GoBobi Objavljeno Marec 15, 2021 Opozori Objavljeno Marec 15, 2021 Sem že enkrat napisal, da tudi jaz razumem, da imaš "lubico" ala Hondo, Yamaho, Cagivo,... pač imena ženskega spola. Ne moreš pa rečt, da je tvoja ljubica Kawasakika, Ducatica, Beemwejka, Nortonka,... Pač se "obnašaj" kot da imaš nekega žrebca, ki ti je všeč, al pa nek stroj in boš pač zajahal, privil, razpalil,... Kawlna, Dučeta, Bemfla, Nortona. Preveč?... Saj se menda zastopimo.
miklavc Objavljeno Marec 17, 2021 Opozori Objavljeno Marec 17, 2021 Ob 15. 3. 2021 ob 8:27, MiNa pravi: V primeru,da si uporabil tale princip, verjemi da s tistim kar si pripel v zgornjem postu ne bo nič bolje. Le izgled je bolj "profi-fancy", Fzika je še vedno fizika. Tako nekako sem se lotil lani zadeve ja MiNa, marincspeedshop, Bostjan L in 2 others 5
Bostjan L Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 Iz PRC so mi poslali kopijo Dellorta https://youtu.be/tjB5tKF8rgw Alconstar PHBG Racing Motorcycle Carburetor.mp4 thumper in Najots 2
Sportiva Objavljeno Marec 28, 2021 Opozori Objavljeno Marec 28, 2021 Živjo, zanimam se glede vgradnje večjega cilindra, ki paše na isti blok motorja, vendar v cilinder kitu ni vključena glava. Tako da ne vem če bi bilo potrebno tudi glavo zamenjati ali paše ista (originalna) gor? Kit vsebuje vse ostalo. Le za glavo mi ni jasno ker ima prvotni (originalni) cilinder manjši premer-(fi bata je manjši) in nevem če bi motor delal kot mora z glavo prejšnjega cilindra
raza Objavljeno Marec 28, 2021 Opozori Objavljeno Marec 28, 2021 Boš moral biti malo bolj natančen pri opisu. Ni podatka o znamki, motorju - dvotakten, štiritakten.... težko reč karkoli. thumper 1
Sportiva Objavljeno Marec 28, 2021 Opozori Objavljeno Marec 28, 2021 (popravljeno) -4t -125cc na 180cc-malossi -yamaha-yzf r125 - glede 4t motorjev sem začetnik, o delovanju glave se mi svitajo le osnove Lp Popravljeno Marec 28, 2021. Popravil Sportiva
zundapp Objavljeno Marec 28, 2021 Opozori Objavljeno Marec 28, 2021 Načeloma bi lahko pasala ista glava..zmontiraj in obrni mašino, če se bat ne zadene v rob glave bo ok. zundapp in thumper 2
misko46 Objavljeno Marec 29, 2021 Opozori Objavljeno Marec 29, 2021 Fantje, ker sprej-barvo priporočate za obnovo izpuha na skuterju? rad bi da izpade tako kot original, in pa da je obstojno. Najprej vse zaščitim, dobro operem in konkretno zbrusim, potem pa ene tri sloje barve? Katero priporočate in kje kupit? Hvala
franc Objavljeno Marec 29, 2021 Opozori Objavljeno Marec 29, 2021 Po mojih izkušnjah se nobena barva ne obnese na daljši rok. Sezono mogoče dve, potem se začne luščiti. Meni so se še najbolje obnesle "poceni" barve iz Obija ali Mavrice, "sijajna" mi zdrži dalj kot mat. Važno je da jo po nanosu "pravilno zapečeš" . lp
Buschi Objavljeno Marec 29, 2021 Opozori Objavljeno Marec 29, 2021 Una za kamine, mat črna do 800st.C Aja, pa peskaj, ne brusit. MiNa, thumper, Mavti in 1 other 4
misko46 Objavljeno Marec 29, 2021 Opozori Objavljeno Marec 29, 2021 pred 5 urami, Buschi pravi: Una za kamine, mat črna do 800st.C Aja, pa peskaj, ne brusit. Zakaj pa ne pobrusit tako kot je na videu? Zakaj peskat?
