Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

na moji Hondi Dominator imam težavo s smerniki. Ko je motor prižgan in je v leru ti delujejo brez problema. Med vožnjo pa ne delujejo.... desni še občasno, na trenutke se kontrolna lučka za smernik prižge, sicer pa ne.

Je problem v stikalu? ali le v stikih oz. kako si lahko razlagam da v nevtralnem položaju smerniki delujejo, med vožnjo pa ne?

Vnaprej hvala za pomoč.

lp,z

Objavljeno

masa.. preveri stike kablov na okvirju - odvij , očisti ležišča kabel čevelčkov , pošpricaj s kontakt sprejem in privij nazaj..možnost je pa tudi , da je kje pregulilo kak kabel..

Objavljeno
Ob ‎12‎. ‎03‎. ‎2019 ob 20:49, thumper pravi:

masa.. preveri stike kablov na okvirju - odvij , očisti ležišča kabel čevelčkov , pošpricaj s kontakt sprejem in privij nazaj..možnost je pa tudi , da je kje pregulilo kak kabel..

Hvala za nasvet.

lp,z

Objavljeno
pred 10 minutami, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

cevka zgleda kot odušek od kestla :huh:

 

Objavljeno (popravljeno)

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

pred 4 minutami, maus pravi:

cevka zgleda kot odušek od kestla :huh:

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (tam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu).

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 18 minutami, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

CB43E76F-5BB2-42C5-A47A-4005BA1AA4E8.jpeg

pravilno je vse, sicer pa je gori objemka ki drži gumjasto cev, da ne pleše

  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, MiNa pravi:

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (zam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu.

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno
pred eno uro, Arzen pravi:

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

kaj se je pa zgodilo?

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

kaj se je pa zgodilo?

sunu mu je :huh: 

pred eno uro, MiNa pravi:

Oddušek. V primeru da motor "zakuha" preko tega odduška sproti pritisk v zaprtem sistemu hlajenja.

Na PartListi ni videt nikakršnih objemk. A to popravljaš bojne rane od padca?

 

Raztezna posoda! Cevka 39062B je povezana na hladilnik (tam pa so objemke zaradi tlaka v zaprtem sistemu).

aha .. js mam dva odduška ;)

 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

sunu mu je :huh: 

aha .. js mam dva odduška ;)

 

To je še malo. Nekateri motorji imajo spodaj cel šop oddušnih cevi...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

kaj se je pa zgodilo?

Poglej od strani 446 naprej v forum temi Kaj vas je danes spravilo v slabo voljo?

Objavljeno
pred 10 minutami, MiNa pravi:

To je še malo. Nekateri motorji imajo spodaj cel šop oddušnih cevi...

ja, samo iz desno strani ga je gledal :) na levi so še cevke, iz airboxa, iz tanke celo dve

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Arzen pravi:

Plastiko sem vso dol vzel. In videl to cev. A tu manjka objemka ali kaksna zadevca? Gre pa ta cevka iz bucke za hladilno tekocino. Gre za 39062, a na tej sliki ni razvidno kam gre.

https://www.bike-parts-kawa.com/kawasaki-motorcycle/650-MOTOS/2010/VERSYS 650/KLE650CAF/WATER-PIPE/5002293/D_06/0/4512

CB43E76F-5BB2-42C5-A47A-4005BA1AA4E8.jpeg

39062C -   Part number 39062-0164   - HOSE-COOLING,BREATHER .... oddušek . ni objemke - če jo boš dal ne bo škodila razen če jo boš preveč zategnil pa stisnil plastičen nastavek..  pustiš nataknjeno kot je ... 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

ja, samo iz desno strani ga je gledal :) na levi so še cevke, iz airboxa, iz tanke celo dve

Levo bom tudi odprl, jutri. Zdaj grem v sluzbo.

Objavljeno
pred 13 minutami, Arzen pravi:

Levo bom tudi odprl, jutri. Zdaj grem v sluzbo.

malo poslikaj pobližje, da vidimo

je malo sprednjo masko premaknilo?

Objavljeno

Če ti  motor ne vžge, ko si ga zložil, ga postaviš na tačko, vzameš ključ ven za nekaj sekund, potem pa ga znova poskušaš vžgat.

