Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Komu v okolici Maribora naj dam delat zavorne cevi? :hmm:

Odvisno kaj bi rad imel?

več na PM

Objavljeno
Komu v okolici Maribora naj dam delat zavorne cevi? :hmm:

Včasih ti je kaj takega lahko nardil Draš v Zrkovcih, ali pa povpračaj firmo Hipet v Dupleku, tablo vidiš takoj ko prideš iz mostu čez kanal

Objavljeno
Včasih ti je kaj takega lahko nardil Draš v Zrkovcih, ali pa povpračaj firmo Hipet v Dupleku, tablo vidiš takoj ko prideš iz mostu čez kanal

Vsem se zahvaljujem za pomoč,cena 3 novih originalnih zavornih cevi ja 150€+tesnila za čeljusti 40€ tesnila za bremz cilinder pa ne vem kolk stanejo,no za ta denar dobiš kovinske pletene cevi!Ko sem slišal kolk ta pi..ja stane sem še enkrat preveril točno katera lajtunga bi naj puščala!In pazi pr...co,ni bila nobena lajtunga ampak semering na vilicah :slap: No mim grede sem kompletne bremze razdrl tako da jih zdaj poznam v nulo :lol1: Stroški lekcije:novo zavorno olje pa bakrena tesnila bom menjal ca.10€

Ja, zdaj vem da se olje plazi navzgor,pol pa teče po bremz lajtungah in zgleda kot da puščajo :headbang: Porka svet!!

Evo zdaj se grem pa z semeringi j...at. B)

Objavljeno

drugič pa daš kapljico na jezik in če zapeče je zavorno olje.

Objavljeno
drugič pa daš kapljico na jezik in če zapeče je zavorno olje.

A l pa na avto ... in če nastane mehur, je zavorno olje :-)

Objavljeno
drugič pa daš kapljico na jezik in če zapeče je zavorno olje.

Dober nasvet :OK: olje z vilic ma kr soliden okus proti zavornemu,sem pravkar preveril,in je velika razlika thenks!

Objavljeno
A l pa na avto ... in če nastane mehur, je zavorno olje :-)

:D

Objavljeno
daš kapljico na jezik

in če je rahlo sladko ti ga je pes poscal :krneki:

Objavljeno
in če je rahlo sladko ti ga je pes poscal :krneki:

:lol1:

Objavljeno
in če je rahlo sladko ti ga je pes poscal :krneki:

.....in psa k dohterju, ker ima najbrz sladkorno ?!

Objavljeno
in če je rahlo sladko ti ga je pes poscal :krneki:

Ali pa je antifriz.

Objavljeno
to Andrej in Jure znata, dihtenge pa ni nikol noben menjal pa motorja v fazo štimal. Zdej če bi blo to pozim, pa da se maš cajt dva mesca zajebavat pa brat, pa folk spraševat okol pol ni panike, tko bi pa radi mel to čim prej fertik, k je bil že tko problem mašino dobit in sm že dva mesca brez motorja.

Boš pa pač eno sezono brez mopeda. Jst sem bil tud in trenutno sem spet :D - vsaj ne delam samo za bencin :=)

Objavljeno
drugič pa daš kapljico na jezik in če zapeče je zavorno olje.

Pa ja opazite pod roko ali je zavorno olje ali kaj drugega??? :krneki:

lp

Objavljeno
Pa ja opazite pod roko ali je zavorno olje ali kaj drugega??? :krneki:

lp

A ločiš zavorno olje od olja iz sprednjih vilic?barva ja enaka viskoziteta na otip tud!vohal je nisem sam sem ziher da psa v mesecu izšolam da zavorno olje identificira sam ne vem če je smiselno :)

Bomo naredili na kakem moto srečanju preuzkus kdo loči olje na otip,za to moraš biti maher... :OK:

Objavljeno
Bomo naredili na kakem moto srečanju preuzkus kdo loči olje na otip,za to moraš biti maher... :OK:

jah ne vem no...... zavorno olje pusti nekako "suh" obcutek na kozi, medtem ko navadno olje je mastno. druge tekocine imajo spet druge lastnosti.

Objavljeno
A ločiš zavorno olje od olja iz sprednjih vilic?barva ja enaka viskoziteta na otip tud!vohal je nisem sam sem ziher da psa v mesecu izšolam da zavorno olje identificira sam ne vem če je smiselno :)

Bomo naredili na kakem moto srečanju preuzkus kdo loči olje na otip,za to moraš biti maher... :OK:

Jaz ga ločim...tudi ti ga, če počakaš pol urce po tem ko spiješ 0,3 zavornega, te bo konkretno pognalo.

Objavljeno
Jaz ga ločim...tudi ti ga, če počakaš pol urce po tem ko spiješ 0,3 zavornega, te bo konkretno pognalo.

Ravno berem,v priročniku za popravila v maxov,da je ole v vilicah pod pritiskom mater prej bi moral prebrat....

