Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pred 3 minutami, Snečer pravi:

se ne spoznam na to, videl pa sem, da se nove lamele pred montažo za kar nekaj ur namočijo v olje

mogoče se še ni prepilo z novim oljem ?

al pa je staro olje zdrmalo lamele?

enkrat sem nekaj (butl) z oljem mazal pri paknah na mopedu in pakne so drsele... moral menjat na koncu

samo razmišljam na glas

 

 

Bolj me skrbi, da ne bi naredil še večje škode - ker tudi jaz o tem ne vem veliko. Čudi pa me, da pri starem pri veliko večji kilometraži ni bilo problemov. Enak stil vožnje, enak teren. Res pa je, da je zmeraj naložen na polno, če je le možno v hribe in pri novem je roka za ščepec bolj težka. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je prej po 1000 km pričelo drset ne pričakuj, da bo nehalo drset prej. Kot je zgoraj @Snečernapisal, da se lamele namakajo, da se prepojijo in to ravno zato, ker olje drugače zelo počasi pride v notranjost sklopke. Zaradi tega je tudi izpiranje dolgotrajen proces. Veliko hitreje gre, če se mašina odpre, razstavi sklopko in opere lamele-razmasti in ponovno namoči v novo olje, ter sestavi nazaj.

Če bodo lamele pretirano drsele v visokih obratih boš zažgal vmesne plošče, ki bodo fuč, ker jih bo deformiralo-zvilo. Čimprej podri, do tedaj pa vozi v območju, ko ne drsi sklopka.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Darko3g pravi:

Kako pogosto menjate hladilno tekočino?

Če je zaprt sistem, ne menjam. V 14 let stari Vari je še originalna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Darko3g pravi:

Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom.

vročina je kar huda. PŠočasna vožnja mogoče, al pa zapacan hladilnik z mušicami.

Ampak hladilna načeloma ne izgublja učinkovitosti hlajenja, prej učinkovitost proti zamrzovanju, pa agresivna postane z leti

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjam pri konrtoli ventilov - to je povprečno na 40 jurjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Scarabeo 500 pravi:

350, pa se je zadeva zadnjih 100 km poslabšala, zagotovo ni bolje. Ne vem ali bi še poskušal? Ne vem ali lahko kaj zaj...m?

Pri vožnji v nizkih obratih se nič ne čuti, po okoli 4500, ko pospešiš na polno se pa motor vrti, gre pa za 10 - 20 % manj.

 

pred 20 urami, raza pravi:

. Zaradi tega je tudi izpiranje dolgotrajen proces. Veliko hitreje gre, če se mašina odpre, razstavi sklopko in opere lamele-razmasti in ponovno namoči v novo olje, ter sestavi nazaj.

Če bodo lamele pretirano drsele v visokih obratih boš zažgal vmesne plošče, ki bodo fuč, ker jih bo deformiralo-zvilo. Čimprej podri, do tedaj pa vozi v območju, ko ne drsi sklopka.

obvezno za 24 ur .. rajš malo več če jih opereš.. 

pred 10 urami, Darko3g pravi:

Kako pogosto menjate hladilno tekočino?

dosedaj nikoli na nobenem od domačih motorjev.. :P

pred 7 urami, Darko3g pravi:

Zadnje čase opažam, da se pogosteje vklaplja ventilator pa sem mislil, da morda hladilna izgublja učinkovitost, čeprav se toplotna prevodnost verjetno ne spreminja s časom.

hladilna tekočina zgublja na minus temperaturi, če se pozimi ne voziš in se boš letos še vozil po vročini nalij vodo ..pred zimo jo pa spusti in nalij novo originalno tekočino.. samo pred zimo ne pozabit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 8. 2021 ob 21:34, Scarabeo 500 pravi:

Ni vredu. Do okoli 4000 vrtljajev sklopka še drži, nato pa drsi. Več informacij bo, ko mi ga bo pogledal mehanik.

 

Čisto za vsak slučaj: Kakšna je pletenica sklopke? Če je kje natrgana in ne teče gladko lahko tudi to povzroči drsenje sklopke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Joker pravi:

 

Čisto za vsak slučaj: Kakšna je pletenica sklopke? Če je kje natrgana in ne teče gladko lahko tudi to povzroči drsenje sklopke...

Pletenica je vredu in lepo odmika lamele.

Me pa zanima. Moč se prenaša preko sklopke oziroma lamel. Za stik in trenje skrbi tudi pritisk vzmeti, torej lahko drsi tudi zaradi utrujenih vzmeti.

Ali pravilno razmišljam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se utrudijo z leti a redko do te mere, da bi bil to edini vzrok za drsenje. Sploh pa ne pri tako mladem motorju, kot je tvoj...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi:

Pletenica je vredu in lepo odmika lamele.

