Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
9 minutes ago, raza said:

Ja če jo spiješ baje dobiš drisko (sampovem)

  • Haha 3
Objavljeno
pred 11 urami, boyka pravi:

super hvala za pomoč bom naredil po teh korakih pa da vidimo 

še nekaj, če je vode premalo v sistemu, tudi temperatura vode ne kaže več prav, tako da prazna expanzijska je definitivno opozorilo, da nekaj ni ok.

Objavljeno

Med vožnjo sem opazil, da se gas ne odziva pravilno in ugotovil, da se je desni ročaj odlepil od podlage. Ročaj sem snel in vozil z osnovo.

S čim ga je najbolje zalepiti?

Objavljeno
pred 21 minutami, Darko3g pravi:

Med vožnjo sem opazil, da se gas ne odziva pravilno in ugotovil, da se je desni ročaj odlepil od podlage. Ročaj sem snel in vozil z osnovo.

S čim ga je najbolje zalepiti?

s trajno elastičnim lepilom. sintelan je bil včasih. ali pa, osnovo obviješ s trakom za tenis loparje.

Objavljeno
pred eno uro, Darko3g pravi:

Med vožnjo sem opazil, da se gas ne odziva pravilno in ugotovil, da se je desni ročaj odlepil od podlage. Ročaj sem snel in vozil z osnovo.

S čim ga je najbolje zalepiti?

Lak za lase

Objavljeno
pred eno uro, Darko3g pravi:

Med vožnjo sem opazil, da se gas ne odziva pravilno in ugotovil, da se je desni ročaj odlepil od podlage. Ročaj sem snel in vozil z osnovo.

S čim ga je najbolje zalepiti?

Najbolj enostavno je obojestranski lepilni trak debeline 1mm in da ima plastičen pokriven trakec.. začneš pod kotom 30 stopinj od enega konca ročke k drugemu.. pustiš viška na zunanjem koncu balance 2-3cm in nabiješ preko ročaj.. ko je gor potegneš plastiko ven v nasprotni smeri navijanja traku..

Vzameš ovijalno folijo in lepo na tesno poviješ -čez noč ..

Objavljeno

Problem je v tem, da je ročaj iz kovinske kletke, vmes pa je guma iz dveh polokroglih delov z nabreklinami, ki ležijo v odprtinah kletke. Tako je potrebno ročaj natisniti na cev in ga zalepiti. Ne upam da sekundnim lepilom, da ne bi prijelo sredi natikanja. Morda kako gel lepilo z malce daljšim časom vezanja.

Objavljeno

Namažeš na tanko z Neostikom in takoj natakneš, predno se posuši. V tej vročini se zelo hitro suši, zato svetujem da to opraviš zjutraj v hladu.

Objavljeno

Sem namazal z enim Bizon lepilom, ki ima 5 minut časa za pozicioniranje, zapolni tudi razpoke in popolnoma prime po 24 urah.

Zaenkrat drži.

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ta teden je bil končno čas ,da menjam gume    pri demontaži pa šok podvozje skuterja ima luft:eek: , se mi je zdelo na zadnjih furah da nekaj ni čisto ok pa sem to pripisal čist znucanium gumam:hmm: zadevo razdererm in puša v amortizerju je hin , pa saj bi kupil drugega če bi ga kje na hitro dobil  nič,pokličem za obnovo ni zanimanja oziroma ni orodja za ta maloštevilni model spet nič:huh: , gruntam kaj bi ,ko se spomnim, da na Vrhniki firma vargalant  obnavlja vse živo in pokličem pa pravjo če pripelješ takoj bo še danes zrihtano:kva2: ja in res vse sem spustil iz rok:panic: in gasa na Vrhniko.  Uglavnem zvečer je bila poiskusna vožnja in skuter se spet odlično pelje:)

20210707_182357.jpg

Res je že malo rjavi ampak saj tudi jaz nisem več nov:naughty:

Popravljeno . Popravil Mavti
Objavljeno

jaz tudi delam tako, edini problem so matice potem ma se da tudi včasih rešit na podoben način.