Cuda ob priliki častim mal zavornega,pa hajzl papir :photo:

Objavljeno

Kaj ste se razpisali ali sploh veste,da je zavorna tekočina in hladilna kar precej strupena in zdravju zelo škodljiva.

Sicer, pa je najenostavneje ugotoviti ali je zavorna tekočina ali kako drugo olje (hidravlično ali motorno) tako, da kapneš na olje kaplico vode, če se voda razkroji je zavorno olje, sicer je hidravlično ali motorno.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
Ravno berem,v priročniku za popravila v maxov,da je ole v vilicah pod pritiskom mater prej bi moral prebrat....

Cuda ob priliki častim mal zavornega,pa hajzl papir :photo:

Če rabiš tesnila jih imam jaz nova za obe strani, pa še par raznih stvari kot npr:tank torbo, nove stopalke, automat za žmigavce,stikalo za žmigavce itd.

Ps.Če boš kdaj rabil kak nasvet v vezi z V-maxom me pokliči na GSM.sam sem ga vozil in popravljal 9 let vse od vilic, dif, menjalnika, zaganjača, frejlaufa, sklopke, križev, itd. :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Na CBR600RR imam karbonske ploščice. So bolj nove(500km). Pri močnejšem zaviranju-ko so ogrete, mi sprednji del malo trese. Bo zadostovalo če diske malo pošmirgljam, ker so taki črtasti. Predvidevam, da se je en sloj ploščic nanesel na diske in zaradi tega trese. Ploščice ko so vroče grabijo nenormalno močno.

Objavljeno
pozdravljeni. mene pa zanima kaj bi blo narobe, ko sem se peljal po avtocesti na približno 13000 obrati mi je vmes kr nahitro motor cuknu, pol mi je pa začel še pr nižjih obratih tako da se po eni uri več nisem smel pelat nad 8000 obrati kr je drugač motor kr cuku ? drug dan pa do zdej je pa vse vredi. je možn da so sam svečke bol boge? motor je suzuki gsxr 600, 99 l.

zdej sem zamenju svečke, pa sm se en teden vozu brez problema v nedeljo mi je pa spet na 7000 obrati začel trokirat. ka je možno da je zarad tega kr ni bil dost ogret (70 stiopinj) pa sm ga pohodu do konca? al je možn tut da bi bla voda med bencinom? v leru pa neč ne trokita pa ga lahk skus do blokade navijem.

Objavljeno
zdej sem zamenju svečke, pa sm se en teden vozu brez problema v nedeljo mi je pa spet na 7000 obrati začel trokirat. ka je možno da je zarad tega kr ni bil dost ogret (70 stiopinj) pa sm ga pohodu do konca? al je možn tut da bi bla voda med bencinom? v leru pa neč ne trokita pa ga lahk skus do blokade navijem.

motor gsxr 1999. skus do blokade navijem. tu nekje vmes tiči razlog. moped ma 10 let. bodi nežen in spoštljiv z njim, prvošči mu SERVISERJA ne šalabajzarja. morde bo bolš. ta letnik ma še karburatorje, in če motor ni u piko naštelan včasih protestira.

Objavljeno

Imava s prijateljem popolnoma isti problem... Letnik '98 SRAD 600, povsem lepo laufal, naenkrat je začelo pokati iz auspuha in pa trokirati. Zadevo je peljal k mehaniku, ta mu je preveril pumpo, menjali smo svečke, prepihali fergazer, pa vendar zadeva še vedno ne špila kot je treba; nekje pri 8.000 obratih začne cukati in pokati. Preverit je še treba cinšpulo in pa računalnik, če pa še v tem ni napake, pol pa ena kantica bencina, pa zažgat :naughty:

Če pa ima kdo kakšen nasvet, se priporočam!

Objavljeno
motor gsxr 1999. skus do blokade navijem. tu nekje vmes tiči razlog. moped ma 10 let. bodi nežen in spoštljiv z njim, prvošči mu SERVISERJA ne šalabajzarja. morde bo bolš. ta letnik ma še karburatorje, in če motor ni u piko naštelan včasih protestira.

sej ne da ga do blokade tiščim, to sm samo v nedeljo probu če bi tut v leru tako trokiru, drugač pa večinoma pri 7000 obrati ali mej šaltam. pa tud v šesti se večinoma vozim tako da gre redko prek 10000 obrati.

Objavljeno
Bo zadostovalo če diske malo pošmirgljam, ker so taki črtasti.

Ne, ne bo zadostovalo. Pod tvojo izjavo "da diske mal pošmirglam", si js predstavljam, da jih hočeš kr z navadnim vodobrusnim papirjem malo pošmirglat->in to ne bo vredu. Če se diski ravnajo, jih je treba dat na stružnico; pa tudi to ni najboljša rešitev, ker zmanjšaš debelino diska.

Če mal trese še ni panike.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!