so samo kontakti. Za BMWja ne vem, pri novem japoncu kjer je bil kontakt na ročki sklopke sem pa to že doživel. Malo premigal stikalo in se ni nikoli več pojavilo. Kakih 10 dni nazaj sem pri nekem prodajlcu japonskih motorjev (ne bom imenoval zaradi reklame ) pomagal reševati težavo, ko popolnoma nov motor ni hotel vžgati. Kaj sem ugotovil? Slabo nameščeno (nepravilno montirano) stikalo sklopke pri ročici sklopke; malo smo popustili vijake in "predrmali" stikalo in glej ga zlomka.... zalaufal!
CAPI Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Danes sem malo pregledal motosvet, pa opazim prenovljenega GS-a s 1250 mašinco ^_^ Pa je kdo opazu bistveno razliko? Men je najbolj padlo v oči, da ima kardan na levi strani Se opravičujem če je že bilo govora o tem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se