Me pa zanima. Moč se prenaša preko sklopke oziroma lamel. Za stik in trenje skrbi tudi pritisk vzmeti, torej lahko drsi tudi zaradi utrujenih vzmeti.

Ali pravilno razmišljam?

kawasaki je imel to težavo na začetku pri er6, je bilo treba menjati fedre, tam okoli 30k so o tem poročali

tako da pravilno razmišljaš

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo mi je sedaj, koliko pravzaprav zdrži sklopka?

Vem, da odvisno od stila vožnje, kje voziš ... No, če lahko kdo poroča, kdaj ste jo menjali. Meni je prva zdržala do prodaje motorja 112 tisoč, pa mi kupec ni poročal, da jo je menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mislim, da v kolikor nisi tik pred menjavo olja imel problemov s sklopko, potem zihr ni iztrošena.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam čisto enake simptome pri 30.000 km na GS-u in z Motul 7100. Naročil nov komplet lamel in nove vzmeti in bom zamenjal v kratkem. 
 

dvomim, da je olje, saj pri drugih dela bp in ima Jaso MA 2 standard. Sem pa bral po forumih, da ni tako redek primer pri teh km. Res pa ne vem, kako je motor uporabljal prejšnji lastnik. Jebi ga, lamele sklopke so pač potrošni material enako kot zavorne obloge. Življenjska doba je odvisna predvsem od uporabe.

Popravljeno . Popravil Mali bik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ena izkusnja iz preteklosti glede olj in sklopke...

https://motosvet.com/tabla/topic/1748-aprilia-1000-sl-falco/?do=findComment&comment=2426473

Na kratko: menjal znamko in model olja, sklopka drsi ko pri norcih.

16, 17 km kasneje ponovno menjam olje, tokrat spet Motul 5100, ki ga je motor bil delezen od nekdaj, sklopka se v trenutku zbrihta, zdrsi samo se tam okrog 9k rpm, poln navor.

300 km kasneje se enkrat menjam olje, spet Motul 5100, od takrat nobene sledi o drsenju vec.

 

Razlicna olja imajo razlicno kompozicijo aditivov, in le ti lahko v nakljucnih kombinacijah privedejo do nepredvidenega rezultata. Se en razlog vec, zakaj je dobro tankati vedno eno in isto olje - to, da se ga motor "navadi" pomeni bolj to, da niso prisotni aditivi drugih olj, ki bi lahko porusili predvidene (zeljene) karakteristike olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni so bile krivec samo izrabljene lamele, danes sem dobil motor nazaj od mehanika in je suuper. Mali nasvet -  v kolikor boste menjali, zamenjajte še ležaj sklopke in vzmeti. Moj ležaj je bil malo glasen… skupaj strošek 500 eur vključno z materialom za servis (deli za sklopko, filter in olje advantec - vse bmw). Seveda material in menjave nisem naredil na uradnem servisu…. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Mali bik pravi:

Pri meni so bile krivec samo izrabljene lamele, danes sem dobil motor nazaj od mehanika in je suuper. Mali nasvet -  v kolikor boste menjali, zamenjajte še ležaj sklopke in vzmeti. Moj ležaj je bil malo glasen… skupaj strošek 500 eur vključno z materialom za servis (deli za sklopko, filter in olje advantec - vse bmw). Seveda material in menjave nisem naredil na uradnem servisu…. ;)

deli 200e .. strošek mehanika 300e je pa majhen glede na to , da mora razstaviti cel motocikel v prafaktorje samo zaradi menjave sklopke.. sem videl slike take menjave - vsa čast da potem to spravijo nazaj v vozno stanje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za 3 leta star LC model, kjer je lažji priti do sklopke (od spredaj), moraš pa orng stisniti sprednje vzmetenje, da prideš do zgornjih dveh vijakov. Sama menjava vzame zato manj časa, je pa sklopka (lamele in ostalo), dražja kot na starih boxerjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 48 minutami, Rdeči pravi:

A mogoče kdo previja statorje od motorjev ali, da pozna. 

Probaj na ta naslov: Maek d.o.o.  Breg 22a, 4274 Žirovnica,  041464843 Miloš

www.meak.si

Možakar previje in obnovi marsikaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala

pred 5 urami, raza pravi:

Probaj na ta naslov: Maek d.o.o.  Breg 22a, 4274 Žirovnica,  041464843 Miloš

www.meak.si

Možakar previje in obnovi marsikaj

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanimivo branje za vse kateri na Avtonetu v oglasih opisujejo “pred vožnjo vedno ogret”???

Enako velja za mojega soseda, kateri zalaufa motor in se gre nato oblačit, prav tako sedaj pozimi segreva vsak teden agregat “do vklopa ventilatorja”?

https://zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/to-lahko-zjutraj-storite-da-ne-unicite-motorja-380878

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!