Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Sam sej če pomeri na konektorju 12V pol ne more bit varovalka...

Če imaš na konektotorju 12 V,ko je žarnica priklučena potem je slaba masa,če pa z priključeno žarnico pade napetost potem imaš nekje slab spoj lako na kakem konektorju,stikalu pri varovalki ali celo pri ključavnici.

Ps:najverjetneje bo potreben elektrikar,če bo kaj lepega vremena se en popoldne pripelji do mene in bova to hitro rešila,hitreje kot po netu!!! :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Zamenjal sem konektor v katerem sem mislu da je problem, k je bil že mal rjav, s tem da sem mogu še žice dalšat in mi je vse skup uzelo 2 urci pa mal cina po rokah in zadeva še zmer ne dela :headbang:

Hec je v tem k pozicijska pa dolga luč pa delata tko k treba, sam v kratki je problem.

Nč Brumer se bom jst pr teb oglasu pa pivo prnesem pa bova probala kej poštimat.

(varovalke in releje sem seveda preveril prec na začetku)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Zdravo!

Js mam en problem. Menjau sem nosilec za tablico in s tem tudi orginal smernike zamenjal za mini smernike. Zdj pa ko hočem prižgat vse 4 smernike; enkrat vtripne in neha vtripat. Posamično (levo, desno) pa normalno dela.

Zanima pa me kako naj napako odpravim!

lp

Objavljeno

kupi ˝digitalni˝ rele za žmigavce, na katerega lahko priklopiš žarnice različnih moči, recimo od 1-30W skupne moči, ti imaš originalen rele ki je namenjen samo originalnim oz. žarnicam z enako močjo, če moč ne štima mu porušiš frekvenco utripanja (hitrejše ali počasnejše utripanje), če pa je zelo različna moč pa sploh ne utripa in žmigavci ne delajo ali pa skos gorijo, tisti ˝digitalni˝ rele pride v louisu 12€

Objavljeno

Bom še tu vprašal:

QUOTE (GT4turb0 @ 13 Mar 2009 @ 21:28) *

Ko bremzam pri hitrosti okrog 50km/h in manj je vse normalno, ko pa bremzam pri recimo 100km/h mi na začetku trese, nato pa bolj kot bremzam manj trese huh.gif

Motor sem kupil z zamenjanimi neoriginalnimi ploščicami (zgleda da so naredile malo km). Prijatelju so na cbr f-ki, ravno neoriginalne ploščice povzročile močno tresenje ob zaviranju zaradi česar je moral menjati diske.

Na servisu so mi rekli da se ob močnem zaviranju malo pregrejejo in zato tresejo, ter da se je ta problem pogosto pojavljal pri teh motorjih.

Moram zamenjati ploščice ali je že prepozno? Sicer ne bi ravno menjal ploščic po nepotrebnem... Je imel kdo podobne težave?

Sedaj mi trese pri vseh hitrostih in ne močno.

Pred obiskom servisa sem še poskusil "postopek ponovnega utekanja", ki sem ga predčasno zaključil, saj se mi je ročka vedno bolj pogrezala. Zavorna tekočina je bila menjana pred kratkim + 2x opravljeno "zračenje", sicer ne vem kakšna zavorna je noter, zavorne cevi so pletene. Ko zaviram mi kar žvižgajo ploščice (malo rabljene, neoriginalne), sedaj trese vedno ob zaviranju, pa ko se popolnoma ustavim spustijo zavore en čuden nizek zvok...

Poklical sem še na servis (osebno še nisem utegnil) in mi kar takoj rečejo da moram menjati diske (2x280€) + ploščice (2x70€), ker so diski pregreti trance_13_cry.gif trance_13_cry.gif

Je še kakšna alternativa? Ne poznam nobenega, ki bi montiral neoriginalne ploščice na ta zavorni sistem. sad.gif

worship.gif

Objavljeno
Poklical sem še na servis (osebno še nisem utegnil) in mi kar takoj rečejo da moram menjati diske (2x280€) + ploščice (2x70€)

Varjanta je, da kupiš material v louisu in prideš cneje skozi oz. če najdeš na ebayu od kakega karamboliranega.