Buschi Objavljeno Marec 30, 2021 Opozori Objavljeno Marec 30, 2021 Nikoli ne moreš ti z brušenjem(šmirglpapir ali drotpiršna) ven dobit vse rje. franc in thumper 2
misko46 Objavljeno Marec 30, 2021 Opozori Objavljeno Marec 30, 2021 sej moj niti ni tok rjav, ma neke lise, ki se jih ne da očistit dol...ni tko da bi bil fejst nagnit, ker ma moped 15k km pa star je 8let, pa bil je garažiran
nejc74 Objavljeno Marec 30, 2021 Opozori Objavljeno Marec 30, 2021 3 hours ago, misko46 said: sej moj niti ni tok rjav, ma neke lise, ki se jih ne da očistit dol...ni tko da bi bil fejst nagnit, ker ma moped 15k km pa star je 8let, pa bil je garažiran 1.) majhne vbočene del je težko / nemogoče očistiti z brušenjem 2.) z neočiščenih delov barva odstopi lahko uporabiš tudi kemične odstranjevalce rje, peskanje je najbolj učinkovit in načeloma poceni postopek
boyka Objavljeno Junij 21, 2021 Opozori Objavljeno Junij 21, 2021 Pozdravljeni Včeraj sem ugotovil da na mojem mopedu (kawa Z800 2015 letnik) imam probleme z hladilno tekočino, odločil sem se za kompletno menjavo hladilne tekočine v motorju, sedaj pa bi vas vprašal katero hladilno tekočino uporabljate in mi priporočate. Gledal sem Motulovo Motocool Expert tekočino vendar ne vem ali je vredu, ker na enem tujem forumu sem zasledil da naj bi bili problemi s to tekočino, ker naj bi razjedala O ring pri vodni črpalki zaradi dodanega silikata v tekočini. Če mi lahko kdo pove in razjasni samo zadevo bi bil nadvse zadovoljen ker tega bi se lotil prvič in ne vem nič v z vezi z hladilnimi tekočinami na motorjih. LP Bojka
thumper Objavljeno Junij 21, 2021 Opozori Objavljeno Junij 21, 2021 v navodilih za uporabo so te osnovne stvari zapisane..od olja dp maziv..če pa ne pa greš k elisi in vzameš tam - sigurno ti ne bo dal napačne.. DAMI34 1
boyka Objavljeno Junij 21, 2021 Opozori Objavljeno Junij 21, 2021 no sej ravno zaradi tega sem vprašal, kajti v navodilih imam zapisano samo max kolicino tekočine katera je v motorju kakšno ma najnižjo točko zmrzovanja ter kakšno mešanico antifriza in destilirane morem imeti, vseeno hvala za pomoč lepo pozdrav in varne kilometre
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 pred 15 urami, boyka pravi: no sej ravno zaradi tega sem vprašal, kajti v navodilih imam zapisano samo max kolicino tekočine katera je v motorju kakšno ma najnižjo točko zmrzovanja ter kakšno mešanico antifriza in destilirane morem imeti, vseeno hvala za pomoč lepo pozdrav in varne kilometre specifikacije so odzadaj v knjigici. Zihr je navedeno vse, ne samo hladilna, torej od standarda, do količine. Lahko pa mal po netu pobrskaš. thumper 1
raza Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 Kot sem razbral iz prvega njegovega posta ima težavo z hladilno tekočino. Ni bil sicer natančen kaj ga tare, ampak sem mnenja, da samo menjava hladilne tekočine ne bo rešila problema težave, čeprav bo imel vse podatke o količini, specifikaciji in proizvajalcu. Najprej mora rešiti kakšno težavo pravzaprav rešuje: puščanje, zginevanje, pregrevanje ali vrenje. Šele po tem bo treba pomisliti kaj bo nalil v sistem. Z destilirano vodo nebi pretirano falil v poletnih mesecih.....? DAMI34 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 za testirat puščanje res ne, ker pa delo opravlja prvič kot piše zgoraj, bi kar predlagal skok do kakega mehanika, ki pozna tudi postopke menjave in ima pravo tekočino. Za tistih 30-50€ kolikor bo dal zta delo, bo dobil tudi strokoven uč,ki bo lahko problem rešil.