 

Objavljeno
pred 24 minutami, KARMEN1 pravi:

Če ti  motor ne vžge, ko si ga zložil, ga postaviš na tačko, vzameš ključ ven za nekaj sekund, potem pa ga znova poskušaš vžgat.

 

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

Objavljeno
pred 7 minutami, Arzen pravi:

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

kr počaki .. sicer pa .. a nisi bučke nabiru :huh: 

  • Haha 2
Objavljeno
4 hours ago, Arzen said:

Jap, bojne rane preverjam. Za plastike bi dal vse skp cca 350€ sodec po tej listi na kawa strani. Lih tko so smotano polomljene, da bi se težko zvarile. Gledam vse cevi naokoli motorja. Ker ko smo motor dvignili, je bilo videt vse ok razen nekaj polomljene plastike in ko smo zeleli prizgat motor, je zaverglal, prizgal pa ne. Pol pa smo raje klical asistenco. No, pac mi ni blo jasno kje je “zakljucek” te cevi.

Torej, hvala za odgovore. 

Meni je mojster za plastike zvaril manjkajoci del sprednjega blatnika....tako, da popravit se da marsikaj....ceneje, kot za 350€! Samo v info. !!

 

lp

Objavljeno
Pravkar, Roger G. Jagger pravi:

Meni je mojster za plastike zvaril manjkajoci del sprednjega blatnika....tako, da popravit se da marsikaj....ceneje, kot za 350€! Samo v info. !!

 

lp

Od 5ih plastik sem tri naročil ker se drugega ne da. 2 pa sem dal popravit in sem iz 350 prsu na 200. Drugac pa hvala ??

Objavljeno
Pravkar, Arzen pravi:

Od 5ih plastik sem tri naročil ker se drugega ne da. 2 pa sem dal popravit in sem iz 350 prsu na 200. Drugac pa hvala ??

ja, sploh tisti čepi, ki so odtrgani in je "zdrobljeno", tu neke druge rešitve ni

presenetljivo je preživel čep oziroma zgornja luknja od plastike armaturke, kamor se privije stranski dekl (tisto bi se sicer dalo popravit zalit in gumica)

kaj pa je spodaj na bloku motorja, ni videt da bi poknilo, je pa nekaj olja?

Objavljeno
pred 22 minutami, Arzen pravi:

Mi je bilo rečen da raje ne prižigam. Pride kolega pogledat ob priliki. Zdaj itak čakam naročene plastike + bučko.

Mozno da ima tudi versys ne vem...tako skatlico ponavadi kje na plastiki,ki mora pravilno stati,da motor vzge...toskatlica ugasne motor ko se zvrne v izogib okvaram...ne skrbi...

Jz enkrat noru pri 636 l.98....ni  in ni hotla vzgat...ko pa vse skup zasravfo in sestavo pa v prvo...boljs,da sem prvo sestavo kot pa se s tem ukvarjal dokler nisem dobu oklepov....

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Mozno da ima tudi versys ne vem...tako skatlico ponavadi kje na plastiki,ki mora pravilno stati,da motor vzge...toskatlica ugasne motor ko se zvrne v izogib okvaram...ne skrbi...

Jz enkrat noru pri 636 l.98....ni  in ni hotla vzgat...ko pa vse skup zasravfo in sestavo pa v prvo...boljs,da sem prvo sestavo kot pa se s tem ukvarjal dokler nisem dobu oklepov....

Jaz ne vem, ampak recen mi je blo, d nau problema. Bom itq zravn pa bom sporocil kaj je blo, d boste drugi versaci vedeli.

 

pred 8 minutami, Snecer pravi:

ja, sploh tisti čepi, ki so odtrgani in je "zdrobljeno", tu neke druge rešitve ni

presenetljivo je preživel čep oziroma zgornja luknja od plastike armaturke, kamor se privije stranski dekl (tisto bi se sicer dalo popravit zalit in gumica)

kaj pa je spodaj na bloku motorja, ni videt da bi poknilo, je pa nekaj olja?

Meni je presenetljivo da je sploh motor preživel vse to brez crash padov in zascite. Pomoje je bil vlazen ko je ven vrglo tekocino, saj je zraven cev za odusek. Sej sem pobrisal pa bom videl ce se bo spet nabralo kej. Ceprav je motor prezivel 2 noci v garazi in ni na tleh niti kapljice.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!