Objavljeno

Na motosvetu sem enkrat bral da se da to tudi rešit z agresivnejšimi ploščicami oz. z manjavo, pa zato me zanima še kakšen nasvet

Objavljeno

Za menjavo olja ne... Ok... kasn je postopek? a js niple odvijm i pocakam da se odlije str olje vn potem pa novga notr nalijm tok da mal prepuca pol zategnm nipl mal napumpam zrd zraka spet odvijm nipl da gre zrk vn mal napumpam pa pazm da je v posodici ta zavorna tekocina da mi batka vn nevrze in k prezracm nipl nazaj zatenm nalijm v posodico se mal olja ke mal pod maximum in je to to???

Popravte me ce nism prou postopka opisu da nebom ksne pizdarije naredu...=)

lp

Objavljeno
Za menjavo olja ne... Ok... kasn je postopek? a js niple odvijm i pocakam da se odlije str olje vn potem pa novga notr nalijm tok da mal prepuca pol zategnm nipl mal napumpam zrd zraka spet odvijm nipl da gre zrk vn mal napumpam pa pazm da je v posodici ta zavorna tekocina da mi batka vn nevrze in k prezracm nipl nazaj zatenm nalijm v posodico se mal olja ke mal pod maximum in je to to???

Popravte me ce nism prou postopka opisu da nebom ksne pizdarije naredu...=)

lp

Tako nekako se naredi ja. Pa pazit moraš da se ti olje ne polije po barvi, pa na niple za prezračevanje natakni cevko da ti bo staro olje teklo v posodo.

Objavljeno
Zdravo!

Js mam en problem. Menjau sem nosilec za tablico in s tem tudi orginal smernike zamenjal za mini smernike. Zdj pa ko hočem prižgat vse 4 smernike; enkrat vtripne in neha vtripat. Posamično (levo, desno) pa normalno dela.

Zanima pa me kako naj napako odpravim!

lp

Zanimivo med vožnjo pa delajo vsi 4 smerniki. Na mestu pa samo enkrat vtripne in konec.

kupi ˝digitalni˝ rele za žmigavce, na katerega lahko priklopiš žarnice različnih moči, recimo od 1-30W skupne moči, ti imaš originalen rele ki je namenjen samo originalnim oz. žarnicam z enako močjo, če moč ne štima mu porušiš frekvenco utripanja (hitrejše ali počasnejše utripanje), če pa je zelo različna moč pa sploh ne utripa in žmigavci ne delajo ali pa skos gorijo, tisti ˝digitalni˝ rele pride v louisu 12€

Je še vedno kriv samo rele ali je še kaj drugega?

Objavljeno
Tako nekako se naredi ja. Pa pazit moraš da se ti olje ne polije po barvi, pa na niple za prezračevanje natakni cevko da ti bo staro olje teklo v posodo.

jpjp kul kuuul=) uno za evko tud ... sam se to a morm celjusti dol odsraufat z vilc al kako??

Objavljeno
jpjp kul kuuul=) uno za evko tud ... sam se to a morm celjusti dol odsraufat z vilc al kako??

Ne, nikakor...

D.

Objavljeno

Rad bi odstranu ročke za sopotnika in me zanima če kdo ve kje bi se dalo kupit kakšne "pokrove" da se zaprejo lukne?

post-18084-1238162145_thumb.jpg

Objavljeno
Rad bi odstranu ročke za sopotnika in me zanima če kdo ve kje bi se dalo kupit kakšne "pokrove" da se zaprejo lukne?

Ksni cepki? poglej mal v bauhausu merkurju in tko pomoje te bo najcenej prslo... Al pa mogoce ksne nalepke ces=P

Objavljeno
Zdravo!