boyka Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 evo da vam razložim celoten potek. v ponedeljek sem po kratkem postanku in hlajenju sebe ugotovil da je moja dispanziska posoda za hladilno tekočino čisto prazna, motor ko se vozim z neko normalno konstantno hitrostjo ne preseže temperature, ta se giblje od 85 do 97°C odvisno od same hitrosti v mestu je seveda situacija čisto drugačna kar je logično motor se zagreje preko 100 °C vendar se ventilator normalno vklopi in po tem temperatura pade pod 100°C sedaj gledal se neke hladilne tekočine katere so za motorje, od Motula motocool expert ter motocool factory line vendar nisem prepričan katera bi bila primerna za moj moped glede na to da niti ne vem katera tekočina je trenutno v motorju. glede samega puščanja tekočine ne morem trditi ker od kar sem kupil motor se nikjer ni pojavila nobena lužica ali vlazna področja na motorju. Po internetu pa sem brskal po pdf navodilih za motor in ne vem ali sem slep ali kaj, našel sem samo kolicino, procentualno mešanico med antifrezom in destilirano ter najnižje hladilno področje nikjer ni zabeležena vrsta hladilne tekočine. Zaradi velikih neznanih spremenljivk sem se vseeno odločil dan ne bom probaval nekaj za bv in sem se odločil da ga peljuem k mehaniku da se stvar popravi
raza Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 V kolikor je zmanjkalo tekočine v posodici, motor pa se temperaturno obnaša v mejah, najprej dolij destilirano vodo v posodico in se pelji. Po povratku, ko se motor ohladi, preveri nivo in po potrebi zopet dolij do nivoja in ponovno en krog odpelji. Če bo nivo obstal je sistem OK, če ne je potrebno ugotavljati zakaj zmanjkuje hladilne. Možnosti za napako je kar nekaj in ni nujno, da je ravno lužica pod motorjem. Od tu dalje je delo za serviserja. MiNa, XTR in DAMI34 3
boyka Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 pred 3 urami, raza pravi: V kolikor je zmanjkalo tekočine v posodici, motor pa se temperaturno obnaša v mejah, najprej dolij destilirano vodo v posodico in se pelji. Po povratku, ko se motor ohladi, preveri nivo in po potrebi zopet dolij do nivoja in ponovno en krog odpelji. Če bo nivo obstal je sistem OK, če ne je potrebno ugotavljati zakaj zmanjkuje hladilne. Možnosti za napako je kar nekaj in ni nujno, da je ravno lužica pod motorjem. Od tu dalje je delo za serviserja. super hvala za pomoč bom naredil po teh korakih pa da vidimo
thumper Objavljeno Junij 22, 2021 Opozori Objavljeno Junij 22, 2021 pred 10 urami, raza pravi: Kot sem razbral iz prvega njegovega posta ima težavo z hladilno tekočino. Ni bil sicer natančen kaj ga tare, ampak sem mnenja, da samo menjava hladilne tekočine ne bo rešila problema težave, čeprav bo imel vse podatke o količini, specifikaciji in proizvajalcu. Najprej mora rešiti kakšno težavo pravzaprav rešuje: puščanje, zginevanje, pregrevanje ali vrenje. Šele po tem bo treba pomisliti kaj bo nalil v sistem. Z destilirano vodo nebi pretirano falil v poletnih mesecih.....? če se jaz še spomnim je demineralizirana voda.. destilirana je agresivna ...baje..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se