Objavljeno

Imam eno težavo, motor je normalno vžigal težave se začnejo z verglanjem v prazno in samo, če sem dal malo gasa je vžgal. Sedaj nisem siguren, če bo vžgal, če je topel motor (čez dan) vžge z malo več verglanja (včasih takoj), zjutraj pa kot da je skoraj prazna baterija in samo na spust po klancu!

Sem klical na Ducati v Trstu in pravijo, da je mogoče PICK UP - Accensione (ignition pick up).

Any help ?

Objavljeno

Vidim, da je zajla za sklopko precej natrgana pri ročici (morda še pet šest žičk)

Ali je potrebno menjati kompleten bovden (z ohišjem) ali pa lahko vstavim kar 2mm zajlo z 8 mm glavico in na spodnjem koncu zategnem?

Kawasaki VN900 Custom 2009

Objavljeno
pred 18 minutami, Darko3g pravi:

Vidim, da je zajla za sklopko precej natrgana pri ročici (morda še pet šest žičk)

Ali je potrebno menjati kompleten bovden (z ohišjem) ali pa lahko vstavim kar 2mm zajlo z 8 mm glavico in na spodnjem koncu zategnem?

Kawasaki VN900 Custom 2009

Zajla se velikokrat natrga zaradi / ob boudnu.. jaz menjam komplet.

Objavljeno

sploh se ne zajebavat, menjaj komplet

Objavljeno
On 11/5/2020 at 9:32 PM, smasher said:

A ima katera trgovina v SLO take hitre spojke za cevi od goriva?

 

Samo ta "moški" del rabim, kot piše, fi unega K.. je 7.89mm

Slika je iz aliexpressa samo nebi čakal glih 5 tednov.

off topic: kako je sedaj z nakupi majhne vrednosti iz kitajske? Se obračuna strošek preverbe blaga na pošti Slovenije  (5 - 7 eur) in DDV? Kot vidim, Aliexpress že pri nakupu dodatno zaračuna DDV, torej strošek preverbe (5-7 eur) odpade, ali se še vedno plača storitev preverbe pti PS?

Objavljeno
44 minutes ago, Gassa said:

off topic: kako je sedaj z nakupi majhne vrednosti iz kitajske? Se obračuna strošek preverbe blaga na pošti Slovenije  (5 - 7 eur) in DDV? Kot vidim, Aliexpress že pri nakupu dodatno zaračuna DDV, torej strošek preverbe (5-7 eur) odpade, ali se še vedno plača storitev preverbe pti PS?

Poglej v temo kaj vas je spravilo v slabo voljo, ravno o tem sem pisal, v tem mesecu pa še nisem naročil nič iz kitajske direkt da bi vedel ali pošta zaračuna preverjanje, tudi mene zanima ali kitajci že na paketu napišejo ceno in ddv ali ne. 

Objavljeno
7 minutes ago, smasher said:

Poglej v temo kaj vas je spravilo v slabo voljo, ravno o tem sem pisal, v tem mesecu pa še nisem naročil nič iz kitajske direkt da bi vedel ali pošta zaračuna preverjanje, tudi mene zanima ali kitajci že na paketu napišejo ceno in ddv ali ne. 

Na racunu je davek prikazan, kako pa je na sami specifikaciji paketa pa ne vem.

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

sploh se ne zajebavat, menjaj komplet

Sem že naročil pri MotorJet, problem je, ker traja dva tedna, Ne da pa se menjati le pletenice, ker je na obeh koncih zaključena s končno glavico. Zaenkrat sem naredil provizorično glavico pri ročaju, fi 8 x 10mm, zvrtal luknjo 3mm poprek, vzdolž pa navoj M4, ki pričvrsti pletenico. Upam, da bo zdržalo do nove. Vmes sem se pičil ene 5 krat, tudi rdeče.

Objavljeno
pred 14 minutami, Darko3g pravi:

ker je na obeh koncih zaključena s končno glavico

Da se ne lomi pletenica v ročki, je potrebno občasno okrogel sornik v ročki namazati, seveda velja enako tudi za os na kateri je ročica vpeta.

Kapljica olja po pranju na obeh točkah deluje blagodejno...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!