Js mam en problem. Menjau sem nosilec za tablico in s tem tudi orginal smernike zamenjal za mini smernike. Zdj pa ko hočem prižgat vse 4 smernike; enkrat vtripne in neha vtripat. Posamično (levo, desno) pa normalno dela.

Zanima pa me kako naj napako odpravim!

lp

Zanimivo, meni dela čisto isto!(tud menjani smerniki ). jaz sem pa mislil da me kaj stikalo zafrkava.

SCMC, prosil bi da mi sporočiš, če boš kaj rešil glede tega.

LP

Objavljeno
Rad bi odstranu ročke za sopotnika in me zanima če kdo ve kje bi se dalo kupit kakšne "pokrove" da se zaprejo lukne?

Nevem če kje prodajejo takšne čepke ki bi bili narejeni prav zato.

Najlepše in najboljše bo če greš do enega ki se ukvarja s plastiko in ti to naredi iz poliestra. Lahko se tudi sam malo pzabavaš če imaš čas. Nekaj poliestra imam tudi jaz doma, in bi mi bil izziv nekaj takega nardit, če si kje blizu MB se lahk kak vikend oglasiš pa se malo pozabavama

Objavljeno
Rad bi odstranu ročke za sopotnika in me zanima če kdo ve kje bi se dalo kupit kakšne "pokrove" da se zaprejo lukne?

Če poznaš kakšnega drejarja, ti naredi iz koterma lepe čepke.

Objavljeno
Nevem če kje prodajejo takšne čepke ki bi bili narejeni prav zato.

Najlepše in najboljše bo če greš do enega ki se ukvarja s plastiko in ti to naredi iz poliestra. Lahko se tudi sam malo pzabavaš če imaš čas. Nekaj poliestra imam tudi jaz doma, in bi mi bil izziv nekaj takega nardit, če si kje blizu MB se lahk kak vikend oglasiš pa se malo pozabavama

Brez ročk zgleda nekako tako. Tak del je res verjetno težko kupit vendar sem že videl na 1 motorj.... kar pomeni da je izvedljivo :)

Drugače pa sem dokaj blizu MB tako da se lahko zmeniva en vikend ko boš meu čas.

post-18084-1238174927_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav. Zanima me, kje je kakšen v redu serviser, recimo v okolici lj, sam sem sicer iz litije, ampak bo okolica v redu. Imam namreč za "naštelat ventile". Da ni ful drag. Pa kakšna je cena servisa? Hvala in lp

Popravljeno . Popravil Sharky_dc
Objavljeno
Rad bi odstranu ročke za sopotnika in me zanima če kdo ve kje bi se dalo kupit kakšne "pokrove" da se zaprejo lukne?

Naroči kot originalni rezervni del. Cena ~15EUR/kos. :rolleyes:

Objavljeno
Brez ročk zgleda nekako tako. Tak del je res verjetno težko kupit vendar sem že videl na 1 motorj.... kar pomeni da je izvedljivo :)

Drugače pa sem dokaj blizu MB tako da se lahko zmeniva en vikend ko boš meu čas.

ni panike, javi mi na PM. Če se pa da dobit kot originalni rezervni del, kot piše en post više, pa boš rešil najbolje

Objavljeno
Naroči kot originalni rezervni del. Cena ~15EUR/kos. :rolleyes:

ni panike, javi mi na PM. Če se pa da dobit kot originalni rezervni del, kot piše en post više, pa boš rešil najbolje

Ja se bom pozanimu če se prodaja kot originalni del. Hvala za info.

Lp

Objavljeno

Zanima me, če vzamem z motorja karter, ali moram nujno menjat tesnilo?

LP

Objavljeno

Lahko uporabiš tudi tesnilno pasto :) Ja pa fajn eno ali drugo, da ne bi kej puščalo slučajno kje..

Objavljeno
Zanima me, če vzamem z motorja karter, ali moram nujno menjat tesnilo?

LP

Obvezno novo tesnilo, ker je večja površina in samo kit nebi držal. Staro tesnilo je pa itak zanič.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!